مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

وارد کردن اطلاعات

درین مرحله میتوانید داده ها مرتبط با محتوا را در روز‌نگار جایگذاری فرمائید. داده ها مرتبط با هر پست یا این که نوشته ی علمی مواقعی مانند تیتر، مولف، هیبت محتوا، فرصت نشر، عبارات کلیدی و شبکه نشر را مشمول میشود. طراحی سایت در مشهد همگی اشخاصی که در بازاریابی محتوایی با شما همیاری می‌نمایند، می بایست به‌این روزنگار دسترسی داشته باشند تا از مجال ظریف نشر هر محتوا استحضار داشته باشند و از قبلی برای آن نرم‌افزار‌ریزی نمایند.
معرفی ابزار برای تهیه و تنظیم روز‌نگار محتوا
همان گونه که گفتیم، یک کدام از پروسه تهیه و تنظیم روزنگار محتوا، نشر ابزار مطلوب میباشد. رایاپارس می توانید از یک سررسید به کار گیری فرمائید و محتوایی را که در هر تاریخی قرار منتشر خواهد شد، در برگه مرتبط با آن یادداشت فرمائید. البته در حالتی که اشخاص متعددی در گروه محتوا حضور داشته باشند، این نحوه پاسخگو وجود ندارد. عالی از ابزارهای ماهر استعمال فرمایید که قابلیت دسترسی کلیه اشخاص را داشته باشد. در پی بعضی از پر اسم و رسم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تنظیم روزنگار محتوا را معرفی میکنیم:
لوملی Loomly
لوملی یک ابزار توانا برای تنظیم روز‌نگار ساخت و ساز محتوا میباشد که تجهیزات بیشتری را هم به شما ارائه میدهد. ahrefs در لوملی می توانید علاوه بر مجال‌بندی نشر محتوا، روز‌نگار را با کلیه اشخاص تیمتان به اشتراگ بگذارید و برنامه ای از آنچه در ذهن دارید، در روزنگار تصویب فرمائید. با به کارگیری از این ابزار میتوانید بر روند تنظیم هر محتوا تا مجال تکثیر آن بررسی فرمائید. همینطور می توانید دارایی موردنظر برای تهیه و تنظیم هر محتوا را در‌این نرم‌افزار مدیر فرمائید.
ترلو Trello
ترلو ابزاری میباشد که در عین آسانی، تجهیزات بسیار خیر و خوبی در دست اشخاص دسته قرار میدهد. در ترلو می توانید وظایف را در پوسته کارت Card، تابلو Board و لیست List تهیه فرمایید. همینطور می توانید هر وظیفه را به اشخاص مشخصی از دسته تخصیص بدهید و واحد سنجش دسترسی آن ها به روزنگار محتوا را هم رئیس فرمایید. ترلو تجهیزات خیر برای تیم بندی وطایف داراست که مثلا آن‌ها می‌اقتدار به تگ و کدهای رنگی اشاره نمود.
گردآوری‌بندی

روزنگار محتوا یک کدام از اصلی‌ترین اجزای یک استراتژی پیروز میباشد که به شما یاری می‌نماید تا نرم‌افزار محتوایی خودتان را به شایسته ترین صورت جلو ببرید. درین روزنگار علاوه‌بر معین شدن موضوعات محتوایی و رسانه‌های تکثیر، تفصیل وظایف اعضای مجموعه، مقصود محتوا، دعوت به مبادرت، مجال نشر و... هم معلوم می گردد

تبدیل‌ها (فروش و سرنخ‌ها)

