مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پیج (به انگلیسی on-page بهینه سازی) یا این که سئوی داخلی


سئوی آن-پیج (به انگلیسی on-page بهینه سازی) یا این که سئوی داخلی، مشتمل بر لیستی بلندبالا از کارهایی میباشد که می بایست صورت بپذیرد. چندسال پیش سئوی آن-پیج، اضافه تگ‌های متا، محتوای seo گردیده و عنوان ها را در برمی گرفت. در شرایطی‌که شما میخواهید seo را در سال 2019 خاطر بگیرید، مطالب مرتبط با سئوی آن-پیج برایتان مشغول کننده خواهد بود. با ما همپا باشید!
از وقتی که محتوا، عنا وین و توضیحات انباشته از کلمه ها کلیدی، برای دستیابی به درجه بالا در جستجوی گوگل کافی بود، زمانه متعددی قبلی و الگوریتم‌های موتورهای کاوش مسیری طولانی را پیموده و روز آپ دیت پیچیده خیس شده‌است.
در حالتی‌که بخواهید seo را خاطر بگیرید نمی توانید در پیشین بمانید. یک از مطرح ترین پیشرفت‌های موتورهای کاوش، این میباشد که آن‌ها بشر ها و به بیان دیگر، تعامل یوزرها را نیز تحت عنوان ترازو در حیث می گیرند.
بهینه سازی، بشر ها را تحت عنوان انگیزه در لحاظ می گیرد خیر تنها موتورهای کاوش را.

متا تگ ها (برچسب‌های متا)
متاتگ ها بخشی از کدهای HTML میباشند. آنان محتوای سایت‌ها را تعریف می‌نمایند. مهمترین آن‌ها، عنا وین متا و توضیحات متا میباشند.


عنا وین متا و توضیحات یار و همدم گردیده با عبارات کلیدی، به طور بدون واسطه سکو شما‌را زیر تاثیر قرار نمی‌دهند اما تحت عنوان واحد سنجش خل وچل قدرتمندی، بر CTR و تعامل شما با استفاده کننده اثرگذارند. براین اساس آنان هنوز هم در بهینه سازی مهم میباشند.
این سخنِ بلاگرهایی که می گویند تگ‌های تیتر و توضیحات متا اصلا مهم نیستند، گیجتان نکند. درضمن، به خیال و خاطر داشته باشید در صورتیکه که عنا وین و توضیحات خودتان به اندازه کافی با سوال کاوش مطابقت و همخوانی نداشته باشد، الگوریتم گوگل آن ها را تغییر‌و تحول می دهد تا ارتباطشان با سوال کاوش را بهتر نشان دهد.
ابزارها و پلاگین‌های متعددی (مانند یوست در وردپرس) وجود دارا هستند که محتوای شما‌را به نظر واژه و کلمه کلیدی به عمل رفته در تیتر متا، توضیحات متا، عنا وین، تراکم لغت ها کلیدی، خصوصیت‌های Alt و … بررسی مینمایند.

سفارش می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی رو از دست ندهید:
چطور در پلاگین وردپرس Yoast بهینه سازی ریدایرکت 301 بسازیم؟

این ابزارها تجهیزات بسیار متعددی را ارائه می دهند ولی به مشقت میتوانند الگوریتم متمرکز بر استدلال انسانی را دنبال نمایند. بدین ترتیب زمانی که متاتگ ها را می‌سازید، اطمینان نتیجه ها فرمایید که هم بُعد فنی را در حیث گرفته اید و هم تجربه استفاده کننده را.

بررسی لیست سئوی آن-پیج
بیایید با چیزهایی آغاز کنیم که شما می توانید در وردپرس یا این که هر سیستم مدیر محتوای دیگری انجامش بدهید.

