مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

اثرگذاری رنگ در طراحی سایت

آیامیدانستید تعیین رنگ مطلوب آشنایی مارک را تا 80% ارتقاء می‌دهد؟ درواقع چنانچه مخلوط  رنگ قابل قبولی در طراحی وب سایت خویش داشته باشید ضمن جذابیت سبب ساز به بخاطر اختیار و متصل کردن آن رنگ به مارک شما در ذهن کاربر میگردد به این ترتیب اولی گزینش رنگ در طراحی وب یکی مهمترین تصمیمات شماست و او‌لین چیزی که برای رنگ بندی یک سایت بایستی به آن دقت کرد گزینش پالت رنگی مطلوب میباشد.
در شرایطی‌که وبسایتی مخلوط رنگ قابل قبولی نداشته باشد سبب ساخت و ساز شم غیرحرفه ای بودن و غیرقابل اتکا بودن می‌گردد و بدتر در‌حالتی که آن سایت تولیدها یا این که خدماتی برای فروش داشته باشد این شم نا امنی سبب کاهش فروش و درآمد می شود.
این پست رو مسلما ببین : ۳ برهان بسیار اساسی در ترازو درآمد برنامه نویس ها
روانشناسی رنگ در طراحی وب
المان هایی که تعیین رنگ مطلوب برای آنان التفات بیشتری دارااست دربرگیرنده : دکمه ها، عنا وین، پیوند ها، منو، دور‌نما و… میباشد تعیین رنگ مطلوب قادر است یک کاغذ را خانا خیس کن و تجربیات کاربری یا این که ux را هم افزایش ببخشد، براین اساس براحتی طراحی سایت در مشهد  می تواند فروش وبسایت را پایین اثر قراردهد به همین انگیزه رنگ یکی‌از قدرتمندترین ابزارهای طراحی وب سایت میباشد و علم روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت هم بسیار اصلی میباشد
رنگ‌ها بر روی موادتشکیل دهنده مختلفی در اینترنت‌وبسایت تأثیر می‌گذارند: مورد، منو، دکمه‌ها، عنا وین، متن، ارتباطات و تصاویر. رنگ‌ها یک برگه اینترنت را قابل تلاوت می‌نمایند ، فروش را پایین فشار قرار میدهند و می توانند در او‌لین پیمایش در آشنایی مارک تأثیر داشته باشند. به همین برهان ، رنگ ابزاری توانا برای ساخت وب سایت میباشد. و پی بردن روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت بسیار اصلی میباشد. درپی یکسری رنگ اساسی و اساسی را بهمراه حسی که به استفاده کننده القا میکند را گزینه تحقیق قرار می‌دهیم.
سبز
رنگ سبز آرم‌ دهنده توان، باروری، طبیعت و شانس هست. این رنگ اثری ادب‌قسمت بر روی شما می گذارد که در دستیابی‌وکارهایی مانند دور و اطراف زیست، دانش، جهانگردی، منابع انسانی و … به کارگیری می گردد.
آبی‌رنگ
رنگ آبی رنگ، رنگی آهسته و امن میباشد. این رنگ علامت‌دهنده پشت گرمی، دوستی و وقار هست. از این رنگ در خزانه‌ها استعمال می گردد. برندهایی مانند صورت‌بوک، توییتر و دل نیز از آن به کار گیری می‌نمایند.
قرمز‌رنگ
رنگ‌ قرمز رنگ نماد‌دهنده هیجانات، انرژی و احساسات شدید و خطر میباشد. این رنگ معمولا برای ساخت‌و‌ساز فوریت در مبادرت به خرید و تولید هیجان استعمال می شود. معمولا این رنگ در رستوران‌ها برای طعام، مد و فشن، سرگرمی و خدمت‌های اضطراری عالی میباشد. از برندهای معروفی که از این رنگ به کار گیری می‌نمایند می‌قدرت به کوکاکولا، KMART ,H&M اشاره نمود.
نارنجی رنگ
رنگ نارنجی رنگ نماد‌دهنده صمیمیت، حرکت و شوق واشتیاق میباشد. برای ساخت سایت‌های تجارتی، خودرو، تکنولوژی، سرگرمی و … مطلوب میباشد. مغازه آمازون در پیاده سازی لوگوی خویش از این رنگ استعمال می‌نماید.
زردرنگ
زرد رنگ نشانه‌دهنده نیروی جوانی، شادابی و خوش‌بینی میباشد. عموما برای جلب رضایت مشتری به کار گیری می شود. در طراحی وب، اعتنا داشته باشید که زیاد از آن به کارگیری نکنید، چون سبب خستگی دیده میشود. برندهایی که از این رنگ به کارگیری می‌نمایند مک دونالد، Hertz , national geographic
هم اکنون که با روانشناسی رنگ در ساخت وب سایت آشنا شدید بریم دو منبع خوب برای تعیین رنگ معرفی کنیم…
وبسایت flatuicolors.com
یکی شایسته ترین منابع برای گزینش رنگ که از آن می توانید رنگ های قشنگ و استانداردی تعیین فرمایید وبسایت flatuicolors میباشد. استعمال از این وب سایت بسیار بی آلایش می‌باشد همان گونه که در فیلم هم بصورت عملی توضیح دادم، کافی میباشد پالت رنگ خویش را تعیین نمائید و آن گاه روی رنگ متبوع کلیک نمایید تا کد رنگ آن اسکن خواهد شد و هم اکنون هر جایی که می خواهید با past کردن از آن کد رنگ استعمال نمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد