مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

کدام ابزار تست سرعت سایت بهتر و دقیق‌تر است؟

 طراحی سایت در مشهد  یک‌سری نکته قابل توجه در بازبینی سرعت وب سایت موجود است که گذشته از استعمال از هر ابزاری می بایست بدانید.


در شرایطی‌که شما با وب پرسرعت و با باکیفیت یک تارنما سنگین و پرحجم را گشوده نمائید، شاید لود بی نقص آن صرفا یک ثانیه ارتفاع بکشد. البته کاربری که به هر دلیلی با وب ضعیف و معدود سرعت بخواهد همین تارنما را گشوده نماید شاید ۳۰ ثانیه چشم به راه بماند. این نکته را هم در لحاظ بگیرید که عواملی مثل اختلالات کانال وب ‌قادر است این تجربه را بدتر هم بکند.


نکته حائض اهمیت بعدی، آزمایش کردن کل صفحه های وب سایت میباشد. در‌حالتی که یک کاغذ (مثل صفحۀ اصلی وب سایت) خیلی سریع میباشد نباید معیاری برای کل وب سایت باشد. کل صفحه های یا این که مراحلی که استفاده کننده دنبال می نماید می بایست سریع باشد خیر تنها یک برگه.


پس برای آزمایش سرعت وبسایت می بایست ۳ شیوه منقطع را در لحاظ بگیرید:


یک آزمایش با رایانه و اتصال وب خودتان

آزمایش با یک سرور (رایانه‌ای که مشقت بار‌افزار قدرتمندی داراست و مدام به وب با پهنای باند بالا وصل میباشد)

آزمایش معدل سرعت تارنما از جمعیت بزرگی از یوزرها

در هر مورد از این وضعیت‌ها قابلیت و امکان داراست نتیجه ها متفاوتی به دست آورید، البته در غایت معدل سرعت و تجربه یوزرها از تارنما شما مهم میباشد؛ یعنی به عبارتی تستی که PSI انجام می دهد.


حق تقدم اولیه بایستی با گزارش می دانی PSI و گزارش Core web vitals در سرچ کنسول باشد زیرا گوگل هم برای سنجش سرعت و تجربه کاربری وبسایت به عبارتی را در حیث میگیرد و در درجه‌بندی وبسایت‌ها تأثیر می دهد. در حالتی‌که بتوانید سایت خویش را برای این آزمایش با صرفه‌سازی فرمایید مطمئن باشید در آزمایش با بقیه ابزارها هم حاصل نیکی میگیرید.


حق تقدم دوم با آزمایش‌هایی میباشد که با سرور انجام می گردد. می توانید این آزمایش‌ها را در برهه زمانی‌های هنگامی متعدد تکرار فرمایید. بخشی از گزارش جی تی متریکس (Gtmetrix) بر طبق همین طرز میباشد. سروری را هم که میخواهید آزمایش از آن صورت پذیرد را خودتان گزینش میکنید و حتی میتواند سرعت وب ذیل را مشابه‌سازی نماید.


حق تقدم انتها هم با آزمایش‌هایی میباشد که به وسیله رایانه و اتصال وب خودتان انجام میشود. این آزمایش‌ها برای جستن عواملی که سبب کندی تارنما گردیده‌اند موثر میباشد، البته فیض مدام صحیح وجود ندارد. آزمایش‌هایی که با ابزار Google Lighthouse انجام می‌گردد از این نحوه میباشد.


خب حال که میدانیم چطور می بایست سرعت وب سایت را آزمایش کنیم ببینیم از این گزارش‌ها چه چیزی دستگیرمان میگردد. از همین گزارش‌ها می‌‌خوا هیم بدانیم نقص‌ کجاست و به عبارتی را برطرف کنیم.


سرعت وب سایت (Site speed) چه می‌باشد؟

هنگامی میگوییم سرعت وبسایت منظورمان سرعت بار گذاری و سرعت وصال استفاده کننده به هدفش میباشد. به عنوان مثالً در صورتی برگه اصلی وبسایت خیلی سریع گشوده شود البته لود بی نقص برگه آلبوم تولیدات ۱۰ ثانیه ارتفاع بکشد یعنی وب سایت شما به صورت کلی سریع وجود ندارد. سرعت هر ورقه (Page speed) متعلق به موادسازنده جانور در آن مثل تصاویر، افکت‌ها، داده ها ما یحتاج برای پردازش و ... بستگی داراست. ولی هنگامی در رابطه سرعت کل تارنما حرف می کنیم عواملی مثل سرور صاحبخانه و کش (Cache) مطرح می گردد.