1-گذشته از آن که استارت به تایپ کردن نمایید، کاوش فرمائید مشاهده کنید مردم چه چیزهایی را کاوش می کنند.
آیا قصد دارید در رابطه موضوعی که اشخاص در رابطه‌اش کاوش می کنند بنویسید؟ مطمئن می باشید که نقطه حیث شما متعدد و مخصوص میباشد؟ آیا میتوانید قیمت افزوده جدیدی در‌این قضیه داشته باشید؟ آیا دوران بندی قابل قبولی دارید؟
قبلی از آن که تایپ کردن را آغاز نمائید، سوالهای مهم بخش اعظمی وجود دارا هستند که بایستی به آنها بپردازید. چه محتوای شما یک وبلاگ پست باشد و چه ورقه فرود یک کالا، فرقی نمی‌نماید. طرق بسیار متعددی برای کشف جواب موجود است. جستجوی کلمه ها کلیدی بخش دوری ناپذیر آن میباشد.

پرورش روز افزون استارتاپ ها و کسب و شغل های نوین


در سالیان اخیر به جهت پرورش روز افزون استارتاپ ها و کسب و شغل های نوین معیار استخدام برنامه نویس ها، به خصوص برنامه نویس ها اینترنت و موبایل های هوشمند در کشور‌ایران ارتقاء یافته میباشد. به همین برهان اشخاص متعددی به یادگیری لهجه های برنامه نویسی عشق‌مند گردیده اند. در صورتی شما هم جزو این اشخاص می‌باشید به شما شادباش میگوییم، چون درین مقاله قصد داریم 0 تا 100 برنامه نویسی را با شما بین بگذاریم تا بتوانید او‌لین قدم خویش را برای فراگیری برنامه نویسی بردارید. پس با ما به‌دنبال این نوشته‌ی علمی یار باشید تا با مقایسه شایسته ترین گویش های برنامه نویسی سال 2019 شما‌را در گزینش لبریز درآمدترین لهجه برنامه نویسی کشور ایران و محبوبترین آن‌ها ارشادوراهنمایی کنیم.

.: دانلود این ویدیو با با کیفیت و حجم ۷۶ مگ :.
فهرست محتوای این نوشته‌ی علمی

برنامه نویسی چه چیزی است و چه کاربردی داراست؟
برنامه نویس که می باشد و چه کاری می‌کند؟
یادگیری برنامه نویسی
مسیر یادگرفتن برنامه نویسی
تعیین حوزه برنامه نویسی
شایسته ترین گویش های برنامه نویسی 2019:
گونه های راه‌های برنامه نویسی
پیش نیاز های برنامه نویسی
بازه روزگار یادگیری برنامه نویسی چقدر میباشد؟
شایسته ترین ابزار های بسط برنامه نویسی
لبریز درآمدترین گویش های برنامه نویسی
آخر ماجراجویی:
برنامه نویسی چه می باشد و چه کاربردی دارااست؟
فراگیری برنامه نویسی
برنامه نویسی به لهجه معمولی در معنای برقراری رابطه و فراگیری دادن یک سیستم کامپیوتری برای انجام وظایف مشخصی میباشد. با به کارگیری از مراحل برنامه نویسی ما میتوانیم با سیستم های کامپیوتری حرف کنیم تا وظایف آن‌ها‌را برایشان مشخص و معلوم کنیم. این رابطه فی مابین آدم و سیستم به واسطه گویش های برنامه نویسی فیس می‌گیرد. این لهجه ها گروه ای از حروف و عبارت های مشخص و معلوم میباشند که هم برای بشر ها و هم برای کامپیوترها قابل شعور می باشند.
بیش تر بدانید : برنامه نویسی چه می باشد و به چه کسی برنامه نویس می‌گویند ؟
گویش های برنامه نویسی دقیقا مانند لهجه های فارسی، انگلیسی و مجموعاَ گویش های انسانی می‌باشند. آن‌ها قوائد نوشتاری، واژگان مخصوص و دستورها یگانه خویش را دارا هستند. پس اولی گام برای فراگیری برنامه نویسی یادگیری لهجه مشترک در میان آدم ها و کامپیوترها میباشد. ولی معمولا وقتی که در سخن های روزمره از عبارت برنامه نویسی کامپیوتر کلام میکنیم، منظورمان مراحل بسط یک اپلیکیشن میباشد.
برنامه نویس چه کسی است و چه کاری مینماید؟

