مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی وبسایت با php

طراحی 
وبسایت با php php به عنوان محبوب‌ترین لهجه برنامه نویسی برای پباده سازی سایت‌های اینترنتی به شمار میرود . زبان php یکی از نادر زبان‌هایی می باشد که به طور خاص برای پباده سازی سایت ایجاد گردیده هست . 

برنامه 
نویسی سایت با php 
مفسر php رایگان و متن‌باز( Open Source ) میباشد و در محیط‌های لینوکس و ویندوز با کیفیت بالا توان سرویس‌دهی داراست . بنابراین استفاده از آن در کنار وب‌سرورهای آپاچی و IIS مقدور هست . 

گویش php با سرعت متعددی در درحال حاضر توسعه و گسترش است . با این حالا سازگاری نگارش‌های نو با نگارش‌های کهن تا حد دوچندان متعددی که کمتر در زبان‌های دیگر قابل مشاهده است، حفظ میگردد . مضمون‌ سازش با نسخه‌های کهن این می باشد که برنامه‌های متن گردیده برای نگارش‌های سابق php با کمترین تغییرات یا این که فارغ از تغییرات می توانند در نگارش‌های جدید php نیز اجرا شوند . 

انجام تغییرات قلیل به معنا کاهش هزینه‌ها در آینده و بهرمندی از آخرین فناوری‌ها، بیشترین سرعت و بیشترین امنیت به آسانی و با صرف انرژی و وقت قلیل هست . 

آمار 
طراحی سایت با php در اکنون حاضر بیش از ۸۰ درصد کلیه سایت‌های پباده سازی شده و موجود روی اینترنت با گویش php طراحی شده‌اند . این درصد بالا فارغ از شک وتردید به برهان مزیت‌های این لهجه به بقیه گزینه‌های موجود هست . البته طراحی سایت‌های متفاوت بسته به نیازمندی‌های پروژه در حالت‌های یگانه ممکن می باشد تهیدست به کار گیری از زبانی غیر از php باشد که تشخیص و انتخاب آن به تجربه و علم مستمند میباشد . 

پباده سازی 
تارنما با php 
بسیاری از سایت‌های اینترنتی که با لهجه php ایجاد شده‌اند، به فیس غیرمستقیم با این لهجه در رابطه می باشند . برای نمونه در حدود ۲۶ درصد تمامی سایت‌های مو جود روی وب با سیستم مدیر محتوای وردپرس که با لهجه php توسعه پیدا کرده، در حال عمل هستند . 

پباده سازی 
وبسایت با php یا این که CMS اکثر زمان ها نیازهای طراحی وبسایت با استفاده از CMSها قابل انجام هستند . با این حالا در بعضا موارد که نیازمندی‌های پروژه بیرون از محدوده‌ی توانایی‌ها و ویژگی‌های سیستم‌های رئیس محتوا باشد، نیاز به برنامه‌نویسی اختصاصی تارنما با یک عدد از زبان‌های برنامه‌نویسی شم می‌شود . 

زبان php به عنوان محبوب‌ترین گویش برنامه‌نویسی اینترنت یکی از بهترین گزینه‌ها در این شرایط به حساب می آید . 

فریم 
ورک‌های برنامه نویسی php برای بهبود کیفیت، امنیت، سرعت و تلاش برنامه‌ها و سایت‌های نوشته شده با php، ابزارهایی با نام فریم‌ورک ساخت شده‌اند که توسعه‌دهندگان و یوزرها را در رسیدن به هدف های فوق در هنگام طراحی سایت با php کمک میرسانند . این ابزارها به چهره پیوسته در حال توسعه و بهبود میباشند و در فیض به کارگیری از آنان منجر میگردد به‌روزرسانی وب سایت و کتابخانه‌های استفاده گردیده در آن مضاعف سهل و آسان باشد . برای آشنایی عمده با معنی فریم‌ورک اینجا کلیک فرمایید . برای مشاهده‌ی بهترین کادر ورک‌های php اینجا کلیک کنید . 

