مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مضرات Dark Mode ممکن است بیشتر از ویژگی‌های مثبت آن باشد


قضیه داغِ جدیدی که‌این روز ها در منطقهی قابل انعطاف‌افزارهای رایانه‌ای و موبایل‌های هوشمند مطرح میشود موقعیت بدون‌نور یا این که تم تیره میباشد. خصوصیت نام برده مورد‌ی سیستمیِ از روی اراده برای تغییر و تحول رنگ در نرم افزار‌ها و سیستم‌های دلیل طراحی سایت در مشهد و تیره‌کردن آنها میباشد. نرم‌افزار‌هایی همانند اینستاگرام، واتساپ، کروم، جی‌تمایل و سیستم‌ادله iOS 13 فعلا خصوصیت تم تیره را دارند و به‌لحاظ می رسد قابل انعطاف‌افزارها و توسعه و گسترش‌دهندگان شتاب دارا‌هستند تا هرچه زودتر تم بدون نور را به نرم‌افزار‌هایشان اضافه نمایند. ولی درین میان مشکلی وجود داراست که به‌حیث می رسد هیچ‌کدام از کمپانی‌های کوشاو سخت کوش یادشده فکرش را هم نمی‌کردند. مشکلی که منجر شد تا حاصل زحمات این مجموعه‌ها از دربین برود و توجهی که آن ها از پروژه‌های دیگرشان معطوف به تشکیل داد تم تیره کردند بیهوده باشد. نقص‌ این میباشد که تم تیره به صورت کلی افتضاحی بیش وجود ندارد.

در صورتیکه اندروید 10 در حیث گرفته نشود، بد بودن تم تیره مرتبط با نرم افزار‌ی به سری وجود ندارد و هیچ گسترش‌دهنده‌ای پیاده‌سازی ضعیفی روی خصوصیت نام برده اجرا نداده میباشد. ولی وقتی که سیل عظیمی از پیشرفت‌دهندگان به‌شکل هجمه‌واری در همت برای پیاده‌سازی خصوصیت تم تیره بودند، هیچ‌کس از خودش نپرسید که در صورتیکه ساخت و ساز اینگونه خصوصیت ضروری میباشد، چرا به‌مکان دنبال‌کردن پروسه سرازیر اصلاحات بهتری جاری ساختن ندهیم؟ بالاتر از آن، دلایل موجهی وجود دارااست که بسط‌دهندگان نباید روی تم تیره تمرکز نمایند. پیرو متوجه خواهید شد که چرا شوق واشتیاق ساخت و به کار گیری از تم تیره دیوانگی میباشد.

dark mode
تم تیره سبب ساز تضعیف بصیرت می‌گردد
نوشته‌علمی‌های مرتبط:
شیوه راه اندازی Dark Mode در اپلیکیشن‌ها و اینترنت‌وبسایت‌های متفاوت
تم تیره iOS 13 تأثیر شگفت‌انگیزی بر افزایش عملکرد باتری آیفون میگذارد
حقیقت این میباشد که یوزرها در مواجهه با اینترنت‌وبسایت‌ها مخصوصا صفحه ها انجمن کهن که یادگاری از فرصت پیاده سازی ناجور اینترنت می‌باشند، نوشته‌های سپید در پس‌قضیه‌ی تیره را به‌مشقت میخوانند. تلاوت فونت‌های سپید در پس‌موضوع‌های با رنگ تیره‌ی خالص خیر‌صرفا طاقت فرسا میباشد، بلکه برای بخش اعظمی از یوزرها منجر هاله‌وارشدن نوشته‌ها و تضعیف بصیرت گردد. اینگونه قوانینی در زمان‌های هنگامی وقت گیر سبب ساز تولید فشاری دور از شوخی در دیده‌ها گردد. به این ترتیب تعجبی ندارد که جامعه‌ی امروزی در همه کاربری‌ها از پس‌قضیه‌ی سپید و فونت سیاه یا این که خاکستری استعمال می‌نماید. به کار گیری از تم تیره در عده ای که در گیر به آستیگماتیسم یا این که بی‌نظمی در جلیدیه‌ی دیده میباشند، با ساخت اندکی دشواری در تلاوت نوشته‌ها، سبب ساز فشار بر بصیرت می‌گردد.

