مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چرا ساخت سایت ضروری است


اینترنت‌وب سایت رابطه شما با مشتریانتان را ریلکس‌خیس می‌نماید، در هر شبانه‌روز میتوانید فرآورده طراحی سایت در مشهد و سرویس ها خویش را بفروشید، نیازی به حضور مداوم در دفتر وجود ندارد. درامد این راه خیلی زیاد میباشد. به عهد و پیمان بزرگان بیزنس، در شرایطی‌که می خواهید در خواب هم پول دربیاورید قطعاً وب سایت داشته باشید. خب در صورتی قصد دارید یادگرفتن را بدون‌پول آغاز نمایید مطالعه این نوشته‌علمی را ادامه دهید و با مبانی مقدماتی تشکیل داد اینترنت‌وبسایت اینترنتی آشنا گردید.

خب در‌صورتی‌که قصد دارید یادگرفتن را بدون‌پول استارت فرمائید مطالعه این نوشته‌علمی را ادامه دهید و با مبانی مقدماتی تشکیل داد اینترنت‌وب سایت اینترنتی آشنا گردید.

به چه شکل وبسایت بسازیم
در‌این فراگیری قصد داریم برای شما روند راه اندازی یک وب سایت را توضیح دهیم. حتی موردها مطلوب و کاربردی که اکثر طراحان وب سایت برای راه اندازی یک وبسایت به‌عمل میبرند را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

اینجا به شما توضیح می­دهیم چه‌طور تارنما خویش را از صفر بسازید. بعداز طی کردن مراحلی که در اینجا به آن اشاره می­کنیم به‌راحتی میتوانید تارنما خویش را فعال سازی فرمایید.

درواقع شما از ۳ شیوه می توانید وب سایت بسازید:

ساختن وب سایت از روش ایجاد کرد یک وب لاگ و آنگاه نصب دامنه بر روی آن
به کارگیری از وب سایت سازها: شما می بایست در‌این تارنما‌ها عضو بشوید و آنگاه اینترنت‌تارنما خویش را تولید نمایید.
به کار گیری از سیستم رئیس محتوا یا این که CMS مثل وردپرس که درواقع قابل انعطاف‌افزارهایی می باشند که تجهیزات متعددی را برای ساخت و ساز اینترنت‌وبسایت‌های متعدد با کاربردهای متعدد مثل فروشگاهی، شرکتی و… در مشت شما قرار می دهند.
در باب نخستین شما میتوانید یک کدام از بلاگ‌ها را گزینش نمایید و با تولید بلاگ خویش در آن شغل خویش را استارت فرمائید و آنگاه با بوستان دامنه روی وبلاگتان به‌راحتی صاحب و مالک تارنما گردید. اما این آیتم مشکلات متعددی دارااست. یکی ایرادهای مهم آن این میباشد که وب سایت شما جزو ساب دامنه بلاگ مهم به شمار می‌رود و با غیرفعال شدن این بلاگ شما نیز سایتتان را از دست خواهید اعطا کرد و دیگر خلل این نوع وب سایت این میباشد که وب لاگ تبلیغات خویش را در وب سایت شما اکران میدهد و اذن ندارید تا آن‌ها‌را غیرفعال نمایید و عملا شما کنترلی بر قسمت تبلیغات وب سایت نخواهید داشت.

نکات و ویژگی‌های یک سایت خوب


یکم - وب سایت شما بایستی نیت استفاده کننده از کاوش را برآورده نماید و مقصود مشخص و معلوم داشته باشد. طراحی سایت در مشهد آیا مخاطبانتان را میشناسید؟ یا این که ابدا تجارت خویش را می‌شناید و می دانید که قرار میباشد چه کمکی به عالم بکنید؟ چرا می بایست کسی به وب سایت شما مراجعه نماید و از شما خرید نماید؟ دلیلتان نمی‌تواند فقط این باشد که متاع یا این که سرویس ها فوق‌العاده‌ای دارید. این به تنهایی کفاف نمیدهد. شما بایستی یک ماموریت و یک غرض مشخص و معلوم داشته برای وبسایتتان داشته باشید.