ابزارهای 
مسئله نیاز برای طراحی وبسایت در کنار php php یک گویش برنامه‌نویسی سمت سرور میباشد و به تنهایی برای طراحی تارنما کافی نیست . علاوه بر لهجه php که در طراحی وبسایت نقش هسته را ایفا می‌کند، استعمال از ابزارها و زبان‌های دیگر برنامه نویسی برای تولید و پباده سازی یک سایت با کیفیت زمینه نیاز می‌باشند . بعضی از این ابزارها عبارتند از: HTML، CSS، Javascript، jQuery، پباده سازی گرافیکی با نرم‌افزارهای مربوط مثل فتوشاپ و تنظیمات وب‌سرور مانند آپاچی . 

HTML شیوه‌ای از کد گذاری داده ها میباشد که محتوا و ساختار حساس سایت را صورت میدهد . CSS زبانی هست که به این ساختار و محتوا رنگ و طرح و شکل قشنگ می‌دهد، Javascript زبانی میباشد که این بخش‌ها را از شرایط ایستا به پویا تبدیل مینماید و jQuery ابزاری می‌باشد که کیفیت و سرعت برنامه‌نویسی با Javascript را بهبود میبخشد . 

با در کنار نیز قرار گرفتن منطقی و بهینه‌ی همه این ابزارها، یک وبسایت حرفه‌ای که هسته‌ی php را در خود جای داده میباشد قادر است آماده‌سازی و قابل به کار گیری شود . 

سیستم مدیریت محتوا

یکی از اساسی‌ترین مسائل در هنگام تعیین سیستم مدیریت محتوا گونه سایت است . وردپرس برای کلیه از تازه کار تا حرفه‌ای مفید است . اکثر زمان ها وبلاگ‌نویس ها اولین وب سایت خود را با وردپرس تجربه کرده‌اند و این پلتفرم برای شروع وبلاگ نویسی دوچندان مناسب هست . 

طراحی سایت در مشهد

به امداد هاستینگ‌های مدیریت شده شما میتوانید در طی برهه زمانی فراوان کوتاهی (چند دقیقه) وب‌سایت خویش فعال سازی فرمائید و صرفاً روی تالیف تمرکز کنید . بدین ترتیب وردپرس هم در موضوع بلاگ نویسی، هم وب‌سایت‌های حرفه‌ای و به کارگیری تجاری و تجارت الکترونیک مطلوب می‌باشد . 


از آنجا که می‌توان یک وبسایت وردپرسی را به آسانی به یک سرور شخصی انتقال داد، پس مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی هم دارد . 


به طور مشابه جوملا نیز عالی است . با این که جوملا بضاعت اجرای یک وب‌سایت ساده را دارد؛ ولی فراوان پیچیده‌تر از وردپرس است و فعال‌سازی آن به مقدار وردپرس ساده نمیباشد . از این رو جوملا برای اشخاص مبتدی سفارش نمی شود . در عوض جوملا برای هدف های تجاری و تجارت الکترونیک مضاعف بهتر کار می‌نماید و اکثراً برای انجمن‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده می شود . 


شایسته ترین 

انواع سایت‌ها برای وردپرس: وب لاگ 

نویسی وب‌سایت‌ها 

سایت‌های 

تجاری/حرفه‌ای تجارت 

الکترونیک شبکه‌های 

اجتماعی بهترین 

سایت‌ها برای جوملا: سایت‌های 

تجاری/ حرفه‌ای تجارت 

الکترونیک شبکه‌های 

اجتماعی/ انجمن‌های مختلف کدام 

CMS محبوب‌تر است؟ 

متأسفانه محبوبیت در حوزه سیستم‌های مدیریت محتوا، زیاد حائز اهمیت می باشد . با این که عدم محبوبیت در بازه زمانی مدرسه به این مضمون‌ بود که می‌توانید ساندویچ تغذیه‌تان را به راحتی به تنهایی بخورید؛ اما در قضیه CMS محبوبیت سبب افزایش منابع جامعه نظیر افزونه‌ها و انجمن‌های مختلف می‌گردد . 