تم تیره پس‌قضیه‌ای بدون نور با نوشته‌هایی سپید داراست و می تواند مشکلاتی را که پیش‌خیس اشاره شد، برای اقتدار بصیرت ساخت‌و‌ساز نماید. علاوه‌بر این تم بدون نور زشت به‌لحاظ می رسد. درحالی‌که سازندگان موبایل‌های هوشمند به‌رنج کوشش می‌نمایند تا از منظر پیاده سازی محصولاتشان زیباتر به‌حیث برسند، ایجاد کرد تمی تیره که ظاهری وحشتناک داراست منطقی به‌حیث نمیرسد. ولی پلیدی صفتی نسبی بوده و هرکس ذوق وسلیقه‌ای دارااست، البته لحاظ نگارنده‌ی مقاله در‌این نوشته جاری ساختن شد‌ه‌است.

تم تیره هنگام تحت‌بودن فروغ دستگاه، خصوصیت قابل قبولی وجود ندارد
یکی عذر و بهانه‌های وجودی یا این که در شکل ارفاق، دلایل به کارگیری از تم تیره، مطلوب‌بودن آن در سطح فروغ و روشنایی ذیل میباشد. بدین ترتیب یوزرها سوای اینکه خویش یا این که اطرافیانشان را کور نمایند، با این خصوصیت بضاعت به کار گیری از تلفن همراه هوشمند در رختخواب را خواهند داشت. برهان دیگری که هوا داران تم تیره دارا هستند براساس این حقیقت میباشد که مغز بشر نوروفروغ آبی رنگ منتشرشده از صفحه ها نمایشگر را به‌مثابه نوروفروغ روز تفسیر می‌نمایند. درنتیجه یوزرها هنگام به کارگیری از دستگاه‌های خویش در شرایط ساده خوابشان نخواهد پیروزی.

اینکه تم تیره توانگری کاهش نور و روشنایی آبی رنگ را دارااست واقعیت میباشد، ولی کلیه حقیقت وجود ندارد. در صورتی توابعی که از قبلی برای این خواسته در دستگاه درنظرگرفته شده وجود نداشت، تم تیره مورد‌ای مطلوب برای کاهش نور و روشنایی آبی رنگ بود؛ البته این‌سیرتکامل وجود ندارد. اکثری از تلفن همراه‌های هوشمند فیلترهایی را برای کاهش فروغ آبی‌رنگ تعبیه کرده‌اند که به یوزرها این قابلیت و امکان را می دهد، در بین ساعاتی خاص فروغ و روشنایی آبی‌رنگ نمایشگر خویش را کاهش دهند. به‌این مفهوم که نمایشگر تلفن همراه هوشمند یوزرها در شکل انجام غربال یادشده، از جمله فی مابین ساعت ۱۰ شب و ۷ صبح، رنگی متمایل به قرمز‌رنگ خواهد داشت. بعضی از تولیدکنندگان مانند سونی در تولیدات خویش، مورد‌های پایدارتری را ارائه می دهند که به یوزرها اذن میدهد مخلوط RGB، یعنی همگی رنگ‌ها را در ورقه‌ی نمایشگر خویش، متناسب با دیدشان تهیه و تنظیم نمایند.

