مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چه‌قدر ارتفاع میکشد تا سئو تارنما سود بدهد؟

لینک و پیوند‌سازی
راهبرد‌های اینترنت مستر گوگل درباره لینک‌سازی اینگونه می‌گوید: «هر پیوندی که برای دستکاری سکو ورقه یا این که رتبه وب سایت در نتیجه ها جست و جوی گوگل باشد، ممکن است که نقض آیین نامه های وبمستر گوگل در حیث گرفته خواهد شد.»
پیوند‌سازی در بهینه سازی کلاه سپید
ساخت محتوای با ارزش برای یوزرها با مقصود فراگیری، اطلاع‌رسانی و یا این که خرسند کردن آنان، طراحی سایت در مشهد بهینه سازی کلاه سپید به حساب می‌آید. درین‌شرایط‌ به قدری محتوا باکیفیت میباشد که تارنما‌های دیگر تحت عنوان منبع به آنان لینک و پیوند می‌دهند.
پیوند‌سازی در بهینه سازی کلاه سیاه
اقداماتی مانند کانال‌های وبلاگ سری (PBN، افزودن پیوند تارنما خویش به نصیب ایده ها وبسایت‌های متعدد طراحی سایت  و پرداخت هزینه برای ارتباطات، ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه محسوب می‌شوند. همگی این موارد به وضوح با دستور کار‌های اینترنت مستر گوگل و بینگ تضاد و مغایرت دارا‌هستند.
پیوند‌سازی در بهینه سازی کلاه خاکستری
کتابت و تهیه محتوا فقط برای خریداری کردن ارتباطات، احتمالا با آیین نامه‌های گوگل مغایرت دارااست. با این اکنون، در حالتی که آن محتوا حقیقتا برای بازدیدکنندگان وب سایت مقصد، مرتبط و باارزش باشد، آیا گشوده هم با مقررات گوگل در ناهمخوانی است؟
تصاحب کردن بک‌لینک و پیوند‌های قادر، یکی‌از مهم ترین دست اندرکاران موءثر در seo فارغ شیت می‌باشد
چگونگی محتوا
دستورالعمل‌های بینگ در ارتباط محتوای وبسایت به وضوح سطح چگونگی لازم برای جایگاه بندی بهتر را نشانه می دهد: «اینترنت‌وبسایت‌هایی که از نظر محتوا ضعیف میباشند؛ یعنی وب سایت‌هایی که بیشتر تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق را علامت می دهند یا این که بازدیدکنندگان را تخت گاز به سایت‌های دیگر هدایت می‌نمایند، معمولا در بینگ سکو بدی کسب می‌نمایند. محتوای شما باید به راحتی قابل تفحص و جایگاه‌بندی باشد، بایستی برای بازدیدکنندگان سایت شما، بی نیاز و جالب باشد و داده ها متبوع آن ها را ارائه دهد.»
سفارش گوگل نیز شبیه می‌باشد؛ ساخت محتوای متنی کیفیت خوب برای استحصال درجه مطلوب، ضروری میباشد. با این در حال حاضر داستان به همین‌جا پایان نمی گیرد.
چگونگی محتوا در سئو کلاه سپید
محتوا برای امداد به کاربر، جواب دادن به سوال ها و خوشحال کردن مخاطب باید نوشته گردد. اینگونه محتوایی، مرتبه نه دارد چون مرتبط و اثر گذار میباشد. هم‌اینگونه یک محتوای کیفیت خوب باصرفه شد‌ه‌است تا به مخاطبان مطلوب یاری دهد تا آن را در موتورهای جست و جو پیدا نمایند.
چگونگی محتوا در بهینه سازی کلاه سیاه
برگه‌ای با محتوای ضعیف، به صورت خاص فقط یک کاغذ درگاهی میباشد که به صفحه ها دیگر لینک و پیوند می‌شود یا این که چگالی عبارات کلیدی آن بیش تر از حد بالا است. هم‌اینگونه درصورتی که محتوای شما فقط کپی بقیه مطالب وب باشد، نوعی بهینه سازی کلاه سیاه محسوب میشود.
چگونگی محتوا در seo کلاه خاکستری
یک صفحه خرید متاع را در نظر بگیرید. اگر این ورقه محتوای متعددی هم نداشته باشد، زیاد بر تجربه کاربری مخاطبان اثر منفی نمی‌گذارد. ولی در شرایطی‌که متنی موثر با چگالی مطلوب کلمه ها کلیدی، داشته باشد، اثر مثبت‌تری بر درجه‌بندی شیت خواهد داشت.
مخاطرات seo کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری
اجرای ترفندهای کلاه سیاه، سپید یا این که خاکستری همگی خطراتی را به یاور داراست.
seo کلاه سیاه که ذاتا با جریمه یاور می باشد. چنانچه از ترفندهایی خلاف با دستورالعمل‌های موتورهای جست و جو به کار گیری کنید، ممکن می باشد که به شدت جریمه گردید و رتبه مطالب شما افت نماید.
ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید خطر کارنکردن را به یاور دارا‌هستند. در صورتی هر سایتی قانون ها موتورهای جست و جو را رعایت نماید، فضای وب بهتر از قبل می‌‌گردد البته در دنیای واقعی این‌سیرتکامل وجود ندارد. براین اساس، در شرایطی که مارک شما در یک صنعت بسیار رقابتی کار می‌نماید، شاید نتوانید که در مقابل رقبایی که از ترفندهای کلاه سیاه استعمال نمایند، مقاومت فرمایید. در اینگونه حالتی شاید به‌این منفعت برسید که پذیرفتن خطر برخی از ترفندهای سئو کلاه سیاه مانند خرید بک‌پیوند منطقی است.
ولی الگوریتم‌های موتورهای جست و جو با سپری شد زمان پیچیده‌خیس گردیده‌اند، به همین دلیل میباشد که بایستی به هر قیمتی از seo کلاه سیاه خودداری کنید. seo کلاه سپید شیوه بسیار مطمئن‌تری برای استحصال رتبه خوب در موتورهای جست و جو می باشد.
استفاده از ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری، خطر جریمه شدن در بعدی را به یار و همدم دارااست. در شرایطی‌که فعالیتی که جاری ساختن می‌دهید، در کناره مرز قوانین بهینه سازی قرار داشته باشد، شاید در بعدی به خاطر آن جریمه گردید.
ارتفاع قدمت seo کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری
ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه ممکن می باشد که در کوتاه زمان اثرگذار باشد. ولی با تمرکز به تیم کار کشته کمپانی‌های صاحب موتورهای جست و جو و به‌روزرسانی سریع الگوریتم‌های موتورهای جست و جو، احتمالا مقطع فرصت کوتاهی این ترفندها برایتان کار می‌نماید.
ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید، از ارتفاع قدمت بیشتری نسبت به seo کلاه سیاه شامل است. در موقعیت معمول، دستور کار‌های مثبت موتورهای جست و جو معمولا در کوتاه‌مجال، تغییر‌و تحول نمیکنند. احتمالا هیچ وقت هیچ هنگامی فرا نمی‌رسد که مواقعی مانند چگونگی محتوا یا این که سرعت وب سایت برای موتورهای جست و جو، بها خودشان را از دست دهند. اما از جمله با تمرکز به توسعه و گسترش الگوریتم‌های گوگل، التفات چگالی عبارات کلیدی نسبت به قبلی کمتر شده است.
بهینه سازی کلاه سپید، از ارتفاع قدمت بیشتری نسبت به بهینه سازی کلاه سیاه برخوردار است.
ترفندهای seo کلاه خاکستری نسبت به بهینه سازی کلاه سیاه، ارتفاع قدمت بیشتری دارند البته احتمالا ارتفاع قدمت آن از ترفندهای seo کلاه سپید کمتر می باشد.
سخن نهایی
به حیث می رسد که بیشتر اقداماتی که در seo اجرا میگردد، در حوزه seo کلاه خاکستری قرار دارا‌هستند. seo کلاه سیاه خطرها قابل توجهی دارااست و استعمال از آن چهت نیل به ورقه اولیه گوگل توصیه نمیشود. استعمال از ترفندهای بهینه سازی کلاه سپید، راهی امن‌خیس و پایدارتر به لحاظ میرسد. چهت نیل به شیت اولیه گوگل خوب است که از seo کلاه سپید به یاور بهینه سازی کلاه خاکستری (ولی با دیدی ظریف و هوشیارانه) به کار گیری فرمائید.

