مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی سایت مدارس راهی برای افزایش ارتباط والدین و دانش آموزان با مدارس

طراحی 

وبسایت مدرسه ها راهی برای ارتقا رابطه والدین و علم آموزان با مدارس پباده سازی وبسایت مدرسه های از سال ها پیش در مدارس گوناگون انجام گردیده میباشد اما آن چه که امروزه موجب شده اهمیت پباده سازی وبسایت مدرسه ها عمده به دیده بیاید . . . 



متولی 

author منتشر کننده رایا مارکتینگ ۱۳۹۸/۱/۲۸ منتشر کردن در تلگرام برای توصیه آنلاین پباده سازی تارنما کافیست در وبسایت ثبت اسم نموده و سفارش آنلاین طراحی وبسایت ثبت فرمائید تا بلافاصله فاکتور اخذ فرمائید و سپس تصمیم گیری کنید . 


ثبت 

سفارش پباده سازی سایت طراحی تارنما مدرسه ها از سال ها پیش در مدرسه ها مختلف انجام شده میباشد اما آن چه که امروزه موجب شده اهمیت طراحی وبسایت مدرسه ها بخش اعظم به دیده بیاید یکی مسئله هوشمند شدن مدرسه ها و دیگری به کار گیری اکثر اوقات اشخاص از فضای وب برای انجام کارها خود می باشد . در پباده سازی سایت مدارس مخاطبین سایت را والدین و دانش آموزان تشکیل می دهند و به همین عامل می‌باشد که در طراحی و برنامه نویسی آن می بایست به طور ویژه نیاز های هر دو گروه در لحاظ قرار اعطا کرد . 


بخش 

های کلیدی در پباده سازی وب سایت مدارس اصلی ترین هدف از پباده سازی وب سایت مدرسه ها افزایش تعامل در بین معلمان و مدیران مدرسه ها با خانواده ها و دانش آموزان هست به همین دلیل ای ن هدف بایستی به عنوان انگیزه اساسی در تعیین بخش های مختلف وبسایت قرار گیرد . یک عدد از بخش های حساس در پباده سازی سایت مدرسه های بخشی برای معرفی مدرسه، تاریخچه کار و سرویس ها ویژه ای است که به دانش آموزان ارائه می دهد . افراد برای انتخاب یک مدرسه برای تحصیل فرزندان خویش با مطالعه اطلاعات ارائه شده در این بخش می توانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند . مورد دیگری نیز که در این بخش می بضاعت از آن استفاده پیروزی قرار دادن رزومه اشخاص در مشغول به کار در مکتب میباشد . رزومه معلمین و همینطور کارمندان اداری و اجرایی مدرسه باید به طور کامل و دقیق برای آنالیز در اختیار پدر و مادر قرار داده شود . 

طراحی سایت در مشهد

طراحی 

وبسایت مدارس راهی برای افزایش ارتباط والدین و علم آموزان با مدارس 

بخش دیگری که در پباده سازی سایت مدارس بایستی به آن دقت نمود قرار دادن خبر ها فعالیت هایی می باشد که در مکتب انجام می شود . به این ترتیب والدین می توانند تمام رویدادهای مکتب را از منش دور ذیل نظر قرار دهند و از موقعیت حضور فرزندان خود در اتفاق افتاد های گوناگون باخبر شوند . به کار گیری از تصاویر مربوط به روی داد های متعدد مکتب علاوه بر ارتقا جذابیت بصری در پباده سازی وبسایت مدرسه های می تواند تصویری خوب تر از روی داد ها در اختیار مخاطبین قرار دهد .ارتقاء تراز عملکردی یک مدرسه به طور بی واسطه با نیروی انسانی آن در رابطه میباشد . در طراحی وب سایت مدارس می بضاعت و توان قسمتی را به تیتر دعوت به همکاری در نظر گرفت . در این بخش می بضاعت اشخاص متفاوت با تخصص های گوناگون را به پیوستن به گروه متخصصین شاغل در مکتب دعوت نمود . برای این عمل می توانایی از فرم های دریافت داده ها به کارگیری نمود و یا چکیده را برای آپلود فولدر رزومه قرار اعطا کرد . 