dark mode
اینکه فردی به‌شکل مداوم از موبایل خویش در رختخواب استعمال نماید، مشکلی به طور کامل مختلف میباشد. ولی زمینه‌ی نوروفروغ بیشتراز حدی که بازدارنده از خوابیدن مخاطب و اطرافیانش می شود نیز، چاره دیگری دارااست. سال‌های متعددی میباشد که موبایل‌های هوشمند از قابلیتی با اسم فروغ تطبیقی برای تهیه و تنظیم اتوماتیک نوروروشنایی پس‌قضیه منفعت می برند. حتی قبل از آن نیز یوزرها می‌توانستند به‌شکل دستی فروغ و روشنایی تلفن همراه را تغییر‌و تحول دهند. خلاصه اینکه در صورتیکه معیار نوروروشنایی گوشی استفاده کننده زیاد میباشد، می تواند آن را تحت آورد. تم تیره روش‌حلی برای یک موضوع میباشد که از پیشین راه حل دارااست و خصوصیت نام برده صرفا سبب ساز اتلاف وقتی می‌گردد که گسترش‌دهنگان می توانند صرف پروژه‌های دیگرشان نمایند.

بهترین روش ساخت سایت کدام است؟


گوگل وب سایت یا این که وردپرس؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شایسته ترین طریق طراحی وب سایت کدام میباشد؟ این روز ها که تب فعال سازی وب سایت بالا رفته، شاید خیلی‌ها دنبال طراحی وب مجانی باشند. درین نوشته‌ی علمی دو طرز طراحی سایت را معرفی می کنیم و خصوصیت‌ها و ایرادهای هر کدام را نیز بیان میکنیم تا بتوانید تصمیم صحیح‌تری درباره بعدی دستیابی‌وکارتان بگیرید. طراحی سایت در مشهد آغاز شیوه طراحی وب سایت با گوگل تارنما و آنگاه ساخت وب سایت با وردپرس را گستردن می دهیم و در پایان این دو را مقایسه کرده و نظرمان را درباره تعیین ساخت وب سایت با گوگل وبسایت یا این که وردپرس ارائه می دهیم. چنانچه با وردپرس شناخت ندارید میتوانید عصر مجانی وردپرس را ملاحظه کنید.

آنچه در‌این نوشته‌علمی می خوانید

Google Sites چیست
تجهیزات گوگل وبسایت برای طراحی وب سایت
مزایای گوگل وب سایت
معایب گوگل تارنما
سیستم مدیر محتوای وردپرس
تجهیزات وردپرس
نصب سهل و آسان و ریلکس
ساخت و ساز قسمت‌های مختلف
امکان مدیر راحت
به‌روزرسانی مداوم و امکان بک آپ گیری منظم
امنیت بالا
ترجمه گردیده به گویش فارسی
سرعت بالای وردپرس
قابلیت و امکان حمایت مناسب
شایسته ترین طرز طراحی وب سایت در کشور‌ایران
کدام‌یک ارزان‌خیس میباشد: Google Sites یا این که وردپرس
کدام‌یک شل‌خیس استعمال میشود: گوگل تارنما یا این که وردپرس
از لحاظ seo کدام یک عالی میباشد
بهینه سازی Google Sites
سئوی وردپرس
بالاخره شایسته ترین نحوه ساخت وب سایت کدام میباشد
Google Sites چیست
گوگل وب سایت یا این که وردپرس
گوگل وب سایت یا این که وردپرس
برای فعال سازی اینترنت‌وبسایت با گوگل تارنما تنها کافی میباشد به اینترنت‌وب سایت Google Sites بروید و حتی در شرایطی که اپلیکیشن‌نویسی بلد نیستید و داده ها شما در این مورد صفر میباشد، سایتتان را فعال‌ساز‌ی فرمایید. به کار گیری از این خدمت بدون پول میباشد اما در شرایطی‌که بخواهید از دامنه خاصی به کار گیری نمایید می بایست برای خرید آن هزینه فرمایید.

گوگل تارنما اینک در کشور‌ایران غربال میباشد و نمی‌توانید از این خدمت برای ارائه سرویس ها به یوزرها اهل ایران استعمال فرمایید. ولی استعمال از وردپرس برای ساخت وب سایت در کشور‌ایران شایسته ترین طریق میباشد.

