مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تاثیر گیمیفیکیشن در طراحی سایت


۵- Codewars
یادگیری طراح تارنما با گیمیفیکیشن
این   طراحی سایت در مشهد  اینترنت‌وب سایت یک منبع با خلاقیت برای کامل شدن آموخته‌های نرم‌افزار‌نویسی شماست. در حالتی‌که از قبلی با لهجه نرم افزار‌نویسی آشنا می باشید و تا حدی به آن اشراف دارید وارد این اینترنت‌تارنما گردید و با حل معضل‌های آن به مهارت های خویش بیافزایید.

همان طور که می دانید یادگیری یار و همدم با اجرا بازی بسیار موثرتر میباشد. این مهم میباشد که در نوشته‌ی علمی‌ی معرفی گمیفیکیشن معرفی شد. این اینترنت‌وبسایت کوشش داراست با قرار دادن معضل‌های بازی‌سیرتکامل دانش شما‌را به معضل بکشد. قصه از این قرار میباشد که در هر مرحله یک کد مقابل شما قرار می گیرد که دارنده ایراداتی میباشد و شما بایستی این مشکلات را تصحیح نمایید تا به مرحله آن‌گاه بروید.

مسلماً اعمال به این شکل بازی‌هایی اعتنا شما‌را در کدنویسی ارتقاء می دهد و مهارت‌هایتان را در دیباگ‌ کردن کار کشته‌خیس می‌نماید.


نوشته‌علمی پیشنهادی: ارتقا مهارت‌های نرم‌افزار‌نویسی با حل معضل در‌این ۷ اینترنت‌تارنما


۶- SoloLearn
اینترنت‌سایتی میباشد که مباحث عظیم‌ای همانند جاوا، پایتون، C++، C# و.. را یادگرفتن می دهد. در مورد ساخت سایت هم مباحث HTML، CSS ،Php ،Javascript را دارا می باشد.

پباده سازی استاندارد وب سایت و دسترسی مطلوب دروس، خصوصیت‌هایی میباشند که سبب شد این اینترنت‌وبسایت هم درین لیست قرار بگیرد. برای دسترسی به دروس این اینترنت‌وب سایت بایستی در آن تصویب‌اسم نمایید که قابلیت و امکان تصویب‌اسم با جمیل عمل را سریع‌خیس نموده است! پس از عضویت و ورود به همگی‌ی دروس آن دسترسی خواهید داشت.

فراگیری ساخت وب سایت مجانی هم پا با امتحان انلاین
از جذابیت‌های این اینترنت‌وبسایت وجود سیستم امتحان آنلاین میباشد. نخست بخشی از درس‌طومار در مقابل شما قرار می‌گیرد بعداز مطالعه‌ی آن بایستی به پرسش مربوطه جواب دهید تا وارد نصیب بعدی درس گردید. این امتحان‌ها سبب ساز می گردند از یادگیری مباحث اعتقاد نتیجه ها کنیم همینطور یادگرفتن را شادی بخش می‌نمایند.

گرچه همه این عصر‌های این وبسایت بدون پول نیستند ولی اکثری از مباحث مرتبط با طراحی وب سایت‌تارنما درین منبع به طور بدون پول ارائه گردیده‌است.

آکادمی وبکیما
بعداز معرفی یک سری اینترنت‌وبسایت فرنگی تصمیم گرفتیم تحت عنوان پایانی اینترنت‌تارنما، یک اینترنت‌وب سایت اهل ایران را برای یادگیری ساخت وب سایت با شیوه‌های متفاوت معرفی کنیم، مراد از طریق‌های گوناگون این میباشد که در فراگیری طراحی وب وبکیما شما به اشکال زمان‌های آموزشی ساخت سایت هم سوای کدنویسی و هم از روش کدنویسی از صفرتاصد دسترسی خواهید داشت، مثلا در آکادمی وبکیما به اشکال زمان‌های فراگیری UI و UX، فراگیری وردپرس، یادگرفتن المنتور، فراگیری HTML و CSS و حتی یادگرفتن تبدیل قالب HTML و CSS به قالب وردپرس دسترسی خواهید داشت.

همینطور در صورتی‌که به راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی علاقمند می باشید، می توانید از یادگرفتن‌های این تارنما برای راه اندازی بیزنس آنلاین خویش به کار گیری نمائید، صرفا کافیست به شیت فراگیری بیزنس اینترنتی وبکیما مراجعه‌کنید.


در‌این نوشته‌ی علمی کوشش کردیم ۶ وب سایت‌ فراگیری بدون پول ساخت سایت را آنالیز کنیم. در حالتی که شما هم اینترنت‌وبسایت قابل قبولی می شناسید در قسمت ایده ها با دیگر افراد با اشتراک بگذارید.
اعتنا داشته باشید این اینترنت‌تارنما‌ها هنگامی کاربرد خواهند داشت که شما عشق و علاقه به یادگیری نرم‌افزار‌نویسی و پباده سازی داشته باشید، البته در شرایطی که قصد دارید صرفا یک اینترنت‌وب سایت داشته باشید می توانید از سیستم‌های مدیر محتوایی مثل وردپرس یا این که جوملا استعمال نمایید.

اشنایی با المان های مهم در دیزاین وب سایت

7- شناخت با روندهای تازه طراحی وب
الهام به   طراحی سایت در مشهد  چنگ آوردن برای تمامی اشخاص خلق کننده، حیاتی میباشد و طراحان وبسایت نیز هیچ استثنائی ندارند. طراحان وبسایت می بایست با نهایی روندهای طراحی سایت‌وبسایت آشنا شوند تا تقاضاهای روزافزون بازدیدکنندگان وبسایت را فهم نمایند. پیشنهاد می شود، هر روز برای تماشای شایسته ترین طرح‌های مو جود 30 دقیقه فرصت صرف فرمائید.