پس کلاً سرعت وب سایت مفهومی جامع‌خیس دارااست. هنگامی استفاده کننده نشانی تارنما شمارا در مرورگر خویش وارد می‌نماید و بعداز بازدید چندین کاغذ، به صفحۀ خرید (انگیزه) منتقل میشود، طولانی تر سرعت وب سایت را لمس میکند.


چرا سرعت وب سایت مهم میباشد؟

در شرایط کلی دو برهان برای اهمیت سرعت تارنما داریم:


بهینه سازی (بهینه سازی)

تجربه یوزرها 



تاثیر سرعت تارنما در seo

سرعت وبسایت از دو جنبه روی سئوی وب سایت تاثیر می گذارد.


چه‌گونه با تدوین استراتژی محتوا وب سایت خویش را جنبش دهیم؟مسلما بخوانید: چه گونه با تدوین استراتژی محتوا وب سایت خویش را حرکت دهیم؟

گوگل در چندین به‌روزرسانی مهم و تایید گردیده اظهار کرد سرعت وبسایت یکی فاکتورهای درجه‌بندی میباشد. اولی به‌روزرسانی در سال ۲۰۱۰ روی تعداد پاره ای از تارنما‌ها تاثیر گذاشت و دو‌مین به‌روزرسانی متمرکز بر سرعت در سال ۲۰۱۸ تعداد متعددی از تارنما‌ها و حاصل کاوش را زیر تأثیر قرار اعطا کرد.


تأکید گوگل طولانی تر روی ساخت تجربه کاربری خوب میباشد. سریع بودن وبسایت هم بخشی از تجربه کاربری خوب اکانت میشود.


پس مجموعاَ چنانچه وب سایت کندی دارید احتمال وصال به جایگاه‌های بالا کمتر میگردد.


دومی تاثیر سرعت تارنما روی بهینه سازی در مرحله ایندکس کردن حادثه می‌‌افتد. هنگامی ربات‌های گوگل کاغذ‌ای از تارنما شما‌را کشف می نمایند یا این که خودتان وجود وبسایت و کاغذ‌ای نو را به گوگل اطلاع می‌دهید، ربات‌های بازنگری کننده ورقه به سراغش می آیند. برهه زمانی هنگامی که ربات‌ها به هر برگه اختصاص می دهند محدود میباشد. قرار وجود ندارد هر ربات گوگل یکسری دقیقه برای بازبینی و انبارکردن محتوای یک کاغذ وقت بگذارد. هنگامی کاغذ‌ای در یک توشه راز زدن ربات، بدون نقص دانلود نشود، ربات در دفعات بعدی کارش را ادامه میدهد تا ورقه را بی نقص اخذ نماید.


در سرچ کنسول گوگل گزارشی به اسم Crawl Stats موجود است که نشان می دهد ربات‌های گوگل برای دانلود صفحه های تارنما چقدر عصر نهاده‌‌اند. هرچه این دوره (برحسب میلی‌ثانیه) کمتر باشد یعنی برگه‌های تازه یا این که آپدیت‌رسانی گردیده زودتر در نتیجه ها جستجوی گوگل چشم میشوند.


API (رابط برنامه نویسی کاربردی) چیست و چه کاربردی در طراحی سایت دارد؟

طراحی سایت در مشهد 


در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم به طور تخصصی در رابطه با یکی‌از ابزار های کاربردی ساخت وب سایت به اسم API (رابط برنامه نویسی کاربردی) سخن کنیم در حالتی که به دعوا برنامه نویسی عشق مندید و راجع‌به آن مقاله ها متعددی را مطالعه نمودید مسلما واژه و کلمه API به گوشتان خورده میباشد.درین نوشته‌علمی ما سرفصل های پایین را باز‌نگری خوا‌هیم کرد.


API چه می‌باشد؟ چه فعالیت بردی در طراحی وب داراست ؟چرا به API نیاز داریم ؟


تعریف‌و‌تمجید API به گویش معمولی

درصورتی که بخواهیم با بی آلایش ترین گویش ممکن API را تمجید کنیم میتوانیم بگوییم API (رابط برنامه نویسی کاربردی) پل ارتباطی یا این که فصل مشترک در میان دو قابل انعطاف‌افزار یا این که نرم افزار میباشد.


