مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تحلیل سایت ارز دیجیتال


در گروه مقاله ها پیشین با تعاریف ارز دیجیتال و رمزارز آشنا شدید. هم چنین در رابطه اهمیت طراحی سایت در مشهد  ارز دیجیتال،اشکال وبسایت ارز دیجیتال و نکات اصلی در تعیین کمپانی ساخت وب سایت خواندید. در حال حاضر فصد داریم با گونه های فرآیندها در ساخت سایت ارز دیجیتال آشنا شویم.

اشکال صرافی‌های رمزارز
در پروژه‌هایی که در کمپانی کارا آی تی صورت گرفته میباشد، تقاضاهای مشتریان در یکسری دسته قابل تقسیم بندی می باشند. دو دسته متداول در گونه های معاملاتی که شکل میگیرد در لحاظ گرفته میشود. دسته نخستین صرافی‌های متمرکز هستند. درین نوع، صرافی متبوع با کیف پول خویش به تقاضای معامله مشتری جواب می دهد. دسته دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز هستند که فقط واسطه فی مابین خریدار و فروشنده برای انجام یک داد و ستد درست هستند و بعداز انتها داد و ستد کارمزد آن را اخذ می‌نمایند.



اشکال فرآیندها در طراحی وب سایت ارز دیجیتال
در هر دو گزینه فرآیندها به سه دسته تقسیم میشوند:

فرآیندهای اساسی وب سایت

فرآیندهای جانبی تارنما

فرآیندهای بازاریابی وب سایت

فرآیندهای اساسی و جانبی
در گونه های فرآیندهای ساخت وب سایت ارز دیجیتال، فرآیندهای اساسی و جانبی بیشتر نقش اتوماسیون عملیات را دارا‌هستند. مواقعی زیرا خرید، فروش، انتقال وجه، محدودیت‌ها و سقف مبالغ واریزی به اکانت شبا، سقف برداشت‌ها، سرعت تبادل‌ها، احراز نام و نشان و… در فرآیندهای اساسی و جانبی قرار میگیرند.

احراز نام و نشان در دسته فرآیندهای جانبی مکان میگیرد. چون می‌قدرت از ابزارهای مختلفی جهت این فعالیت بهره برد و یا این که در هر کشوری ترازو آلرژی نسبت به‌این مورد گوناگون میباشد. البته این که خرید و فروش به صورت درست صورت بپذیرد، از کیف پول فروشنده بیرون گردیده و به کیف پول خریدار انتقال یابد، پباده سازی فرآیندهایی زیرا کیف واسط، پباده سازی حساب، پباده سازی کیف باطن تارنما و… رفتارهای متفاوتی میباشد که میتواند در فرآیندهای اساسی صورت بگیرد. هر مورد از این موردها مزایا‌، آلرژی و نکات امنیتی خاص خویش را دارند.

پس در شرایطی‌که قصد محاسبه و توصیه یک تارنما ارز دیجیتال وجود داراست، در آغاز فرایند اساسی را می بایست مدنظر قرار داده گردد. بعداز آن فرآیندهای جانبی مانند سرعت همت واریز، احراز نام‌و‌نشان و… سنجیده شود. در واقع فرآیندهای اساسی در تارنما غیر قابل حذف می باشند، ولی فرآیندهای جانبی بر طبق ذوق و نیاز می توانند در تارنما مکان گیرند.

پروسه بازاریابی
در مرحله بعدی، بازاریابی مطرح می گردد. اصول بازاریابی در سایتی که به تنهایی یک کسب و عمل را تشکیل میدهد، بسیار دارای اهمیت میباشد. بایستی دقت داشت چه ابزارهایی جهت جذب مشتریان بیشتر به کارگرفته می‌گردد. سیستم‌های پروموشن، ریفرال، افیلیت، آگهی، جذب کاربر و … همگی در راستای کاهش مسائل منفی عمل با یک سایت و ارتقاء امنیت و اعتماد به عمل می روند.



محاسبه وبسایت ارز دیجیتال
این نظارت برای گونه های فرآیندها در ساخت سایت ارز دیجیتال، الزاما نیست و یک نوع افراض محسوب نمی شود. در واقع یک تقسیم بندی بی آلایش می باشد که فرآیندهای یک تارنما را گزینه چک قرار میدهد. شایان بیان میباشد، در روند اساسی نیز مارکتینگ میتواند وجود داشته باشد. مثلا اینترنت سایتی که کیف پول خویش را به صورت جنرال از یک سایت جهانی می‌سازد و در مشت مشتری قرار می دهد، به مراتب حس اعتماد و امنیت بیشتری را نسبت به اینترنت سایتی که کیف پول را باطن وبسایت خویش می‌سازد(هیچ مکان عالم این کیف پول شناخته گردیده وجود ندارد) در مشتری تولید می‌نماید.

به این ترتیب تفکیک این فرآیندها از یکدیگر دشوار می باشد. البته از‌آنجا‌که اهمیت مهم مرتبط با فرآیندهای اساسی میباشد، کلیت قیمت تارنما را تشکیل میدهد. فرآیندهای جانبی نیز به فرآیندهای مهم استحکام میبخشد و در نصیب مارکتینگ نیز غرض جذب مشتریان بیشتر میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.