در حوزه CMS ها وردپرس با ۶۰ درصد سهم بازار در جایگاه نخستین قرار دارد و جوملا با ۵٫۸ درصد در جایگاه دوم است . واضح میباشد که اختلاف دربین این دو مضاعف بسیار می‌باشد . در‌صورتی‌که صرفا به این آیتم توجه داشته باشیم، مسلماً باید وردپرس را به جوملا ترجیح دهیم . از آنجا که وردپرس کاربران مضاعف بیشتری دارد، از این رو از منابع متعددی که این جامعه ارائه می‌کند، مثل آموزش‌ها و قالب‌های سفارشی سود میگیرد . 


به علاوه، جوملا در رینگ یوزرها معدودی گرفتار شده است که سایت‌های کمتر و با ترافیک پایین‌تری هستند . اگر جوملا را با دروپال که یوزرها کمتری دارااست مقایسه کنیم می بینیم که وب‌سایت‌های مبتنی بر دروپال ترافیک‌های بالاتری دارا‌هستند . 


با این که جوملا ازنظر تعداد کاربران در جایگاه دوم قرار دارد، البته از حیث تعداد سایت‌ها و همینطور ترافیک آن ها از هر دو مورد وردپرس و دروپال پایین‌تر قرار می گیرد . به‌این ترتیب جوملا محبوبیت کمتری دارااست . 

پلاگین عضویت وردپرس

پلاگین 
عضویت وردپرس برای ساخت فرم تصویب نام فن ای در وردپرس به وسیله پلاگین عضویت وردپرس قابلیت و امکان تولید فرم ثبت نام حرفه ای در وردپرس را تولید کنید . درصورتی که می‌خواهید در سایت تان امکان عضویت و ورود یوزرها را فعال فرمائید با اهمیت ترین کار برای شما ساخت فرم ثبت نام با فیلدهای دلخواه می باشد تا بتوانید اطلاعات اضطراری را در هنگام تصویب اسم از بازدیدکنندگان اخذ نمائید . برای این مراد بهترین کار استفاده از افزونه ثبت اسم وردپرس هست زیرا با دارا بودن تجهیزات واجب قادر است اشکال فیلدهای دلخواه را در فرم عضویت ایجاد نماید . جهت معرفی و آموزش به کارگیری از پلاگین عضویت حرفه ای وردپرس تا انتهای این یادگرفتن همپا ما باشید . 
پلاگین 
عضویت وردپرس برای ایجاد فرم تصویب اسم فن ای در وردپرس 
پلاگین هایی که در این مطلب معرفی می کنیم برای ایجاد امکان تصویب اسم معمولی در وردپرس مطلوب می باشند و می‌توانید انواع فرمهای ورود، عضویت و بازیابی راز عبور با فیلدهای دلخواه را تولید نمائید تا فرمهای تصویب اسم فن ای داشته باشید . اما در صورتیکه می خواهید امکان عضویت ویژه vip یا این که تصویب نام پولی را در وردپرس تان ساخت فرمایید تا یوزرها برای تصویب اسم در سایت حق عضویت بپردازند، در مطلب ای با عنوان افزونه عضویت ویژه وردپرس به طور کامل یادگرفتن آنرا قرار داده ایم که سفارش می کنیم به طبع آنرا مطالعه نمائید . 

آموزش 
فعال کردن امکان عضویت در سایت وردپرسی برای این که یوزرها و بازدیدکنندگان بتوانند در وب سایت وردپرسی عضو شوند ابتدا بایستی امکان عضویت را فعال فرمائید . 
پس گذشته یا آنگاه از نصب پلاگین عضویت وردپرس با مراجعه به بخش پیکربندی و انتخاب گزینه رایج با فعال کردن مورد هر کسی می تواند نام‌نویسی نماید امکان عضویت در وبسایت را فعال فرمائید . 