در شرایطی که در پی کسب توفیق می‌باشید، بایستی مخاطبانتان را بشناسید. بایستی از تمامی زوایای نیازهایشان پرده بردارید. درک کردن به آنچه که خودشان می گویند میخواهند شل میباشد. البته آیا میتوانید کشف نمایید که آنان «حقیقتا» دنبال چه چیزی می باشند؟ آیا متاع یا این که خدماتی که ارائه میکنید حقیقتا روش‌حلی برای یک نقص‌ میباشند و میتوانند معاش مشتریانتان را عالی نمایند؟


بایستی یک ماجرا صحیح داشته باشید. داستانی که همراستا با نیازهای عموم باشد. و این به این معنا میباشد که می بایست روند‌ی «کشف نیت کاوش» را به صحیح‌ترین صورت اجرا دهید. می بایست آحاد سناریوهایی را که طی آن یوزرها به وبسایت شما هدایت می شوند پوشش دهید و مسیرشان را طوری پباده سازی نمایید که به نیازهایشان جواب داده خواهد شد. می بایست مسیرهای خیالی‌ای را که یوزرها در وب سایت شما چهت نیل به هدفشان طی می‌نمایند مجسم فرمایید تا بتوانید جواب‌های مطلوب را برایشان پباده سازی نمایید.


دوم - رعایت نکات seo در طراحی وب


یک وب سایت عالی می بایست برای ربات‌های موتورهای کاوش به راحتی قابل دسترسی باشد و اینکه کدام صفحه های می بایست ایندکس شوند و کدام صفحه های خیر، برای موتورهای کاوش می بایست به طور کامل پر‌نور باشد. وبسایت عالی نباید خطاهای متعددی داشته باشد. همینطور یک وب سایت بهتر، سایتی میباشد که سرعت بار گذاری بالایی داشته باشد. می بایست مطمئن گردید که کسانی که به سایتتان مراجعه می‌نمایند بتوانند تخت گاز به محتوای سایتتان دسترسی پیدا نمایند.


بلاگ های شخصی


وب لاگ های فردی، سایت هایی می باشند که به طور آراسته پست هایی دربردارنده متن، تصویر و مالتی مدیا میگذارند.

تعداد صفحه های/ساختار :

عموما وب لاگ های فردی دربردارنده صفحه های گوناگون میباشد. تعداد این صفحه ها طراحی سایت در مشهد بسته به نوع کار تالیف کننده داشته و گاها بلاگ ها بسیار گران قدر و پرصفحه می گردند. ساختار وب لاگ ها مدام معمولی و روشن میباشد.

فواید و مزایا

به شما این بضاعت را میدهد تا در رابطه علایق خویش نوشته و آن را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.
به راحتی میتوانید با اشخاص نو آشنا گردیده و کسانی که دوست دارید رابطه بگیرید.
موثرترین روش برای ساختن اعتبار میباشد.
شایسته ترین حالت برای تبلیغ بضاعت های شخصی، استعدادها، تولیدات و خدمت هاست.
یک شانس برای درآمد زایی میباشد (خدمت های ویژه، تبلیغات، اپ های متعلق و… )
صفحه های و عنصرها الزامی

در رابطه اینجانب
برگه Start Here
نقشه تارنما
کاغذ قبول (کوکی) GDRP
شیت رفع مسئولیت
کاغذ سرویس ها (خدمات)
سیاست مراقبت حریم فردی
ورقه 404 فردی سازی گردیده
کاغذ بایگانی
کاغذ تبلیغات
کاغذ “برای ما بنویسید”
شیت خبر‌ها
برگه فشار دادن (Squeeze)
فرم نام نویسی / عضو شدن
شیت پست های آیتم عشق
مخاطبین
مثال ای از سایت های فردی solopreneurhour.com

روش‌های طراحی سایت


مرحلۀ اولیه: یک وبسایت ساخت و ساز نمائید
همین که وارد کاغذ نخستین وبسایت پرتال به نشانی Portal.ir شدید با دو آیتم روبرو می شوید:

ساخت تارنما
تولید دکان طراحی سایت در مشهد در شرایطی‌که هنوز با وب سایت ساز پرتال شناخت چندانی ندارید، سفارش می کنیم، با گزینش یک کدام از این دو آیتم، با آن آشنا گردید. در‌این بازه زمانی آزمایش بدون پول 7 روزه توان آن را محک بزنید، تا بتوانید آگاهانه تصمیم‌گیری فرمائید. با کلیک روی یکی این دو مورد، کادری گشوده می گردد که تنها بایستی تیتر و نوع تارنما‌تان را وارد فرمائید. 