یک عدد دیگر از با اهمیت ترین بخش ها که در پباده سازی وب سایت مدرسه های بایستی به آن دقت خاصی نمود طراحی کتابخانه آنلاین می‌باشد . این بخش می تواند به دو صورت طراحی شود . بخش اولیه قابلیت و امکان جستجوی کتاب را به علم آموزان داده و با یافتن کد کتاب مربوطه و پیگیری موقعیت امانت آن به کتابخانه مدرسه مراجعه کنند . اما جور دیگری از کتابخانه هم می تواند در طراحی سایت مدارس قضیه به کار گیری قرار گیرد که در آن کتاب های الکترونیکی در اختیار نوباوه ها قرار گرفته و به این ترتیب تا حد زیادی به بهبود تمدن کتاب و کتاب خوانی هم امداد خواهد نمود . اهمیت طراحی سایت مدرسه های با توجه به سامانه هایی که برای والدین، علم آموزان و معلمان در لحاظ گرفته می شود انتخاب می شود . سامانه معلمان سامانه ای میباشد که در آن معلمان می توانند شرایط کلاس های خود، فیش های حقوقی و موردها مربوط به امور اداری را پیگیری کنند . البته اهمیت سامانه والدین و علم آموزان اندکی بخش اعظم هست که در ادامه به آن خوا هیم پرداخت . 


سامانه 

های پدر و مادر و دانش آموزان در پباده سازی سایت مدارس در پباده سازی وب سایت مدرسه های معمولا سامانه برای دانش آموزان و یا این که پدر و مادر طراحی می شود که در این سامانه تجهیزات زیادی در اختیار آن ها قرار می گیرد .سامانه علم آموزان می تواند دربرگیرنده داده ها علم آموزی، برنامه های کلاسی و امتحانات و همچنین گزیده برای مرور تکالیف روزانه باشد . در این بخش می بضاعت و توان این قابلیت را فراهم نمود تا علم آموزان با معلمین خود در ارتباط باشند و در حالتی که سوالات درسی در موضوع انجام تکالیف دارا‌هستند از آن ها امداد بگیرند . علاوه بر این در این بخش می توان بعضا از جزوات امداد آموزشی و برنامه های آموزشی مرتبط با دروس را برای علم آموزان قرار داد تا بتوانند با دانلود آن ها به سادگی از این امکانات سود ببرند . 


پباده سازی 

وب سایت مدرسه های راهی برای افزایش رابطه والدین و دانش آموزان 

سامانه پدر و مادر دارنده تجهیزات دیگری است . از جمله دیدن وضعیت تحصیلی دانش آموز و پیگیری آن توسط پدر و مادر که می تواند با استفاده از رابطه فی مابین والدین و معلمین تکمیل گردد . در این بخش همچنین والدین می توانند از برنامه های آموزشی مدرسه اطلاع پیدا کنند و درصورتی که تمایل به حضور فرزندان در برنامه های بیرون از برنامه دارند بتوانند برای آن برنامه ریزی کنند . 


به طور کلی امکانات فراوانی را می بضاعت برای دانش آموزان و والدین در این بخش مهیا نمود که از نحوه آن بتوانند شایسته ترین به کارگیری از طراحی وبسایت مدرسه های ببرند . 


سادگی 

و جذابیت دو فاکتور با اهمیت در طراحی سایت مدارس در پباده سازی تارنما مدارس بایستی به دو فاکتور سادگی در پباده سازی و جذابیت های بصری اعتنا ویژه ای نمود . چنان چه اشاره شد مخاطبان در طراحی تارنما مدرسه های دو جور والدین و علم آموزان می باشند و جور طراحی می بایست به جور ای باشد که علاوه بر آسانی مطلوب با سلیقه پدر و مادر دارای جذابیت هایی برای علم آموزان هم داشته باشد . استعمال از رنگ های بشاش موضوعی میباشد که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد . علاوه بر این به کارگیری از ماژول های دیدنی و قشنگ برای نمایش تصاویر، فرم های ارتباط با ما و . . . می تواند در زیبایی این وب سایت ها نقش مهمی داشته باشد . 

آیا طراحی ریسپانسیو کافی است

در درحال حاضر حاضر سرعت بار گذاری صفحه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد . در این مطلب ابلاغ می‌گردد که چرا پباده سازی یک سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا اولی قدم بسیار اساسی میباشد میباشد و نیز راه بهتری که پیش روی شما وجود دارد ترکیب AMP (صفحات پرسرعت موبایل) با طراحی PWA (وب اپلیکیشن‌های پیشرونده) هست . 




