مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

امنیت بالای سایت


امنیت بالای تارنما
از سایر کارداران اساسی در طراحی وب سایت ماهر میتوانیم به امنیت بالای آن در قبال نفوذ هکر‌ها طراحی سایت در مشهد  و دسترسی آنها به داده ها یوزرها اشاره کنیم. داشتن گواهینامه امنیتی ssl تاثیر بخش اعظمی در سئوی وبسایت ماهر خواهد داشت. تارنما‌هایی که در اولِ آدرسشان https آمده باشد، این گواهینامه را گرفته‌اند، البته وب سایت‌هایی که در اولِ آدرسشان http قرار گرفته باشد، گواهینامه ssl را اخذ نکرده‌اند و سایت‌شان از امنیت بالایی برخوردار نخواهد بود و همین مسئله تاثیر منفی در ساخت سایت ماهر محسوب میشود.

قرار به دست آوردن داده ها تماس با ما در روءیت کرد استفاده کننده
اینکه مخاطب در تارنما شما درپی داده ها تماس باشد، یک خصوصیت تماما منفی در ساخت سایت ماهر به شمار می‌رود. پس بهتر میباشد داده ها تماس را در جایی در ورقه مهم که در مقابل دیده استفاده کننده باشد، قرار دهید.

اکران مطلوب تارنما در تلفن همراه
اکران مطلوب وبسایت شما در گوشی، تبلت و یا این که دیوایس‌های مختلف دیگر، responsive یا این که عکس العمل گرا بودن تارنما شمارا نشان میدهد. ساخت وب سایت ماهر می بایست طوری صورت پذیرد که در کل بعدها نمایشگر‌های گوناگون رشته‌ای بودن خویش را نگهداری نماید.

داشتن هاستینگ فن‌ای
خواسته از هاستینگ یا این که خدمت‌دهنده ماهر، خدمت‌دهنده‌ای میباشد که سرعت و کیفیت خدمت‌دهی بالایی داشته باشد و مدام در دسترس باشد.

هزینه ساخت وب سایت ماهر
تورم و ارتقاء هزینه‌ها در قضیه‌های متعدد، موضوع طراحی وب را نیز بی بخش نگذاشته میباشد. از آن‌جایی که شناخته شدن و یا این که حتی فروش شما از روش وبسایت شما شکل خواهد گرفت، صرف هزینه برای طراحی وب ماهر به طور کامل به جا و عاقلانه خواهد بود.

در حالتی که طراحی وب خویش را به اشخاصی که در این مورد کارشناس نباشند و علم کافی برای طراحی وب سایت ماهر را نداشته باشد بسپارید، سایتی بسیار عادی با رعایت نکردن اصول فن‌ای در آن تحویل خواهید گرفت؛ که‌این زمینه خیر فقط موجب کسب درآمد شما نخواهد شد، بلکه یک خصوصیت بسیار منفی برای مارک و یا این که آغاز‌آپ شما محسوب می‌شود.



وبسایت شما در واقع یک نوع معرفی‌طومار از سوی خویش شماست برای کاربرانی که او‌لین توشه میباشد تارنما شمارا میبینند و شناختی از مارک شما ندارد. پس بهتر میباشد خودتان را به شایسته ترین نحو ممکن به یوزرها معرفی نمائید و از صرف هزینه برای طراحی وب سایت ماهر نترسید.

ساخت سایت ماهر شما بسته به نوع تارنما شما داراست. در‌صورتی‌که وب سایت شما یک تارنما بی آلایش‌ی شرکتی باشد هزینه‌ای نسبتا کمتر خواهد داشت و معمولا با ۴ الی ۵ میلیون نیز انجام می‌گردد. در رابطه با طراحی وب سایت‌های فروشگاهی، به واسطه‌ی داشتن تجهیزات متعدد، هزینه طراحی وب آن نیز بیشتر خواهد بود. هزینه طراحی وب سایت ماهر برای یک دکان آنلاین معمولا هزینه‌ای از ۸ تا ۱۰ میلیون داراست. ولی این ارقام می توانند به نسبت داشتن آپشن‌های بیشتر ارتقا یابند.

