مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آیا جاوا امنیت سیستم شما را به خطر می‌اندازد؟


آری؛ ممکن میباشد جاوا امنیت سیستم شمارا به خطر بیاندازد. چیزی  طراحی سایت در مشهد که صدای خیلی از یوزرها و کارشناسان امنیت را درآورده، وجود حفره‌های امنیتی در افزونۀ مرورگر جاوا میباشد. به عبارت دیگر، این اپ‌های جاوا نیستند که ایراد امنیت دارا‌هستند، بلکه پلاگین مرورگر اینترنت میباشد که ممکن میباشد عمل دستتان بدهد.

کارشناسان کمپانی کسپراسکای (آنتی ویروس دارای اسم و رسم) طبق تحقیقاتی که داشتند، اپلت‌های مرورگر جاوا را مسئول نیمی از حمله ها هکرها در سال 90 اعلام کرده‌اند. حفره‌های امنیتی جانور در جاوا اذن نفوذ بدافزارها و سرقت کلمه ها عبور یا این که داده ها فردی را به کلاهبرداران اینترنتی میدهد؛ برای همین هم بخش اعظمی از کارشناسان سفارش می‌نمایند که پلاگین جاوا را در مرورگر خویش غیر فعال فرمائید.

ولی ناگفته نماند که کمپانی گوگل یکسری سالی میباشد که پشتیبانی از اپلت‌های جاوا را در مرورگرهای کروم (از ورژن 45 به آنگاه) خویش متوقف نموده است.

دقت: تکنولوژی جدیدی که‌این ایام تحت عنوان جایگزین جاوا از آن مذکور می شود، .NET میباشد.

فرق میان جاوا و جاوا اسکریپت در چه است؟
جاوا یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی شی گرا میباشد ولی جاوا اسکریپت، یک گویش اسکریپت‌نویسی میباشد. در‌حالتی که یادتان در به عبارتی مقالۀ « جاوا اسکریپ چه چیزی است؟ » گفتیم یکی دلایلی که اسم جاوا اسکریپت را برای این گویش گزینش کرده‌اند این میباشد که در آن دوران جاوا زبانی شناخته گردیده و دوست داستنی بود؛ برای همین تامل کردند که در شرایطی که از این محبوبیت به کار گیری نمایند و اسم جاوا اسکریپت را برای آن گویش تعیین نمایند، این گویش سریع‌خیس جا افتاده و شناخته میشود.

پس فیض میگیرم جاوا و جاوا اسکریپت هیچ ربطی به هم ندارند!



از سایر تفاوت‌های جاوا و جاوا اسکریپت می‌اقتدار به‌این اشاره نمود که جاوا اسکریپت هیچ اپلت یا این که نرم‌افزار مستقلی ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید، بلکه به کدهای HTML می‌پیوندد و کارهایی مثل تولید انمیشین در شیت اینترنت را انجام می دهد. با جاوا میشود اپ‌هایی تولید که در مرورگر یا این که یک ماشین مجازی (Virtual Machine) اجرا شوند، ولی با جاوا اسکریپ نمیشود اپلیکیشن ساخت‌و‌ساز؛ کدهای جاوا اسکریپت فارغ از کامپایل در مرورگر اجرا می شوند.

طراحی قالب های وردپرس


به عبارتی‌طور که میدانید پس از پباده سازی قالب وردپرس بایستی طراحی سایت در مشهد   پوسته یا این که قالبی برای آن گزینش کنیم


که بر جذابیت ظاهری سایتمان بیافزاید. برای این مراد قالب‌های بدون‌پول و رشته‌ای متعددی جان دار


میباشد که می‌قدرت از آن ها یاری گرفت. معمولا اکثر یوزرها که جدید می خواهند سایتی فعال‌ساز‌ی


نمایند و ۰ تا ۱۰۰ آن را خویش انجام میدهند، از قالب‌های بدون پول به کارگیری می‌نمایند. البته به گذر زمان دوران