در اینجا چندین منبع عالی را برای الهام تصاحب کردن شما معرفی می کنیم:

Awwwards: یک اینترنت‌تارنما شناخته‌گردیده برای رشته‌ای‌های اینترنت میباشد. درین وب سایت، طراحان میتوانند مثال‌های بسیار جالبی از ساخت وب سایت را بیابند.
Dribbble: به طراحان امداد می‌نماید تا با آخری مراحل بصری آشنا شوند.
Behance: یک منبع عالی برای مطالعات موردی در مورد ساخت وب سایت میباشد.
چنانچه شما وقت متعددی برای بازدید از این وبسایت‌ها ندارید، میتوانید از یک پلاگین کروم به اسم panda استعمال فرمائید تا هر توشه که یک تب تازه در کروم گشوده میکنید، جدیدترین پباده سازی‌های جانور درین اینترنت‌تارنما‌ها را مشاهده کنید. سفارش میکنیم به طبعً از این پلاگین کروم به کارگیری فرمائید.

panda- ابزار پاندا برای طراحان
ابزار پاندا برای طراحان
8- کمپانی در گرد هم آیی‌های طراحی وب
webconf- کنفرانس وبمستران هوشمند
کنفرانس وبمستران هوشمند
شایسته ترین راه و روش یادگیری، این میباشد که از شایسته ترین‌ها حافظه بگیرید. نکته‌ی اساسی برای پیوستن به جامعه ها ساخت وب سایت این میباشد که شما بایستی تبدیل به یک عضو فعال گردید.
در نقاط گوناگون جهان این نوع گرد‌همایی‌ها برگزار می گردد. در کشور ایران هم همیار وردپرس مبادرت به برگزاری گرد‌همایی هر ساله وبمستران نموده است و هرسال این نشست را برگزار می‌نماید. میتوانید درین نشست کمپانی نمائید و داده ها مفیدی درباره‌ی ساخت وب سایت و کسب‌وکارهای اینترنتی به دست آورید.


گشوده طراحی وب و UI و UX

گشوده طراحی وب و UI و UX
این هم    طراحی سایت در مشهد  یکی‌از مسائلی میباشد که می بایست پیش از استارت ساخت سایت به آن تفکر می‌کردید و نکردید! این همگی که ما می گوییم گول تبلیغ‌های ساخت وب سایت ارزان و سریع را نخورید به همین استدلال میباشد. در ساخت وب سایت اصولی رابط کاربری و تجربه کاربری قطعا در لحاظ گرفته میگردد.

در یک سایت مطلوب، بازدیدکننده بایستی بتواند به راحتی به صفحه های آیتم نظرش رسد. در حالتی‌که وبسایت منوهای عمیق و بغرنج داشته باشد یوزرها حیران و سردرگم میگردند. بایستی بتوانید مخاطب را به راحتی به آن چه می خواهد برسانید و احساس و تجربه خیر برایش رقم بزنید.

به این ترتیب یکی‌از عارضه ها اصلی برای ریدیزاین تارنما ، بهبود بخشیدن به پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری میباشد.

بیشتر بخوانید : پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه می‌باشد ؟
گشوده طراحی وب برای همگام شدن با فناوری روز
گشوده طراحی وب سایت برای همگام شدن با فناوری روز
این به عبارتی جایی میباشد که بخش اعظمی از کمپانی‌ها وقت و انرژی خویش را هدر می دهند! قبول دارم به کارگیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز عالم هیجان‌انگیز میباشد ولی خیلی وقت‌ها ضروری وجود ندارد.

درصورتی که فناوری پیشین منسوخ گردیده باشد یا این که از طرف گوگل الزامی به به روز وجود داشته باشد، مطلقا می بایست گشوده پباده سازی صورت پذیرد. در غیر این شکل، ریدیزاین به نیازهای وبسایت و کسب‌وکار شما بستگی داراست. در شرایطی‌که فناوری کهن نتواند نیازهای جدیدتان را رفع نماید مایحتاج میباشد برای گشوده طراحی وب سایت مبادرت نمائید.

برخی وقت‌ها می بینیم که برای وب سایت قدمت یکی‌از دو ساله در لحاظ گرفته می‌گردد. اینجانب موافق نیستم. به نظرم نمی‌اقتدار مجال بخشید و ریدیزاین تارنما به مسائلی که گفتم بستگی داراست. مجموعاَ حرفم این میباشد که در حالتی‌که وب سایت فعلی نیازهایتان را برطرف می‌نماید و گوگل هم با آن اختلال ندارد، موردنیاز وجود ندارد دائما آن را تغییر تحول بدهید.

خواسته از ریدیزاین وبسایت چه می باشد؟
ریدیزاین فرایندی مشابه تغییر تحول چیدمان داراست. در بازطراحی نشانی و دامین تغییری نمی‌نماید و وبسایت را به کلی منتقل نمی‌کنیم. بلکه ظواهر و رمز و صورت آن را تغییر‌و تحول می دهیم و برخی از عملکردهایش را بهبود می بخشیم.

چه وقتی به پباده سازی دوباره تارنما نیاز داریم؟
آیا بازطراحی زمان‌ای وبسایت ضروری میباشد؟