فراگیری 
فعال کردن قابلیت و امکان عضویت در وبسایت وردپرسی 
در ذیل بخش عضویت یا این که ثبت اسم آیتم ای با تیتر نقش پیشفرض استفاده کننده تازه وجود داراست که برای رئیس سطح دسترسی اعضای وبسایت استفاده میشود . پیش از این در مقاله ای با عنوان مدیریت مرحله دسترسی کاربران وردپرس با نقش کاربری به طور بدون نقص طریق تولید مرحله دسترسی مختلف را فراگیری داده ایم که سفارش میکنیم به طبع آنرا نیز مطالعه فرمایید . 

افزونه 
عضویت وردپرس Profile Builder یک عدد از محبوبترین و بهترین پلاگین های تولید فرم تصویب نام یا عضویت پلاگین Profile Builder می‌باشد . 
از حساس ترین تجهیزات پلاگین تصویب نام وردپرس میتوان به قابلیت و امکان ایجاد فرم عضویت با گونه های فیلدها با قابلیت دستکاری داده ها پس از ثبت نام در محفظه قالب وردپرس front-end اشاره کرد . 

برخی 
از خصوصیت های پلاگین ثبت اسم وردپرس عبارتند از: 
قابلیت 
ساخت فرم تصویب اسم در محیطی معمولی و روان قابلیت 
نمایش فرم تصویب نام در محیط رابط کاربری وب سایت از شیوه کد کوتاه قابلیت 
دستکاری داده ها کاربران عضو شده پس از ورود به سایت امکان 
ریدایرکت کاربر به ورقه دلخواه پس از تصویب نام در وردپرس اجازه 
به کارگیری از نام کاربری یا این که آدرس پست الکرونیکی در فرم ورود قابلیت 
انتخاب حداقل و حداکثر تعداد کاراکتر پسورد در فیلد رمز عبور قابلیت و امکان 
نوشتن استایل css سفارشی امکان 
انتخاب و دستکاری نقش کاربری وردپرس برای اعضاء امکان 
فعال کردن کچا reacaptcha در فرم عضویت و ورود وردپرس و 
… پلاگین 
عضویت وردپرس Profile Builder 
برای دانلود پلاگین و مشاهده داده ها اکثر درباره آن به ورقه افزونه در مخزن افزونه های وردپرس به نشانی User registration & user profile – Profile Builder مراجعه نمائید . پس از نصب و فعال سازی افزونه تولید پروفایل می‌توانید با مراجعه به پیکربندی آن که با نام Profile Builder (ساخت پروفایل) در پیشخوان وردپرس معین است، پیکربندی آنرا انجام دهید و در غایت با به کارگیری از شورت کدهای پایین صفحات ساخته شده را در وبسایت نمایش دهید . 

شورت 
کد افزونه عضویت وردپرس Profile Builder برای سناریو هر بخش باید از کد کوتاه آن در کاغذ یا کدنویسی پوسته وردپرس به کارگیری کنید . 
جهت نمایش درست کدها بین دستورات آغاز و نقطه پایان و متن شورت کد یک مسافت نهاده ایم پس به این نکته توجه نمایید که می بایست مسافت بین تگ شروع و پایان کد کوتاه ( [ و ] ) با متن شورت کد را بردارید تا کد بدرستی کار کرده و فرم های مورد نظر را سناریو دهد . 

شورتکد 
فرم های افزونه عبارتند از: 
شورت 
کد [ wppb-edit-profile ] : نمایش فرم دستکاری داده ها برای یوزرها وارد شده به وردپرس کد 
کوتاه [ wppb-login ] : نمایش فرم ورود در قالب وردپرس شورتکد 
[ wppb-logout ] : سناریو پیوند خروج از سایت کد 
کوتاه [ wppb-register ] : سناریو فرم عضویت در پوسته وردپرس شورت 
کد [ wppb-recover-password ] : نمایش فرم بازیابی سر عبور در پوسته برای سناریو هر بخش از پلاگین عضویت وردپرس در رابط کاربری فقط کافیست کدهای کوتاه بالا را در برگه هایی گوناگون قرار دهید و از روش فهرست ها یا این که کدنویسی در هنگام طراحی قالب وردپرس به صفحه قضیه حیث لینک و پیوند بدهید . 