تصمیم میگیرند تارنما خویش را فن‌ای خیس بسازند تا پاسخگوی نیازهای یوزرها باشد. خب


اینجاست که یوزرها تمایل به تغییر‌و تحول قالب تعدادی منظوره خویش میگیرند. البته مدام احتیاط


شرط عقل میباشد و بایستی نکاتی را در‌این تغییر و تحول قالب در لحاظ گرفت. هم اکنون این نکات چه می باشند؟ در


این نوشته ی علمی به تعدادی کاری که می بایست قبلی تغییر و تحول قالب خویش انجام دهید، اشاره می کنیم و از شما


می خواهیم که قطعا به‌این مورد ها دقت فرمایید.


موضوعات اساسی در رابطه قالب فعلی را درنظر داشته باشید.

در طول کار‌های قبل خویش، ممکن میباشد امور و اقداماتی را روی قالب فعلی اعمال کرده


باشید (مانند وارد کردن قطعه کدها برای اجرای یک قسمت خاص) که مورد نیاز میباشد همچنان آنان


را داشته باشید. مشخصاً با تغییر و تحول قالب یک سری منظوره ، داده ها قبل از فی مابین می‌رود و برای


اینکه بتوانید دوباره آن‌ها‌را برگردانید، می بایست بدانید چه کرده‌اید. پس مطلقا آنها


را جایی یادداشت کرده و داشته باشید.


ورژن حمایت کننده فراموش نشود

زمینه‌ای که مدام می بایست درنظر داشته باشید این میباشد که تهیه و تنظیم ورژن حمایت کننده در هر مرحله


از عمل به شما سفارش میگردد. مخصوصا در ساخت وب سایت یک سری منظوره ! خداوند نکرده


در حالتی که اتفاقی بیفتد که وبسایت بپرد، شما با خاطر شل، ورژن حامی را بازمی‌گردانید.


در طی تغییر و تحول ، در اختیار تعمیر باشید

صحیح وجود ندارد در طی تغییر‌و تحول پباده سازی قالب وردپرس ، یوزرها با تارنما ناقص مواجه شوند.


برای اینکه کل و کمال کارتان را انجام دهید، از صفحه های در چنگ تعمیر به کارگیری نمایید. اینگونه


استفاده کننده متوجه میگردد که برای بازه مشخصی شما در اکنون تغییر‌و تحول میباشید و اتفاقا برایش


جذاب می شود که قرار میباشد چه اتفاقی برایتان بیفتد.


سازش پباده سازی قالب وردپرس با مرورگرها

می بایست مشاهده کنید آیا پباده سازی قالب وردپرس نو با همگی مرورگرها سازگار میباشد و در همه آن ها


به نیکی اکران داده می شود؟ شما نمی‌دانید کاربراتان در چه مرورگری، وب سایت را گشوده می‌نماید


پس می بایست سازش قالب را برای کلیه مرورگرها درنظر بگیرید.


آزمایش سرعت و بازه لود

یکی‌از مورد ها مهمی که روی سرعت لود تارنما تاثیرگذار میباشد، قالب تعدادی منظوره نصب


گردیده روی آن میباشد. مسلما بایستی این قالب به سیرتکامل‌ای کدنویسی گردیده باشد که به راحتی بارگذاری گردد


و سرعت خیر و خوبی داشته باشد. این مورد را میتوانید پیش از نصب به طبع چک نمائید. ابزارهایی


مانند GTMetrix به شما دراین مورد امداد می‌نمایند.


اکران پباده سازی قالب وردپرس در بقیه دستگاه‌ها

زمینه اساسی دیگر عکس العمل‌گراییست. قالبی که تنظیم می کنید می بایست تماما عکس العمل‌گرا بوده و در کلیه


دستگاه‌ها به خیر به یار همگی تجهیزات اکران داده گردد. پس ظریف باشید و پیش از منش


اندازی ساخت سایت تعدادی منظوره کلیه این موردها را بی نقص نظارت نمائید.