APIمخفف عبارت: Application Programming Interface به معنای رابط کاربردی برنامه نویسی میباشد.این رابط رابطه میان قابل انعطاف ‌افزارهای گوناگون را برقرار می نماید و این قابلیت را می‌دهد تا وقتی که در هم اکنون اجرای یک برنامه می‌باشید بتوانید داخل آن از برنامه های دیگر نیز سود بگیرید.


تعریف و تمجید API به گویش برنامه نویس ها

در صورتی‌که بخواهیم به طور تخصصی خیس و به طوری که به فعالیت برنامه نویس ها بیاید API (رابط برنامه نویسی کاربردی) را تعریف و تمجید کنیم میتوانیم بگوییم، API ها همانند توابعی می‌باشند که در یک سرور وجود دارا‌هستند و یک برنامه نویس قادر است فارغ از اینکه به سورس و طرز تلاش آن دسترسی داشته باشد. آنها‌را در برنامه خویش فراخوانی نماید.


تعریف و تمجید API به طور کاربردی

API ابزاری میباشد که نقش برقراری رابطه ما در بین قابل انعطاف افزارها و طاقت فرسا افزارها را ایفا کرده و به یاری آن ارتباطات دستوری در میان قابل انعطاف افزاری قابل اجراست.سوای وجود API (رابط برنامه نویسی کاربردی)، نمی توانید هنگامی در حالا عمل با یک اپلیکیشن میباشید داده ها موردنیاز خویش را از یک اپلیکیشن دیگر فراخوانی نمایید.


API چه است


ارائه نمونه های کاربردی برای اینکه بدانیم چرا به API نیاز داریم؟

درین بخش با ارائه یک‌سری نمونه ملموس و کاربردی با هم باز‌نگری خوا‌هیم کرد که چرا به API نیاز داریم:


فرض فرمایید درون یک وبسایت دانلود موسیقی میباشید.می‌خواهید سوای اینکه ترانه خاصی را دانلود نمائید نخست آن را گوش دهید . روی دکمه پخش آنلاین کلیک میکنید و آن صوت پخش میشود .در اینجا یک API به یاری شما می‌آید تا داخل دور و اطراف اینترنت بتوانید صوتی را گوش دهید.در واقع پل ارتباطی فی مابین طاقت فرسا افزار صوتی سیستم شما و سایت API (رابط برنامه نویسی کاربردی) میباشد.پیرو شما از آهنگ های این وبسایت خوشتان میاید و می‌خواهید محرمانه به شبکه‌های‌عمومی این وبسایت بزنید با کلیک روی آیکن تلگرام یا این که اینستاگرامی که درون تارنما مندرج به طور بی واسطه میتوانید به شبکه های عمومی آن وبسایت بپیوندید.این یک مثال دیگر از ارتباطات قابل انعطاف افزاری میباشد که به وسیله API ممکن شده‌است.

فرض نمائید باطن اپلیکیشن فوق العاده کاربردی فتوشاپ می باشید.می‌خواهید یک پوشه که در دور و اطراف قابل انعطاف افزاری WORD تا قبل از این آن را تایپ نموده اید اسکن کرده و در پوشه فتوشاپی خویش درج نمایید.درصورتی که که API وجود نداشت پوشه متنی شما در اپلیکیشن فتوشاپ نسخه برداری نمی‌شد.

مثالی دیگر ارائه خوا‌هیم کرد تا شعور تمامی جانبه API برای شما شل خیس باشد. اپلیکشن های مسیر یابی را در لحاظ بگیریدزمانی که شما میخواهید با به کار گیری از این نرم افزار ها مسیری را تعیین فرمائید یک API واسط میان نرم افزار مسیریابی و خدمت گوگل مپ میباشد.

ارائه این سه نمونه بی آلایش نشان دهنده نیاز به API در دعوا ساخت سایت و پباده سازی نرم افزار میباشد.برای رابط کاربری شل خیس در گوشه و کنار های قابل انعطاف افزاری نیاز میباشد تا ارتباطات داخل طرحی به خیر و خوبی و با سرعت برقرار باشد.و ابزار برقرار کننده این ارتباطات API میباشد.


معرفی یکسری مثال APIکاربردی

معرفی API


علاوه بر نمونه هایی که در بخش پیشین ارائه کردیم API کاربردهای بسیار گسترده ای داراست که درین نصیب به معرفی چندین مثال از پرکاربردترین API ها خوا‌هیم پرداخت.


