مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

UX و UI در طراحی سایت چه میباشد و چه کاربردی دارد ؟


UX و UI در ساخت وب سایت چه است و چه کاربردی دارااست ؟
Aranik۱۳۹۸-۰۵-۰۲ فارغ از دیدگاهدر ساخت وب سایت
میشود دوستان این مقاله در خصوص UX و UI در طراحی وب و کاربرد های UX و UI قراره به شما داده ها بده .

UX و UI در ساخت سایت چه می‌باشد؟
با مقداری تحقیق و دقت روی وب سایت هایی که مخاطبای بیشتری دارا هستند مثل سایت خبر ها یا این که دکان های اینترنتی به‌این منفعت می‌رسیم که طراحان وب سایت یکسری خصوصیت متفاوت در ساخت سایت رعایت می کنند که سبب ساز برخورد مثبت یوزرها می‌گردد. این خصوصیات عبارتند از زیبایی منحصر به فرد و شم رضایت یوزرها از وب سایت و تجهیزات وبسایت.

هنگام ساخت وب سایت توسط اشخاص مبتدی و تازه کار یا این که غیر کارشناس که داده ها جامعی درمورد طراحی وب ندارند درک اصطلاحات خاص طاقت فرسا میباشد.از پاراگراف این اصطلاحات در طراحی سایت UX و UI هستند که هرمورد معنای متفاوتی دارا‌هستند. دیدنی می باشد بدانید از حیث شغلی بعضا طراحان سایت UX Designer و بعضا دیگر UI Designer نامیده می شوند.

UX چه میباشد؟
به طور کلی UX مخفف User Exprince Design در معنای رفتار و برخورد استفاده کننده نسبت به سایت و یا این که کالای مو جود در تارنما میباشد. UX Designer ها تلاش دارا‌هستند با طرز های متفاوت شم رضایت را در یوزرها تولید نمایند به عبارت دیگر پباده سازی UX هر نوع ارتباطی بین مشتری و ارائه دهنده مال می باشد که به کارگیری از سایت را شل خیس میکند.

UX تجربه استفاده کننده و اثر متقابل بشر و کامپیوتر میباشد ، که منجر فهم استفاده کننده از نگاه جنبه های عملی و تجربی و موءثر سیستم و آسانی در استعمال می باشد. وظیفه طراح تارنما ساخت محیطی دلنشین برای یوزرها تارنما میباشد. طراح وبسایت باید احساسات و هیجانات استفاده کننده را نسبت به تارنما و یا این که کالای جانور را خوب بشناسد و محیطی را پباده سازی نماید که همگی این احساسات و هیجانات تحریک نماید. طراح وبسایت مهم ترین عضو تیم شما میباشد که می تواند تاثیر مثبت و یا این که منفی روی کسب و کار شما بگذارد.

یک نمونه عادی راجع‌به UX
در ساخت سایت می بایست از تمامی تجهیزات بهره برد تا احساس رضایتمندی استفاده کننده هنگام استعمال از وب سایت شما‌را جلب نماید. ساخت این شم تماما به طراح UX شما بستگی داراست. امروزه هر سایتی برای پیروزی به طراح UX نیاز داراست.

مثلا هنگام خرید از یک مغازه اینترنتی درصورتی که استفاده کننده سریعتر به منفعت دلخواد خویش رسد بدون شک حس رضایتمندی بیشتری از وبسایت شما خواهد داشت.هر چقدر این عمل ریلکس خیس باشد شما دارنده یک طراح UX برنده می باشید. در بهره یک طراح UX اعتنا بیشتری به رضایت استفاده کننده دارااست.

اهمیت محتوا برای یک وب سایت خوب

کسی وجود ندارد که امروزه اهمیت تارنما خوب را حداقل بگیرد. ولی داشتن یک وب سایت خوب چه طور ممکن میباشد؟ پباده سازی یک وب سایت خوب چه میباشد و چه طور این فرمان محقق می گردد. کارایی شما می بایست این باشد که با فناوری های تازه سایتی با خصوصیت های مناسب برای موتور های کاوش و یوزرها پباده سازی نمائید . در ذیل قصد داریم 13 ویژگی یک سایت خوب را برای شما لیست کنیم تا بکمک آن بتوانید ساینی مطلوب برای خویش دست و پا فرمایید.