پروتکل http و https چه تفاوتی دارند؟

پروتکل 

http و https چه تفاوتی دارند؟ | پروتکل https | سند امن SSL 

پروتکل http و https و تفاوتی که بین این دو پروتکل وجود داراست ، از اهمیت بالایی برخوردار میباشد . 


در این مطلب از سایت آموزی به توصیف این پروتکل ها و تفاوت آنان می پردازیم . 

طراحی سایت در مشهد

پروتکل 

http و https چه تفاوتی دارند؟ پروتکل 

http و https چه تفاوتی دارند؟ | پروتکل https | سند امن SSL پروتکل 

http و https چه تفاوتی دارند؟ | پروتکل https | سند امن SSL 

اولِ نشانی یک وبسایت ، را حتما چشم اید که با http و یا https شروع می شود . 


یعنی اگر حتی شما صرفا آدرس دامین سایت را سوای پروتکل هم بنویسید ، هنگام لودینگ وب سایت شما پروتکل در ابتدای آدرس آن افزوده می شود . 


تعریف 

پروتکل HTTP : در راستی در اینترنت ، اطلاعاتی که در اکنون انتقال میباشند ، به چهره یک پروتکل HTTP که مخفف کلمه انگلیسی ( Hyper Text Transfer Protocol ) می باشد ، مبادله می شوند . 


این مبادله اطلاعات در بین یک استفاده کننده ( گونه های مرورگرهای وب ) و پروتکل HTTP برقرار می شود . 


یعنی درخواست اطلاعاتی که مرورگر به نشانی تارنما شما می فرستد ، توسط پروتکل تعبیر و تفسیر میگردد . 


و پروتکل HTTP داده ها درخواست شده را به صورت متن و کدهای متنی به مرورگر شما ارجاع می دهد . 


تعریف 

پروتکل HTTPS و تفاوت آن با HTTP : همان طور که گفتم گویش مشترکی که منجر به مبادله اطلاعات درخواستی مرورگر شما و سرور ( پروتکل HTTP ) ، می شود، فارغ از هیچ جور امنیتی اطلاعات شما را تعبیروتفسیر می نمایند . 


البته پروتکل HTTPS با برقراری سیستم امنیتی ، و رمز گذاری گردیده مبادله می شود . 


در پروتکل HTTPS سرویس دهنده اینترنت حاذق به دیدن داده ها درخواستی شخصی شما که از نحوه مرورگر ارسال می شود نیست . 


برای مثال در حالتی که شما فرمی را در مرورگر مالامال کرده اید که داده ها محرمانه ای همچون رمز دوم خزانه ، فولدر های فردی و اسنادی در آن آپلود شده هست ، توسط سرویس دهنده وب ، یا سمت سرور درصورتی که با پروتکل کدگذاری گردیده HTTPS تعبیر و تفسیر شود ، قابل رویت نمی باشد . 


داده ها 

در پروتکل HTTPS چه‌گونه کد گذاری می شود ( SSL چیست؟ ) در وضعیت اتصال امن (SSL) ، کلید های دوگانه کد گذاری می شوند . 


یک عدد از کلید ها به صورت Public (عمومی) است . و کلیه می توانند آن را کاوش نمایند . 


البته کلید دیگر از امنیت کدگذاری برخوردار میباشد . این کلید فقط توسط استفاده کننده (مرورگر) قابل رویت است . 


البته دسترسی به داده های امن SSL نیز در پروتکل HTTPS قابلیت پذیر هست . 


البته داده های این پروتکل می بایست رمزگشایی شوند . لذا برای نفوذ می بایست Scure Connection Session را بدانید . 


لذا عملا رمزگشایی این داده ها در کلید دوم ناممکن می‌باشد و از امنیت دوچندان بالایی برخوردار هست . 

پباده سازی سایت خوب ویژگی

در مقاله ها قبلی در رابطه ویژگی های یک مجموعه طراحی عالی سخن کردیم و گفتیم که یک مجموعه خوب به چه صورتی عمل می کنند، چه روالی برای پباده سازی وب سایت دارا‌هستند و چه صافی هایی برای این که یک مجموعه طراحی تارنما خوب می باشد وجود دارد را نیز تقریبا به طور کامل گفتیم . 

در این مقاله با گرین اینترنت هم پا باشید تا بخش اعظم در موضوع این که چه وبسایت هایی را میتوان با تیتر تارنما عالی نام موفقیت . این نکته اضطراری به ذکر هست که بخش چه گونه یک پباده سازی وبسایت عالی داشته باشیم و برای آن باید چه کار هایی و چه ترتیبی را برای این مسئله انجام دهیم در مقالات قبلی آورده شده می‌باشد که می‌توانید با جستجو در وب سایت به آن ها دسترسی داشته باشید و به کارگیری فرمائید . 
پباده سازی 
سایت خوب 
ویژگی 
وب سایت خوب چیست؟ این که یک طراحی به نظر فردی خوب و حتی خوب میباشد ممکن میباشد از نظر دیگری جالب نباشد ممکن می باشد ولی برای این که بتوانیم لحاظ بخش اعظم مردم را در رابطه تارنما خودمان و یا سایتی که پباده سازی می‌کنیم جلب کنیم تا حس کنند با یک وب سایت عالی روبرو شده اند نکاتی وجود دارد . به عبارتی ما ترفند هایی داریم که بتوان به یاری آن ها وبسایت را خوب جلوه داد تا از لحاظ یوزرها راضی کننده باشد . 
ممکن است بتوان خاطرنشان کرد سایتی خوب میباشد که مورد ها پایین در آن اجرا شده باشند: 
رعایت 
اصول پباده سازی سبک سایت برای این که تارنما به راحتی بالا و زیر اسکرول شود و کاربرین را از خود راضی کند، ضروری می باشد تا در هنگام طراحی به این نکته اعتنا داشت . ممکن هست سایتی داشته باشیم که از فرط سنگین بودن و داشتن مواقعی از گزاره عکس های مالامال حجم و یا این که کد نویسی اشتباه و ارور های فراوان در بک گراند سایت مشتریان را از خود زده می کند . 
به سایتی میتوان سبک اظهار کرد که گیر نکند و حجم آن تحت باشد تا کاربران از لحاظ سرعت فعالیت بتوانند وضعیت بهتری داشته باشند و علاوه بر این مشکلی در حجم مصرفی بازدید سایت شما نداشته باشند . 

به تیتر نمونه شما برای این که تارنما سبکی داشته باشید باید عکس ها را با حجم کمتری در سایت خود قرار دهید . برای این فعالیت لازم می باشد تا خویش شما به عنوان رئیس وبسایت افزونه های ناچیز کننده حجم را روی وب سایت خود نصب نمایید تا با آپلود تصاویر بر روی وبسایت به صورت خودکار حجم کمتری بگیرند . این فعالیت تعدادی قابلیت موءثر داراست که یکی از آن ها سبک شدن سایت میباشد . 
(اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد دیگر خواص این کار بگوییم میتوان به کم تر شدن مصرف پهنای باند، قلیل شدن حجم وبسایت برای بک آپ گیری و اندک شدن مصرف اینترنت کاربران اشاره کرد) 
ورقه 
فرود مناسب ورقه فرود به ورقه اولیه هر وبسایت گفته می شود که معمولا مردمان با جستجوی تارنما شما در گوگل به آن وارد می شوند . این صفحه بایستی حد الامکان با توان ساخته شود . قبلی از اینکه بگوییم چه ورقه های فرودی مناسب می باشند بایستی گفت که طبق ضوابط روانشناسی می بایست به این نکته دقت داشته باشید که اشخاص از وبسایت شما صرفا 30 ثانیه نخستین را به ذهن بلند دوران خود می سپارند . این نکته منجر گردیده که اهمیت کاغذ فرود دوچندان بالا باشد و شما باید در واقعیت 30 ثانیه طلایی مواجه کاربران با وب سایت خود را غنیمت بشمارید و چیز هایی را در آن قید فرمایید که کاربر را جذب خود کند . 