تجهیزات گوگل وبسایت برای طراحی سایت
وب سایت‌هایی که با این خدمت ساخته میشوند از نوع داینامیک می باشند و برخی از خصوصیت‌های اصلی آن عبارت‌اند از:

پوسته‌ها، صفحه های سایتها و طرح‌بندی شیت
دارنده نصیب‌های اماده و از پیش تشکیل‌شده
دارنده URL
لود پرونده‌ها و فایل‌ها
الگوی پیاده سازی متریال
ویرایشگر زنده
مخلوط با Google Drive.
CMS اینترنت‌وب سایت‌های ساخته‌گردیده در Google Sites مشتمل بر ویرایشگر Html، GAS Editor، Google Docs، روز‌نگار و Youtube و غیره میباشد که شما می توانید صفحه ها اینترنت و اینترنت‌سایتتان را سوای علم کد نویسی ساخته و با آن کارکنید.
ویرایشگر بدون نقص CMS و WYSIWYG.
کتابخانه‌های بزرگی از الگوهای تارنما، Google Gadgets، Google Apps Scripts، Apps Scripts Gadgets وجود دارا‌هستند که به‌شکل داخلی در وب سایت‌های Google قابل کاوش می‌باشند.
Html Editor استاندارد ما یحتاج شمارا داراست و همینطور می توانید کد html را در صفحه ها اینترنت خویش بازنویسی فرمائید.
مزایای گوگل وبسایت
درپی شناخت با طراحی وب سایت با گوگل وب سایت یا این که وردپرس می بایست بگوییم که طراحی وب سایت با گوگل وبسایت دارنده مزایای کمتر و محدودیت‌های بیشتر میباشد. بااین‌اکنون برخی از یوزرها برای ساخت سایت خویش به خیال و خاطر مزایای پایین از این نحوه به کار گیری می‌نمایند:

ازنظر هزینه ساخت وب سایت تماماً بدون پول میباشد.
برای تشکیل داد اینترنت‌تارنما احتیاجی به هاست و دامنه ندارید.
عدم نیاز به نرم‌افزار‌نویسی و فارغ از آن میتوانید تارنما خویش پیاده سازی فرمایید.
دور و اطراف بسیار معمولی و شل داراست و کارکردن با آن برای کلیه اشخاص مطلوب میباشد.
معایب گوگل وب سایت
طراحی وب با گوگل وب سایت برای اشخاصی که درپی کسب درآمد می باشند ابداً مطلوب وجود ندارد و گوگل نیز بدین تارنما‌ها که سوای هزینه پیاده سازی میشوند و قابلیت و امکان اکران تبلیغات را ندارند، اعتباری نمی‌دهد. این وبسایت‌ها صرفا درحد معرفی اینترنت‌وب سایت، کاربرد دارا‌هستند و دارنده معایب و محدودیت‌های تحت هستند:

قابلیت و امکان طراحی وب فروشگاهی و اکران تبلیغات را ندارند.
ازنظر فونت‌های متنی بسیار محصور می‌باشند.
برای پیاده سازی صفحه ها تارنما با کمبود المان‌ها و قسمت‌ها و پیاده سازی یک‌سری منویی مواجه میباشید.
قابلیت و امکان تصویب‌اسم برای یوزرها را ندارد.
قابلیت و امکان آپلود و بار گذاری پوشه‌ها و ویدئوها به جزء ویدئوهای یوتیوب نیست.
قابلیت ارائه خدمت به یوزرها اهل ایران را ندارد.

اصول استفاده از رنگ ها در طراحی سایت


برای ساخت سایت میتوان از رنگهای تکمیل کننده، رنگهای شبیه و... بهره مند شد. طراحی سایت در مشهد همان طور که گفتیم رنگ با فروغ گوناگون میباشد. هنگامیکه کلام از رنگ های تکمیل کننده، شبیه و مانند آن می‌گردد مراد ما رابطه رنگ ها در دایره رنگ میباشد. دایره رنگ دایره ای میباشد که آغاز با سه رنگ اساسی آبی‌رنگ، زردرنگ، قرمز رنگ در سه بخش متساوی لبریز می شود. آنگاه با مخلوط این سه رنگ کناره میان رنگ ها را مالامال می نمایند. مخلوط دو رنگ کنارهم در دایره رنگ و ساخت‌و‌ساز رنگ نو می‌تواند تا بینهایت ادامه یابد.