ابزارهای بصری و فریم‌ورک‌های طراحی

39. اووکد (Avocode)
اووکد (Avocode) سبب می ‌خواهد شد برنامه نویس ها سمت استفاده کننده طراحی سایت در مشهد با استعمال از طرح ‌های فتوشاپ و اسکچ (Sketch) خیلی شل بتوانند اینترنت ‌وبسایت یا این که نرم افزار ‌هایی را کد نویسی نمایند.

به عبارتی گروهی که سی ‌اس ‌اس هت (CSS Hat) و پی ‌ان ‌جی هت (PNG Hat) را ساخته ‌اند این اپلیکیشن را نیز بسط داده ‌اند پس پی بردن این‌که پروسه خروجی تصاحب کردن را درین نرم افزار توسعه یافته ‌خیس کرده‌ اند تعجب ‌آور وجود ندارد.

بااینکه برنامه ‌های قبل به شما اذن می‌ دادند از «asset»ها خروجی بگیرید البته آنچه اووکد (Avocode) را خاص می ‌نماید این میباشد که می‌ توانید از افزونه فتوشاپ آن به کارگیری فرمائید تا فولدر پی ‌اس ‌دی (PSD) خویش را تنها با یک کلیک وارد اووکد (Avocode) فرمائید.

اووکد (Avocode) به‌طور اتومات و در دیده برهم زدنی پوشه پی ‌اس ‌دی (PSD) یا این که اسکچ (Sketch) شمارا آنالیز می ‌نماید و تمامی‌ چیز را وارد یک رابط کاربری (UI) می ‌نماید که به ‌خیر و خوبی پباده سازی ‌شده‌است.

پس ‌از آن دیگر شما روی خروجی به چنگ آوردن از «asset» ها در دست گرفتن بی نقص دارید به عنوان مثالً می ‌توانید به‌طور استاندارد از پوشه ‌های اس ‌ایشان‌ جی (SVG) خروجی بگیرید.

همینطور می ‌توانید روی مؤلفه ‌های طرح کلیک نمائید و قطعه کد متناظر با آن را باطن ویرایشگر متن دلخواه خویش نسخه برداری و جایگذاری فرمایید.

وو هوانگ آنه (Vu Hoang Anh) هم‌ بنیان‌ گذار اووکد (Avocode) می ‌گوید: «هر آنچه یوزرها برای کد نویسی نیاز دارا هستند در مشت آن‌ ها قرار داده ‌شده‌است مثل پیش ‌اکران طرح، دسترسی به مجموع لایه‌ها و قابلیت خروجی به چنگ آوردن از «asset»ها.

شایسته ترین مزیت آن این میباشد که برنامه نویس ها به هیچ وجهً به فتوشاپ یا این که اسکچ (Sketch) نیازی پیدا نخواهند کرد. جریان کاری فعلی به هیچ عنوانً خوب وجود ندارد و به همین برهان میباشد که ما اووکد (Avocode) را ساخته ‌ایم.»

هیچ اپلیکیشنی جایگزین اپلیکیشن ‌نویس نمی‌ گردد ولی طراحان متعددی را می ‌شناسیم که با اشتباهات مختلف مواجه ‌اند و با رضایتمندی کل از این ابزار برای تبدیل فولدر ‌های اسکچ (Sketch) و پی‌ اس ‌دی (PSD) خویش به طرح‌ های تعاملی که بعداً می ‌توانند شالوده ایجاد یک اینترنت ‌وب سایت را تشکیل دهند استعمال می ‌نمایند.

40. کیت حقیقت افزوده (ARKit)
حقیقت افزوده- ادغام شی ها و داده ها دیجیتالی با دور و اطراف حریم- حوزه‌ ای از فناوری میباشد که اکنون در جامعه‌ ی نرم افزار ‌نویسی اینترنت و ایجاد نرم افزار هیجان بسیار متعددی تولید نموده است.

بخش اعظم این هیجان به جهت ظهور کیت حقیقت افزوده (ARKit) کمپانی اپل میباشد. این کیت، کادر ‌ورکی میباشد که به شما اذن می ‌دهد با به کار گیری از آیفون و آی ‌پاد بتوانید به‌راحتی حقیقت افزوده (AR) را تجربه نمائید.

با روی فعالیت داخل شدن کیت حقیقت افزوده 3 (ARKit 3) که با آی ‌وی‌ اس 12 (iOS 12) سازگار میباشد، تعدادی مخاطب به‌طور هم‌ برهه زمانی می ‌توانند از نرم‌افزار ‌های حقیقت افزوده (AR) استعمال نمایند و بعداً در شرایط مشابهی ادامه آن را تجربه نمایند.