API مرتبط با تبدیل فولدر

به یاری آن می توانید هر دسته فولدر (صوتی/تصویری/متنی/...) را به مدل دیگر تبدیل نمائید!


API های خدمت آپلود پوشه

با یاری این رابط می‌توانید پوشه های خویش را باطن نرم افزار یا این که تارنما خویش آپلود فرمائید .این رابط در تهیه و تنظیم بکاپ آنلاین نیز بسیار به کار گیری می گردد.


در‌حالتی که که رغبت دارید که سایت فروش پوشه داشته باشین می‌توانید بر روی پکیج متبوع کلیک نمایید.


مقیاس‌پذیری (Scalability)

طراحی سایت در مشهد سرعت بالای یک تارنما خیر صرفا بر روی بازدیدکننده‌ها اثر مثبت دارد بلکه سکو در موتورهای کاوش را نیز ذیل تاثیر قرار میدهد. با سرعت بالای تارنما می‌توانیم از ناامید شدن و خروج سریع بازدیدکننده‌ها از اینترنت‌سایتمان خودداری کنیم. همینطور می بایست این گزینه را هم در لحاظ داشته باشیم که سرعت مطلوب یک کدام از معیارهایی میباشد که بر الگوریتم رتبه‌دهی گوگل بسیار تاثیرگذار میباشد.

پس با گزینش سریعترین هاست وردپرس، سرعت بالای سایت و جذب مشتری طولانی تر خویش را تضمین نمایید.

طراحی سایت در مشهد

۴-نسخه برداری بدافزار (Malware Scanning)
به جهت تنوع بالای تم و افزونه‌‌های موجود، ممکن میباشد بعضا از اشخاص تم یا این که پلاگینی را بر روی سیستم رئیس محتوای خویش نصب نمایند که سبب جراحت‌پذیری وبسایت آن ها در قبال بدافزار و یا این که ویروس‌ها شوند. پس لازم می باشد در خرید هاست برای وردپرس خویش به‌این نکته دقت نمایید که اسکنر بدافزارها نیز جزو سرویس ها هاستینگ باشد.



۵-امنیت (Security)
هاست وردپرس - امنیت

این امری طبیعیست که با محبوب شدن پلتفرمی، آن پلتفرم طولانی تر گزینه انگیزه هکرها قرار گیرد. وردپرس هم از این ضابطه جدا نیست. پیکربندی پیش‌فرض وردپرس در ازای حمله ها بروت فورس (brute force) چندان ایمن نیستند؛ مخصوصا اگر برای رابطه با تارنما خویش از FTP به‌جای SFTP استعمال می‌کنید احتمال بروز این‌سیرتکامل ایرادات طولانی تر خواهد شد. دیدنی می باشد بدانید که حتی پلتفرم‌های برخی کمپانی‌های میزبانی اینترنت نیز مورد حمله‌ی دیداس (DDoS) قرار می‌گیرند. پس اولین اقدامات لازم باید در خدمت میزبانی وردپرس صورت گیرد چرا که اگر ارائه‌دهندگان هاست وردپرس ایمنی لازم را رعایت نکنند تمام اقدامات شما برای محافظت از سایتتان بی‌سود خواهد بود.



۶-مقیاس‌پذیری (Scalability)
بازاریابی آنلاین به مومنتوم نیاز دارااست. ممکن می‌باشد بعد از مدتی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما به صورت اثبات، هر روز از یک سری نفر به صدها و هزاران نفر رسد. بخش اعظمی از هاستیگ‌ها، برای به کار گیری از پهنای باند یا این که ترافیک بر روی خدمت‌های عادی محدودیت‌هایی قائل گردیده‌اند که نیازهای شما را برطرف نخواهد کرد. درین‌وضعیت‌ بایستی در آن کمپانی پیرو پکیج‌های هاست پر طرفدار با ترافیک و منابع بالا و یا این که هاست نامحدود گشت و سفارش میشود تا قبلی از اطمینان از وجود اینچنین خدمت‌هایی، خرید هاست وردپرسی خویش را انجام ندهید.

با خرید هاست متناسب با نیاز خویش در اینترنت‌سر راحت خیال و خاطر از پرداخت‌های بی‌مورد، وبسایت خویش را رئیس نمائید.