اصول به کار گیری از رنگها در ساخت سایت

برای تعیین رنگ مطلوب در بخش های گوناگون تارنما، ابزارهای گزینش رنگ آنلاین را نیز میتوان بهره برد. از دربین ابزار های آنلاین جانور ابزار Color Wheel از تیم ابزارهای کمپانی ادوبی آفریننده فتوشاپ یکی‌از شایسته ترین ها میباشد. این ابزار در نشانی https://color.adobe.com/create/color-wheel/ بصورت یک ابزار آنلاین مجانی در دسترس میباشد. با امداد این ابزار میتوان برای بخش های گوناگون وب سایت تعیین رنگ را اعمال اعطا کرد.

ابزار تعیین رنگ

اساسا با هر روشی که بخواهید رنگ های وب سایت را تعیین نمائید. می بایست آغاز یک رنگ یا این که تم مهم برای وب سایت خویش در حیث بگیرید. رنگ های مانند آبی‌رنگ برای وب سایت های آموزشی و دولتی، رنگ های سبز برای وب سایت های مربوط به طبیعت و خردسال ها، رنگ بنفش برای تارنما های خدماتی و رنگ صورتی برای تارنما های فروش تولیدها آرایشی زنانه بصورت پیش فرض بوسیله اکثر زمان ها اشخاص رعایت می شوند.

زمانی که مشتری به شما مراجعه میکند و از گذشته رنگ سازمانی خویش را گزینش نموده است. شما دیگر نمیتوانید براساس الگوی فوق رنگ ها را گزینش فرمائید. در صورتی‌که رنگ سازمانی شرکتی با رنگ های از پیش رقم خورده تفاوت داشت شما می بایست با یاری رنگ های شبیه و کامل کننده ادغام رنگ وبسایت را به سمتی ببرید که احساس نیکی به مشتری القاء نماید.

نمونه: شرکتی در حوزه انرژی با فیلد کاری دستیابی گاز طبیعی و فراوری و فروش آن به شما مراجعه میکند و رنگ سازمانی خویش را رنگ زرد اعلام میکند. این مجموعه از گذشته کارت ویزیت و بقیه لازمات اداری را براساس این رنگ سازمانی خریداری نموده است و قابلیت تغییر و تحول رنگ سازمانی خویش را ندارد. در‌این‌صورت‌ شما می‌توانید با به کارگیری از رنگ هایی مانند آبی‌رنگ و مشکی بعنوان رنگ کامل کننده و از رنگ نارنجی رنگ بعنوان رنگ شبیه زردرنگ در پیاده سازی به کارگیری فرمایید. مخلوط این چهار رنگ می تواند سایتی قشنگ ساخت‌و‌ساز نماید.

رنگ های شبیه در ساخت سایت با تم زردرنگ

نکته : برای پیاده سازی نصیب اساسی محتوا که برنده آن متن میباشد از دور‌نما سپید و رنگ مشکی برای فونت استعمال نمایید. بعضی از تارنما های اهل ایران از رنگ طوسی برای فونت سود میگیرند. اینکار از لحاظ گرافیکی اشتباه میباشد. رنگ طوسی بعنوان رنگ نوشته از دید روانشناسی در معنای بی مداقه بودن و مرده بودن زمینه میباشد. به طبع ما نمی‌خواهیم اینگونه حسی را به مشتریانمان القاء کنیم.

نکته : رنگ طوسی بعنوان رنگ خنثی در گرافیک اینترنت بسیار کاربرد داراست. البته استفاد از آن بعنوان رنگ نوشته چیره تارنما قادر است خواننده را خسته نماید.

