مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پلتفرم بسط پایین اینترنت چه می‌باشد؟


«گویش برنامه‌نویسی پایتون» (Python Programming Language)، ابزارهای بسیار کاربردی برای برنامه‌نویسی اینترنت در چنگ برنامه‌نویسان و بسط‌دهندگان قرار میدهد. یادگیری گویش پایتون بسیار بی آلایش میباشد. یکی‌از خصوصیت‌های مهم پایتون  طراحی سایت در مشهد  این میباشد که برای تایپ کردن یک برنامه کاربردی بی آلایش در لهجه پایتون صرفا به تعدادی خط کد نیاز میباشد؛ در حالی که برای تایپ کردن برنامه کاربردی متناظر در لهجه‌های دیگر، کدهای به مراتب بیشتری نیاز میباشد.


غلط شایعی که برنامه‌نویسان و گسترش‌دهندگان هنگام برنامه نویسی اینترنت با پایتون مرتکب می گردند این میباشد که فکر‌می‌کنند برای ساختن یک برنامه کاربردی ذیل اینترنت تمام عیار در پایتون، می بایست از صفر تا صد در پایتون کد نویسی انجام دهند؛ در حالی که ابزارها، کتابخانه‌ها و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی بسیار نیکی برای برنامه نویسی اینترنت با پایتون پباده سازی و توسعه و گسترش داده شده‌است. خصوصیت مهم استعمال از چنین ابزارهایی، سرعت بخشیدن به فرآیند برنامه نویسی اینترنت با پایتون میباشد. از تمامی‌ مهم‌خیس، برنده این ابزارها و کتابخانه‌های کاربردی بوسیله جامعه برنامه‌نویسی پایتون پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های متعددی برای آنان منتشر می گردد.



درین مقاله، انگیزه معرفی مهم ترین ابزارها، کتابخانه‌ها و پلتفرم‌های توسعه و گسترش داده گردیده برای برنامه نویسی اینترنت با پایتون میباشد. همینطور، عوارض مهم استعمال از چنین ابزارهایی جهت بسط برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت ارائه خواهد شد. در پی، با ارائه یک نمونه کاربردی، چگونگی برنامه نویسی اینترنت با پایتون اکران داده خواهد شد.




پلتفرم بسط پایین اینترنت چه می‌باشد؟

پیش از معرفی ابزارهای و کتابخانه‌های توسعه و گسترش داده گردیده جهت برنامه نویسی اینترنت با پایتون، معنا پلتفرم توسعه و گسترش پایین اینترنت شرح داده خواهد شد. به پلتفرم‌های گسترش قابل انعطاف‌افزاری که از تیم‌ای از ماژول‌ها و بسته‌های برنامه‌نویسی پایین اینترنت ساخته شده‌اند، پلتفرم‌های گسترش زیر اینترنت گفته می شود. پلتفرم‌های گسترش پایین اینترنت در پایتون، قابلیت برنامه نویسی اینترنت با پایتون و گسترش برنامه‌کاربردی زیر اینترنت را درین لهجه برنامه‌نویسی دوستداشتنی آماده‌ میاورند.


پلتفرم‌های گسترش ذیل اینترنت، همگی ارتباطات سطح تحت در بین لایه برنامه کاربردی با لایه‌های سطح های ذیل‌خیس را از لحاظ استفاده کننده نهفته نمایند و از این طرز، حالت را برای بسط غالب برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت و استعمال یوزرها از تجهیزات آن ها مهیا میکنند. نکته قابل توجه راجع به پلتفرم‌های توسعه و گسترش پایین اینترنت این میباشد که سطح پنهان شدن جزئیات سطح تحت از نظر یوزرها، بسته به پلتفرم‌های توسعه و گسترش پایین اینترنت متفاوت، مختلف میباشد.



عوارض به کار گیری از پلتفرم‌های گسترش ذیل اینترنت

مدام این قابلیت و امکان برای برنامه‌نویسان و بسط دهندگان اینترنت موجود است که برای توسعه و گسترش برنامه کاربردی پایین اینترنت خویش در پایتون، از صفر تا صد در لهجه برنامه‌نویسی پایتون کد نویسی انجام دهند. البته عوارض مختلفی برای عدم اتخاذ چنین رویکردی موجود است. درپی، پنج برهان مهم برای به کار گیری از پلتفرم‌های گسترش پایین اینترنت جهت برنامه نویسی اینترنت با پایتون ارائه شده‌است.


اعتماد کمپانی‌های پهناور به‌این پلتفرم‌ها

اکنون، از پلتفرم‌های دوستداشتنی برنامه نویسی اینترنت با پایتون نظیر Pyramid و Django، در کمپانی‌های بزرگی نظیر Bitbucket ،Pinterest ،Instagram و Dropbox جهت گسترش برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت به کارگیری میگردد. براین اساس، به‌راحتی می‌اقتدار سود گرفت که‌این پلتفرم‌ها بضاعت رئیس و اجرای کلیه فرایندهای بسط برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت را دارا هستند.


نهفته کردن جزئیات سطح ذیل از نگاه یوزرها

همانگونه که تا قبل از این نیز اشاره شد، یکی خصوصیت‌های مهم پلتفرم‌های توسعه و گسترش ذیل اینترنت، پنهان کردن جزئیات سطح ذیل از نظر یوزرها میباشد. چنین کاری به برنامه‌نویسان و بسط‌دهندگان اذن می دهد تا هنگام برنامه نویسی اینترنت با پایتون، فارغ از مشغول شدن با جزئیات سطح تحت، به توسعه و گسترش برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت اقدام ورزند.


صرفه‌جویی در طول حین برنامه نویسی اینترنت با پایتون

پلتفرم‌های توسعه و گسترش زیر اینترنت در پایتون، نتیجه ها کارایی گروه‌های بسط متشکل از هزاران برنامه‌نویس و گسترش‌دهنده می‌باشند که ساعت‌های متعددی را صرف پیاده‌سازی و آزمایش خصوصیت‌های درنظرگرفته شده درین پلتفرم‌ها کرده‌اند. برنامه‌نویسی اینترنت با به کارگیری از چنین پلتفرم‌هایی، منجر صرفه‌جویی در وقت گران بها برنامه‌نویسان و بسط‌دهندگان خواهد شد؛ به ویژه، وقتی که مجال پاره ای برای بسط برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت وجود داشته باشد و یا این که برنامه‌نویسان و گسترش‌دهندگان مشغول ایجاد یک «الگوی اول» (Prototype) از برنامه کاربردی ذیل اینترنت می‌باشند.


در چنین قوانینی، به کار گیری از پلتفرم‌های بسط برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت، میتواند نقش مهمی در صرفه‌جویی در طول باارزش بسط‌دهنگان و برنامه‌نویسان داشته باشد.



تکنولوژی جاوا برای برنامه نویسی


تکنولوژی جاوا را می شود به سه مجموعه تقسیم کرد:
جاوا برای تلفن همراه نرم افزار ها:
این تکنولوژی طولانی تر بانام j2me یا این که java 2mobility شناخته شده‌است و اضافه برای رویا رویی با محدودیت های تولید برنامه های کاربردی در دستگاه های کوچک آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد و همینطور دارنده کتابخانه های بخش اعظمی طراحی سایت در مشهد  برای گسترش نرم افزار میباشد مانند نرم افزار های تفلن یاروهمدم.

نگارش استاندارد جاوا :
عنوانی که برای این تکنولوژی ترویج یافته j2se میباشد و مخفف عبارت java2platform standard edition است به یاری این تکنولوژی  در گسترش برنامه های بسیار پهناور و سازمانی آیتم به کارگیری قرار میگیرد برنامه نویس ها این ورژن از جاوا قوی خواهند بود برنامه های عظیمی برای کانال ها و حتی سرور ها ساخت نمایند.

آبجکتیو-سی / سوییفت
درواقع «آبجکتیو-سی» (Objective-C) یک لایه‌ی ساخته‌گردیده روی گویش C میباشد که به امداد آن می‌اقتدار برای تولیدات کمپانی اپل نرم افزار ایجاد. «سوییفت» (Swift) یک لهجه برنامه‌نویسی ارایه‌گردیده به‌وسیله‌ی کمپانی اپل میباشد که سازش خیر با Objective-C داراست. به مانند لهجه پایتون، انگیزه سوییفت یادگیری سهل میباشد؛ طوری‌که نو‌امور هم بتوانند به‌آسانی از آن فایده ببرند.



