مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چرا یک وب سایت روی تجارت شما تاثیر دارد؟


یک وبسایت خوب این بضاعت و توان را داراست که از جنبه های متفاوت تاثیر قابل توجهی طراحی سایت در مشهد در بیزنس، به ویژه روش مشاهده بازار غرض و منظره شما به کسب و کار داشته باشد. یک ساخت وب سایت شرکتی خوب به طرز های تحت بر تجارت شما تاثیر میگذارد.

• ساخت پشت گرمی در میان مشتریان


پشت گرمی شالوده ای ترین اصل در هر بیزنس و تجارتی میباشد. شما تا‌هنگامیکه متکی بودن کاربر را به خرید از محصولتان جلب نکنید عملا نمی‌اقتدار اعلام‌کرد که مشتری دارید. امروزه برخلاف تصور، داشتن وبسایت به ارتقا پشت گرمی مشتریان به شما یاری می‌نماید. پژوهش ها آرم داده میباشد که اکثر زمان ها عموم فعلا به موسسات و کسب و کارهایی پشت گرمی بیشتری می‌نمایند که یک وبسایت بهتر و آپدیت داشته باشند. بدین ترتیب، شما با پباده سازی یک سایت میتوانید سبب ساز ارتقا متکی بودن مشتریان و در ادامه آن ارتقا تعداد آن‌ها گردید.
در صورتیکه سایت شما از نوع فروشگاهی میباشد می بایست هر چه سریع خیس برای اخذ اینماد مبادرت نمایید چون با قرار دادن این نشانه در وب سایت می توانید پشت گرمی مخاطبان را جلب نمایید.
بیشتر بخوانید: مزایای تجارت اینترنتی


• فروش بیشتر با طراحی سایت


مجموع اصل یک کسب و کار بر اساس فروش بیشتر میباشد. کدام مالک کسب و کاری را خواهید یافت که در ادامه فروش بیشتر نباشد؟ حتما همگی افرادی که در حوزه کسب و کار شغل می‌نمایند چه آنهایی که هنوز به طرز سنتی عمل می‌نمایند و چه آن هایی که کار اینترنتی دارا‌هستند، صرفا درپی یک مقصود می‌باشند و آن هم فروش بیشتر تولید ها میباشد. اکنون در دنیای دیجیتال امروز نمی‌قدرت تاثیر سایت ها را بر ارتقاء فروش نادیده گرفت. شما به راحتی می توانید تعدادی برابر درآمدی را که از یک دکان فیزیکی دارید، از روش سایت خویش بدست آورید صرفا مایحتاج میباشد که یک طراحی وب سایت فروشگاهی منحصربه‌فرد داشته باشید.

پلت فرم های رایگان


پلت فرم های غیر مبلغی این قابلیت و امکان را به شما می‌دهند که اینترنت سایتتان را بر روی طراحی سایت در مشهد سرور خویش ایفا فرمائید. البته گهگاه مورد نیاز میباشد برای در مشت داشتن و استعمال از بعضی معنی و مفهوم و خصوصیات مبلغ یه خرده را پرداخت فرمائید.


وردپرس

وردپرس دوست داستنی ترین پلت فرم طراحی وب سایت در دنیا میباشد.


به کارگیری از آن آسوده و بصری میباشد و طیف بزرگ ای از مورد های گوناگون را داراست بطوریکه حتی کسانی که طراح تارنما نیستند با به کارگیری از وردپرس میتوانند وبسایت هایی با ظاهری خوشگل ساخت‌و‌ساز و فعال‌ساز‌ی نمایند.


وردپرس همینطور دارنده نکات زیر میباشد:


مورد های بدون پول و پرداخت گردیده

افزونه های فعال در بازار

سیستم رئیس محتوای معمولی

بخش اعظمی از مورد های سفارشی سازی

امکان های بیزنس الکترونیکی

با وردپرس میتوانید به هر اندازه که میخواهید در اینترنت سایتتان تغییر تحول ساخت و ساز فرمائید. وردپرس با گاز بارگیری می گردد و دقیقاً همان طور که می‌خواهید فعالیت می نماید. یادگیری وردپرس راحت میباشد و برای عده ای که جدید پا به عرصه ی طراحی سایت گذارده اند، آیتم ی نیکی میباشد.