آیا 

طراحی ریسپانسیو کافی است 


امروزه اهمیت پباده سازی برای موبایل از دسکتاپ پیشی گرفته است، به این ترتیب بایستی تمام عملکرد خویش را بکنید تا بتوانید شایسته ترین سود و بیشترین بازده را از این وضعیت داشته باشید . جستجوی موبایل، برای تبلیغ کنندگان و هر کسب و کاری از اهمیت فراوان زیادی برخوردار است . 

به این آمارها توجه کنید: 

طراحی سایت در مشهد

اکثریت 

جستجوهای گوگل بر روی تلفن‌های هوشمند یا این که تبلت‌ها رخ می‌گیرد؛ Hubspot 

می‌گوید: 50% از جستجوهای موبایل محلی برای اطلاعات تماس کسب و کارهای محلی هستند؛ بر شالوده گزارش BrightEdge، 69% از جستجوگران گوشی اظهار داشتند که عمده احتمال دارد تا با یک وبسایت موبایلی از یک مارک خرید کنند و آن را نیز تحلیل نمایند . 

در درحال حاضر حاضر، با پباده سازی اینترنت تلفن همراه دوستانه، سرعت نسبتاً تقدم بیشتری بر هر فاکتور رتبه‌بندی دارااست . اما آیا نیمی از وب به طور جدی برای جستجوی گوشی باصرفه گردیده است ؟! با اعتنا به گوگل، 70% از صفحات وب موبایلی 7 ثانیه ارتفاع میکشد تا محتوای بصری را بار گذاری کنند . 


خطاهای 

متداول وبسایت موبایل عبارتند از: مسدود 

شدن جاوا اسکریپت و فایل‌های CSS باخت 

تناول کردن ریدایرکت‌ها رابط‌های 

گرافیکی ضعیف (برای مثال نوشته کوچک و پیکسل ضعیف تصاویر) عملکردهای 

جستجوی قدیمی رفع اکثری از این مسائل نیاز به سرمایه‌گذاری در یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و تنظیمات مناسب برای سایت موبایلی شما را دارااست . با این حال، بسیاری از سؤالات باقی می‌ماند که چه پیکربندی واقعا در تارنما شما بهترین فعالیت را انجام میدهد . 


آیا 

پباده سازی تارنما ریسپانسیو کافی است؟ 


طراحی 

وبسایت 



در حال حاضر تولید یک وبسایت موبایل مستقل، از بینش استفاده کننده پایانی عالی است، البته از حیث بهینه‌سازی موتور کاوش قیمت تارنما شما به شدت کاهش مییابد . فراتر از این، دامنه‌های تلفن همراه میتوانند سرمایه‌گذاری پرهزینه‌ای داشته باشند و چه بسا هزینه حفظ از آن‌ها عمده باشد . به طور کلی طراحی ریسپانسیو علاوه بر این که مزایای متعددی نظیر ارزان‌تر بودن نسبت به ایجاد یک وب سایت غیر وابسته برای گوشی را خواهد داشت اما اشکالات و نقص‌هایی را هم دارد؛ باید به یاد داشته باشیم که پباده سازی گوشی ریسپانسیو برای سرعت طراحی نشده است، برای طراحان طراحی می‌شود، همچنین برخی اطلاعات مانند جدول‌ها بایستی بر روی دستگاه‌های کوچک بهینه شوند . براین اساس صرفا طراحی ریسپانسیو کافی نمی باشد و امروزه بسیاری از سایت‌ها و صفحه ها پیش به سمت استعمال از صفحه های AMP می روند . 


آیا 

AMP راه حل می‌باشد یا این که فرمان روا کلید؟ AMP اساسا یک چهارچوب HTML می باشد که همانند یک شبکه تحویل محتوا عمل می نماید و باعث ارتقاء سرعت سایت‌های موبایلی می‌گردد . AMP برای ناشرانی که مقاله‌ها خبری و پست‌های وبلاگ را ارائه میدهند ایده‌ال می‌باشد و در حالا حاضر به وسیله موتورهای جستجوی زیادی و چه بسا تبلیغات AdWords به کار می رود . با استعمال از تگ Fast Fetch، صفحه ها سریع گوشی (AMP) همچنان سریعتر و راحت‌تر اجرا می‌شوند . به گفته گوگل، بالای 900 .000 دامنه AMP را پذیرفته اند و همچنان در اکنون افزایش است . 

