مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

امنیت بالای سایت


امنیت بالای تارنما
از سایر کارداران اساسی در طراحی وب سایت ماهر میتوانیم به امنیت بالای آن در قبال نفوذ هکر‌ها طراحی سایت در مشهد  و دسترسی آنها به داده ها یوزرها اشاره کنیم. داشتن گواهینامه امنیتی ssl تاثیر بخش اعظمی در سئوی وبسایت ماهر خواهد داشت. تارنما‌هایی که در اولِ آدرسشان https آمده باشد، این گواهینامه را گرفته‌اند، البته وب سایت‌هایی که در اولِ آدرسشان http قرار گرفته باشد، گواهینامه ssl را اخذ نکرده‌اند و سایت‌شان از امنیت بالایی برخوردار نخواهد بود و همین مسئله تاثیر منفی در ساخت سایت ماهر محسوب میشود.

قرار به دست آوردن داده ها تماس با ما در روءیت کرد استفاده کننده
اینکه مخاطب در تارنما شما درپی داده ها تماس باشد، یک خصوصیت تماما منفی در ساخت سایت ماهر به شمار می‌رود. پس بهتر میباشد داده ها تماس را در جایی در ورقه مهم که در مقابل دیده استفاده کننده باشد، قرار دهید.

اکران مطلوب تارنما در تلفن همراه
اکران مطلوب وبسایت شما در گوشی، تبلت و یا این که دیوایس‌های مختلف دیگر، responsive یا این که عکس العمل گرا بودن تارنما شمارا نشان میدهد. ساخت وب سایت ماهر می بایست طوری صورت پذیرد که در کل بعدها نمایشگر‌های گوناگون رشته‌ای بودن خویش را نگهداری نماید.

داشتن هاستینگ فن‌ای
خواسته از هاستینگ یا این که خدمت‌دهنده ماهر، خدمت‌دهنده‌ای میباشد که سرعت و کیفیت خدمت‌دهی بالایی داشته باشد و مدام در دسترس باشد.

هزینه ساخت وب سایت ماهر
تورم و ارتقاء هزینه‌ها در قضیه‌های متعدد، موضوع طراحی وب را نیز بی بخش نگذاشته میباشد. از آن‌جایی که شناخته شدن و یا این که حتی فروش شما از روش وبسایت شما شکل خواهد گرفت، صرف هزینه برای طراحی وب ماهر به طور کامل به جا و عاقلانه خواهد بود.

در حالتی که طراحی وب خویش را به اشخاصی که در این مورد کارشناس نباشند و علم کافی برای طراحی وب سایت ماهر را نداشته باشد بسپارید، سایتی بسیار عادی با رعایت نکردن اصول فن‌ای در آن تحویل خواهید گرفت؛ که‌این زمینه خیر فقط موجب کسب درآمد شما نخواهد شد، بلکه یک خصوصیت بسیار منفی برای مارک و یا این که آغاز‌آپ شما محسوب می‌شود.



وبسایت شما در واقع یک نوع معرفی‌طومار از سوی خویش شماست برای کاربرانی که او‌لین توشه میباشد تارنما شمارا میبینند و شناختی از مارک شما ندارد. پس بهتر میباشد خودتان را به شایسته ترین نحو ممکن به یوزرها معرفی نمائید و از صرف هزینه برای طراحی وب سایت ماهر نترسید.

ساخت سایت ماهر شما بسته به نوع تارنما شما داراست. در‌صورتی‌که وب سایت شما یک تارنما بی آلایش‌ی شرکتی باشد هزینه‌ای نسبتا کمتر خواهد داشت و معمولا با ۴ الی ۵ میلیون نیز انجام می‌گردد. در رابطه با طراحی وب سایت‌های فروشگاهی، به واسطه‌ی داشتن تجهیزات متعدد، هزینه طراحی وب آن نیز بیشتر خواهد بود. هزینه طراحی وب سایت ماهر برای یک دکان آنلاین معمولا هزینه‌ای از ۸ تا ۱۰ میلیون داراست. ولی این ارقام می توانند به نسبت داشتن آپشن‌های بیشتر ارتقا یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.