سندباکس گوگل (google sandbox) چیست؟


احتمالا اصطلاح سندباکس گوگل (sandbox) را شنیده باشید. زمانی سایتی اخیرا فعال‌ساز‌ی میگردد،  سئو در مشهد  گوگل هنوز خیلی با محتوای آن شناخت ندارد و به همین ادله شما‌را به زمان مدرک جعبه می‌فرستد. درین مقاله بیشتر در رابطه این زمان و اثرات آن کلام میکنیم و به طرز‌های خروج از آن خوا‌هیم پرداخت.

سندباکس گوگل چه چیزی است؟


برای گوگل اصلی میباشد که با محتوای وبسایت شما آشنا گردد و بداند چه نوع محتوایی و با چه کیفیتی ساخت‌و‌ساز می کنید و چقدر به کاربر اهمیت می‌دهید. به همین عامل سایتی که جدید فعال سازی شده‌است، حتی در‌صورتی‌که شایسته ترین محتوا را هم داشته باشد از تارنما‌های دیگر جداگانه می‌نماید و به عصر سندباکس می‌فرستد. در واقع سندباکس یک نحوه فیلتر‌گری برای تارنما و محتوای نو میباشد که تا مدت شناخت بی نقص گوگل با آن‌ها، موقتی قرار وجود ندارد مرتبه‌ای بگیرند.
این چنین گوگل قادر است جلو مرتبه به دست آوردن وبسایت‌های قارچی، اسپم و بی‌کیفیت را بگیرد و بعداز اطمینان از محتوای منتشر گردیده، اذن خروج شما از این زمان را صادر نماید. این زمان معمولا فی مابین یک تا 4 ماه ارتفاع می کشد و به شناخت شما و گوگل می‌گذرد.

اثر سندباکس (sandbox) گوگل چه است؟
گوگل برای درجه‌بندی‌های خویش الگوریتم‌های پیچیده‌ای دارااست و خیر‌فقط به سندباکس تحت عنوان یک الگوریتم اشاره‌ای نکرده میباشد، بلکه هیچ‌گاه به طور صریح نیز به‌کارگیری الگوریتم سندباکس گوگل را تایید یا این که رد نکرده میباشد. در کل اعتبار و قدمت دامنه اهمیت خاصی دارااست و هنگامی سایتی جدید فعال‌سازی و ایندکس گردیده باشد، شرایط آن پایین تاثیر سندباکس گوگل قرار میگیرد.
گوگل می بایست اطمینان نتیجه ها نماید غرض و محتوای این وبسایت چه می‌باشد، آیا برای پیشرفت و دریافت کردن مرتبه دنبال طریق‌های کلاه سیاه و اسپم میباشد یا این که حقیقتا محتوای کیفیت عالی ساخت و ساز می‌نماید. وبمسترها می بایست سعی خویش را به فعالیت بگیرند تا در‌این برهه زمانی ایرادات و مشکلات تارنما خویش را برطرف نمایند.
در واقع گوگل میخواهد طاقت و استمرار شما در ارائه محتوای کیفیت عالی را بسنجد و ببیند برای سکو دریافت کردن دست به هر کاری می‌زنید و سراغ طریق‌های غیر قانونی میروید یا این که نه. به این ترتیب بیشتر بایستی به‌دنبال این باشید که خیلی زودتر از عصر سندباکس بیرون گردید. 

انگیزه تعیین اسم SANDBOX برای این الگوریتم چه می‌باشد؟
سندباکس در واقع یک دور و اطراف و محیط بسته آکنده‌از شن میباشد که طفل‌ها و خردسالان با خاطر ریلکس و در ایمنی بدون نقص درون آن سرگرم بازی می شوند. به همین برهان از Sandbox که معمولا برای کودک‌های کمتر از 4 سال استعمال می‌نماید تا تارنما‌های طفل برای مدتی در ناحیه امن عمل نمایند.

از کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل قرار گرفتیم؟
برای اینکه موقعیت مقداری برای شما واضح‌خیس خواهد شد و از ابهام بیرون گردید می توانید از فرمان site:yourdomain.com در گوگل به کارگیری نمایید. در‌صورتی‌که هیچ سود‌ای نگرفتید یعنی در مجموع وب سایت شما و محتوای آن ایندکس نشده میباشد. البته در شرایطی‌که در کاغذ نتیجه ها حضور دارید البته حاصل و سکو‌های شما خوب وجود ندارد، می‌قدرت سود گرفت در عصر سندباکس می‌باشید.

Browser Sandbox چه است؟
یک دور و اطراف مجازی تماماً ایزوله و در اختیار گرفتن شده‌است که در آن می‌اقتدار اپلیکیشن‌ها را اجرا کرد. برای مثال ، Google Chrome و Internet Explorer هریک در مدرک جعبه منحصر خویش اجرا می گردند. این مرورگرها اپ‌هایی می باشند که روی رایانه شما اجرا گردیده ، ولی به تمام رایانه شما دسترسی ندارند.

چرا صفحه های وب سایت در نتیجه ها گوگل اکران داده نمیشود؟
شایع ترین دلیلی که وبسایت شما در گوگل اکران داده نشده و یا این که از حاصل جست و جو حذف میشود، این میباشد که یا این که قبل از ایندکس، صفحه های به دلایلی از جانب گوگل ایندکس نشده میباشد و یااینکه گوگل بعد از ایندکس آن را از نتیجه ها حذف کرده‌با‌شد. جهت چک این مسئله بایستی از روش سرچ کنسول گوگل نسبت به نظارت صفحه های و خطاهای احتمالی و باصرفه‌سازی و به‌روزرسانی در پی با برای فراگیری طریق فعالیت با google search console، نوشته ی علمی فراگیری سرچ کنسول گوگل را در جت seo مطالعه کنید.


گوگل عصر دیگری به اسم ماه عسل (Honeymon) داراست که گهگاه با سندباکس غلط گرفته میگردد. در واقع عصر سندباکس برای تارنما‌های نو راه اندازی شده‌است، البته عصر ماه عسل برای محتوا و صفحه های نو میباشد و ارتباطی با قدمت دامنه ندارد. در بنا شده در زمان ماه عسل همگی چیز خوب میباشد و محتوای تازه شما با به کارگیری از الگوریتم گوگل دنس می تواند مرتبه خیر داشته باشد، البته در حالتی‌که محتوای بی‌کیفیت منتشر کرده باشید خیلی زود ماه عسل‌تان زهرمار گردد!

چه گونه از سندباکس گوگل بیرون شویم؟


در‌صورتی‌که اسیر زمان سندباکس گوگل شدید مجموع کارایی خویش را به فعالیت بگیرید تا با شیوه‌های اصولی دوران مدت آن را کاهش داده و سریع‌خیس از این موقعیت بیرون گردید. برای این مظور میتوانید شغل های پایین را انجام دهید:

صبرکنید، محتوای کیفیت بالا و گران بها ایجاد نمائید و استمرار داشته باشید.
به‌هیچ تیتر دنبال نحوه‌های اسپم و سئوی کلاه سیاه نباشید که روزگارتان سیاه میگردد.
نقشه تارنما قادر است یاری متعددی به شما نماید.
پس از تکثیر محتوا حتی در شرایطی‌که کیفیت نیکی داشت، گشوده هم پیرو باصرفه‌سازی آن باشید.
برای لینک و پیوند‌سازی داخلی اهمیت قائل گردید.
سئوی داخلی (onpage) جز ایجاد محتوا را نیز دور از شوخی بگیرید.
توده‌بندی
گوگل هر سایتی که جدیدا راه اندازی گردیده باشد در ورقه نتیجه ها خویش قرار نمی‌دهد و در آغاز آن را برای مدتی در یک زمان به اسم سندباکس قرار می دهد. در‌این زمان می بایست اثبات فرمایید محتوای با کیفیت منتشر میکنید و به موردها اصولی دیگر اهمیت می‌دهید. این زمان معمولا یک تا 4 ماه ارتفاع میکشد و سندباکس گوگل منجر می‌گردد وب سایت‌های اسپم و بی‌کیفیت و از آنهایی که حقیقتا صحیح عمل می‌نمایند غیر وابسته شوند.