همینطور می ‌توانید اشیا حقیقی وواقعی را به تجربه‌ ی خویش از حقیقت افزوده (AR) اضافه فرمائید و مجال‌ های بشمار بهتری را در چنگ یوزرها خویش قرار دهید.

«People Occlusion» به محتواهای حقیقت افزوده (AR) اذن میدهد تا به‌طور واقع‌ گرایانه از پشت و جلوی اشخاص در دنیای حقیقی عبور نمایند و سبب می ‌خواهد شد تجربه ‌های حقیقت افزوده (AR) بدون نقص‌خیس گردیده و درعین‌درحال حاضر جلوه‌ های مدل پرده سبز را حدوداً در هر محیطی ممکن می ‌سازد.

مهارت های لازم برای طراحی UI

مرحله دوم، مشتمل بر پباده سازی اتود اول و ارائه آن به مشتری می شود. در‌این مرحله برنامه ای ابتدایی از تارنما تنظیم میکنید. منوها معلوم می شوند. محل قرار به چنگ آوردن هریک از آیتم‌ها گزینش می شود و … . این طرح اول را به مشتری نشان می‌دهید طراحی سایت در مشهد و با همفکری وی، تغییرات مایحتاج را در لحاظ میگیرید.

بعداز انجام تغییرات موردنیاز، نوبت به تعیین رنگ‌بندی و گرافیک میرسد. اما بهتر میباشد این فعالیت به عهده یک گرافیست باشد. ممکن میباشد این عمل را در مرحله نخستین انجام داده باشید. با این درحال حاضر، توصیه اکثر متخصصان این میباشد که نخست ساخت وب سایت خویش را سرگرم زیبایی ظاهری نکنید. در غیر این شکل ممکن میباشد از اصل زمینه، یعنی کاربری سهل و آسان، به دور گردید.

بیشتر بخوانید :  وبسایت ماشین کرایه ای هواپیمایی
مهارت های مورد نیاز برای پباده سازی UI
با دقت به مواقعی که گفته شد، مسلما متوجه گردیده‌اید که طراح UI به مهارت‌های مختلفی نیاز داراست. یکی‌از این مورد ها، شناخت با ابزارهای پباده سازی گرافیک مثل فوتوشاپ و Illustrator میباشد. اما نباید از اولِ پروژه به سراغ این ابزارها بروید. استارت فعالیت یک طراح UI با وایر قاب یا این که ابزارهای پباده سازی نخستین میباشد. میتوانید از یک برگه سپید تحت عنوان وایر کادر استعمال فرمائید و طرح گزینه نظرتان را روی آن پیاده نمائید. ابزارها و قابل انعطاف‌افزارهای دیجیتال هم برای این فعالیت وجود دارا هستند.

در اکثری مورد ها طراح تارنما و طراح رابط کاربری یک نفر میباشد. به هر حالا طراح UI بایستی با مدل‌های طراحی وب شناخت داشته باشد.

معنا رابط کاربری را با هم آنالیز کردیم و متوجه شدیم خواسته از پباده سازی UI چه می باشد . مقصود اساسی پباده سازی رابط کاربری، امکان به کار گیری سهل وآسان میباشد. طراح رابط کاربری تصمیم میگیرد هر المان و عنصری از وبسایت یا این که اپلیکیشن چه گونه باشد و کجا قرار بگیرد. وی خویش را به مکان یوزرها می گذارد. مقصود‌ها و نیازهای آن‌ها‌را در لحاظ می گیرد و در غایت جنس را به سیرتکامل‌ای پباده سازی می‌نماید که‌این نیازها و هدف ها به بی آلایش‌ترین صورت ممکن رفع شوند. رابط کاربری روی seo نیز اثر گذار میباشد. کاربری سایتی که ui نیکی داشته باشد بی آلایش‌خیس میباشد و به همین برهان، عموم عشق بیشتری به آن نشان می دهند. هر چه تعداد یوزرها وبسایت فراتر رود، مرتبه وبسایت نیز بهبود خواهد یافت.