۷-میزبانی تعدادی تارنما بر روی یک هاست
فرمان عجیبی وجود ندارد که شرکتی بخواهد چند وبسایت خویش را بر روی یک هاست مدیریت نماید. مثلا برخی کمپانی‌ها، تارنما اصلی خویش را بر روی یک دامنه و وبلاگ را بر روی زیردامنه قرار میدهند. گزینش کمپانی میزبانی اینترنت انعطاف‌پذیری که‌این قابلیت را به شما بدهد تا با خرید یک هاست wordpress و پایین آوردن هزینه‌هایتان، تعدادی سایت خویش را اداره کنید، بسیار مهم هست.

چگونگی فعال کردن خطایابی در وردپرس

طراحی سایت در مشهد  

طراحی وب سایت در مشهد 
از آنجایی که در هر سیستمی امکان بروز نادرست وجود دارد و وردپرس نیز مانند هر سیستم رئیس محتوایی ممکن است مبتلا اختلال شود ، به همین علت ابزارها و طرز های مختلفی را برای اشکال زدایی و رفع خطاها در نظر گرفته است که بر روی کلیه سیستم های مدیریت محتوای وردپرس نصب می‌گردد. درین مقاله شما‌را با روش فعال کردن خطایاب در سیستم رئیس محتوای وردپرس آشنا خواهیم کرد.


خطایابی کدهای php بخشی از هر پروژه ساخت وب سایت است، البته وردپرس با سیستم‌های خطایابی خاصی طراحی شده که برای معمولی سازی فرآیندها و استانداردسازی کدهای هسته، پلاگین‌ها و قالب‌ها به عمل می‌رود.مطالب زیادی در زمینه‌ی طرز عیب یابی وردپرس وجود دارد که ممکن می باشد کمی طولانی باشند در این نوشته‌ی‌علمی به مرسوم ترین خطاهای وردپرس و روش رفع آنان با استعمال از cPanel میپردازیم.

چگونگی فعال کردن خطایابی در وردپرس
با فعال کردن خطایابی وردپرس در سی پنل برای خطاهای جان دار، در صفحه سایت نمایش داده می گردند که با اعتنا به متن اشتباه میتوانید نسبت به رفع آن اقدام فرمایید.
برای فعال کردن خطایابی وردپرس با سی پنل روند تحت را انجام دهید:

1. به سی پنل لاگین نمایید.
2. روی مورد File Manager کلیک فرمائید.
3. به فولدر روت هاست (public_html) مراجعه‌کنید.
4. فولدر wp-config را گزینش کرده و روی Edit کلیک فرمائید.
5. این خط کد را بیابید: ( ‘WP_DEBUG’, false );
6. آنرا به‌این کد تغییر دهید: ( ‘WP_DEBUG’, true );
7. تغییرات را ذخیره نمائید.
8. تارنما خود را در مرورگر مجددا تحلیل فرمایید.

اگر که وب سایت شما اشتباه یا اخطار داشته باشد فعلا در برگه وبسایت نمایش داده خواهد شد. در لحاظ داشته باشید که تمام پیام‌ها یکسان نیستند. بین پیام‌های خطا و پیام‌های اخطار تفاوت وجود دارد.
بعداز رفع غلط کد فوق را به شرایط پیشین برگردانید و ذخیره کنید.

توصیه وب سر: در وردپرس از شر خطای حافظه PHP خلاص شوید

هشدار Internal Server Error
خطایابی وردپرس در سی پنل - هشدار Internal Server Error

پیام هشدار “500 Internal Error” به‌این مضمون‌ می باشد که چیزی در وب سایت اشتباه می باشد، اما سرور توانمند به تعریف و تمجید آن نیست.
شایعترین علت این نادرست در یک وب سایت وردپرس وجود کد نادرست در پوشه htaccess یا محدودیت خیال PHP است.
مرحله اول خطایابی تغییر و تحول نام فولدر htaccess است. اگر با تغییر نام غلط برطرف نشد ممکن می باشد وب سایت شما مشکل محدودیت در خیال و خاطر PHP داشته باشد. دستورالعمل‌های بخش بعد را در مورد طرز افزایش ظرفیت خیال و خاطر PHP دنبال فرمائید.
چنانچه هیچکدام از اینها خلل را حل نکرد ممکن می باشد مشکل عدم کارکرد صحیح پلاگین یا قالب باشد. برای این مورد فرایند مربوط به خطایابی پلاگین و قالب که در مطالب بعدی ارائه خواهد شد را دنبال فرمائید.