وردپرس در بالا برای بلاگ نویسان سفارش شد، اگرچه هنوز هم برای بلاگ نویسی مطلوب میباشد و از آن حمایت می نماید.


این پلت فرم مجانی آیتم های متعددی دارااست که مجانی میباشند ولی شاید مایحتاج باشد برای به کارگیری از برخی از مفهوم ها و پلاگین های از پیش ساخته پولی را هزینه فرمایید. به کار گیری از بعضا از این افزونه های مبلغی قیمت سپرده گذاری را دارا هستند. به صورت نمونه، در حالتی‌که بر روی سئوی وبسایت اتومات میکنید با به کار گیری از افزونه Yoast میتوانید تارنما خویش را برای موتور های کاوش گر seo فرمائید.


وردپرس یک سیستم مدیر محتواست که در حالتی که خواستار داشتن برخی مفهوم ها مازاد در وبسایت خویش می باشید، با به کار گیری از آن میتوانید این معنی ها را در وبسایت خویش بار گذاری فرمایید.


سیستم مدیر محتوای وردپرس به مشتریان شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که در حالتی که می‌خواهند تغییرات معمولی ای مانند افزودن یک پست را در اینترنت سایتشان ساخت نمایند، توانمند به جاری ساختن آن باشند.


جوملا و دروپال

جوملا یکی‌از دیگر از پلت فرم ها و بستر های ساخت وب سایت میباشد که به شما قابلیت می‌دهد تا با گاز و به راحتی تغییراتی را در وب سایت خویش ساخت فرمائید.


جوملا همینطور دارنده یک مقر کاربری پهناور میباشد ( مانند وردپرس ) که به صورت مداوم با خصوصیت های تازه بروز میشود تا با اقتدار انجام شوند.


بعضی از مهم ترین خصوصیت های جوملا عبارتند از:


سیستم مدیر محتوای معمولی

دارنده بخش اعظمی از مورد های سفارشی سازی

مدیر مولتی مدیا

تشکیل‌شده در جستجوی سایت

جوملا به صورت خودکار برای یوزرها گوشی ریسپانسیو میباشد

جوملا و دروپال این قابلیت و امکان را به شما میدهد که به راحتی خصوصیت هایی را که نمیخواهید سکوت فرمائید. همینطور دارنده افزودنی هایی میباشد که دقیقاً شبیه با پلاگین های وردپرس عمل می نماید. در جوملا می‌توانید خصوصیت های مازاد را برای سفارشی سازی تارنما خویش به راحتی بارگیری فرمایید.


جوملا یک بستر قابل اتکا و مقرون به صرفه میباشد که میلیون ها نفر از آن به کار گیری می نمایند.


وردپرس، جوملا و دروپال در جایگاه ی سیستم های مدیر محتوای غیر اشتراکی (بدون‌پول) می‌باشند. البته جوملا و دروپال به اندازه ی وردپرس دوستداشتنی نیستند و به اندازه ی وردپرس مضمون ها و افزونه ندارند. بگیرید.


شما با بستری که انتخاب می کنید میتوانید طرح، اهداف و شکل ظاهری وبسایت خود را درست فرمائید. برخی از این پلت فرم ها ساده و برخی بغرنج، بعضا با منبع باز و بعضی محدود کننده می باشند. اما به هیچ کدام عنوان خوب و یا بد نمی توانیم بدهیم. تنها واقعیت اینست که آنان با یکدیگر فرق دارند و بسته به اهداف متعدد باید تعیین شوند.


با برخی از این پلت فرم ها که بدون پول می باشند، توانمند خواهید بود بدون نیاز به هیچ زبان نرم افزار نویسی خاصی یک وب سایت بدون نقص را به طور رایگان در مرورگر خود ایجاد کرد فرمائید.


اما برای استعمال از برخی از مختصات و سرویس های اضافی باید ماهانه مبلغ کمی را پرداخت نمایید. مزیت استفاده از این خصوصیات، سرعت بالایی می‌باشد که ارائه می دهند.