در حقیقت، ناشران زیادی پس از تغییر تحول به AMP موفقیت چشمگیری داشته اند: 


MVC چیست؟

MVC 

چیست؟8 / 10 از 6 کاربر Model Views Controllers نام بدون نقص مدل MVC هست . تکنولوژی جدیدی در ASP .net برای بهبود امر طراحی وبسایت می باشد . که هر کدام از این ها مستقل هستند و در انتها کار به نیز وصل می شوند . MVC بر روی معماری یک سری لایه ای جهت جداسازی قسمته ها مختلف برنامه قرار می گیرد . این مفهوم فقط برای برنامه نویسان ASP .net طراوت داراست چرا که قبلی از آن لهجه های جاوا، PHP و اکثری دیگر از پلت فرم ها این ویژگی را دارا بوده اند . 


Administrator\files\UploadFile\mvc-diagram .png 


مدل (Model): در این بخش اطلاعاتی قرار داراست که کاربر به طور مستقیم با آن ها در ارتباط می‌باشد که به راحتی در View Models می تواند رخ دهد . که داده ها را در در میان view و controller جا به جا می کند و یا این که در Domain model که حاوی اطلاعات دارای اهمیت از دامنه می باشد . 


برای مثال یک شی Product ممکن می باشد اطلاعات را از بانک اطلاعتی بازیابی کرده باشد و بر روی آن ها فعالیت هایی انجام داده باشد و در آخر نتیجه رادر بانک اطلاعاتی در جدول Products ذخیره می کند . 

طراحی سایت در مشهد

نمایشگر (Views): برای رندر کردن چکیده از مدل که با استفاده کننده در ارتباط بی واسطه است . در واقع وظیفه نمایش به استفاده کننده را دارد و به استفاده کننده نتایج عملیات، بازیابی و نمایش داده را نشان میدهد . 


برای مثال زمانی که کاربر در بخش ورود به سیستم راز عبور را وارد می کند بخش اعظم برنامه نویسان در همان فرم تصحیح بودن آن را محاسبه می نمایند که در برنامه نویسی با MVC عمل صدق نمیباشد . در MVC رمز عبور فارغ از هیچ دسته بررسی و تحلیل کردنی به نصیب های دیگر انتقال میابد و صرفا نتیجه ساده از نصیب های دیگر دریافت مینماید که به آن وسیله اجازه ورود به برنامه داده می شود . 


کنترلگر(controller): برای پردازش کردن درخواست های ارسالی، بهبود شرایط تلاش در مدل، انتخاب نمایشگر مطلوب برای سناریو دادن به کاربر . به ابلاغ دیگر در اختیار گرفتن کننده جریان منطقی برنامه کاربردی است که با تعمل دربین model و view می تواند برنامه را اجرا و جریان های اطلاعاتی را زیر در اختیار گرفتن قرار دهد . 


برای مثال کنترلگر عبارت های پر و جو بانک اطلاعاتی را مدیریت کرده و آن ها را به دسته میفرستد . مدل وظیفه دارد پرس وجو ها را به اجرا دراورد . 


Administrator\files\UploadFile\what is mvc .JPG 


چه 

هنگامی از MVC استعمال کنیم؟ 

MVC در پباده سازی وبسایت جایگزینی برای فرم های ASP .net نمی باشد و شما در هنگام گزینش ASP .net و ASP .NET MVC برای ساخت برنامه ی اینترنتی باید اعتنا زیاد نمائید . درصورتی که شما یک برنامه اینترنتی بر مبنا فرم های وبی دارید میتوانید به منش کهن اقدام نمایید . 


سایت stackoverflow .com با استفاده از امکان MVC ساخته شده میباشد . 