هم اکنون که با تعریف و تمجید برنامه نویسی آشنا شدید، میخواهیم بدانیم که به چه کسی برنامه نویس می‌گویند؟ برنامه نویس هر کس به نیکی می‌تواند با سیستم های کامپیوتری سخن نماید! وی به نیکی اشتباهات و مسائل حریم خویش را شناسایی می‌نماید تا با به کارگیری از بضاعت و توان های یک کامپیوتر آنها را حل نماید. براین اساس می اقتدار اینگونه برداشت کرد که وظیفه اصلی برنامه نویس ها حل قضیه با استعمال از سیستم های کامپیوتری میباشد میباشد.
کامپیوترها و یا این که همان بهتر گروه ای از مشقت بار افزارها مانند مغزی حاذق، به حساب آوردن گر و اما نپخته می‌باشند. چون آنان به طور پیش فرض هیچ وظیفه و کاری برای انجام دادن ندارند. به این ترتیب می بایست هر کس گویش آنها، محدودیت ها و بضاعت و توان های آنها‌را به خیر می شناسد، گروه ای از وظایف و امرها را به آن‌ها بدهد تا انجام دهند. این امرها و وظایف در واقعیت به عبارتی قابل انعطاف افزارها و نرم افزار ها می‌باشند.

مزایای وب لاگ نویسی و فواید داشتن وب لاگ


مطمئنا کسب و کارهایی که وب لاگ دارا هستند پیروز‌خیس از کسب و کاری میباشند که بلاگ ندارد. به دلیل آنکه بلاگ این کسب و امور درواقع به یک پاتوق برای مشتریان تبدیل گردیده. پیشین از این همین مسئله سبب تمرکز روی مارک میشه و هر دوران که مشتری نیاز به موعظه راجع به سرویس ها مربوطه داشته باشد به جای سرک کشیدن در تارنما‌های گوناگون میتونه خیلی شل از روش بلاگ همون تارنما جواب سوال های خودش رو اخذ بکنه.
مزایای وب لاگ نویسی و فواید داشتن وب لاگ
این روز ها مسلما شما هم در خصوص بازاریابی محتوا و بازاریابی اینترنتی شنیده‌اید و از اهمیت ایجاد محتوا که روز آپ تو دیت طولانی تر و برجسته‌خیس میگردد اطلاع دارین. ساخت محتوا شایسته ترین راهکاری می باشد که با به کارگیری ازش میشه مشتریان متعددی را در ناحیه کسب و کاری خودتون جذب فرمائید. شاید دونستن آمار و ارقام پایین براتون جذاب باشه.