تحلیل سایت ارز دیجیتال


در گروه مقاله ها پیشین با تعاریف ارز دیجیتال و رمزارز آشنا شدید. هم چنین در رابطه اهمیت طراحی سایت در مشهد  ارز دیجیتال،اشکال وبسایت ارز دیجیتال و نکات اصلی در تعیین کمپانی ساخت وب سایت خواندید. در حال حاضر فصد داریم با گونه های فرآیندها در ساخت سایت ارز دیجیتال آشنا شویم.

اشکال صرافی‌های رمزارز
در پروژه‌هایی که در کمپانی کارا آی تی صورت گرفته میباشد، تقاضاهای مشتریان در یکسری دسته قابل تقسیم بندی می باشند. دو دسته متداول در گونه های معاملاتی که شکل میگیرد در لحاظ گرفته میشود. دسته نخستین صرافی‌های متمرکز هستند. درین نوع، صرافی متبوع با کیف پول خویش به تقاضای معامله مشتری جواب می دهد. دسته دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز هستند که فقط واسطه فی مابین خریدار و فروشنده برای انجام یک داد و ستد درست هستند و بعداز انتها داد و ستد کارمزد آن را اخذ می‌نمایند.



اشکال فرآیندها در طراحی وب سایت ارز دیجیتال
در هر دو گزینه فرآیندها به سه دسته تقسیم میشوند:

فرآیندهای اساسی وب سایت

فرآیندهای جانبی تارنما

فرآیندهای بازاریابی وب سایت

فرآیندهای اساسی و جانبی
در گونه های فرآیندهای ساخت وب سایت ارز دیجیتال، فرآیندهای اساسی و جانبی بیشتر نقش اتوماسیون عملیات را دارا‌هستند. مواقعی زیرا خرید، فروش، انتقال وجه، محدودیت‌ها و سقف مبالغ واریزی به اکانت شبا، سقف برداشت‌ها، سرعت تبادل‌ها، احراز نام و نشان و… در فرآیندهای اساسی و جانبی قرار میگیرند.

احراز نام و نشان در دسته فرآیندهای جانبی مکان میگیرد. چون می‌قدرت از ابزارهای مختلفی جهت این فعالیت بهره برد و یا این که در هر کشوری ترازو آلرژی نسبت به‌این مورد گوناگون میباشد. البته این که خرید و فروش به صورت درست صورت بپذیرد، از کیف پول فروشنده بیرون گردیده و به کیف پول خریدار انتقال یابد، پباده سازی فرآیندهایی زیرا کیف واسط، پباده سازی حساب، پباده سازی کیف باطن تارنما و… رفتارهای متفاوتی میباشد که میتواند در فرآیندهای اساسی صورت بگیرد. هر مورد از این موردها مزایا‌، آلرژی و نکات امنیتی خاص خویش را دارند.

پس در شرایطی‌که قصد محاسبه و توصیه یک تارنما ارز دیجیتال وجود داراست، در آغاز فرایند اساسی را می بایست مدنظر قرار داده گردد. بعداز آن فرآیندهای جانبی مانند سرعت همت واریز، احراز نام‌و‌نشان و… سنجیده شود. در واقع فرآیندهای اساسی در تارنما غیر قابل حذف می باشند، ولی فرآیندهای جانبی بر طبق ذوق و نیاز می توانند در تارنما مکان گیرند.

پروسه بازاریابی
در مرحله بعدی، بازاریابی مطرح می گردد. اصول بازاریابی در سایتی که به تنهایی یک کسب و عمل را تشکیل میدهد، بسیار دارای اهمیت میباشد. بایستی دقت داشت چه ابزارهایی جهت جذب مشتریان بیشتر به کارگرفته می‌گردد. سیستم‌های پروموشن، ریفرال، افیلیت، آگهی، جذب کاربر و … همگی در راستای کاهش مسائل منفی عمل با یک سایت و ارتقاء امنیت و اعتماد به عمل می روند.



محاسبه وبسایت ارز دیجیتال
این نظارت برای گونه های فرآیندها در ساخت سایت ارز دیجیتال، الزاما نیست و یک نوع افراض محسوب نمی شود. در واقع یک تقسیم بندی بی آلایش می باشد که فرآیندهای یک تارنما را گزینه چک قرار میدهد. شایان بیان میباشد، در روند اساسی نیز مارکتینگ میتواند وجود داشته باشد. مثلا اینترنت سایتی که کیف پول خویش را به صورت جنرال از یک سایت جهانی می‌سازد و در مشت مشتری قرار می دهد، به مراتب حس اعتماد و امنیت بیشتری را نسبت به اینترنت سایتی که کیف پول را باطن وبسایت خویش می‌سازد(هیچ مکان عالم این کیف پول شناخته گردیده وجود ندارد) در مشتری تولید می‌نماید.