  کمپانی اپل سوییفت را ارایه کرد تا به امداد آن‌ بتوان با دست‌کم کد نوشته‌گردیده، برنامه‌هایی با سرعت و امنیت بالا ایجاد کرد. در‌صورتی‌که میخواهید برای آیپد و آیفون‌تان اپلیکیشنی فن‌ای ساخت نمائید میتوانید از Objective-C یا این که سوییفت استعمال فرمایید. ولی سفارش ما به اشخاصی که نو میخواهند استارت به یادگیری نمایند، سوییفت میباشد.

سی شارپ
«سی شارپ» (#C) محصولی از کمپانی مایکروسافت و بر اساس‌ی قاب‌ورک «دات نت» (.net) میباشد. از #C برای برنامه‌نویسی پایین اینترنت (به‌وسیله‌ی ASP)، تولید بازی‌های کامپیوتری و تولید قابل انعطاف‌افزارهای دسکتاپی می‌قدرت بهره مند شد.



  اگرچه در پیشین #C یک لهجه چندسکویی نبوده البته هم‌فعلا به یاری پروژه‌ای به عنوان Mono که به‌وسیله‌ی کمپانی «زامارین» (Xamarin) ارایه گردیده، می‌اقتدار از #C برای برنامه‌نویسی اندروید و iOS هم استفاده نمود.

اس‌‌ کیو‌‌ ال
اگرچه از «اس‌کیو‌ال» (SQL) در جمهوری اسلامی ایران زیاد تحت عنوان یک گویش برنامه‌‌نویسی خاطر نمیشود و تنها مهارتی الزامی در کنار بقیه مهارت‌ها به شمار می‌رود. البته با پرورش اهمیت موضوعاتی مانند وسیع‌ داده‌ها (Big Data) ترجیح‌مان بر این بود که SQL هم در‌این لیست قرار گیرد. از SQL برای عمل روی مقر‌های داده در اطراف‌‌‌های گوناگون می‌اقتدار استفاده نمود.  نسبتاً در هر موضوع‌ی برنامه‌‌نویسی که بخواهید فعالیت فرمائید، برای ذخیره‌‌سازی داده ها‌تان در مقر داده به SQL نیاز خواهید داشت. یادگیری SQL بسیار سریع و لذت‌بخش میباشد. با یادگیری این لهجه و فن‌ای شدن در آن می توانید تحت عنوان یک مدیریت مقر داده فعالیت فرمایید. ‌‌‌‌

وب سایت های B2B


تجارت یا این که طراحی وب بی تو بی که به عبارت Business to Business اشاره داراست به رابطه بیزینس با بیزینس مربوط میشود. همان دیگر درین دسته شرکت های با شرکت های و تجار با تجار رابطه دارا‌هستند، برخلاف مدلی که موسسات و تجار با مشتریان رمز و کله میزنند. درین گونه رابطه، ساخت وب سایت بسیار مهم میباشد و نقش لبریز رنگی را در بهبود ارتباطات ایفاد میکند. درپی با یکسری آیتم از شایسته ترین مثال طراحی سایت در مشهد  B2B که در پیشرفت کسب و امور یاری بخش اعظمی کرده‌اند آشنا می‌شویم.

زمانی در گونه بی ۲ بی خویش طراحی وب داشته و در واقع یک شعبه مجازی تولید می کنید، توانسته‌اید سوای دنیای معمولی، یک پل ارتباطی دیگر به خواسته تسهیل رابطه با دیگر کمپانی‌ ها ساخت فرمایید. به همین برهان در مقایسه با دیگر موسسات کاربر از گونه بی تو بی یک سری پلکان جلوتر قرار دارید. از طرفی دیگر با ساخت سایت بی تو بی خواهید توانست در گونه بی تو سی خویش که در معنای رابطه با مشتریان میباشد نیز سود بگیرید. بنابراین با یک تیر دو نشان زده‌اید.