کمپانی‌هایی که وب لاگ دارا هستند، لینک و پیوند‌های محل ورود به وب سایت آن ها تا 97 درصد بیش تر از وبسایت‌های فارغ از وب لاگ میباشد.
81 درصد یوزرها آمریکایی به وب لاگ‌ها و به کار گیری از اطلاعاتی که در بلاگ‌ها ارائه می شود اعتماد دارا هستند.
افرادی که در قضیه بازاریابی اینترنتی کار دارا هستند و دارنده بلاگ می باشند، 68 درصد اضافه از سایر مشتری کلیدی اخذ می‌نمایند.
60 درصد کاربرانی زمانی محتوای سفارشی یک کمپانی در بلاگ خویش را مطالعه می نمایند، رویت کرد مثبتی از آن کمپانی به دست آورده و 61 درصد از یوزرها آمریکایی به همین روش دست به خرید و به کارگیری از سرویس ها چنین شرکتی می‌زنند.
متاسفانه برخی مدیران تارنما‌ها به عوارض مختلفی مثل طولانی بودن فرآیند جذب مشتری از روش بلاگ نویسی، عدم بضاعت و توان ساخت محتوا، عدم تمایل در پرداخت هزینه برای مولف و ایجاد محتوا و عوارض گوناگون دیگه از تولید وب لاگ برای وبسایت سرباز میزنن. البته غافل از این هستن که آینده ازآن ساخت محتوا میباشد و فارغ از ایجاد محتوا و تنها با تمرکز روی تبلیغات نمیشه غالب شد. اما ساخت محتوا هم تنها محدود به محتوای متنی وجود ندارد و میشه از روش گونه های محتوای چندرسانه‌ای مثل کلیپ، پادکست و اینفوگرافیک برای این موردها استفاده نمود. البته موردها نقل شده بعداز محتوای متنی قرار دارا هستند، به دلیل آن که به تنهایی حاذق به رفع نیاز هر کاربری نیستند. درحال حاضر پیرو به معرفی مزایای وب لاگ نویسی و فواید داشتن یک بلاگ برای کسب و عمل میپردازم.

1. خریداری نمودن نیاز روز
اصلی‌ترین مزیت داشتن وب لاگ برای وب سایت اینه که میتونید نیاز روز مشتریان را به دست آورده و با طرح ریزی صدق که انجام میدین به ساخت کالا تازه و معرفی متاع بپردازید. وسیع‌ترین ایده‌های خلاقانه به واسطه باز‌نگری همین نیازها صورت گرفته و همواره از پیشین تاکنون، تا وقتی که نیازی شم نشده، محصولی هم در عمل نبوده.

کافیه پاره ای آمار وب لاگ و وب سایت را باز نگری کرده و مشاهده کنید که مشتریان بیش تر دنبال چه چیزهایی می باشند؟ چه چیزهایی رو کاوش می‌نمایند؟ به چه موضوعاتی در حوزه کسب و عمل شما عشق‌مند می‌باشند؟ و کلی داده ها دیگه که با به دست آوردن آمار میتونید به دست بیارید. بعد از آن با باز‌نگری همین نیازها نخست به ساخت جنس یا این که ساخت محتوا در بلاگ پرداخته و نیاز مشتری را برطرف نمایید. پس از انجام این عمل بایستی شاهد تغییراتی باشید که موردها ذیل مثال‌های خیر و خوبی میباشند.

طراحی سایت را با برنامه نویسی اینترنت


سایت چه میباشد؟


بعداز جواب به سوال اینترنت چه می باشد ، میرسیم به سایت. مطلقا شما هم بارها نام وبسایت به گوشتان خورده میباشد. می‌خواهم با یک نمونه معنی وب سایت را برایتان توضیح دهم.


همان طور که ما در دنیای حقیقی و واقعی بخشی از زمین را برای معاش و یا این که کسب و عمل اجاره می‌کنیم، در دنیای وب هم می توانیم اینکار را انجام دهیم. به‌این مفهوم که می‌توانیم بخشی از وب را اجاره کنیم و آن‌ نصیب را مدتی برای خودمان داشته باشیم. به بخشی که ما روی وب اجاره می کنیم و برای مدتی وابسته به ما است سایت می گویند. در واقع تارنما ها، زمین های ما در وب می‌باشند که می توانیم از آن ها به کارگیری های مختلفی داشته باشیم.


طراحی وب سایت چه می باشد؟

با مضمون‌ تارنما نیز آشنا شدیم. حال می خواهیم برسیم به سوال اصلی خودمان: طراحی سایت چه میباشد .


همانگونه که در دنیای حقیقی وواقعی از گچ بری، رنگ، کابینت، وسایل منزل و… برای قشنگ شدن منزل استعمال می کنیم، در دنیای وب هم از ابزارهایی می توانیم برای زیبایی وبسایت‌مان به کارگیری کنیم. به زابن دیگر، در دنیای آنلاین ابزارهایی در مشت ما قرار داده شده‌است، که با استعمال از آن ها می‌توانیم وبسایت‌مان را در آغاز بسازیم و آن‌گاه آن‌را خوشگل کنیم.