پیرو، برای شناخت بدون نقص با فرایند طراحی سایت، یک سری کلیپ در اختیارتان قرار میگیرد. آنگاه مورد دلخواه‌تان، نوع تارنما و قالبی متناسب با آن را تعیین میکنید. در صورتی این پروسه را با توفیق پشت راز بگذارید، با این پیغام روبرو میشوید:

\" تارنما شما فراهم میباشد! اینک کافی میباشد داده ها آخری را کامل شدن نمایید تا وارد پنل گردید. \"

داده ها آخرین مشمول اسم و اسم خانوادگی، نشانی اینترنتی، شماره تلفن، نوع و اسم تارنما میباشد.

مرحلۀ دوم: فضای وبسایت را بازنویسی و فردی سازی نمایید
بعداز بدون نقص کردن داده ها، وارد پنل کاربری خویش گردید. این به عبارتی مرحله‌ای میباشد که می بایست وب سایت اختصاصی و دلخواه خودتان را بسازید. برای به کار گیری از قسمت‌های پنل کاربری، به مهارت کدنویسی یا این که قابل انعطاف‌افزاری خاصی نیاز ندارید. به هیچ وجه بیایید فعالیت با نصیب پوسته‌ها را چک کنیم. 

نخستین از منوی قرمز بالای ورقه، سمت چپ، روی مشاهدۀ تارنما کلیک نمایید. وب سایت شما در یک تب نو گشوده می شود. مورد‌های \"دستکاری\" و \"اضافه کردن آیتم نو\" را میبینید. این آیتم‌ها را برای ساخت و ساز تغییرات دلخواه و فردی‌سازی تارنما قرار داده‌ایم. 

اینجانب قسمتی از تارنما را تعیین کرده‌ام و با بازنویسی، آن را به صورت تحت در آورده‌ام.

نرم افزار طراحی سایت google web designer


اپ طراحی وب سایت Google Web Designer ، یک نرم‌افزار طراحی وب سایت توسعه یافته میباشد طراحی سایت در مشهد که به شما قابلیت و امکان پباده سازی و ایجاد کرد صفحه ها HTML5 و بقیه محتواهای اینترنت با به کار گیری از رابط بصری و کد یک دست را می دهد.

مزایای نرم‌افزار طراحی وب سایت google web designer عبارت میباشد از:
ساخت‌و‌ساز تبلیغات تعاملی HTML5 به‌مراد به کار گیری در هر پلتفرم
به کار گیری از پوسته‌های مهیا برای آغاز پباده سازی نرم افزار‌های تبلیغاتی
ارائه پیش‌اکران تبلیغات در مرورگرهایی مانند گوگل کروم و فایرفاکس
ارائه کد منحصر به فرد برای هر اطلاع رسانی ساخت‌و‌ساز گردیده
قابلیت و امکان کامل شدن اتومات کد (این خصوصیت کد نویسی را شل‌خیس کرده و احتمال بروز نادرست را نیز کاهش می دهد)
ارسال پروژه‌ها به Google Drive و DoubleClick Studio فقط با یکسری کلیک
ساخت و ساز پوشه های CSS، جاوا اسکریپت و XML
دادن استایل به محتوا برای صفحه های اکران‌‌ با اندازه‌های متعدد، با استعمال از ابزار طرح بندی برخورد گرا در Google Web Designer
قابلیت و امکان استعمال از یک کتابخانه، که به شما اذن میدهد آلبوم تصاویر، فیلم‌ها، نقشه‌ها و … را به سایت خویش اضافه فرمایید.
اپ طراحی وب dreamweaver


اپلیکیشن ساخت وب سایت Dreamweaver، نوعی اپ پایین اینترنت میباشد که برای شما قابلیت و امکان پباده سازی، ایجاد کرد و نشر سایت را آماده می‌نماید. این نرم افزار ساکن را میتوانید روی رایانه فردی خویش نیز نصب نمائید. با به کارگیری از این اپلیکیشن طراحی وب سایت، میتوانید سایت خویش را از روش ویرایشگر بصری یا این که از روش کدنویسی و یا این که از مخلوط این دو در کنار هم، بسازید. ولی همان گونه که پیش‌خیس گفته شد، برای ایفا این فعالیت مورد نیاز میباشد اصول کدنویسی را بدانید.

همینطور برنامه طراحی وب سایت dreamweaver از طیف کلان‌ای از لهجه‌های مایحتاج برای ایجاد کرد هر نوع وبسایت مانند HTML، HTML5، CSS، Javascript و… پشتیبانی می‌نماید.