به این ترتیب تفکیک این فرآیندها از یکدیگر دشوار می باشد. البته از‌آنجا‌که اهمیت مهم مرتبط با فرآیندهای اساسی میباشد، کلیت قیمت تارنما را تشکیل میدهد. فرآیندهای جانبی نیز به فرآیندهای مهم استحکام میبخشد و در نصیب مارکتینگ نیز غرض جذب مشتریان بیشتر میباشد.

انواع سیستم های مدیریت محتوا کد باز Open Source


در‌این قسمت یکسری مثال از شایسته ترین و پرطرفدارترین CMS های متن گشوده   طراحی سایت در مشهد  را معرفی خوا‌هیم کرد:

وردپرس WordPress


مشهورترین نامی که در‌این نوشته‌ی علمی می‌شنوید، همین وردپرس میباشد! سیستمی که بیش تر از ۶۰ میلیون از سایت‌های عالم با استعمال از آن پباده سازی گردیده‌اند. فکر‌میکنید این محبوبیت چه دلیلی داراست؟

WordPress در بالا کار خویش را تحت عنوان وب لاگ‌ساز ابتدا کرد و به گذر زمان عمل خویش را بسط اعطا کرد. تا جایی که امروز تحت عنوان دوستداشتنی‌ترین CMS جان دار شناخته گردیده و سهم ۴۰ درصدی را به خویش تخصیص داده میباشد. مثلا خصوصیت‌های مثبت این سیستم می‌اقتدار به مورد ها تحت اشاره نمود:

سرعت بالای نصب و فعال‌ساز‌ی
وسعت نادر
بدون پول بودن
داشتن پلاگین‌های مختلف
سازش و با صرفه بودن برای موتورهای جست‌وجو
کاربری سهل و آسان
در شرایطی که یک تارنما محتوامحور بلاگی یا این که خبری میخواهید، وردپرس شایسته ترین مورد برای شما میباشد.

در مواقعی مثل ساخت وب سایت برای دکان‌های وسیع آنلاین، بهتر میباشد از طریق‌های دیگر به کارگیری فرمائید. چون درین موردها می بایست پلاگین‌های مختلفی به فعالیت ببرید و همین منجر سنگین شدن وبسایت می‌گردد. این موضوع به نماید شدن سرعت لود و در غایت کاهش ترافیک وبسایت سبب گردد.

جوملا Joomla


CMS جوملا رقیبی توانا برای وردپرس میباشد که در سال ۲۰۰۱ معرفی شد. این سیستم هم برای وبسایت‌های محتوامحور و هم برای وبسایت‌های وسیع و فروشگاهی مطلوب میباشد. برخی از خصوصیت‌های این سیستم به شرح پایین میباشند:

سرعت بالای نصب و فعال‌ساز‌ی
بدون‌پول بودن
داشتن بیشتراز ۶۰۰۰ پلاگین
جوملا برای همگی اشکال کسب‌وکارهای آنلاین کوچک و عظیم مطلوب میباشد. با این درحال حاضر، رابط کاربری پیچیده، به کار گیری از آن را برای اشخاص تازه کار دشوار می‌نماید.

دروپال Drupal


این سیستم یوزرها کمتری داراست البته توانسته میباشد دقت طراحان فن‌ای را به خویش جلب نماید. می گویم طراحان فن‌ای زیرا قالب‌های فراهم آن معدود می‌باشند. توسعه و گسترش دادن قالب تازه نیز کاری تخصصی میباشد و نیاز به مهارت‌های اپلیکیشن‌نویسی داراست. این سیستم برای پباده سازی و تولید پرتال‌های خبری، وبسایت‌های آپلود و دانلود، وبسایت‌های کمپانی‌های وسیع و … کاربرد دارااست.

بیشتر بخوانید :  پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه چیزی است ؟
مهم ترین خصوصیت‌های دروپال به شرح پایین میباشند:

سرعت خوب
بسط‌پذیری عالی
امنیت بالا
پشتیبانی حاذق
به کارگیری از این سیستم به اشخاص مبتدی و تازه کار پیشنهاد نمی شود البته رشته‌ای‌ها می توانند با استعمال از آن وب سایت‌های توانمند و امنی پباده سازی نمایند.