با انتخاب درست یک پلت فرم مناسب می توانید هزینه های توسعه ی وب سایتتان را در آینده کاهش دهید و به دستکم برسانید. برای این فعالیت مایحتاج هست هدف و نیاز های خود از طراحی سایت را به طور پر‌نور مشخص و معلوم نمایید.


همان گونه که پیشتر گفتیم پلت فرم های متفاوت، ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند. به طور مثال، پلت فرم shopify برای ساخت وب سایت های بیزنس الکترونیک مناسب می‌باشد.


جوملا و دروپال امکان سفارشی سازی بالایی را دارا هستند و بسیاری از بسط دهندگان وب حرفه ای که راجع‌به HTML و php دانش دارند، این دو را ترجیح میدهند.


درین قسمت از مقاله عملکرد داریم پلت فرم های مختلف و امکان ها و ویژگی های آنها را برای یک گزینش درست مورد به حساب آوردن قرار دهیم.


بهترین روش های یادگیری طراحی سایت


نقاط ضعف

به مانند مجموع چیزهای دیگر در دنیا، یادگرفتن آنلاین ساخت سایت طراحی سایت در مشهد نیز دارنده چند نقاط ضعف میباشد.در بیشتر مورد ها یادگیری ساخت سایت از روش وب به یک سیستم یک طرفه تبدیل می‌شود. چون به جهت فقدان یک عنصر انسانی به آنچه که انتظارش را دارید، دست نمی یابید.
اکثر وقت ها، اشخاصی که به طراحی سایت رو میاورند آن را سرگردان کننده می‌یابند چون تعداد منابع در دسترس بسیار زیاد میباشد. و تفاوت در مدل، طرز و حیث وجود دارااست که معمولا به جهت وجود طریقه های متعدد به وسیله کارشناسان متعدد میباشد و اکثر وقت ها سبب به سردرگمی، و در بلند بازه زمانی تبدیل به ناامیدی میشود.

خلاف آن در دانشکده ها، کاوش کردن برای امداد و لحاظ راحت میباشد چون استادان می‌توانند به سادگی آن را در چنگ شما قرار دهند. شما میتوانید یک مربی داشته باشید که میتواند کل حقه ها را سوای سردرگمی به شما فراگیری دهد، و در صورتی‌که چیزهایی وجود داراست که شما خواهان ایفا آن با دقت به طریقه خویش میباشید، به راحتی می‌توانید آن را اجرا دهید چون شما فعلا با اصول اول آشنا می باشید.

علاوه بر این، به جهت آزادی در طرز ارائه عصر های طراحی وب سایت آنلاین، کشف کردن روش مطلوب ایراد میباشد. بعضی اوقات، یک نفرذهن خویش را از داده ها سرشار می نماید در سود پایین فشار قرار می‌گیرد، و در آن فرصت طریق بیشتراز حد عشرت طلب میباشد، در سود باعث به تعویق میگردد.
چیزی که آن را ایراد خیس می نماید این میباشد که جستن یک طریق بهتر مشقت بار میباشد.در دانشکده ها، به ویژه اساتید، بعضی وقت ها طریق خویش را به علم آموزان زور می نمایند، که یک مزیت میباشد چون آنچه که آن‌ها فراگیری می‌دهند نسبتا یک طریق معدل و جهانی خیس میباشد.

گزینش: کدام طریق خوب میباشد؟

مقایسه دو رویه اساسی یادگیری طراحی وب: اینجانب شخصا تاءمل می‌کنم که عصر های آنلاین نسبت به کالج از حیث یادگرفتن پباده سازی عالی میباشد.

با دقت بدین حقیقت که ساخت سایت یک شاخه از دانش و هنر که با گاز در درحال حاضر تحول میباشد، محصور کردن خویش به کلاس درس برای زمان فرصت زمانبر تاثیر معکوس خواهد داشت. هر روزه، مدل های نو و جدیدتری پیشرفته و به صورت همیشگی در هم اکنون ظهور می باشند. به همین استدلال، برای یک طراح اینترنت، آپدیت رسانی آنچه شما می‌دانید اساسی میباشد.
در‌حالتی که دانش کده های طراحی وب صرفا می توانستند به تغییر تحول سریع مدل و ایده ها در پباده سازی دست پیدا نمایند، ممکن بود تعیین طاقت فرسا خیس خواهد شد. با این اکنون، به جهت شیوه سازمان یافته فراگیری متعارف، به طور تقریب غیرممکن میباشد.