جلوگیری از خطای 404

جلوگیری 

از خطای 404 در پباده سازی وبسایت پباده سازی تارنما پباده سازی وب وب سایت طراحی وبسایت در تهران آیا شما به طور بی نقص شعور دامنه طراحی سایت این پروژه را ادراک می کنید آنچه حقیقتا این بدان معناست این می باشد که آیا می دانید دقیقا چه اهدافی برای این پروژه می باشد در شرای این چه بسا کمی نامعلوم پباده سازی تارنما است، بلافاصله یک تماس تلفنی با مشتری برای تایید تولید فرمائید محدوده پروژه بایستی پیشین از اینکه شما با هر کار موافقت کنید، باید صریح باشد آیا بودجه مشتری طراحی سایت برای شما عمل می کن این دارای اهمیت ترین سوال از خودتان می باشد . تعداد متعددی از مترجمان آزاد، خیلی سرعت بالا عمل می نمایند تا نرخ سود خود را به خطر بیندازند . در شرای مدت زمان و سختی در زمینه نرخ های خویش تفکر کرده اید و آن ها برای شما سهل هستند، پس مشتریان پباده سازی وب سایت شما بایستی حس مشابهی داشته باشند . 

درصورتی که مشتری پباده سازی تارنما خویش را برای یک نرخ پایینتر درخواست کند، به طور جدی این زمینه را فورا حذف کنید اینجانب می دانم که این عمل بی آلایش تر از طراحی وبسایت انجام شده است، البته اینجانب به شما قسم می دهم که قیمت خویش را ذیل آورید کار آزاد خویش را از میان ببرید . این صرفا مشتریانی را می دهد که نباید با شما به مهارت و استعداد خود دسترسی پیدا کنند . کدام یک از کارهایی که شما در نهایت طراحی سایت ساخت می فرمایید من بها بیشتری از این را تأثیر می گذارم به مشتریانی که در آینده جذب می نمایید . 


دلایل 

پنالتی شدن پباده سازی سایت به اهداف خویش برسید دانشجوها پباده سازی سایت تخفیف در وب سایت را برای سال اخذ می نمایند از آنجا که ما به اقتدار یادگرفتن پباده سازی سایت یقین داریم . تخفیف خود را اخذ نمائید چیزهایی که می بایست قبل از آغاز یک پروژه آزاد خویش بدانید گذشته از این‌که حتی شروع به تجربه پروژه پباده سازی وبسایت خویش نمایید آزاد کردن ما همگی آنجا بوده ایم کار بر روی پروژه ای که برای آن هزینه کردید، حالا هفته عقب افتاده است، چون یک مشتری که خواستار بیش از اینکه در اصل موافقت کردید متاسفانه این تقصیر شماست . طاقت کنید چی با عرض پوزش، ولی صحیح است از آنجا که شما می توانید پروژه های مسئله عشق و علاقه پباده سازی تارنما خویش را پیش از آغاز پروژه با سؤال های حقوقی در اوایل طراحی سایت و یا خوب تر از گذشته دوری فرمائید . 

پباده سازی سایت روند را به سه سطح تقسیم می نماید انتظارات را با مشتری خویش تهیه و تنظیم نمائید دعوا در زمینه این انتظارات در فیس موافقت در مورد آنان به این ترتیب پباده سازی تارنما آن‌ها مجددا شما را مجبور نخواهند کرد در حالا حاضر، گاهی وقت ها پروژه هایی مانند این به سادگی اجتناب ناپذیر هستند، چه بسا با قراردادهای کارکشته و راهبرد ها در محل طراحی سایت البته با پیروی از فرآیند ذکر گردیده در زیر، می توانید اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها را پیشین از این که به شما آسیب برسانید حذف نمایید . 

تحویل 

پروژه طراحی تارنما در موعد مقرر تحویل پروژه پباده سازی وبسایت چه می‌باشد قبلی از اینکه شما حتی در حیث دریافت کردن یک پروژه باشید، باید بدانید که کلیه چیز در مورد آن چه است . آیا این یک وب سایت و پباده سازی وبسایت هست لوگو یک راهکار بازاریابی کامل شما بایستی مشتری خویش را از آنچه میخواهید بپرسید من دوست دارم لیستی از هر تحویل ما را در یک رویکرد بسیار معمولی به بحث، نظیر تحویل برای این پروژه پباده سازی سایت وب ورقه گوشی تلفن هم پا پاسخگو با تا بخش از محتوا فرم ثبت نام که آدرس اینترنتی های ارسال گردیده را به طولانی تر فرمایید ویرایشگر محتوا کمپین لیست ترکیب با وب سایت و طراحی وب سایت برای بیشتر کردن ارسال های نو به لیست به تیتر دقیق که شما احتمال دارد می توانید با این لیست باشید . 