پی اچ پی نیوک PHP nuke


پی اچ پی نیوک یکی گونه های سیستم های مدیر محتوا دیرین میباشد. پیش از وردپرس و جوملا استعمال از آن اشاعه بیشتری داشت. آپ تو دیت رسانی‌های نیوک در سال‌های اخیر معدود بوده میباشد و مشکلاتی نیز درباره ی امنیت و سرعت آن مطرح میباشد. می‌قدرت اظهار‌کرد این سیستم رقابت را در مقابل CMS های جدیدتر واگذار نموده است. به همین استدلال یوزرها آن نسبت به پیشین بسیار کمتر گردیده‌اند.

برخی از خصوصیت‌ها و تجهیزات پی اچ پی نیوک به شرح تحت میباشند:

نصب و فعال سازی بدون‌پول
قابلیت و امکان در دست گرفتن و آنالیز بدون نقص بر اعضای تارنما
قابلیت و امکان مشاهده آمارهای لحظه‌ای برای کلیه صفحه های
قابلیت و امکان دسته‌بندی و لینک و پیوند‌ها و رئیس آن ها
قابلیت برگزاری سریع و سهل وآسان نظرسنجی
مجنتو Magento


مجنتو یک سیستم دکان‌ساز بدون پول و یکی گونه های سیستم های مدیر محتوا میباشد که مغازه‌های آنلاین بخش اعظمی در سراسر دنیا از آن به کارگیری می‌نمایند. خصوصیت‌های پایین سبب ساز گردیده‌اند مجنتو به تعیین اولیه بخش اعظمی از کسب‌وکارهای اینترنتی تبدیل گردد:

مجنتو پاسخگوی نیاز مغازه‌های وسیع نیز می باشد و عملیات فروش پیچیده را نیز قادر است اجرا نماید.
این سیستم انعطاف‌پذیری بالایی داراست و به راحتی میتوانید آن را فردی‌سازی نمایید.
سرعت بارگذاری صفحه های در مجنتو بالا میباشد.
مجنتو برای موتورهای جست‌وجو باصرفه شده‌است.
پرستاشاپ PrestaShop


پرستاشاپ نیز یکی‌از دیگر از اشکال سیستم های رئیس محتوا میباشد که به دکان‌ساز به شهرت رسیده است. مغازه‌های کوچک و گسترده بخش اعظمی در سراسر دنیا از این سیستم استعمال می‌نمایند. مثلا خصوصیت‌های پرستاشاپ می‌قدرت به مورد ها تحت اشاره نمود:

نصب و فعال سازی سریع و بدون‌پول
سازش با دکان‌های چندزبانه
سازش با واحدهای مبلغی گوناگون
پنل مدیر حاذق
انعطاف‌پذیری و توسعه و گسترش‌پذیری بالا
سیستم حسابداری، انبارداری و مدیر مشتریان
ساختار با صرفه برای موتورهای جست‌وجو
اپن کارت OpenCart


اپن کارت نیز یک کدام از دیگر از اشکال سیستم های مدیر محتوا میباشد که به طور منحصر به فرد برای مغازه‌های آنلاین پباده سازی شده‌است. موردها تحت را می‌اقتدار تحت عنوان خصوصیت‌های این سیستم مطرح کرد:

پلاگین‌های مختلف
پشتیبانی و انجمن توانمند
پنل مدیر معمولی و تروتمیز
بیشتر بخوانید :  تارنما ماهر
گونه های سیستم های مدیر محتوا را با هم محاسبه کردیم. چنان که مشاهده کردید سیستم وردپرس کاربری سهل‌خیس و تجهیزات بیشتری نسبت به بقیه رقبای خویش داراست. تصمیم در زمینه ی به کارگیری از CMS و گزینش نوع آن، به مسائل بخش اعظمی بستگی دارااست. مسائلی مانند نوع کسب‌وکار، تعداد یوزرها، تجهیزات مایحتاج و … . بهتر میباشد پیش از مبادرت به ساخت وب سایت از مشاوران کارشناس امداد بگیرید. بنابراین بعداز مدتی بدون چاره به بده بستان سیستم یا این که پباده سازی دوباره نخواهید شد.