یکی‌از دیگر از مزیت های اصلی فراگیری آنلاین که آن را مرسوم نموده است، این میباشد که نسبتا ارزانتر میباشد و سریع خیس به نقطه پایان میرسد. مدرسه های اکثر زمان ها شمارا مقروض می نمایند البته با نام نویسی در زمان های طراحی سایت آنلاین شما یکسری صد دلار یا این که بیشتر پرداخت میکنید اما میتوانید هر مجال که می‌خواهید مطالعه نمائید.

این برای برای کسانی که در هم اکنون طرح ریزی برای تغییر و تحول کار میباشند البته هنوز برای کشف کردن رده والاتر مهیا نیستند،اثرگذار میباشد. آنان به راحتی میتوانند در هر مجال از روز مطالعه نمایند، خلاف دانشکده ها که تنها طبق نرم‌افزار یک مدرس می‌توانند فراگیری ببینند.

چگونه می توان در سال 2021 طراح وب شد؟


امروزه طراحی وب سایت خیلی کلان خیس از پیشین گردیده و تکنولوژی های اکثری در این مورد طراحی سایت در مشهد به وجود آمده اند؛ مثلا بوت استرپ، ری اکت، ریکت نیتیو، انگیولار، ویو و … که وجود تکنولوژی های زیاد در‌این حوزه، شغل و وصال به تخصص را مقداری طاقت فرسا خیس از قبلی نموده است.

البته با تمامی این موردها سه عنصر اساسی ساخت سایت گویش های Html، Css و جاوا اسکریپت میباشند و در صورتی‌که شما این 3 تکنولوژی را به خیر و خوبی خاطر گرفت و با آنان مثال شغل ها و پروژه های خیر پیاده سازی فرمایید، ادامه مسیر ساخت سایت برای شما مثل آب میل کردن خواهد بود. به این دلیل‌که پس از این 3 تکنولوژی، سایر تکنولوژی های مو جود به همین Css و جاوا اسکریپت مربوط می‌باشند.

از جمله تکنولوژی بوت استرپ به امداد Css و جاوا اسکریپت مندرج میباشد و برای ریسپانسیو سازی صفحه ها تارنما سرعت کد نویسی شما ره یک‌سری برابر ارتقا می‌دهد.

مثلا تکنولوژی ری اکت یکی لایبرری (کتابخانه) های لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت میباشد که به شما یاری می نماید تا باصرفه خیس کد نویسی کرده سایتتان را به بخش های کوچک بشکنید تا بسط وبسایت برایتان ریلکس خیس گردد، آزمایش نویسی راحت تری داشته باشید، کد هایتان از خوانایی بالایی برخوردار باشند، فعالیت دیباگینگ (ایراد یابی – عیب یابی کد ها) ریلکس تری داشته باشید  … .

پیش نیاز های استارت اپلیکیشن نویسی ، یک آغاز بهتر!بخوانید
پس در‌این بخش متوجه شدیم که 3 عنصر اساسی طراحی وب سایت لهجه های Html، Css و جاوا اسکریپت می‌باشند و پیشنهادی که برای شما دارم این میباشد: تا‌زمانیکه این 3 لهجه اساسی را حافظه نگرفته اید، اصلا به ادامه مسیر حتی اندیشه هم نکنید. زیرا ممکن میباشد به خیال عشق ای که به طراحی سایت دارید شتاب فرمائید و نتوانید مطالب و مباحث را اونطور که می بایست حافظه بگیرید.

عامل این توصیه برای شما این میباشد که امروزه جاوا اسکریپت به قدری پیشرفت نموده است که هر ماه ممکن میباشد یک تکنولوژی جدیدی ساخت‌و‌ساز خواهد شد و تکنولوژی که شما تا قبل از این از آن به کارگیری می کردید یا این که برای یادگیری آن طرح ریزی کرده بودید، از دیده بیفتد و زحمات یا این که طرح ریزی شما به هم بخورد.