مثال تارنما های B2B

یک تارنما دارنده بعد ها مختلفی میباشد و قادر است در موضوع های متعددی گزینه به کار گیری قرار بگیرد، پس خیر صرفا برای پیاده سازی دسته های B2B و B2C بلکه برای کلیه نوع های تجارت الکترونیک خواهید توانست از آن سود بگیرید. اینک تعدادی گزینه از شایسته ترین مثال تارنما های B2B را شاهد آن هستیم که به لطف طراحی سایت خویش قدرتمند گردیده‌اند واحد سنجش سود وری و سوددهی بخش اعظمی از کسب و امور را ارتقا بدهند.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی: طراحی وب سایت بی تو بی B2B چه است و به چه شکل به رویش کسب و فعالیت شما امداد میکند؟

مثال وبسایت های B2B

در شرایطی که شما نیز دوست دارید کالاهای خویش را به مشتریانی در سرتاسر جهان معرفی و آن گاه صادر فرمایید، در تارنما هایی که پیرو اسم می بریم نام نویسی نمائید. بعد می‌بایست داده ها کالاهای گزینه نظرتان را به طور بی نقص و کیفیت خوب قابل پذیرش و بالا در آن ها وارد نمایید. فراموش نکنید برای برد به‌این وسیله نباید به روزرسانی داده ها خویش را فراموش فرمائید، به این دلیل که آپ تو دیت و آپ تو دیت بودن یک کدام از شروط اصلی میباشد.

مثال وب سایت های B2B
علی پدر Ali baba به نشانی : Alibaba.com
ترد ایندیا Trade india به نشانی : Tradeindia.com
کومپاز Kompass به نشانی : Kompass.com
Manta مانتا به نشانی : Manta.com
Made in China به نشانی : Made-in-china.com
India Mart ایندیا مارت به نشانی : Indiamart.com
دی اچ گیت dhgate به نشانی : Dhgate.com
EC 21 ای سی بیست و یک به نشانی : Ec21.com
گلوبال سورسز Global sorces به نشانی : Globalsources.com
Trade key ترد کی به نشانی : Tradekey.com
EC Plaza به نشانی : Ecplaza.net
ارتقاء معیار عمل در دنیای مجازی و حضور موسسه ها اضافه و اضافه منجر گردیده دسته های تجارت الکترونیک اعم از بی تو بی و بی تو سی صورت پیچیده‌ای به خویش بگیرند، به همین ادله ممکن میباشد دست و پنجه قابل انعطاف کردن با آن ها در صدر یه خرده به نظرتان مشقت بار بیاید. در صورتی‌که به اخذ مشورت و امداد از متخصصان چابکدست احتیاج پیدا کردید با اینتن تماس حاصل نمایید. مشاوران ما داده ها جامعی در اختیارتان قرار خواهند اعطا کرد.

ساخت سایت با ASP.NET


ساخت سایت با ASP.NET
شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای ساخت سایت
برخلاف تصور اکثری از اشخاص ASP.NET یک گویش برنامه نویسی وجود ندارد و صرفا کادر‌ورک یا این که چهارچوبی برای بسط اینترنت با لهجه‌هایی مثل سی شارپ میباشد.
ASP.NET پایین مارک مایکروسافت میباشد و تا چندین روز قبل، از Platformهای دیگر مثل لینوکس و یونیکس پشتیبانی نمیکرد. البته امروزه مایکروسافت همت کرده تا حد متعددی این محدودیت را با پروژ‌ه‌ای به عنوان MONO برطرف نماید.

انگیزه اصلی ASP.NET تایپ کردن Web Applicationهای پهناور با داده ها محل ورود و پیچیدگی‌های زیاد میباشد.
ASP.NET به شما تجهیزات بی آلایش‌ای   طراحی سایت در مشهد برای آغاز برنامه نویسی می دهد. ماژول‌های مهیا و رابط کاربری راحت، برنامه نویسی را برای یوزرها شادی بخش می کند.

البته معمولاً تعداد خطوط کدی که بایستی برای یک برنامه با ASP.NET نوشته شود نسبت به تولید ها شبیه پاره ای بیش تر میباشد. همین برهان می تواند تا حدودی منجر عصر‌گیر بودن کد نویسی برای کار‌های پیچیده شود. همینطور بها بالای ابزار فعالیت با ASP.NET هم شایان توجه میباشد. به عنوان مثالً برای به کارگیری از این پلتفرم می بایست از اپلیکیشن Visual Studio استعمال کنید که اپلیکیشن ارزان قیمتی وجود ندارد. (ولی خیر در کشور ایران!)

اشخاص متعددی پس از آشنایی گویش‌های متفاوت برای تعیین میان php و asp.net در گیر شک و تردید میشوند به همین استدلال در آینده نوشته‌ی‌علمی‌ای جداازهم برای مقایسه فی مابین این دو خوا هیم نوشت تا دیگر جای شک باقی نماند.