اهمیت محتوا برای یک وب سایت خوب
پیشنهاد میشود که محتوایمان را از پستوی تارنما در بیاوریم و همانند یک منوی خوب سرآشپز ماهر، در دسترس مخاطب و در برگه اصلی وب سایت بگذاریم. رعایت همین نکته کوچک امداد می‌نماید که بازدیدکننده مستمر شما به راحتی با یک نگاه می‌تواند بفهمد کدام بخش ها به تازگی آپ تو دیت گردیده و سریع می رود راز اصل مقاله.
در لحاظ داشته باشید که محتوای وبسایت خوب بایستی بخوبی با صرفه‌سازی گردیده و آپ تو دیت باشد. ناگفته پیداست که محتوا فقط به معنای نوشتار وجود ندارد بلکه علاوه بر متن دربرگیرنده صوت، ویدیو، عکس، پوستر، اینفوگرافیک و بقیه پوشه‌ها نیز است



ظواهر یک تارنما خوب
زمانی کسی وارد تارنما شما می گردد او‌لین موضوعی که حیث انها را به خویش جلب مینماید صورت ظاهری وبسایت شماست. معدود هستد افرادی که تنها محتوا برایشان مهم باشد و بعداز محتوا سراغ صورت ظاهری بروند خیلی معدود.
وبسایت می بایست دارنده هارمونی در رنگ‌ها و تیتر خوانا و دسترسی ریلکس به تمام محتوا‌ها و چندین گرافیک باشد. به کارگیری از فونت‌های مطلوب و عدم به کار گیری از تعداد متعددی از فونت‌های بی ربط ظاهرا وب سایت تاثیر بسزایی داراست. رنگهایی با کنتراست زیر تحت عنوان دور‌نما برای وبسایت پیشنهاد می شود. وجود تصاویر نادر حجم و جالب قادر است دوره حضور مخاطب را در وبسایت بالا چیره شود و از این نظر از اهمیت بسزایی شامل است. هم چنین لوگوی شما معرف وب سایت شماست. وبسایت سوای لوگو معنی ندارد چون لوگوی تارنما تحت عنوان آدرس از وب سایت شما در تمامی جا خواهد بود و مدام وقتی که یک بازدید کننده لوگوی شما‌را در سایتی دیگر میبیند وب سایت شما‌را به حافظه میاورد. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما بایستی دارنده یک توشه معنای یگانه مربوط به مورد تارنما شما باشد.

بطور کلی وجود گرافیک مطلوب در وب سایت از سایر خصوصیت های یک وبسایت خوب به حساب می آید. در گرافیک وب سایت نبایستی از رنگ های زننده یا این که نامرتب بهره مند شد.رنک بکگراند می بایست با رنگ متن کامال در تضادومغایرت باشد.بهتر میباشد در گرافیک وبسایت فقط از 3 رنگ اصلی به کارگیری کنیم.

همینطور می بایست بدانید که وبسایت هایی که به خیر و خوبی پباده سازی نشده باشند مشکلاتی از قبیل:

عدم داشتن معیارهایی برای گوگل فرندلی بود وب سایت
نرخ خروج بالای یوزرها
بازه عصر خیلی کوتاه یوزرها در وب سایت
عدم بازدید یوزرها از ورقه‌های متفاوت تارنما
و…










همه چیز در مورد طراحی سایت

طراحی سایت در مشهد

اینجا کارشناس های ساخت سایت، نکات  فن ایشونو درباره ی طراحی وب مؤثر رو می‌نمایند.

  برای هر کسی، یه وبسایت بهتر یعنی یه  تجربه بهتر. کاربرها می بایست بتونن فارغ از
 خلل و نگرانی به داده ها گزینه نیازشون  دسترسی داشته باشند. گسترش دهنده
ها و طراح ها بایستی سایتهایی بسازند که بروزرسانی  و نگهداریش شل باشه. یه
 وب سایت بهتر بایستی خیلی فراتر از \"مؤثر\" باشه،  می بایست بتونه روی مشتریها و
کسایی که ساختنش\"اثر خیر بذاره\".

  یه وب سایت بهتر یعنی یه وب سایت مؤثرتر.  تأثیرگذاری قلب پروژه های ماست، درحال حاضر
 این تأثیرگذاری میتونه به طور در دسترس بودن  ظواهر بشه یا این که واکنشگرا بودن
یا این که استراتژی محتوا یا این که سعی بهتر بار گذاری صفحه ها. از  گزینش CSS صحیح تا
پاسخ دادن به سوال ها مهمی که به پروژه معاش میبخشه، کلیه  رو دربرگیرنده میشه.
اثرگذاری در معنای سریعتر شدن وجود ندارد، در معنای بهتر شدنه، در معنای  یاروهمدم شدن و
 ادراک دیگرانه.

  تو این نوشته‌ی‌علمی نکاتی از متخصصهای متعدد انباشته شده، برای همین پیشنهاد هایی  که
 اینجا مندرج موضوعات متنوعی رو در بر میگیره که کلیه در غایت در پی
  تأثیرگذاری بهتر می باشند. هر کدوم از این سفارش ها صرفا اشاره کوچیکیه که
دعوتتون  می کنیم اضافه درخصوص تک تکشون تحقیق نمایید و برای پباده سازی سایتهاتون
 بکار بگیرید.

  ما هرچی طولانی تر اطلاعاتمونو با سایر افراد در میون بذاریم، بیش تر هم بدست  خوا‌هیم آورد. امید‌واریم مطالب این نوشته ی علمی به دردتون بخوره.