در دنیای حقیقی و واقعی، در آغاز زمینی را اجاره می کنیم یا این که می‌خریم، بعد از آن با به کار گیری از بتن، سیمان، میل گرد، خشت و… آن‌را می سازیم  و در مرحله‌ی پایان با گچ کاری، رنگ، سرامیک، کف پوش و… آن را قشنگ می‌کنیم. در دنیای اینترنت نیز دقیقا به همین صورت میباشد. در آغاز وب سایت‌مان را می سازیم، و آن گاه با استعمال از ابزارهایی آن‌را قشنگ می کنیم.


پس در جواب به سوال طراحی وب سایت چه می باشد می‌توانیم بصورت بسیار بی آلایش بگوییم: هر آن چیزی که امداد می کند سایت ما بهتر و زیباتر چشم شود را ساخت سایت میگوند.


یک طراح اینترنت مشخص و معلوم می نماید که المان های گوناگون یک سایت مثل متون، عکس ها، پیوند ها و… چگونه اکران داده شوند و محل هر کدام از قسمت های تارنما مثل لوگو، مقاله ها، منو و… در کجای کاغذ اینترنت قرار بگیرد.

طراحی سایت در مشهد


طراحی سایت را با برنامه نویسی اینترنت غلط نگیرید!

اشتباهی که معمولا اشخاص مبتدی به آن دچار می‌شوند این میباشد که ساخت سایت را با برنامه نویسی اینترنت نادرست می گیرند. در‌حالتی که که‌این دو معنی تماما با یکدیگر مختلف می‌باشند و نباید به جای دیگری از آن ها به کار گرفت.


ساخت سایت به تیم کارهایی گفته میگردد که زیبایی ظاهری تارنما را تولید می نماید. در واقع هر آن چیزی که استفاده کننده با آن مواجه می شود و آن‌را در ورقه مانیتور خویش می بینید، نتایج طراحی وب سایت و فعالیت طراح اینترنت میباشد. در واقع فعالیت اصلی یک طراح اینترنت، پباده سازی چیزهایی میباشد که یوزرها با آن بصورت بدون واسطه در رابطه می‌باشند و آن‌را در مانیتور خویش مشاهده می نمایند.


ولی برنامه نویسی اینترنت مختلف میباشد. یک برنامه نویس اینترنت کدهایی را مینویسد که استفاده کننده نمیتواند آنان را ببیند و آن کدها بصورت بی واسطه تاثیری روی ظواهر تارنما ندارند و در پشت صحنه اجرا می گردند، به عنوان مثال مقاله ها را از مقر داده یا این که دیتابیس در پشت صحنه می گیرند و به استفاده کننده نشان می دهند.



طراح اینترنت چه کسی است و چه وظایفی داراست؟

تا اینجا درخصوص ساخت سایت سخن کردیم و شرایط کنونی جواب دادن به سوال « طراحی سایت چه چیزی است » برایمان عمل زیاد رنج وجود ندارد. هم اکنون می خواهیم در زمینه‌ی وظایف یک طراح اینترنت سخن کنیم و بگوییم که یک طراح اینترنت چه کاری بایستی انجام دهد.


طراح اینترنت یا این که به اصطلاح Front End Designer کسی میباشد که با استعمال از تکنولوژی‌های گوناگون (مثل HTML – CSS – Javascript و … ) ظواهر یک وبسایت را پباده سازی می نماید و کاری به کدهای پشت صحنه ندارد.


ممکن میباشد برایتان سوال پیش بیاید که Front End چه می‌باشد و چه تفاوتی با Back End داراست. سوال بسیار نیکی میباشد که در فیلم و مقاله‌ها آموزشی آینده مسلما در رابطه آن سخن می کنیم.