طراحی وبسایت دانلود سنتر چه ویژگی‌هایی دارد؟


تارنما‌های دانلود یک کدام از پربازدیدترین و پرطرفدارترین وبسایت‌ها در سراسر دنیا میباشند. طراحی سایت در مشهد   این تارنما‌ها کاربری‌های مختلفی دارا هستند، پوشه‌های مختلفی را ارائه می دهند و سبک‌های تجاری مختلفی دارا هستند. به همین عامل تارنما دانلود یکی‌از سرویس ها تخصصی ساخت سایت میباشد.


بیشتر بخوانید :  ارزش طراحی وب

پباده سازی تارنما دانلود سنتر چه خصوصیت‌هایی دارااست؟

پیش از هر چیز بایستی غرض از پباده سازی تارنما دانلود مشخص و معلوم گردد. چه نوع فولدر‌هایی را می خواهید برای دانلود ارائه دهید؟ فیلم، موسیقی، نوشته‌ی‌علمی، پوشه و …


کار در هرکدام از این مورد‌ها، لازمات خاص خودش را دارااست. طبیعتا تارنما دانلود فیلم با اینترنت سایتی که نوشته ی علمی و جزوه‌های آموزشی ارائه می دهد گوناگون میباشد.


در مرحله آنگاه بایستی سبک درآمدی تارنما معین گردد. قرار میباشد پوشه‌ها را به فروش برسانید یا این که میخواهید از روش تبلیغات درآمد کسب فرمائید؟ وبسایت دانلود با اعتنا به‌این سبک‌ها گوناگون خواهد بود.


راجع به وب سایت‌هایی که بر تبلیغ و اطلاع رسانی توکل دارا‌هستند یک زمینه اساسی بایستی در حیث گرفته گردد: تبلیغ می بایست با ساخت و ساز کمترین مزاحمت برای یوزرها صورت پذیرد. همگی ما تجربه ورود به تارنما‌های آزاردهنده را داریم. وبسایت‌هایی که از هراس پاپ آپ جرئت نمیکنید روی مورد‌ای کلیک نمائید. یادتان می‌باشد که یک هنگامی هر جا را کلیک می‌کردیم یک ساعت مچی ck چیره می‌شدیم!؟


چنین وضعیتی هم معنی میباشد با بانس ریت بالا. سایتی که یوزرها را فراری دهد قطعا پلتفرم خیر و خوبی برای تبلیغ وجود ندارد. دیر یا این که زود اشخاصی که توصیه اطلاع رسانی میدهند هم متوجه این زمینه می شوند.


بیشتر بخوانید :  وبسایت تاکسی هواپیمایی

درصورتی که که بخواهید فولدر‌ها را به فروش برسانید، مورد درگاه‌های پرداخت و امنیت داده ها نیز مطرح گردد.


در کنار تندرست بودن پیوند‌ها، قضیه seo در وب سایت دانلود اهمیت بخش اعظمی داراست. یک وبسایت باصرفه با پیوند‌های دانلود تندرست، کم کم مکان خویش را بین مخاطبان گشوده خواهد کرد و همزمان اعتماد گوگل را نیز جذب می‌نماید.


استفاده کننده‌ها، سرمایه اساسی تارنما‌های دانلود می باشند. براین اساس می بایست با پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری مطلوب، آنها را محافظت کنیم.


بها وبسایت دانلود

ارزش‌ها با دقت به نوع پباده سازی آن گزینش می گردد. در حالتی‌که قصد فعال‌سازی یک تارنما بسیار گسترده با تجهیزات فردی‌سازی گردیده را داشته باشید و بخواهید از cms منحصر به فرد به کار گیری فرمایید، طبیعتا بایستی دارایی بیشتری در لحاظ بگیرید. همین زمینه در زمینه‌ی قالب‌ها و گرافیک تارنما نیز صحت می‌نماید. چنانچه که بخواهید یک قالب مخصوص داشته باشید، بایستی هزینه بیشتری پرداخت نمائید.