اگرچه که بخش اعظمی از حصول‌وکارها از شاخص کلیدی سعی ROI seo استعمال می‌نمایند، طراحی سایت در مشهد ولی زیرا این شاخص مقطع فرصت متعددی ارتفاع میکشد تا بدست بیاید نباید فقط شاخصی باشد که شما به آن توکل میکنید.
اندازه‌گیری و ردیابی تبدیل‌های ارگانیک (مانند فروش، سرنخ‌ها یا این که هر دو) راهی بسیار مطلوب برای سنجش معیار موفقیتتان میباشد. رایاپارس  زیرا به هر هم اکنون هرچقدر این تبدیل‌ها بیشتر باشد، در واقع بدین معناست که همت‌های شما در جهت صحت انجام شده میباشد.
معیار چشم شدن ارگانیک (Impressions)
برخلاف شاخص رجوع و برگشت سرمایه که هنگامی متعددی ارتفاع میکشد تا خودش را علامت دهد، ahrefs  این شاخص چشم شدن یا این که به عبارتی ایمپرشن به شما اذن می دهد که به صورت پیوسته ترازو پرورش خویش را ببینید و آن را اندازه بگیرید. این معیار به آسانی در گوگل سرچ کنسول در مشت شماست.
در واقع خواسته چشم شدن، تعداد دفعاتی‌ست که صفحه های وب سایت شما به ازای لغت ها کلیدی متفاوت در کاغذ نتیجه ها گوگل به اکران درآمده و بوسیله سایرافراد قابل بازدید بوده میباشد. این مقدار سوای این میباشد که مخاطب کلیک نماید یا این که نکند. ولی می بایست درنظر داشته باشید که ارتقا این شاخص در کلمه ها کلیدی متعدد لزوما به معنای ارتقا ترافیک تارنما وجود ندارد.
جلسات ارگانیک (Sessions)
ارتقاء ترازو ایمپرشن می تواند سبب به ارتقا سشن یا این که به عبارتی جلسات استفاده کننده در تارنما شما خواهد شد؛ اینجاست که شما می توانید به‌تدریج اثر استراتژی سئوی خویش را مشاهده کنید. زیرا به محض اینکه کارایی‌های شما به فیض رسد، یکی‌از شاخص‌های KPI اساسی همیشن سشن ارگانیک میباشد که از این کارایی اثر می‌پذیرد.

ایمپرشن باعث به ترافیک و ترافیک در غایت سبب به تبدیل سرنخ‌ها می شود و در حالتی که این چنین به مسئله نگاه نمائید ارتقاء جلسات ارگانیک مخاطب دقیقا نقطه‌ایست که شما در برگشت سرمایه (ROI) هم بهبودی مشاهده خواهید کرد. این شاخص در گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول قابل اندازه‌گیری‌ست.
معیار جذب ترافیک از لغات کلیدی مشتمل بر اسم مارک یا این که سوای آن
این شاخص که در واقع Branded vs. Non-Branded Traffic اسم دارااست در واقع ترافیکی را مشخص و معلوم می‌نماید از سمت لغت ها کلیدی‌ای میاید که مشمول اسم مارک شما میگردد و یا این که نمیشود. ارتقا واحد سنجش شاخص ترافیک Branded یعنی اینکه مشتری‌های کهن، شمارا همچنان جست‌وجو می‌نمایند یااینکه شما به وسیله آن ها به اشخاص نو‌ای معرفی گردیده‌اید و گزینه جست‌وجو قرار گرفته‌اید یااینکه شخصی تبلیغی از شما جایی چشم یااینکه در رویدادی شما‌را ملاقات کرده و درحال حاضر میخواهد بیشتر درباره شما بداند.
چیزی که درباره این شاخص اساسی میباشد این میباشد که ترافیک نتایج از کلمه ها کلیدی مشمول اسم مارک، یعنی مراجعه مجدد کسانی که تا قبل از این به طریقی شمارا می‌شناختند و این یعنی به ثمر وصال همت‌های شما در جذب ترافیک ارگانیک. اما ارتقا شاخص ترافیک Non-Branded هم رخداد نیکی‌ست زیرا سبب جذب ترافیک از لغت ها کلیدی فاقد اسم مارک شما گردیده‌است.

پانداها از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟

محتوای خلاصه گردیده و ناقص
پانداها عشق و علاقه‌ای به تلاوت متن‌های دو سه گزاره‌ای ندارند. طراحی سایت در مشهد آنان عالی میدانند که یک متن کوتاه مجال کافی را برای جواب دادن به نیازهای کاربر ندارد، به همین عامل، دیده‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌گردیده می‌بندند.
2- تکرار کلام‌های گذشته با نسخه برداری‌ کردن محتوا
پانداها مثل هر که دیگری دوست ندارند یک متن را برای توشه چندم بخوانند، رایاپارس براین اساس حتی در شرایطی که بیست درصد مقاله شما تکراری باشد، آنان دیگر رغبتی به قرائت نخواهند داشت. ahrefs پس در شرایطی که از وبسایت‌های دیگر برای ایجاد محتوا استعمال میکنید حواستان باشد که یک پاندا تا قبل از اینً تمامی‌ی آنان را خوانده و حال در صورتیکه قرار وجود ندارد صحبت جدیدی بزنید، دست کم می توانید از زاویه‌ی جدید‌ای به آن مسئله نگاه نمایید و با پاراگراف‌بندی‌های خاص خودتان به سراغش بروید تا متنتان هم‌چنان جالب و خواندنی باشد.