سایت چه است؟ |ساخت وب سایت|طراحی وب ارزان|طراحی وب سایت ماهر


سایت چه است؟ |ساخت وب سایت|طراحی وب ارزان|طراحی وب سایت ماهر
در  طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال یک تارنما مشتمل بر تعداد متعددی فولدر میباشد،که در تعداد مشخصی پرونده، تر و تمیز گردیده اند،مانند تر و تمیز کردن فایلها در کامپیوتر فردی. ورقه اصلی یک وبسایت معمولا\" default.htmlیا index.html یا این که index.htm اسم داراست. در  ساخت سایت و پباده سازی پرتال زمانی که یک نشانی اینترنت را در مرور گر تایپ می کنید (برای مثال\" www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اکانت میزبانی می رود که این نشانی به آن اشاره می کند، و در پی یکی از این پوشه های اصلی میگردد. در حالتی‌که پوشه یا این که کاغذ ی متبوع را در آن سایت پیدا کند، این پوشه( یا این که ورقه) را در مرور گر شما اکران خواهد بخشید.
فایلindex.html ترکیبی میباشد از متون و تصویرهایی که طراح تارنما دکورا سیون آن ها را معلوم می‌کند.متن متبوع در خویش تارنما وجود دارد در حالیکه پوشه های تصویری ممکن میباشد در تارنما ذخیره گردیده باشد(در کنار صفحه های اینترنت وفایل ها یا این که در فایل ای جدا از هم)یا این که در جای دیگری از وب باشد.
ممکن میباشد برخی از نوشته ها وتصاویر یک ورقه به صفحات دیگری پیوند داده شود.(یعنی می قدرت با کلیک روی آن برگه به ورقه ی دیگری رفت)
این موسسه از صفحه ها اینترنت،تصاویروفایل های جانور دیگر که در حساب صاحبخانه موجود هست،جمعا\" یک سایت را می سازد.
به دنبال به صورت مختصر توضیحاتی در  طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال درخصوص مسائل مرتبط با وب سایت ارائه خوا‌هیم بخشید:
الف - فرایند فعال‌ساز‌ی سایت در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال :
1.تعیین اسم مطلوب برای وبسایت
2. تثبیت Domain name (اسم سایت) در اینترنت
3.طراحی اپلیکیشن و گرافیک وبسایت
4. خرید هاست (فضای کاربری)
5.قراردادن تارنما پباده سازی گردیده بر روی هاست و بهره برداری سایت

ب – قابل انعطاف افزارهای آیتم به کار گیری در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال:
زیر ساختهای قابل انعطاف افزاری پروژه های ساخت وب سایت بر طبق Microsoft .NET Framework میباشد. به کارگیری از فناوری دات نت با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان بالا، ابتکار عمل و امنیت نمونه زدنی خویش قابلیت های بسیاری را برای ما مهیا میکند، که از گزاره ی آن قابلیت مدیریت کدها، پشتیبانی از شی گرایی،سازش با نحوه انتخابی پروژه و متعلق نبودن به یک گویش یگانه میباشد.ضمن آنکه بسترها و زیرساختهای اپلیکیشن دات نت تحت عنوان بستر اصلی اجرای پروژه ، امکان به کارگیری از فناوری های جانبی دیگری که سازگار با ویندوز میباشند را مهیا خواهد کرد.چندلایه بودن قابل انعطاف افزارهای تولیدی موجب شل خیس شدن شرایط ارتقای تارنما پباده سازی گردیده در آینده خواهد بود.ضمن آنکه هزینه های مجدد کاری (reworking) را به هنگام بسط پروژه حذف خواهد نمود.
خزانه اطلاعاتی MS SQL SERVER، به جهت دسته جواز حقوقی وامکانات پهناور وکارایی شایان توجه،تعیین قابل قبولی به شمار می رود.