ارتقا ظرفیت خیال و خاطر PHP:
در وردپرس خطاهای خیال نقص‌ غیرمعمولی نیست و احتمال صورت دادن آن همیشه موجود است. در‌این‌صورت‌ ممکن است یک پیام ” internal server error ” نامفهوم یا چنانچه خوش شانس باشید، پیام ” Fatal error: Allowed memory size exhausted.” را دریافت کنید.
برای رفع این خطا پروسه زیر را در هاست cPanel دنبال کنید:

1. به سی پنل لاگین کنید.
2. روی مورد File Manager کلیک نمایید.
3. به فایل روت هاست (public_html) رجوع‌نمایید.
4. فولدر wp-config را انتخاب کرده و روی Edit کلیک کنید.
5. کد /* That’s all, stop editing! Happy blogging. */ را بیابید و قبل از آن کد ذیل را قرار دهید:
define( ‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘256M’ );
6. تغییرات را ذخیره فرمائید. در‌این بعدازظهر زمانی وبسایت خود را مجدد تحلیل میکنید باید خطا رفع شده باشد.

دقت داشته باشید حتی در شرایطی که با افزایش واحد سنجش حافظه این غلط رفع گردد، ممکن می باشد هنوز مشکلی در سایت شما وجود داشته باشد. احتمال دارد موردی در سایت باشد که خیال و خاطر را مصرف می‌کند مانند یک پلاگین یا تابعی از قالب وبسایت، در حالتی‌که می‌دانید که چگونه لاگ سرور را چک فرمائید ممکن می باشد بتوانید عامل نقص‌ را آنجا شناسایی فرمائید.

ارتقا اندازه آپلود فایل وردپرس
خطایابی وردپرس در سی پنل - افزایش اندازه آپلود پوشه وردپرس

در‌حالتی که شما بخواهید یک فایل حجیم را در وردپرس خود آپلود نمایید ممکن است با خطای زیر مواجه شوید:

“Exceeds maximum upload size for this site”

اندازه فایل آپلودی معمولا برای هجران از آپلود فولدر‌ها و ویدئوهای سنگین به وسیله افراد، کم در نظر گرفته می‌گردد. چنانچه محدودیت برای شما نقص‌ ساز است میتوانید آنرا با تغییرات در تنظیمات سرور افزایش دهید. در صورتی‌که از هاست سی پنل استعمال می‌کنید انجام این تغییرات بسیار عادی خواهد بود:

۱. به سی پنل لاگین فرمایید.
۲. از بخش Software گزینه Select PHP version را انتخاب نمایید.
۳. روی مورد Switch to PHP Options کلیک نمایید.
۴. در ورقه مختصات لازم می باشد این سه بخش را ویرایش فرمایید:
• post_max_size
• upload_max_filesize
• memory_limit
این سه بخش به هم دارای ارتباط هستند. برای آپلود پوشه‌های حجیم لازم می باشد مقدار post_max_size بیشتراز upload_max_filesize باشد. همچنین مقدار memory_limit لازم می باشد بیشتر از post_max_size باشد.
۵. تغییرات را ذخیره فرمایید. اکنون شما می بایست بتوانید پوشه‌های حجیم را در وردپرس خود آپلود کنید.

شما می‌توانید این تغییرات را در پوشه php.ini نیز اعمال نمائید ولی به دلیل عدم دسترسی به‌این پوشه در میزبانی اشتراکی، انجام آن در سی پنل بسیار عادی تر خواهد بود.
– ممکن می باشد شرکت میزبانی وب شما دسترسی به این بخش را غیرفعال کرده‌باشد درین‌شرایط‌ جهت انجام تغییرات برای ارتقا حجم آپلود می توانید با بخش پشتیبانی صاحب خانه خود تماس بگیرید.
به طور کلی وقتی که همگی بخش‌ها درست کار مینمایند وردپرس بسیار عادی است ولی وقتی که بخشی نقص‌ پیدا می‌کند یا ناپدید میشود کل وبسایت شما ممکن می باشد با یک انفجار همپا شود.
هاست وردپرس وب رمز برای این برنامه به طور کامل بهینه سازی شده و بهترین عملکرد را با وردپرس خواهد داشت. منابع ارائه شده و تنظیمات دشوار‌افزاری و نرم افزاری صورت گرفته همگی در جهت اجرای هرچه بهتر سایت وردپرسی شما سوای هیچگونه خطا یا مشکلی خواهند بود.