برای اعتقادوباور از درستی این کلام کافیست در گوگل عبارت graphic tutorial را کاوش کرده و ده وبسایت نخستین را در مرورگر خویش گشوده نمایید. مجموع تارنما های مطرح از رنگ فونت سیاه خالص در دورنما سپید خالص فایده می برند.

در وبسایت اینترنت 24 شما رنگ سازمانی سبز را در هدر مشاهده می‌کنید. لوگو تارنما با رنگی مقداری تیره خیس هم پا با رنگ سپید بعنوان رنگ خنثی پیاده سازی شد‌ه‌است. رنگ فونت نوشته ها در متن مقاله ها مشکی و رنگ عنوان ها با رنگ سازمانی همرنگ تعیین گردیده اند. لینک و پیوند ها و رنگ هاور آنان از رنگ های شبیه رنگ سازمانی می باشد. در تحت مقاله ها از رنگ کامل کننده برای دکمه نصیب نظرها مستعمل میباشد. رنگ تکمیل کننده دقت مخاطب را به‌این نصیب جلب نماید.

طراحی وب فروشگاهی منحصر به فرد در اینترنت 24

برای استعمال از رنگ ها در وب سایت می بایست از چه اصولی تاسی کنیم:
سپید:

در برنامه فتوشاپ رنگ سپید خالص و سیاه خالص رنگ تشخیص داده نمیشوند. بلکه نوروفروغ و سایه شناخته میگردند. درصورتی که شما همت نمائید با لایه های تنظیمی این دو رنگ را تغییر‌و تحول دهید. فیض ای نتایج نخواهید کرد. در طبیعت سپید و مشکی رنگ محسوب می گردند.

کاربرد رنگ سپید در طراحی وب: رنگ سپید بعنوان فونت روی پس زمنیه های تیره خوانایی بسیار بالایی دارااست. امروزه با اعتنا به میل یوزرها به به کار گیری از دور نما تیره (برنامه هایی مانند فتوشاپ، 3D max و... در ورژن های 2017 خویش از رنگ مورد طوسی و یا این که مشکی منفعت گرفته اند) رنگ فونت سپید برای فونت بسیار پر استفاده شد‌ه‌است.

فراموش نکنید که رنگ فونت سپید روی دور نما سیاه مطلق دیده را خسته میکند.

گرافیک سپید رنگ چه تاثیری در کاربر می‌گذارد: وقار و امنیت و تندرست و ملایمت

نکته : در طراحی وب سایت رنگ سپید خالص اکثر اوقات برای دورنما محتوا متنی وب سایت استعمال میگردد.

سیاه :

شایسته ترین رنگ برای نوشته های پوسته وب سایت در مقاله‌ها و متن های زمان بر میباشد. شایسته ترین سود رنگ سیاه در پس زمنیه سپید خالص است.

نکات طراحی فوتر سایت


نکات اصلی در پیاده سازی فوتر تارنما؟ مگه فوتر هم مداقه داره طراحیش؟ بایستی در پاسخ بگم طراحی سایت در مشهد که آری خیلی هم التفات داره. فوتر مثلا جاهایی از وبسایت می باشد که‌این فکر نادرست براش به وجود اومده که زیرا انتهای تارنما میباشد التفات خاصی نداره و نیازی وجود ندارد بهش مداقه بدیم. همین نخستین می بایست بگم این تامل رو از ذهنتون به دور نمائید. زیرا روی seo وب سایت اثر متعددی داره.


زیرا فوتر تارنما به عنوان مثال جاهایی است که درسته به اندازه هدر تو دیده وجود ندارد اما خیلی از کاربرها برای رفع برخی از نیازهاشون که به دنبال توضیح میدیم به فوتر مراجعه می‌کنن. همراهمون باشید تا پیرو تعدادی تا از این نکات رو خدمتتون توضیح بدیم.


فوتر چیست؟

تعریف‌و‌تمجید فوتر در نکات اساسی پیاده سازی فوتر

همانگونه که میدانید هر سایت از یک سری شیت ساخته میشه که در بخش انتهایی تک تک صفحه ها، قسمتی وجود دارااست که دربرگیرنده نشانی و شماره تلفن، واپسین و پربازدیدترین مقاله‌ها، عضویت در روزنامه، لینک و پیوند شبکه های مردمی و … می توان به این نصیب فوتر یا این که پابرگ گفته می‌شود.