3- گردآوری‌آوری و دستچین کردن محتوا
در صورتی‌که اهل گردآوری‌آوری مقاله از اینترنت‌تارنما‌های گوناگون می باشید و از هر مقاله یک بخش برمی‌دارید و دستچین میکنید، می بایست بدانید پانداها هر مورد از آن مطالب را به صورت بی نقص خوانده‌اند و حال به یک دستچین راضی نمی شوند. پس این طرز هم سیاست خیر و خوبی برای ساخت محتوا وجود ندارد.

4- موفق بودن اطلاع رسانی یک برگه بر محتوای ساخت گردیده
در صورتی‌که موقع قرائت کتاب هر تعدادی ثانیه، یک نفر با تبلیغی نو از لا به لای صفحه ها کتاب خارج بپرد، چه عمل می کنید؟ در‌صورتی‌که تا می خواهید تمرکز فرمائید پیام‌های تبلیغاتی جلوی چشمتان ظواهر شوند چه؟! کلیه‌ی‌ ما این جور وقت‌ها کلافه می‌شویم و احتمالاً کتاب را به دورترین نقطه‌ی ممکن پرت میکنیم! براین اساس در حالتی‌که توی سایتتان خط مش به روش تولیدها متفاوت را تبلیغ کرده‌اید و بنرها و پیام‌های تبلیغاتی از رمز و کول سایتتان بالا می روند، بدانید که الگوریتم پاندا با عصبانیت بدور وبسایت شما یک خط قرمز رنگ پر رنگ میکشد. پس میانه‌روی را رعایت فرمایید.

5- ناهماهنگی محتوا با گوگل
در شرایطی که توی سرچ گوگل وعده‌ی چیزی را بدهید و استفاده کننده‌ها با هزار ذوق و سلیقه و اشتیاق روی پیوند شما کلیک نمایند و سپس با یک کاغذ خالی مواجه شوند مثل این میباشد که کلی مهمان دعوت فرمایید و بعد از آن خودتان بگذارید بروید. این جور وقت‌ها انتظار نداشته باشید کسی به وعده‌هایتان اعتنا نماید. شما دارنده محتوای ناسازگار می باشید و پانداها خیلی زود پیدایتان می‌نمایند و گرفتار میشوید.

چگونه دل پاندا را به دست بیاوریم؟!
موردها بالا از مهم ترین موضوعاتی‌ست که قادر است پاندا را از تارنما شما ناامید نماید البته هنوز راه و روش برای خریدن دل پاندا می باشد. صرفا کافی‌ست محرمانه به مطالب کهن اینترنت‌تارنما بزنید، مطالب تکراری را حذف فرمائید، بعد از آن بروید سراغ نظارت کردن هماهنگی میان مطالب و تیتر‌ها و خلاصه این که از طرز‌های خطا ایجاد محتوا دست بردارید و بدانید ساخت و ساز محتوای با کیفیت و اثرگذار یک عمل فرصت‌بر میباشد که در زمان بر‌ بازه، شما‌را به سود دل‌خواه میرساند.

بیشتر بخوانید : الگوریتم پاندا چیست؟ راهنمای رفع پنالتی گوگل پاندا



2- الگوریتم پنگوئن/ خصوصیت‌های شخصیتی : اهل لینک صمیمی/متنفر از تکرار لغت ها/باطن‌گرا
وقتی لینک و پیوند های اسپم کلیه وب را گرفته بود و جعل در اعتبار لینک و پیوند ها یوزرها را به شدن آزار می بخشید. الگوریتم  پنگوئن وظیفه شناسایی پیوند های اسپم و وبسایت هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک‌پیوند خریداری می‌نمایند به عهده دارااست. پیوند های اسپم سبب ساز می شدند یوزرها با سرچ کردن به مقصد حقیقی و واقعی خویش نرسند. به عنوان مثال با سرچ تیتر متبوع وارد جایی می شدند که اصلا ارتباطی نداشت و از مقصود به دور می شدند. همان طور که میدانیم گوگل برای سایتی که تعداد لینک و پیوند ورودی به آن از تارنما‌های دیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری قائل گردیده و آن را در مرتبه‌های فراتر کاوش قرار میدهد. این فعالیت منجر گردیده بود تا اشخاصی فرصت طلب به طور فله‌ای مبادرت به قرار دادن لینک و پیوند اینترنت‌تارنما های دیگر کرده و بابت آن پول اخذ نمایند.