با انجام فرایند عیب یابی وردپرس، شما کار کشته خواهید بود تا اکثر ایرادات را خودتان حل فرمائید. اگر بعداز عیب یابی مشکل حل نشد، با بخش پشتیبانی فنی ارائه دهنده خدمات میزبانی تماس بگیرید.

مخاطب را جلب تارنما خویش کنیم

  طراحی سایت در مشهد جلب اعتنابرای اینکه مخاطب را جلب وبسایت خود کنیم باید مطالب وبسایت و همچنین عکس ها و لینک و پیوند های هدایت کننده(میانبر) را در موقعیت مناسبی از وبسایت قرار دهیم به کار گیری از فونت مناسب،رنگ قلم،لینک های میانبر می‌تواند در جلب توجه کاربر اثر گذار باشد.توجه داشته باشید که حداکثر به کارگیری از رنگ در سایت سه و نهایت چهار رنگ میباشد.

رعایت فاصلهدر طراحی سایت رعایت فاصله دربین متن ها ،عکس ها و سایر موادسازنده تاثیر بسزایی داراست زیرا رعایت نکردن این فواصل منجر خستگی چشم بیننده می‌گردد.رعایت فاصله قادر است در تعادل طراحی تاثیر داشته باشد.

لینک های میانبر (NAVIGATION LINKS)

برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی و با سرعت بیشتر به اطلاعات و محتوای تارنما دسترسی پیدا کنند می بایست منوی وب سایت شما دارای لینک های معلوم باشد به عبارتی بازدید کننده حالت خود را پس از تعدادی دسته بندی شناسایی کند.منوهای درختی نمونه ای از منوی استاندارد می‌باشند.

استعمال از اتومات مناسب

به کارگیری از فونت خوانا و مناسب برای وبسایت از اصولی مهم در طراحی سایت می باشد.سعی نمایید در متونی که می خواهید وارد تارنما نمایید از بولد کردن حروف مهم به کارگیری فرمایید.به عبارتی متن خود را ویرایش کنید.

استفاده از تصاویر معدود حجم

بهتر میباشد تصاویری که در سایت قرار میدهیم از حجم کمی برخوردار باشد و از فرمت های jpg و gif به کار گیری فرمائید همچنین استفاده از تگ Alt الزامیست.

رعایت اصل seo(باصرفه سای موتورهای جستجو)

seo به معنای ایجاد صفحات وبی هست که برای موتور های جستجو باارزش و جالب می باشد. بهینه سازی یک روند تماما علمی و نسبتاً وقت گیر هست که جزئیات آن دائما در حال تغییر تحول هست. باصرفه سازی صفحات وب بدین معناست که وب سایت شما در نتایج جستجو بالاترین مرتبه را داشته باشد.به عبارت دیگر پیوند صفحه یا صفحاتی از تارنما شما در ازاء جستجوی لغات کلیدی مرتبط با خدمات و یا تولیدها سایت در بالاترین رتبۀ حاصل جستجو قرار گیرد.

با ایجاد کلمه ها کلیدی برای هر ورقه از وب سایت می توانید در بین کاوش گر گوگل در باصرفه سازی وب سایت کمک کنید.


ثبت یک نام تجاری


برای ارتقاء بازدید از تارنما خود می‌توانید لینک ارتباط با ما و تماس با ما را در ورقه اصلی قرار دهید همچنین با ایجاد نام ،هدف و همچنین لوگوی مناسب می‌توانید تعداد بازدیدکننده از تارنما خود را ارتقاء دهید.


نکته:لوگو و شعار وب سایت باید در بالا و سمت چپ تمام صفحه ها وب قرار بگیرد.


سازگار بودن با کلیه ی مرورگرها

طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که با همه ی مرورگرها قابل اجرا باشد.چنانچه وب سایت از استاندار w3c پیروی کند وب سایت شما با همگی ی مرورگرها سازگار خواهد بود.

کم حجم بودن صفحه های

با انتخاب عکس های نادر حجم و همچنین به کارگیری باصرفه از کدهای برنامه نویسی حجم صفحه های وب کم می شود و دسترسی به صفحه ها به روزگار کمتری نیاز خواهد داشت.

تست وب سایت

برای بازنگری اشکالات جان دار در سایت حتما باید به تست وب سایت پرداخت در غیر این چهره وبسایت بازدیدکنندگان خود را از دست خواهد بخشید.