بالاخره کدام یک شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای ساخت وب سایت میباشد؟
درین نوشته ی علمی تلاش شد کلیدی‌ترین نکاتی که ممکن میباشد در تعیین شایسته ترین لهجه برنامه نویسی مفید باشند، باز بینی شوند. ولی حقیقت این میباشد که نمی‌قدرت با این نکات تشخیص بخشید کدام یک شایسته ترین لهجه برنامه نویسی میباشد.

می بایست به عشق و علاقه‌مندی، انگیزه و دسته فعالیت خویش اعتنا فرمایید. میخواهید در چه مورد‌ و سطحی عمل نمایید؟ بعداز پر‌نور شدن انگیزه و سطح پروژه‌هایتان مطلقاً گویش دوست داستنی خویش را پیدا خواهید کرد! به هیچ وجهً نگران نباشید در شرایطی‌که تصمیم گرفته‌اید یک برنامه نویس حقیقی باشید بی تردیدً یادگیری یک لهجه یا این که یک پلتفرم در زمان معاش‌تان شما‌را راضی نگه نمی‌دارااست و هرچه در این‌راه جلوتر بروید به گویش‌های دیگر هم عشق‌مند خواهید شد و آنها را هم میاموزید. پس وقت را تلف نکنید و تنها استارت نمائید!

ادمین وب سایت نیز با ارائه نکات مهم طراحی وب و برنامه نویسی زیر اینترنت، شمارا در این‌شیوه ملازمت و همراهی خواهد کرد.

ما در نوشته‌علمی‌ی “چه‌طور طراح سایت شویم ” ۵ قدم اصلی تا تبدیل شدن به یک طراح تارنما را باز بینی کرده‌ایم. درصورتی که دوست دارید یک طراح اینترنت گردید، این نقشه‌ی منش، شما‌را ارشادوراهنمایی مینماید.

شایسته ترین نحوه‌های یادگیری طراحی وب

3- شایسته ترین نحوه‌های یادگیری طراحی وب را بدانید
طریق های یادگیری ساخت وب سایت | طراح سایت شدن
برای استارت یادگیری دنبال راهی باشید که با کمترین هزینه شما‌را به یک طراح سایت فن‌ای تبدیل نماید. این هزینه دربرگیرنده دوره، پول و انرژی شماست. در جدول تحت طرز های یادگیری طراحی وب یاور با مزایا و معایب آن را باز‌نگری کرده‌ایم.

نحوه یادگیری مزایا معایب طراحی سایت در مشهد
جست‌وجو در وب و مطالعه نوشته‌ی علمی نسبتاًً بدون‌پول دشواری فرایند یادگیری


طولانی شدن مراحل یادگیری

مطالعه‌ی کتاب
بدون نقص ترین مبداء یادگیری
هزینه‌ی معدود

قابلیت و امکان یادگیری در هر دوره و مکانی

دشواری مراحل یادگیری


بدور شدن از پروسه عملی برنامه نویسی

طولانی شدن مراحل یادگیری

ویدئو آموزشی هزینه نادر


قابلیت یادگیری در هر دوره و مکانی

به کارگیری از تجربیات شایسته ترین استاد‌ها

یادگیری سهل وآسان

قابلیت استعمال دوباره از منابع آموزشی

باقی ماندن سوالهای خیالی در فیس وجود نداشتن پشتیبانی از طرف ارائه دهنده




تلف کردن عصر در چهره معدود بودن کیفیت یادگرفتن‌ها

کلاس‌های آموزشی به کار گیری از تجربیات معلم


یادگیری سهل و آسان

هزینه‌ی بالا


متعلق بودن سرفصل ها به سطح علمی کلاس و ترازو علم معلم

با بازبینی این نکات توصیه ادمین وب سایت به شما به کارگیری از ویدیوهای آموزشی در کنار یک یا این که یک‌سری کتاب خوب میباشد. بنابراین همگی‌ی مطالب را در کوتاه‌ترین عصر به‌ چهره پیوسته، بی آلایش و عملی میاموزید. هرگاه در مراحل یادگیری در گیر ابهام شدید، بهتر میباشد با جست‌وجو در وب سؤالات خیالی خویش را جواب دهید.

بعداز اینکه به سطح مناسبی رسیدید با گذراندن زمان‌های کارآموزی در کمپانی‌ها می توانید با جنبه‌ی عملیاتی فعالیت نیز آشنا گردید.