در شرایطی‌که لینک و پیوند پنگوئن‌ها در صف‌های وقت گیر شمارا به حافظه ارتباطات و لینک و پیوند‌ها در دنیای اینترنت‌وبسایت‌ها می‌اندازد بهتر میباشد بدانید پنگوئن‌ها از هر نوع لینک یا این که لینکی خوششان نمی‌آید. آن ها پیرو پیوند‌های طبیعی و معتبرند و اینترنت‌تارنما‌هایی با پیوند‌های اسپم و غیر مرتبط را جریمه می‌نمایند.

کپچا (CAPTCHA) چیست؟

ممکن میباشد اصطلاح کپچا (CAPTCHA) را تعجب آور و فنی بیابید، طراحی سایت در مشهد در واقع، این اصطلاح برای زمان وقتگیر بخشی از تجربیات روزمره شما در وب بوده میباشد. مطمئناً هنگام ساخت اکانت کاربری، ورود به سیستم، گذاشتن لحاظ، دانلود فولدر یا این که تهیه دوباره راز عبور در اکثری از وبسایت‌ها، بارها با تعدادی نوع کپچا مواجه گردیده‌اید.
گونه های متعدد کپچا معمولاً امتحانات یا این که آزمایش‌های آنلاین کوچکی می‌باشند رایاپارس که برای استعمال از وبسایت‌ها یا این که قابل انعطاف‌افزارها بایستی آن‌ها‌را کامل شدن کرد. ممکن میباشد تصور کنید کپچاها آزاردهنده و بی‌مفهوم میباشند ولی چنین وجود ندارد! آیا تا به هم اکنون درباره‌ی دلایلی که اکثر وب سایت‌ها هیبت کپچا را اکران میدهند کنجکاو گردیده‌اید؟ از یکسری نوع کپچا به کار گیری کرده‌اید؟
برای جواب بدین سوال ها، اذن دهید ایده مهم کپچا، اشکال متفاوت کپچا و همینطور مزایا و معایب آن را مرور کنیم.
کپچا (CAPTCHA) چیست؟
کپچا «CAPTCHA» مخفف عبارت Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart میباشد. به‌این مضمون‌ که آزمونی برای تشخیص کامپیوتر از بشر به طور خود کار‌وار برگزار میشود. ahrefs براین اساس کپچاها، ابزاری می‌باشند که با استعمال از بحران‌های که دربین یوزرها و بات‌ها ساخت و ساز می‌نمایند، تمایز آنها‌را معین می‌نمایند.
کپچاها گونه های مختلفی دارا هستند که به‌طور کلی به ۳ مجموعه تقسیم می شوند.
کپچاهای مطابق متن
کپچاهای بر اساس تصویر
کپچاهای بر طبق صوت
که بضاعت و توان شناسایی و کشف نشان‌های آنان برای ربات‌‌ها مشقت بار میباشد و در تحت به نظارت آن ها با یکدیگر خوا هیم پرداخت.
کپچاهای بر طبق متن
این کپچاها از لغت ها یا این که کلمات شناخته گردیده و ادغام‌ تصادفی حروف و اعداد استعمال می‌نمایند و همینطور در بعضا مواقع این تغییرات در بزرگی یا این که کوچکی حروف محسوس میباشد.
کپچای مطابق تصویر
کپچاهای بر طبق تصویر جایگزین کپچاهای مطابق متن میباشند. این کپچاها از ارکان گرافیکی قابل تشخیصی مانند: عکس حیوان ها، گونه های یا این که صحنه‌های مخصوصی به کار گیری میگردد. به‌طور معمول، کپچاهای مطابق تصویر از یوزرها می خواهد که تصاویری را تعیین نمایند که با یک قضیه مطابقت و همخوانی دارااست یا این که تصاویری را که مطلوب نیستند شناسایی نمایند.
کپچاهای بر پایه ی تصویر معمولاً برای بشر سهل‌خیس از تعبیروتفسیر کپچاهای مبتی بر متن میباشد، البته برای ربات‌ها، کپچاهای مبنی بر تصویر از تعبیر و تفسیر متن دشوارتر می‌باشند، چون این ابزارها هم به تشخیص تصویر و هم به طبقه‌بندی معنایی نیاز دارا‌هستند.