التفات فوتر در طراحی وب چیست؟

فوتر وب سایت قسمتی میباشد که بیشترین داده ها فنی و حقوقی سایت در آن قرار میگیرد از این جهت قسمتی میباشد که بیشتر بازدیدکنندگان تارنما به آن اعتنا می نمایند و از این رو التفات ویژه ای داره به همین برهان می تونین از این بخش به عنوانsite map به کارگیری نمائید و پیوند های اساسی سایتتون که ممکن میباشد از دیده استفاده کننده به دور بمونه رو در‌این نصیب قرار بدید در واقع شما میتونین از فوتر وب سایت تحت عنوان اهرمی برای هدایت یوزرها به بقیه صفحه های اصلی خویش استعمال کنین.


قرار به چنگ آوردن site map در فوتر از این جهت مهمه که پیوند همگی صفحه ها یک تارنما در site map قرار می گیره داشتن یه site map درست و اینکه لینک و پیوند صفحه ها، را به صدق در فوتر قرار بدیم منجر میشه که مخاطب به صحت وارد صفحه های مربوطه بشه و بازه فرصت بیشتری رو در تارنما شما سپری کنه و این گزینه به سئو و بهینه سازی تارنما شما امداد میکنه.


اگه برای وب سایت یا این که دستیابی و برنامه خردسالان گواهینامه دارای اعتبار یا این که نشان اعتمادی دارین عالی در‌این بخش قرار به‌این تا بتونین به اینترنت سایتتون اعتبار ببخشید و در مخاطب خویش شم پشت گرمی و امنیت ساخت‌و‌ساز نمائید.


در پیاده سازی فوتر چه نکاتی رو بایستی رعایت کنیم؟

پیاده سازی فوتر یک کدام از دیگر از شغل هایی میباشد که برای سرویس ها seo اعمال میشه و توی پیاده سازی فوتر موردهای بسیار متعددی است که بایستی بهش التفات بدیم البته یک سری گزینه می‌باشد که اصل شغل می باشند و می بایست به طبعً رعایت بشن که عبارت‌اند از:


۱- صفحه ارایی فوتر می بایست معمولی باشه


۲- یک گزاره ۲ الی ۳ خطی راجع‌به خودمون بنویسیم


۳- قراردادن پیوند‌های کاربردی و اساسی


۴- گروه‌بندی لینک و پیوند‌های قرار داده گردیده


۵- داده ها تماس با ما رو قرار بدیم


۶- قرار دادن آیکون کانال‌های اجتماعی که بیشتر درون‌شون عمل داریم


۷- قراردادن نوار کاوش


۸- قراردادن لوگو اینماد (در شکل داشتن حصول‌وکار اینترنتی)


با ما هم پا باشید تا پیرو همگی این مورد ها ها رو با هم نظارت کنیم و به طور جزئی بهشون بپردازیم.


راهنمای جامع دربارۀ صفحه فرود (landing page)

شیت فرود چیست؟ شیت فرود یا این که به عبارتی لندینگ پیج (landing page) در واقع یک صفحۀ اینترنت میباشد که طوری پیاده سازی گردیده تا یوزرها را به اجرا یک مبادرت خاص تشویق نماید. هر برگه فرود به صورت خاص برای توضیح دربارۀ یک جنس طراحی سایت در مشهد یا این که سفارش خاص پیاده سازی گردیده و در آن جزئیات مختلفی که شخص برای تصمیم‌گیری درباره آن کالا نیاز دارااست، ارائه میشود. در واقع غرض مهم لندینگ پیج‌ها ارتقاء نرخ تبدیل میباشد.