چرا از آنجا که زمانی مشتری پباده سازی تارنما درخواست شما را به طولانی تر کردن یک پنجره بازپرداخت به یوزرها اجازه می دهد برای عضویت در روزنامه من شما می توانید جواب دهید، این در پیشنهاد نخستین پباده سازی تارنما گنجانده نشده است مشاهده پیشنهادات یاور با جزئیات ولی من خوشحال هستم که در رابطه طولانی تر کردن این به عنوان یک قطعه اضافی از این پروژه طراحی سایت مشاجره کنم مطمئن باشید که هر دو شما و مشتری شما به طور بدون نقص ادراک و موافقت با دامنه پروژه قبل از این‌که به هر یک از جزئیات ذیل بروید . 

طراحی سایت در مشهد

ایجاد 

جدول وقتی برای طراحی سایت جدول هنگامی طراحی تارنما چه زمانی است این پروژه فوق العاده سهل است که از حد مجاز نخستین خود خسته شده باشد . قاعده کلی من در اینجا این میباشد که به آسانی دو برابر هنگامی که تفکر می کنید آن را برای تکمیل چیزی در پایان خود، و تنظیم پباده سازی وبسایت مهلت دشوار برای مشتری خویش را در طول فرایند نیز به عنوان مثال، هنگامی که اینجانب یک اینترنت وبسایت و پباده سازی تارنما را ساخت می کنم، مشتریان مراجعه می نمایند تا ایده ها خود را ارائه دهند . به این ترتیب اینجانب خودم یک مهلت برای اتمام او‌لین پیش نویس تارنما انتخاب می کنم، آن گاه مشتری خویش را ساعت بگذارید تا به من اطلاع دهید که اندیشه می کنید . در قراردادهای اینجانب که ممکن هست بیشتر از اکثر وقت ها تعرضآمیز باشد من مجازات پباده سازی وب سایت برای مهلت های نامعلوم را توصیف می کنم . 

معمولا نرخ روزمره پباده سازی وب سایت اینجانب برای هر روز که مشتری روند را تاخیر می گیرد دو برابر می شود این عمل به هر دو راه و روش انجام می شود اینجانب همان مبلغی را که من از دستم برمی آید، محاسبه می کنم ولی برای تولید این همه کار، شما نیاز به تهیه یک روزنگار مشقت بار و بر اساس مورخ های مربوط به طراحی تارنما هر تراز از پروژه موافقت نمائید بودجه چه میباشد این جایی میباشد که شما حقیقتا می بایست زمین خود را محافظت کنید . می دانم، گفتنش راحتتر از انجامش می‌باشد بخش اعظمی از مترجمان آزاد عمل پباده سازی وبسایت خود را اندک ارزش می کنند . 

ادراک 

صحیح پروژه پباده سازی سایت ولی به طور کامل درک محدوده پولی این پروژه طراحی تارنما یکی از حساس ترین جزئیات به میدان می رود در شرای نه مهم ترین در این مرحله شما باید هر دو را بدانید محدوده کاری آنچه شما می خواهید انجام دهید جدول وقتی که در آن انجام می شود این کلیه چیزی هست که شما می بایست یک پیشنهاد مطلوب برای مشتری پباده سازی سایت تنظیم نمائید هم اکنون می توانید از مشتری خود بپرسید دارایی شما چه بود ولی این اکثر اوقات صرفا هدر دادن وقت همه است . مشتریان به طور معمول تعداد کمتری را سفارش می کنند، و شما را با مشکل طاقت فرسا متقاعد کردن آنها برای صرف هزینه بیشتر پباده سازی سایت ارائه می دهند در عوض، دقیقا می دانید که چه چیزی را می خواهید برای یک پروژه از این میزان بپردازید . 

مبلغ پباده سازی وبسایت را که شم می نمائید راحت می شود و تکان نکنید این اندازه می بایست بیش از یک عدد باشد که از کلاه برداشته اید این ارزش حقیقی و واقعی محصولی می‌باشد که شما پباده سازی تارنما ارائه می دهید . شما به یک سینما نمی روید و می گوئید اینجانب این مبلغ را دوست ندارم من می خواهم نصف آن را بپردازم . آن ها از شما می خواهند که کنار گذاشتن کنند . در صورتیکه مشتریان پباده سازی وب سایت آن را امتحان کنید، باید همین فعالیت را انجام دهید .