کاربرد ACQUISITION در گوگل آنالیتیکس

این قسمت جزئیاتی را به ما می دهد که بوسیله آن خواهیم توانست بفهمیم یک استفاده کننده چطور تارنما را یافته میباشد، زمانی وارد وب سایت می گردند طراحی سایت در مشهد چه کاری ایفا می دهند و چه عملیاتی، همچون مالامال کردن یک هیبت را جاری ساختن میدهند.
درین قسمت موردها ذیل وجود دارا هستند:
All Traffic
این نصیب اطلاعاتی پیرامون تارنما مرجعی که استفاده کننده از روش آن وارد تارنما گردیده است رایاپارس را ارائه میدهد. همینطور میتوانید اطلاعاتی در باب عملکردهای این بازدیدکنندگان در وب سایت به دست آورید، از جمله: نرخ پریدن، تعداد صفحاتی که از آن بازدید می‌نمایند، اجرا غرض و غیره.
داده ها این بخش به دو قسمت Channels و Source/medium تقسیم میشوند.
Google Ads
در صورتی از تبلیغات گوگل استعمال می کنید، این داده ها یاری بزرگی می‌نماید که تلاش آن را ادراک نمایید.
ابتدا تبلیغات گوگل یا این که google ads را به اکانت گوگل آنالیتیکس خویش وصل میکنید و آن گاه میتوانید اطلاعاتی پیرامون کمپین‌ها٬ کلیدواژه‌ها، عبارت کاوش گردیده، مجال و URLهای آخری به دست بیاورید.
Search Console
این نصیب راءس قدرتی نظارت شما میباشد و نماد میدهد ahrefs که جستجوی ارگانیک وبسایت شما چه عملکردی داراست. برای این خواسته می بایست ابتدا گوگل سرچ کنسول خویش را به گوگل آنالیتیکس متصل فرمایید. بعد از اتصال به داده ها بسیار کاربردی دسترسی پیدا می کنید که از این در میان می تواند به صفحه های بازدید گردیده، کشورها، دستگاه‌ها و لغت ها کلیدی اشاره نمود.
اتصال گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر تولز یا این که (گوگل سرچ کنسول)
برای اتصال گوگل سرچ کنسول به گوگل آنالیتیکس به طور تحت شغل می کنیم:
1.    وارد اکانت گوگل آنالیتیکس خویش گردیده و به نصیب Acquisition بروید، بعد روی Search Console کلیک فرمایید.
2.    روی مورد set up search console data sharing کلیک نمائید.
3.    در سرچ کنسول گوگل می بایست نام‌و‌نشان خویش را پذیرش فرمائید، پس آیتم مطلوب را گزینش نمائید.
4.    هنگامی که مرحله پذیرش نام‌و‌نشان را اجرا دادید، نیاز میباشد تا مورد همگام‌سازی با سرچ کنسول را فعال نمائید.

Social
این قسمت گزارشی از طرز تعامل یوزرها با تارنما شما در کانال‌های مجازی ارائه میدهد. این داده ها بر حسب موردها پایین تیم‌بندی گردیده‌اند:
•    Network Referrals - که نماد می دهد یوزرها از چه مرجعی در کانال‌های مجازی وارد تارنما گردیده‌اند.
•    Landing pages - بازدید کنندگان وارد چه صفحاتی گردیده‌اند.
•    Conversions - چه تعداد از این اشخاص به مشتری مستمر تبدیل گردیده‌اند.
•    Plugins
•    User Flow - که نشانه دهنده عملکردهای یوزرها در تارنما میباشد.
این داده ها یاری می‌نماید تا پلتفرم‌هایی که مخاطبان از روش آنها با محتوای تارنما شما تعامل دارا هستند را شناسایی فرمائید و اثر کانال‌های اجتماعی را روی خلق و خوی وبسایت خویش دریابید.
Campaigns
این بخش گزارشی از شیوه سعی کارزارهای پلی همچون تبلیغات میباشد و می‌اقتدار مقایسه‌ای با دیگر نصیب‌های وب سایت در آن یافت. حتی میتوانید کمپین‌هایی غیر از گوگل را نیز در‌این گزارش بگنجانید، صرفا بایستی داده‌های مرتبط با هزینه را با آنالیتیکس به اشتراک بگذارید.