    سوال بپرسید


بایستی مشاهده کنید این سایتو قراره برای کی میسازید. این اشخاص چرا
همچین  سایتی لازم دارن؟ کجا قراره ازش به کارگیری نمایند؟ از چه دستگاههایی
(تلفن همراه،  کامپیوتر، تبلت) به کارگیری می کنند؟ شما خودتون باهاشون سخن کردید؟
 اگه نکردید، کی  کلام کرده؟ چطوری می‌خواهید از نیکی تارنما مطمئن بشید؟
طرحی برای امتحانش  دارید؟ قراره برای هر تیم از مشتریها یه شخصیت
نمادین صحیح نمائید؟ میدونید دقیقا  ازتون میخوان چی پباده سازی فرمائید؟ جوابی برای
این سوالها دارید؟ خیر؟ پس بهتره پیشین از  استارت طراحی وب سایت، براشون پاسخ پیدا
فرمایید.

مزایا و معایب وب سایت داینمیک

طراحی سایت در مشهد 


مزایای وبسایت داینمیک


اداره و در دست گرفتن وبسایت داینمیک بسیار اسان میباشد و نیاری به علم فنی ندارد. به راحتی قابلیت و امکان معدود کردن و افزودن مطالب تارنما موجود هست. در سایت داینمیک شما یک خزانه اطلاعاتی ظریف در چنگ دارین که هرزمان می‌توانید آن را تغییر تحول دهید.


معایب تارنما داینمیک 

همواره سرورها با خطرها و خطاها امنیتی روبرو میباشند. البته برای تارنما های داینمیک این خطرها طولانی تر موجود است. برای ارتقا امنیت سرور می بایست کلیه مسائل امنیتی در برنامه نویسی رعایت شود تا از حمله ها هکرها خودداری شود.


یک کدام از دیگر از معایب وبسایت داینمیکتغییر آن بعد از اماده سازی میباشد. در شرایطی‌که که بخواهید در برنامه نویسی سایت خویش تغییر و تحول تولید نمائید و ولی این فعالیت را به فرد دیگری جز آنکه برنامه تارنما را نوشته، اندکی فعالیت مشقت بار میگردد و عصر بیشتری برای انجام آن بایستی در لحاظ گرفته شود.


Rated 5/5 based on 2350 reviews

 لغات کلیدی :

معایب وبسایت داینمیک, تارنما داینمیک, برنامه نویسی تارنما, مزایا و معایب تارنما داینمیک, مزایای سایت داینمیک


 مطالب شبیه :

ساخت وب سایت

پباده سازی نرم افزار

سئو وبسایت

هاستینگ و تثبیت دامنه

تبلیغات اینترنتی

سرویس ها برندینگ

پباده سازی گرافیکی نام‌و‌نشان سازمانی


چگونه امنیت سایتمان را بالا ببریم ؟

طراحی سایت در مشهد 


رای اینکه بدانیم چه‌گونه امنیت سایتمان را بالا ببریم در آغاز با یک‌سری تا از علت هایی که هکر ها به وبسایت ما حمله مینمایند آشنا می شیم .


 


هکر ها در حمله ی به تارنما ها مقاصد خاصی را دنبال می‌نمایند .خیلی از هکر ها تارنما ها را به آشیانه ای برای پوشه های مخرب خویش تبدیل می‌کنند.خیر اینکه وبسایت شما‌را آیتم انگیزه قرار دهد بلکه با حمله به سرور و هک کردن آن خلأ سرور را در چنگ خویش مینماید؛درحال حاضر میتواند همه فولدر های مخربش را در سرور شما محافظت نماید.اما برای ارسال اسپم نیز این خلأ می‌تواند به درد بخور باشد.


پس سفارش ما به شما استعمال از یک هاست امن و مطمئن میباشد.هاستی که پیش از این آزمون خودش را در مسئله دشوار نفوذ بودن ( نمیگوییم ضد نفوذ زیرا بطور بی نقص و صد در صد هیچ امنیت تظمین گردیده ای نیست) پس داده باشد . از آنجایی که ارائه دهندگان هاست ، دسترسی جامعی به محتویات وب سایت شما دارا‌هستند پس ترجیحا از موسسه ها دارای اعتبار هاستتان را تنظیم نمایید. برای تعیین صحیح هاست صد رد صد نوشته‌ی علمی خصوصیت های یک هاست خوب چه میباشد را مطالعه فرمائید .


ولی نصب پلاگین امنیتی جزء اولی گام های شما در تولید امنیت سرور میباشد،که سفارش ما به شما این میباشد که : در حالتی که از سرور های لینوکسی استعمال می کنید لایسنس آنتی وا رفته و درصورتی که از سرور های ویندوزی به کارگیری می کنید f-secure را تحت عنوان یک بستر امنیتی بر روی سرور خویش نصب فرمایید