برای مشورت دراین مورد میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. همینطور برای دانایی از محدوده ارزش وبسایت دانلود تعرفه‌های وبنا را ملاحظه کنید.


زبان برنامه نویسی برتر برای توسعه دهندگان

روی تمرینات بهینه سازی تمرکز فرمایید
بهینه سازی به صورت مداوم تغییر‌و تحول می‌نماید. مدام می بایست طراحی سایت در مشهد یک استراتژی بلندمدت بهینه سازی برای هر کسب و کاری وجود داشته باشد. وقتی را در حیث بگیرید و بر روی لغات کلیدی که مخاطبان شما در جستجوی آن میباشند ، تمرکز فرمایید. مطمئن گردید از تیتر های اختصاصی به کار گیری می‌کنید. همینطور از تگ های متا و دیگر استراتژی های بهینه سازی چهت نیل به برد در بازار به کارگیری نمائید.

ناوبری وبسایت خویش را معمولی سازی فرمائید
بازدید کنندگان تارنما شما دوست ندارند با عبور از تعدادی برگه به داده ها گزینه نیازشان دسترسی پیدا نمایند. به مکان پباده سازی یک تارنما با معماری یک موزه کهن ، عملکرد فرمایید مجموع داده ها مایحتاج یوزرها حداکثر با سه کلیک از برگه مهم در دسترس آن‌ها باشند.

بر روی محتوا سپرده گذاری نمائید
محتواهای آنلاین دارنده قدمت کوتاهی می باشند. چیزی که امروز شما بر روی تارنما تان قرار می دهید ممکن میباشد در هفته های آینده بی ربط و به درد نخور باشد. با تصحیح محتوا آن را بازیابی کرده و تغییراتی در تیتر آن اعمال فرمایید. آپدیت رسانی منظم محتوای یک تاکتیک اثر گذار بهینه سازی بوده و می تواند در آینده سبب ساز بهبود تجارت شما گردد.

اجتماعی باشید
اکثری از عموم تارنما ها را از روش شبکه های عمومی پیدا  میکنند. در شرایطی‌که اطلاعاتی از کمپانی شما درین کانال ها وجود نداشته باشد بخشی از مشتریانی که از این نحوه می‌توانید به دست آورید را از دست داده اید. اطمینان نتایج نمایید محتواهایی که روزمره برای تارنما خویش ساخت می‌کنید از روش رسانه‌های اجتماعی هم در دسترس باشند. از ابزارهای ارزیابی یوزرها برای خریدن تعداد کاربرانی که هر روزه از روش شبکه‌های‌عمومی وارد تارنما شما می‌گردد استعمال فرمائید.


اعتبار آنلاین خویش را مدیر فرمائید
هر هر کس حضور آنلاین در وب داراست، دارنده اعتباری آنلاین میباشد. با اعتنا به ماهیت ویروسی بعضی محتواها، توجه داشته باشید که محتوای غلط می تواند به اعتبار شما در فضای مجازی خدشه وارد نماید. اطمینان نتایج فرمائید که در وب راجع به سازمان شما چه چیزهایی گفته می‌شود و به هرگونه لحاظ منفی در امر سازمانتان سریع و به طور مطلوب جواب دهید.

از ریسک های به حساب آوردن گردیده به کارگیری فرمایید
زنده ماندن و پرورش کردن در وب دو چیز گوناگون میباشد . شما میتوانید به بازه زمانی ۵ سال وبسایت خویش را آپ تو دیت رسانی نکنید. با این درحال حاضر وب سایت شما در وب زنده میباشد اما به صورت انقطاع به هدف ها خویش دست پیدا نمیکنید و در‌این‌صورت‌ سایت شما یک بودجه راکد و مضر میباشد. واریزهای به حساب آوردن گردیده سایت خویش را رویش دهید. همت نمایید از ایده های نو برای پرورش مخاطبان خویش به کار گیری فرمایید.