ورقه فرود چیست
این تبدیل قادر است، تبدیل بازدیدکننده به سرنخ و یا این که مشتری باشد. به همین عامل یک شیت فرود بایستی طوری پیاده سازی خواهد شد که بازدیدکنندگان با تلاوت آن تشویق شوند که اطلاعاتی از خویش به مکان بگذارند.

همانند کاغذ اساسی شما، صفحه ها فرود اکثر وقت ها او‌لین عکس العملِ بازدیدکنندگان، با تارنما شما میباشند. ولی می بایست بدین نکته دقت کرد که صفحه ها اساسی و صفحه ها فرود هدف ها متفاوتی دارا هستند. صفحه های مهم دربردارنده داده ها کلی در زمینه ی کمپانی شما می‌باشند و به نوعی دروازه‌ای برای ورود به بقیه صفحه های وبسایت شما میباشند.

آنچه در‌این نوشته‌ی‌علمی میخوانید...
از برگه فرود (لندینگ پیج) برای چه اهدافی می‌قدرت به کار گرفت؟
صاحبان دستیابی‌وکار هر ورقه فرود را با هدف ها متفاوتی پیاده سازی می‌نمایند. این هدف ها در مجموع قادر است یکی مورد ها تحت باشد:

جذب یوزرها برای خرید یک جنس (فرآورده یا این که سرویس ها)
انباشته کردن لید یا این که سرنخ از بازدید‌کنندگان. هرگونه داده ها برای تماس با مشتریان بالقوه، برای فروشنده حکم لید یا این که سرنخ را داراست. صاحبان استخراج‌وکار عملکرد می‌نمایند با تعقیب کردن سرنخ یا این که لید، به مشتری قطعی دست پیدا نمایند. این داده ها قادر است نشانی اینترنتی، شماره تلفن، اسم شخص و… باشد.
اگرچه از برگه فرود برای هدف های مختلفی می‌قدرت استفاده نمود، ولی پیشنهاد ما به شما این میباشد که از مفاد ذیل در لندینگ پیج خویش خودداری کنید:

توضیح دادن دربارۀ یک سری فرآورده متفاوت
لینک و پیوند دادن از یک ورقه فرود به صفحه ها دیگر
توضیح درباره مارک و استخراج‌وکارتان
شاید این پرسش به ذهنیت شما رسد که «برگه فرود با سایت چه فرقی دارااست» و یا این که به هیچ عنوان «برای داشتن لندینگ پیج به طبع بایستی وبسایت داشت».

آیا برای تشکیل داد ورقه فرود قطعا بایستی سایت داشت؟
نکته مهمی که بایستی بدانید این میباشد که یک وبسایت مشمول صفحه های مختلفی میباشد. و غرض کلی از این سایت، ارائه داده ها متفاوت درباره استخراج‌وکار شما به بازدیدکنندگان درخصوص محصولاتتان و ارتقاء درایت از مارک شما میباشد. البته به عبارتی‌ طور که گفتیم غرض صفحۀ فرود ارائه داده ها درباره یک توصیه یا این که فرآورده خاص میباشد.

چنانچه برای دستیابی‌وکار خویش یک تارنما ساخته‌اید، به راحتی میتوانید به امداد سیستم رئیس محتوایی که دارید (به عنوان مثال وردپرس) صفحه ها فرود زیادی در آن پیاده سازی نمائید. دراین‌صورت ورقه فرود، بخشی از وبسایت شما خواهد بود و نشانی این کاغذ، با اسم دامنۀ وبسایت شما استارت میگردد.
ولی چنانچه وبسایت ندارید و تک تک آنچه که برای شغل خویش نیاز دارید لندینگ پیج میباشد. میتوانید از وبسایت‌هایی که لندینگ پیج پیاده سازی می‌نمایند به کارگیری نمایید. دراین‌صورت به ساخت سایت نیازی نخواهید داشت و برگه فرود شما با اسم دامنه آن تارنما‌ها آغاز می گردد؛ در واقع ورقه فرود شما پایین دامنه‌ای از دامنۀ این تارنما‌ها خواهد بود.