به همین انگیزه توصیه میکنم که پیش از این که حتی به ادامه مسیر ساخت وب سایت تصور کنید، در آغاز 3 عنصر اساسی ساخت سایت Html، Css و جاوا اسکریپت را به خیر خاطر بگیرید و با آنها پروژه های قابل قبول برای بازار فعالیت را پیاده سازی فرمایید. بعداز این شرایط شما میتوانید با آمادگی  بی نقص و اقتدار بیشتر در قدم های بعدی حوزه ساخت سایت گام بگذارید.

با مشقت های شغل یک طراح اینترنت آشنا گردید
طریق طراحی سایت و طریق درآمدزایی آنلاین را بیاموزید. رنج این فعالیت را بدانید.

می بایست متوجه گردید که آیا حقیقتاً به طراحی وب سایت عشق دارید یا این که نه.

چون وجود عشق و علاقه لازمه پیشرفت در کلیه مورد ها میباشد.

در رابطه شرایط شغلی و درآمد خویش بیشتر بدانید تا با علت بیشتری استارت فرمائید.

به شما توصیه می‌کنم نوشته‌ی علمی درآمد اپلیکیشن نویسی در جمهوری اسلامی ایران را مطالعه نمایید تا به طور بدون نقص با حقوق و دستمزد یک نرم‌افزار نویس در کشور ایران آشنا گردید.

چرا استانداردهای طراحی وبسایت مهم هستند؟


استارت ساخت استاندارد های اینترنت:
از سال 1989 تا به امروز دنیای اینترنت قسمت مهمی از معاش روزانه ما بوده میباشد. با وجود خیل عظیم اینترنت طراحی سایت در مشهد سایتهایی که به طور آنلاین ظواهر میشوند ، به‌سرعت پدیدار شد که نیاز به استاندارد وجود داراست. یک هیئت که  استاندارد سازی وبسایت ها را تحقیق کند و اعتقادوباور نتیجه ها می نماید که تمامی آن ها رهنمودهای خاصی را رعایت کرده اند.

در‌پی این فرمان ، گروه کنسرسیوم اینترنت جهانی (W3C) در سال 1994 با یک ماموریت اساسی تأسیس شد. مأموریت مهم آن ،رهبری کانال جهانی اینترنت با ساخت‌و‌ساز پروتکل ها و دستور کار هایی برای پرورش زمانبر بازه اینترنت میباشد. این استانداردها سازش فی مابین پباده سازی و کدی را که یک وبسایت ساخت‌و‌ساز می نماید ، چک می نمایند. درین مقاله همینطور بدین مسئله پرداخته میشود که چرا آنان برای وب سایت اینقدر اصلی می باشند.

اهمیت استاندارد های اینترنت :
نگهداری و حفظ سهل و آسان وب سایت:
این اساسی میباشد که طراحان و توسعه و گسترش دهندگان، اینترنت سایتهایی را با قابلیت و امکان محافظت سهل و آسان ساخت‌و‌ساز نمایند. تایپ کردن کد به روشی پاک و معنایی سبب باصرفه بودن آن می‌شود.

با وجود مرورگرهای مهم اینترنت که اینک از HTML5 پشتیبانی می نمایند ،عنصرها مستعمل در یک ورقه تارنما به عنوان مثال برچسب های تازه هدر ، فوتر و منوها ، را می اقتدار معمولی خیس توصیفی کرد.

این کد همینطور می بایست قابل ادراک باشد که به راحتی قابلیت دستکاری آن به وسیله بقیه طراحان یا این که بسط دهندگان آماده می گردد.

با به کار گیری از کد کامنت comment ، بقیه طراحان و بسط دهندگان می‌توانند ادراک نمایند که قسمت های خاصی از کد چه کاری اجرا می‌دهند ، و  به علاوه مستند کردن آنچه در هنگام مراجعه دوباره به کد در تاریخ آن‌گاه تاسیس شده است. قرار دادن کامنت همینطور قرائت کدها را آسانتر می نماید ، و ضمانت می نماید که موادتشکیل دهنده کدها در جای های درست بسته می گردند.