مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مهارت های لازم برای طراحی UI

مرحله دوم، مشتمل بر پباده سازی اتود اول و ارائه آن به مشتری می شود. در‌این مرحله برنامه ای ابتدایی از تارنما تنظیم میکنید. منوها معلوم می شوند. محل قرار به چنگ آوردن هریک از آیتم‌ها گزینش می شود و … . این طرح اول را به مشتری نشان می‌دهید طراحی سایت در مشهد و با همفکری وی، تغییرات مایحتاج را در لحاظ میگیرید.

بعداز انجام تغییرات موردنیاز، نوبت به تعیین رنگ‌بندی و گرافیک میرسد. اما بهتر میباشد این فعالیت به عهده یک گرافیست باشد. ممکن میباشد این عمل را در مرحله نخستین انجام داده باشید. با این درحال حاضر، توصیه اکثر متخصصان این میباشد که نخست ساخت وب سایت خویش را سرگرم زیبایی ظاهری نکنید. در غیر این شکل ممکن میباشد از اصل زمینه، یعنی کاربری سهل و آسان، به دور گردید.

بیشتر بخوانید :  وبسایت ماشین کرایه ای هواپیمایی
مهارت های مورد نیاز برای پباده سازی UI
با دقت به مواقعی که گفته شد، مسلما متوجه گردیده‌اید که طراح UI به مهارت‌های مختلفی نیاز داراست. یکی‌از این مورد ها، شناخت با ابزارهای پباده سازی گرافیک مثل فوتوشاپ و Illustrator میباشد. اما نباید از اولِ پروژه به سراغ این ابزارها بروید. استارت فعالیت یک طراح UI با وایر قاب یا این که ابزارهای پباده سازی نخستین میباشد. میتوانید از یک برگه سپید تحت عنوان وایر کادر استعمال فرمائید و طرح گزینه نظرتان را روی آن پیاده نمائید. ابزارها و قابل انعطاف‌افزارهای دیجیتال هم برای این فعالیت وجود دارا هستند.

در اکثری مورد ها طراح تارنما و طراح رابط کاربری یک نفر میباشد. به هر حالا طراح UI بایستی با مدل‌های طراحی وب شناخت داشته باشد.

معنا رابط کاربری را با هم آنالیز کردیم و متوجه شدیم خواسته از پباده سازی UI چه می باشد . مقصود اساسی پباده سازی رابط کاربری، امکان به کار گیری سهل وآسان میباشد. طراح رابط کاربری تصمیم میگیرد هر المان و عنصری از وبسایت یا این که اپلیکیشن چه گونه باشد و کجا قرار بگیرد. وی خویش را به مکان یوزرها می گذارد. مقصود‌ها و نیازهای آن‌ها‌را در لحاظ می گیرد و در غایت جنس را به سیرتکامل‌ای پباده سازی می‌نماید که‌این نیازها و هدف ها به بی آلایش‌ترین صورت ممکن رفع شوند. رابط کاربری روی seo نیز اثر گذار میباشد. کاربری سایتی که ui نیکی داشته باشد بی آلایش‌خیس میباشد و به همین برهان، عموم عشق بیشتری به آن نشان می دهند. هر چه تعداد یوزرها وبسایت فراتر رود، مرتبه وبسایت نیز بهبود خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.