مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی


حتی در‌صورتی‌که علم کافی در مورد ساخت وب سایت فروشگاهی نداشته باشید، مبرهن میباشد که مشتریان جذب فروشگاه آنلاین با ظاهری قشنگ می گردند. با رعایرت نکات کاربردی در صفحه آرایی نخستین وب سایت فروشگاهی خویش، مشتریان بیشتری را جذب فرمایید. طراحی سایت در مشهد کاغذ مهم تارنما فروشگاهی، پیشگفتار‌ای برای اسم مارک و بیزنس شما و هم گروه‌ای از دستور کار‌هایی میباشد که به مشتریان نو و مشتریان فعلی امداد می‌نماید تا در جهت یافتن آنچه مایحتاج آن‌هاست، تکان نمایند.

چه در حالا فعال‌ساز‌ی فروشگاه آنلاین نخستین خویش می‌باشید یا این که از پیشین فروشگاه آنلاین ساخته‌اید، با رعایت نکاتی که به صفحه آرایی اولیه تارنما فروشگاهی شما امداد می‌نماید، میتوانید از نقطه استارت تا نقطه نهایی صفحه آرایی نخستین وب سایت فروشگاهی خویش را طرح ریزی فرمائید.

دقیقاً شبیه یک شیت فرود (لندینگ پیج)، چه مقصود برگه مهم فروشگاه آنلاین شما ارتقا ترازو فروش باشد چه جذب کاربر، تمامی جزئیات می بایست به سیرتکامل‌ای پیاده سازی خواهد شد که یک تاثیرگذاری عمیق و توانمند در بازدیدکنندگان ساخت و ساز نماید و آن ها را تشویق به ایفا یک مبادرت اثرگذار نماید.

ولی بیشتراز اینکه شروع به دیزاین اولیه وب سایت فروشگاهی خویش نمایید، سوال های و فرضیه‌هایی که دراین باره وجود دارااست را تحقیق نمائید تا با تحقیق جواب‌های احتمالی به فیض‌ای مثبت و کارآمد برسید.

سوالاتی که می بایست به هنگام صفحه ارایی اولیه وب سایت فروشگاهی از خویش بپرسید:
آیا می توان دیزاین اساسی‌ای که برای یک بیزنس بسیار کاربردی و مطلوب میباشد، برای بیزنس دیگری بالعکس شغل نماید؟
آیا می بایست شایسته ترین پیاده سازی متناسب با تجارت خویش را فی مابین دکان‌های اینترنتی مو جود گزینش فرمائید؟
آیا می بایست صفحه آرایی اولیه فروشگاه آنلاین خویش را پس از مدتی ردوبدل نمائید؟
در حالتی که به آیتم‌های و مفاد بسیار گوناگون صفحه آرایی اولیه نگاه میکنید و مطمئن نیستید که می بایست به کدام سمت جنبش نمایید، در اینجا یک سری پرسش برای ارشاد تصمیم شما وجود داراست:
دسترسی به شیت اساسی شما برای مشتریان چقدر سهل و آسان میباشد و آیا شما دامنه مارک خویش را دارید؟
میخواهید بازدید‌کننده چه کاری در کاغذ اولیه فروشگاه آنلاین شما اجرا دهد؟ (مثلا خرید نمایید ، عضو خبر نامه گردید، و غیره)
چقدر معمولی این فعالیت را برای آنان اعمال می‌دهید؟
یکسری مرحله برای کامل شدن غرض مشتری بالقوه شما وجود دارااست؟
مشتریان چه مقدار داده ها برای ادامه مرحله آجل نیاز دارا‌هستند؟
آیا مراحلی که به لحاظ نادر التفات وجود داراست که بتوانید آن ها را حذف نمایید؟
بازدیدکنندگان گاهی با پی بردن اینکه دقیقا چه چیزی میخواهند به کاغذ اساسی شما مراجعه می‌نماید البته ناامید بازمی‌گردند و احتمالاً به جهت تجارب ناموفق خرید خویش، توشه دیگربه وبسایت شما مراجعه نمی کنند.صفحه آرایی اولیه مال خویش را با حدس هر دو نکته بایستی به سیرتکامل‌ای اجرا دهید، از همسو بودن پیاده سازی فروشگاه آنلاین خویش با غرض مهم مطمئن می باشید.

یک شیت مهم عالی می بایست مشمول بازدیدکنندگانی باشد که درپی فیض خاصی می‌باشند، در حالی که به عبارتی ورقه بایستی اعتنا عده ای که در‌پی مقصود خاصی نیستند را نیز جلب نماید.

صفحه آرایی اساسی فروشگاه آنلاین می بایست چه نتایجی برای بیزنس شما داشته باشد؟
به صورت میانگین، بازدیدکنندگان ۱۰الی ۲۰ثانیه در ورقه اساسی شما فرصت صرف می‌نمایند. این دستور بدین مفهوم میباشد که شما می بایست از منظر طراحی وب سایت برای بازدیدکنندگان خویش، مسیرهای وصال به غرض را معلوم فرمایید تا بازدیدکنندگان بتوانند تخت‌گاز شایسته ترین مسیر را برای خویش (و برای بیزنس شما) تعیین نمایند.

پیش از تحقیق حاصل دارای اهمیت طراحی وب فروشگاهی، نگاهی به یک پدیدده روانشناختی بیاندازیم که اثر بسزایی در ترازو فروش و مشتریان شما دارااست. این پدیده با جاری ساختن کار کاوش شروع می‌گردد.

وقتگیر‌شدن جستوجو بازدیدکنندگان در برگه نخستین یک پدیده روانشناختی به اسم اجتناب از تصمیم را برای مشتریان احتمالی شما رقم می زند. اجتناب از تمایل به تمایل آدم به خودداری از تصمیم یا این که جاری ساختن عملی میباشد که تصمیم گیری آن خیلی وقتگیر می‌گردد.

در صفحه ارایی مهم، پرهیز از تصمیم گیری به معنای \"برگشتن\" یا این که خروج از کاغذ یا این که زدن دکمه رجوع و برگشت میباشد. برای پرهیز از این زمینه، اولی کاری که صفحه آرایی مهم شما بایستی جاری ساختن دهد، متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای باقی ماندن در وبسایت فروشگاهی شما میباشد با اعمال این فعالیت، نرخ مراقبت مشتری خویش را ارتقاء خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد