مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

بهترین افزونه گزارش گیری و پیگیری فعالیت کاربر در وردپرس

طراحی سایت در مشهد رئیس وب سایت ممکنه در وهله نخستین بی آلایش برسه و شما با خودتون تصور کنید که می‌تونید روی عمل همگی اجزای و کاربرهای وبسایت خودتون محاسبه بی نقص داشته می بایست. البته این قضیه تا جایی صحیح میباشد و شما می‌تونید به‌راحتی همگی عملکردها رو باز‌بینی فرمایید که کاربرهای پاره ای داشته باشید. البته ببینیم شایسته ترین پلاگین گزارش گیری در وردپرس چه می‌باشد؟

درواقع با توسعه و گسترش کسب‌وکار اینترنتی، ممکنه شما کاربرهای بیشتری داشته باشید و اندیشه نمیکنم محاسبه روی همت این کاربرها فعالیت آسونی باشه که بتونید تنهایی از پسش بر بیاید. پس اگه می خواهید برای رهگیری خلق کاربرهای وبسایت خودتون یک راه حل بی آلایش پیدا فرمایید این نوشته‌ی علمی می‌تونه به شما یاری کنه.

ما توی این نوشته ی علمی تعدادی پلاگین بسیار کاربردی به شما معرفی میکنیم که می‌تونه به شما برای گزارش کار و پیگیری کردار استفاده کننده یاری کنه. پس با ما یار باشید تا این مورد ها رو با هم باز‌بینی کنیم.

آنچه درین مقاله می خوانید:

کاربرد این پلاگین‌ها برای ما چیه؟
گزینش شایسته ترین پلاگین گزارش گیری
شایسته ترین پلاگین گزارش گیری در وردپرس
Simple History
Error Log Monitor
Activity Log
User Activity Log
WP Security Audit Log
کاربرد این پلاگین‌ها برای ما چیه؟
خب صد رد صد شما به‌تیتر مدیریت وبسایت بایستی بتونید خلق و خوی کاربرها رو باز‌نگری نمائید و روی اون‌ها تحلیل داشته باشید. درواقع اینکه شما بتونید بفهمید استفاده کننده کدوم یکی پست‌ها و صفحه های رو دستکاری می‌کنه و به‌رخ کلی چه عملکردی توی وب سایت شما داره می‌تونه توی مورد ها خیلی متعددی براتون اثرگذار واقع بشه.

فکرش رو بکنید که شما یک‌سری تالیف کننده، ویرایشگر و مدیریت برای بخش‌های متعدد وب سایت خودتون دارید، اینکه شما بدونید این اشخاص چه عملکردی توی وب سایت دارا‌هستند می‌تونه تا حد متعددی برای بررسی وب سایت به شما یاری کنه. بدین چهره که شما متوجه خواهید شد که برای مثالً تالیف کننده سایتتان در طی این یکسری روز، کدوم یک کدام از پست‌ها رو گشوده کرده و یا این که اون‌ها رو حذف و بازنویسی کرده.

اینکه شما بخواهید این بررسی رو به‌رخ شخصی، انجام بدید مطلقاً دوره متعددی از شما می‌گیره، پس سفارش ما اینه که از یک پلاگینی که دراین باره پباده سازی شدند به کارگیری نمایید.

یکی از دیگه از مواقعی که منجر می‌شه شما بخواهید از این پلاگین‌ها به کار گیری نمائید این میباشد که، این گونه از افزونه ها می‌تونند به شما برای شناسایی کار‌های مشکوک امداد کنه، یعنی اینکه در شرایطی که اکانت استفاده کننده، جعلی یا این که اسپم باشه اون رو شناسایی می‌کنه و به شما اطلاع‌رسانی می‌کنه؛ همینطور اگه تارنما شما در معرض هجوم ها DDOS قرار بگیره، شما رو آگاه می‌کنه.

تعیین شایسته ترین پلاگین گزارش گیری
خب از اونجایی که ما توی این نوشته‌ی علمی صرفا یه دونه افزونه معرفی نمی‌کنیم، ممکنه شما این سؤال براتون پیش بیاد که خب اکنون کدوم یک کدام از این پلاگین‌ها برتر از سایر میباشد؟ خب شما می بایست این رو بدونید که گزینش برتر وجود نداره! این نیاز شما می باشد که معلوم می‌کنه بایستی کدوم پلاگین رو گزینش فرمائید.

سفارش ما این هستش که پیشین از تعیین هر پلاگین‌ای، در زمینه‌ی امکان‌هاش به خیر و خوبی تحقیق فرمائید و اگه مطابق با نیاز و ایراد شما بود اون رو تعیین و روی وبسایت خودتون نصب و فعال فرمایید. پس به‌فیس کلی کلیه این پلاگین‌ها می‌تونند یک گزینش عالی برای هر سایتی باشند.

شایسته ترین پلاگین گزارش گیری در وردپرس
خب تا اینجای فعالیت با سعی این پلاگین‌ها آشنا شدید اکنون بریم سراغ معرفی چندتا از شایسته ترین پلاگین‌هایی که می‌تونید برای رهگیری و گزارش حالت از اون‌ها به کار گیری فرمائید.

کلیه پلاگین‌هایی که توی این نصیب براتون معرفی می کنیم، بدون‌پول میباشند و شما می‌تونید خیلی شل و فارغ از پرداخت هیچ هزینه‌ای اون‌ها رو یا این که از وب سایت WordPress.org یا این که از مخزن وردپرس خودتون دانلود فرمایید. همینطور برای نصب این افزونه‌ها هم می‌تونید از راهبرد ما در نوشته ی علمی یادگرفتن نصب پلاگین در وردپرس امداد بگیرید و خیلی شل اون‌ها رو روی تارنما خودتون نصب و فعال فرمائید.

Simple History
این پلاگین کلیه عمل‌های یوزرها رو توی تارنما شما باز بینی می‌کنه؛ Simple History یک پلاگین مانیتورینگ بسیار بی آلایش می‌باشد که درعین‌درحال حاضر که رابط کاربری معمولی‌ای داره، می‌تونه تمامی رفتارهای استفاده کننده رو برای شما بازنگری کنه و فیض رو توی پیشخوان وردپرس و یا این که هر ورقه دیگری که شما معین نمایید اکران بده.

افزودن محتوا به ساختار

طراحی سایت در مشهد  خب تا اینجا ما توانستیم ساختار کلی و دکوراسیون اصلی یک ورقه ریسپانسیو را ایجاد نماییم. اینک نوبت به آن می رسد که المان های ورقه درون این ساختار قرار بگیرند. در بخش بعدی ما متن‌ها و تصاویری را در این ساختار جایگذاری مینماییم تا شما همگی روند را به صورت عینی مشاهده کنید.


ساخت وب سایت در مشهد


گام سوم: افزودن محتوا به ساختار


هدف ما در این یادگرفتن این نیست که به شما بیاموزیم چه‌گونه محتوا ساخت فرمایید و یا چه محتوایی را برای صفحه های خود گزینش کنید. در این بخش تنها هدف ما این میباشد که شما محتواهای متنی و تصویری مختلفی را درون برگه خود قرار دهید تا ببینید که هنگامی محتوایی داخل صفحه شما قرار می‌گیرد این محتوا بر روی ورقه کامپیوتر و ورقه تلفن همراه چگونه نمایش داده می شود. برای قرار دادن محتوای متنی داخل این کاغذ صرفا باید محتوای مورد نظر خود را نسخه برداری کرده و در بخش Body قرار دهید یا Paste فرمایید. برای قرار دادن تصاویر می توانید از tag استعمال کنید. در حالتی‌که می‌خواهید دور نما برگه شما هم مثل دور نما برگه ای که در ابتدایی این نوشته‌علمی تصویری از آن برای شما نمایش داده شد دارای یک تصویر یا یک رنگ معین باشد می بایست تنطیمات مربوط به آن را در SubtlePatterns انجام دهید.


گام چهارم : گام چهار‌مین وجود ندارد! ♥


صبر فرمائید گام چهارم آموزشی وجود ندارد البته شما می توانید در این گام صفحه خود را بر روی کامپیوتر و بر روی تلفن همراه احتساب نمائید تا ملاحظه کنید که آیا کاغذ ای که ایجاد نموده اید ریسپانسیو می باشد یا خیر.

اعتنا داشته باشید که ابزارهای متعددی برای تولید یک کاغذ ریسپانسیو وجود دارند و Foundation تنها یکی آن ها هست. شما می توانید بر حسب عشق و علاقه خود هرمورد از این ابزارها را برای عمل خود انتخاب فرمایید.


و در آخر از دوستانی که علاقمند به آموزش برنامه نویسی می‌باشند و یا متخصص برنامه نویس در حالتی‌که می باشید دعوت می‌کنم در انجمن عمل نمایید


آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای کاوش


آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای کاوش مسئله فراوان مفصل است ما عملکرد می کنیم با صرفه سازی سایت را به شما خاطر دهیم که خودتان کار سئوی سایت خویش را انجام دهید، انگیزه از موتورهای کاوش، جستجوگرهای مطرح مثل گوگل، بینگ و یاهو است . با این نوشته‌ی‌علمی کارایی داریم یه خرده این مورد را شرح دهیم، و بعضی از موردها اساسی آنرا بیان داریم، ۱۵ قدم که درین مقاله معرفی گردیده توضیح بسیار مختصر دارند و فقط اسم گرفته شده میباشد، در آتی هرگام مفصل توضیح و تشریح داده می‌شود . 

طراحی سایت در مشهد 

یادگرفتن 

seo تارنما برای موتورهای کاوش 

چرا 

وبسایت شما به بهینه سازی (بهینه سازی سازی) نیاز دارااست؟ 

در صورتی‌که نوشته ای « seo چه می‌باشد؟ » را بدون نقص خوانده باشید نیاز به پرسیدن این سوال ندارید؛ بهینه سازی وب سایت برای موتورهای کاوش به وبسایت شما کمک می نماید تا با قرار گیری در صفحه ها نخستین موتورهای کاوش، بازدیدکنندگان تماما بدون‌پول و متعددی را از طریق موتورهای کاوش مانند گوگل، یاهو، بینگ و … جذب نمایید، آمار بازدید تارنما خود را ارتقا دهید و به تجارت الکترونیکی خویش رونق بخشید . 


چه طور 

تارنما خویش را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم؟ 

بهینه سازی وبسایت برای موتورهای کاوش در مدت قلیل میسر وجود ندارد و یا در حالتی‌که میسر هم باشید دوامدار نمیباشد . بهینه سازی سازی سایت برای موتورهای کاوش بازه زمانی وقتی را میطلبد که موتورهای جستجو از صحت و کیفیت سایت شما مطلع گردند و در صفحه ها اول موتورهای جستجو قرار دهند . 


برای 

با صرفه سازی تارنما برای موتورهای کاوش چه قدم هایی می بایست برداشته شود؟ 

[قدم 

اولیه] : تعیین یک دامنه ( Domain ) مناسب و دارای ارتباط به مسئله تارنما 

آری، داشتن یک دامین مطلوب و هم خوانی آن با محتوای تارنما نقش دوچندان زیادی در بهینه سازی وبسایت شما داراست و همچنین کمک مینماید تا موتورهای جستجو خوب خیس و سریعتر نوعیت گزینه تارنما شما از روی دامنه شما تشخیص دهند . 


گوگل دامنه را ترجمه مینماید ! جذاب میباشد بدانید گوگل و بعضا از موتورهای جستجوی پرقدرت دیگر کار کشته یافتن و ترجمه عبارات کاوش شده در دامنه و نوشته ها میباشند . 


در‌حالتی که به نمونه بالا دقت کنید مشاهده می کنید که واژه « خبر‌ها عالم » جستجو شد و آدرس news .parseek .com/World نمایش داده شد . در‌این URL واژه « خبرها » به « news » و کلمه و واژه « عالم » به « World » به وسیله کاوش گر کار کشته Google Translate ترجمه شده میباشد، کماکان کلماتی که ترجمه گردیده هم در آدرس نیز در تیتر پررنگ (Bold) شده میباشد و یک کدام از دلیلهایی که news .parseek .com/World جایگاه اول واژه و کلمه « خبر‌ها عالم » را گوگل داراست همین هست . اعتنا داشته باشید که مطلقا ضروری نیست دامنه یا URL های شما به لهجه انگلیسی باشد . قادر است به لهجه فارسی هم باشد، و همین تاثیر مثبت خویش را بر روی بهینه سازی سایت شما خواهد گذاشت . 

این گزینه منقضی گردیده و طوریکه اعلام شده کارایی ندارد!


طراحی سایت فروشگاهی و نکات مهم آن

 طراحی سایت در مشهد خوب اینبار میخواییم درباره با ساخت سایت دکان اینترنتی کلام کنیم و به تعدادی نکات کلیدی و مهم در پباده سازی اون اشاره کنیم و اونهارو باهم مرور کنیم.

هر گونه کسب و کاری در قضیه فروش کالاهای متفاوت قادر است با صرف هزینه ای مطلوب و طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر ارتقای کسب و فعالیت خودش، به سطح بالاتری از درآمد برسه این ایام به جهت مخارج رفت و آمد و عصر متعددی که در خرید حضوری صرف میشه، اشخاص به سراغ سایت های فروشگاهی میرن و بعداز سرچ و بازنگری تولیدات متفاوت و متبوع خودشون، کالای گزینه نظرشان را خریداری می کنند.

درصورتی که شما مالک کسب و فعالیت هستین، میتونید از این مجال استعمال بکنید و از روش پباده سازی مغازه اینترنتی، سرویس ها و تولید ها خویش را در معرض رویت کرد یوزرها قرار بدهید. در ضمن درصورتیکه وبسایت شما پشتیبانی و سرویس ها بعداز فروش قابل قبولی داشته باشد ضمن ارائه تولیدات کیفیت بالا و ضمانت های لازم به مشتریان اینترنتی راجع به ردوبدل و یا این که باز پس گرفتن تولید ها در رخ عدم رضایت، می توانید لحاظ مشتریان متعددی را به سمت مغازه اینترنتی خویش جلب نمایید.



برای فروش غالب تنها ساخت سایت فروشگاهی کفایت نمیکنه و بایستی مورد ها متعددی را در حیث بگیرید، مثل :

سایتی می بایست پباده سازی کنین که تجهیزات بدون نقص در موضوع کار و سرویس ها شما‌را داشته باشد
استانداردهای لازم در پباده سازی دکان اینترنتی به طور کامل رعایت گردیده باشد
استانداردهای متبوع بایستی برای هرچه کاربردی خیس بودن و استعمال سهل وآسان از تارنما برای تمام مخاطبان باشد
اجرای استراتژی های لازم برای معرفی مزایای مغازه اینترنتی پباده سازی گردیده و شناساندن آن به مخاطبان وبسایت
منفعت گیری از بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)
طرح ریزی درست و اصولی در بازاریابی اینترنتی
و در غایت ارتقا فروش وب سایت


نوع بندی مطلوب تولیدات

تلاش نمایید پباده سازی قالب و جور دکوراسیون المان های وب سایت استفاده کننده پسند باشه و یوزرها با تعداد مقداری کلیک (حداکثر 4 کلیک) به تولیدات متبوع دست پیدا نماید.

ساخت وب سایت فروشگاهی


ناوبری navigation و کاربری ریلکس وب سایت

یک کدام از نکاتی که در اولِ پباده سازی مغازه اینترنتی بایستی مد لحاظ قرار بدید گونه بندی مطلوب تولید ها می‌باشد. یک دکان اینترنتی با اعتنا به حجم بسیار زیاد اطلاعاتی که داره، می بایست دارنده ساختار و دکوراسیون قابل فهمی برای مخاطبان و در غایت مشتریان تارنما شما داشته باشه.

یا این که در‌حالتی که فرایند خرید در وب سایت شما پیچیده باشد، باعث سردرگمی خریدار می شود، در فیض استفاده کننده از خرید منصرف خواهد شد، فرایند خرید در ساخت وب سایت دکان اینترنتی می بایست به طور کامل واضح و راحت باشد تا هنگامی استفاده کننده محصولی را به سبد خرید بیش تر مینماید، بیش تر شدن متاع می بایست تماما محسوس باشد و سبد خرید بایستی در دسترس باشد تا بعد از ورود به سبد خرید بداند که در هر مرحله بایستی چه کاری انجام دهد، بهتر میباشد در ساخت سایت فروشگاهی، بخش نام نویسی به طور بی آلایش و ریلکس در لحاظ گرفته شود تا یوزرها هنگام نام نویسی در مراحل خرید با اختلال مواجه نشوند.

توصیه می کنیم مطالعه نمایید :استراتژی بازاریابی دیجیتال و چندین نحوه بسیار مهم
تعیین تصاویر برای تولیدها در طراحی وب فروشگاهی

بایستی تصاویر مطلوب و به طور کامل کیفیت خوب از فرآورده و رنگ بندی آن اکران داده بشه، در صورتی قصد دارین فروش و درآمد خیر از وبسایت داشته باشین بدون شک از یک عکاس ماهر به کار گیری کنین یا این که عکس های کیفیت خوب مال و کالای خودتونو از وب پیدا کنین.


اکران پاپ آپ در تارنما

تفکر کنین یوزرها شما به محض آمدن به تارنما با چندین پاپ آپ روبرو بشن چه اتفاقی می افته؟ بی تردید اضافه بازدیدکنندگان شما از وبسایت بیرون میشن. پس عملکرد کنین از پاپ آپ ابدا به کار گیری نکنین یا این که در شرایطی‌که استعمال میکنین در جای صحیح و به موقع استعمال کنین.

پباده سازی دکان اینترنتی

معرفی لهجه برنامه‌نویسی PHP

طراحی سایت در مشهد  معرفی زبان برنامه‌نویسی PHP
در کنار لهجه برنامه‌نویسی سمت سرور PHP، زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری همچون ASP.NET ،Python ،Java و Ruby را می‌توان نام برد که برای ساخت وب‌سایت‌های دینامیک آیتم استعمال قرار میگیرند ولی در پاسخ به‌این سؤال که زبان PHP چه مزیتی نسبت به سایر رقبایش دارد، باید بیان کرد که:

ساخت سایت در مشهد


- گویش PHP را به سادگی می‌اقتدار خاطر گرفت (البته لهجه پایتون هم گویش ساده‌ای است).
- لهجه PHP مخصوص توسعهٔ سایت‌های دینامیک طراحی شده است.
- لهجه PHP بدون‌پول و اپن‌سورس است و همچنین مخصوص به سیستم‌عامل خاصی نیست.
- زبان PHP دارای اسم و رسم‌ترین زبان طراحی وب‌های دینامیک است.

ضمنا بخش اعظمی از سیستم‌های مدیریت محتوا همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره از یک سو و همچنین اکثری از وب‌وبسایت‌های پر اسم و رسم مثل ویکیپدیا از سوی دیگر، توسط لهجه PHP درج شده‌اند.

معرفی بعد از ظهرٔ فراگیری لهجه برنامه‌نویسی PHP
PHP زبانی است که این قابلیت و امکان را به ما میدهد تا بتوانیم یک وبسایت استاتیک را با افزودن قابلیت‌هایی همچون ثبت‌نام در وب سایت، ورود به منطقهٔ کاربری، ارتباط با دیتابیس و بسیاری ویژگی‌های دیگر به سایتی دینامیک مبدل سازیم که حتماً سایتی با برخورداری از چنین قابلیت و امکان‌هایی، به مراتب کاربردی‌تر خواهد بود.

در این بعد از ظهرٔ آموزشی رایگان، کارایی شده تمامیٔ مفاهیمی که یک دولوپر نو‌کار برای ابتدا عمل با زبان PHP نیاز دارد مورد بازنگری قرار گرفته و علاوه بر این، در تألیف این عصرٔ آموزشی تمام عملکرد به فعالیت گرفته شده تا مفاهیم این لهجه دوستداشتنی در قالب مثال‌هایی کاربردی گزینه بازبینی قرار گیرند و از هرگونه کلی‌گویی هجران شده است.

تولید کننده لهجه برنامه‌نویسی PHP
Rasmus Lerdorf یک برنامه‌نویس گرینلندی با تابعیت کانادایی می باشد که بیشتر اورا به خاطر ابداع زبان برنامه‌نویسی PHP میشناسند. وی طراح دو نسخهٔ نخستینٔ گویش PHP بود و در نسخه‌های بعدی که بوسیله گروهی متشکل از Andi Gutmans و Zeev Suraski رهبری می شد هم مشارکت داشت و مشارکت وی در توسعهٔ گویش برنامه‌نویسی PHP هنوز هم ادامه دارد.

خانوادهٔ راسموس لردورف در سال ۱۹۸۰ از گرینلند به کانادا سفر کردند. راسموس در سال ۱۹۹۳ از دانش کده واترلو مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ مهندسی طراحی سیستم‌ها دریافت کرد. راسموس لردورف مشارکت‌هایی هم در پروژه‌های وب سرور Apache و سیستم مدیر دیتابیس MySQL داشته است.