ورقه های فرود می بایست با تم تارنما شما هماهنگ باشند . به تیتر نمونه در‌صورتی‌که لوگوی شما بنفش و سبز است بایستی عملکرد فرمائید در این ورقه نیز از همین دو رنگ فایده بگیرید و به مدل ای ترتیبشان را قرار دهید که بتوانند جلوه نیکی به وجود بیاورند . 

یک طراحی وب سایت خوب باید این نکته که ورقه فرود معمولا خالی خیس هست را رعایت نماید . معمولا ورقه های فرود خلوت خیس هستند این نکته هم از نظر روانشناسی اثبات گردیده که مردم زمانی که با ورقه ای با دو طرف خالی مواجه می شوند ذهن های خود را عمده درگیر مطالب میانه ورقه می نمایند و در واقع تاثیر جملاتی که در ورقه نوشته شده است بالا می رود . اما این نکته که بایستی دو طرف و بالا و زیر برگه های فرود خالی باشد تا اعتنا بیشتری به جمله‌ها جلب شود در کلیه جا درست گو می‌باشد . 
در صفحه فرود باید به معرفی اجمالی پرداخت نه معرفی کلی . این معرفی های کوتاه می توانند به مطالب شما که در بخش معرفیتان یا این که معرفی تیم وجود دارا‌هستند پیوند داده شوند تا این برگه وضعیت خلوت خویش را از دست ندهد و جلوه عالی خود را داشته باشد . 

نقش 
رنگ ها در برگه فرود رنگ ها در صفحه فرود بهتر میباشد به مدل ای باشند که ادب مخاطب را بالا ببرند . رنگ های ملیح و آهسته می توانند بر روی اعصاب کاربران به دسته ای تاثیر بگذارند که آن ها برای ماندن در سایت شما و قرائت در زمینه آن برهه زمانی بیشتری را اختصاص دهند . برای طراحی وب سایت عالی و علی الخصوص بخش صفحه فرود اضطراری می باشد تا نکاتی از جمله ثبت اسم سهل و آسان برای خبر طومار سایت و یا خویش کلمه ها و جملاتی که به کار برده می شوند آشکار باشند و از به کارگیری عبارات درشت و دیر ادراک جلوگیری شود . خوبتر میباشد در این صفحه جملاتی استعمال شود که مخاطبین بتوانند با اولی بار تلاوت آن ها تما جان کلام را متوجه شوند . 

با اعتنا به مضاعف بودن تعداد موردها اصلی در این زمینه و همچنین در موضوع این که یک سایت خوب چه ویژگی هایی داراست خوبتر می‌باشد تا بیشتر در موضوع آن ها تحقیق فرمایید و این مطلب شروعی برای یافتن نکات اکثر در دل گوگل باشد . گرین اینترنت به عنوان یک مجموعه مختصص برای طراحی وب سایت عالی سفارش می کند که در حالتی که دوست دارید تمامی موارد بالا فارغ از یاد آوری شما به برنامه نویس و طراح سایتتان انجام شوند و به عبارتی فعالیت طراحی وب سایت شما حرفه ای باشد می‌توانید با ما تماس بگیرید . 

در پایان می بایست گفت برای طراحی وب سایت خوب نکات بی شماری وجود دارا هستند که تنها رویکرد آموزش آن ها خاطره گیری این نکات و خواندنشان در مقاله‌ها گوناگون مانند این مقاله و تجربه های متعدد از کار به آن هاست .