نقش ui و ux در طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

امروزه همه اشخاص و کمپانی‌ها درپی بسط تجارت خویش و پیشی تصاحب کردن از رقبا میباشند. ولی در سالهای اخیر به انگیزه ورود آغاز آپ‌ها و دیجیتال مارکتینگ، استعمال از تکنولوژی به روش‌های سنتی ترجیح داده گردیده است.

یعنی استخراج و شغل های سنتی به ندرت تبدیل به بیزینس‌های امروزی شدند و موضوعاتی همانند برندینگ منزلت ویژه‌ای پیدا کرد.طراحی سایت در مشهد  استحصال و امور مبادرت به طراحی وب سایت برای فروش تولیدها و همینطور ارائه سرویس ها خویش کردند.

با ورود پیاده سازی نرم افزار به بازار تجارت فاز جدیدی در سیستم استحصال و کاری جمهوری اسلامی ایران بوجود آمد که دستیابی و شغل های سنتی را به کناره راند. ساخت وب سایت و همینطور پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه با جذب مشتری‌های زیاد موجب ارتقاء درامد تعدادی برابری شرکتها شدند.

با وجود اینکه اکثریت حصول و امور و آغاز آپ‌ها مبادرت به طراحی وب سایت و پیاده سازی نرم افزار برای بیزنس خویش می‌نمایند البته برخی طراحی سایت  از این بیزینس‌ها با ناکامی مواجه میگردند به دلیل آن که پیاده سازی نرم افزار یا این که وبسایت آنها استاندارد های رابط کاربری (UI) و تجربیات کاربری (UX) را نداشته یا این که به طور اصولی به آنان اعتنا نشده میباشد.

داشتن برندینگ اصولی و رابط کاربری استاندارد و مخاطب پسند از مهم ترین مفاد برای وبسایت و نرم افزار میباشد.  با اعتنا به اینکه اکثر رایاپارس اوقات عموم از لپتاپ و تلفن همراه به کار گیری می‌نمایند تجربیات کاربری یا این که UX اینجا التفات پیدا می‌نماید. دسکتاپ موجب دسترسی سریع به صفحه ها اینترنت گردیده و البته گوشی تجارب کاربری بهتری را برای یوزرها به ارمغان می‌آور به همین عامل موردنیاز میباشد به UI/UX وب سایت و نرم افزار اعتنا ویژه‌ای داشته باشید.

این ایام اکثریت عموم تلفن همراه را به مکان دسکتاپ تعیین کرده‌اند به این دلیل که شغل با آن راحتتر میباشد و مدام در دسترس میباشد.

UI و UX در ساخت وب سایت

امروزه لغت ها UX  وUI  در بین طراحان وب سایت و همینطور نرم افزار زیاد به عمل می‌رود و به عده ای که UI/UX اعمال می دهند UI Designer و UX Designer گفته می شود.

واژه UI مخفف User Interface Design  میباشد که به قسمتی از طراحی سایت گفته می گردد و استفاده کننده در طول ورود به وب سایت مشاهده می‌نماید . کلمه و واژه  UX نیز مخفف  User Experience Design به معنای تجربیات مخاطب از مشاهده تارنما یا این که نرم افزار میباشد، این پیاده سازی بایستی بگونه‌ای باشد که مخاطب هنگام به کارگیری از آن شم مشقت و عدم وضوح نکند و براحتی بتواند با وب سایت یا این که نرم‌افزار رابطه برقرار نماید.

راهنمای خرید سرور مطلوب

چه گونه یک سرور مطلوب گزینش کنیم؟

مهم‌ترین مشخصه منحصربه‌فرد یک سرور در سرعت پردازنده آن پنهان میباشد و بر همین اصل، سرعت تحت عنوان امری مهم در معرفی بسته‌های گوناگون ارائه گردیده به وسیله جمهوری اسلامی ایران هاست فعالیت می‌نماید و اولی خصوصیت قبل از خاطر، فضای دیسک، طراحی سایت در مشهد  پهنای باند یا این که دیگر خصوصیات سرور میباشد که می‌بایست درنظر گرفته گردد.

هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، سرور عملیات های هم‌زمان را عالی ایفا خواهد اعطا کرد. وب سایت‌های استاتیک با CPU های میانگین و ضعیف عالی شغل می‌نمایند، البته سایتهای پویا، نرم افزار‌های رئیسِ داده و سرورهای بازی به CPU های قدرتمندتری مستلزم خواهند بود.

لطفا دقت داشته باشید که اولا این آزمایش‌های کارکرد، مقادیر میانگین را ارائه می‌نماید و ثانیا برخی اپلیکیشن‌های خاص هنگام  طراحی سایت استعمال از گنجایش بدون نقص از تعدادی هسته استعمال نمیکنند. کارکرد اپلیکیشن‌ای که برای استعمال از تمامی هسته‌ها با صرفه گردیده باشد، از آنچه در‌این نمودارها اکران داده گردیده بسیار فراتر خواهد بود.

چه‌طور میتوانید شایسته ترین کوشش را از سرور اخذ نمائید؟

دوبرابر کردن خاطر پنهانی [۵%]

خاطر نهفته یا این که کش در پردازنده معمولا متشکل از یکسری لایه میباشد و وظیفه کاهش مکث دسترسی پردازنده به یاد RAM را داراست، همان وظیفه کش این میباشد که تا حد قابلیت و امکان داده‌هایی که مکررا آیتم استعمال قرار می گیرند را به شکلی درین لایه‌ها نگه داراست تا پردازنده بدون چاره نباشد آن‌ها‌را دوباره از یاد RAM بخواند. یاد کش بسیار سریعتر از خاطر RAM میباشد و به طور تجربی ارتقاء دو برابری آن می تواند حدود ۵ درصد کارایی پردازنده را ارتقا دهد.

دو موازی کردن تعداد هسته‌ها یا این که پردازشگرها [۱۰ ٪ -۲۵٪]

در پردازنده‌های تازه شما در یک پردازنده فیزیکی جدا میتوانید تعدادی هسته غیروابسته داشته باشید.ارتقاء تعداد هسته ها این قابلیت و امکان را به پردازنده میدهد تا بتواند هم زمان نرم افزار‌های تعدادی گانه‌ای را پردازش نماید. ارتقاء تعداد هسته پردازنده می تواند واحد سنجش تانی پردازش را کاهش داده و سود‌وری پردازشگر را ارتقا دهد. خلال این بعضا مادربورد‌های سرور این قابلیت و امکان را دارا‌هستند تا بتوان دو پردازشگر فیزیکی غیر وابسته بر روی آن‌ها نصب کرد. در‌این حالت شما سروری خواهید داشت با دو پردازنده فیزیکی غیروابسته بطوری که هر یک از آن ها می تواند دارنده یک سری هسته باشد. بطور کلی ارتقا دو برابری تعداد پردازنده‌های فیزیکی می تواند تا ۵۰ درصد سرعت پردازش را بهبود بخشد، و در غایت کارکرد کلی سرور بطور میانگین تا ۲۵ درصد ارتقا خواهد یافت.

ارتقاء فرکانس پردازنده [۱۰ ٪]

اثر وبسایت در تجارت

یک سایت می تواند اثر بسزایی در تجارت شما داشته باشد. امروزه با اعتنا به نقش پررنگ وب در معاش عموم چه بخواهید چه نخواهید یک وبسایت می تواند بیزنس شما‌را دگرگون نماید. همین حال که شما درگیر تحقیق این متن میباشید، بخش اعظمی از عموم در هم اکنون خرید آنلاین می‌باشند.

پژوهش ها علامت داده میباشد که 81 درصد از اشخاص قبل از خرید در مورد کالای متبوع خویش در وب رسیدگی می‌نمایند. طراحی سایت در مشهد  به این ترتیب، یک ساخت وب سایت میتواند اثر بسیار مثبتی در تجارت شما داشته باشد. بعضا از تاثیرات مثبت یک سایت در حصول و امور مشتمل بر ارتقاء اتکا، ساخت و ساز وضعیت یکسان برای رقابت با بقیه رقبا و چشم شدن بیشتر به وسیله مخاطبان و یوزرها میباشد.

این ایام، تارنما شما یکی اولی مواقعی میباشد که عموم در تجارت شما در‌پی آن میباشند. دیگر کمتر کسی پیرو کارت ویزیت یا این که نشانی فیزیکی شما خواهد بود و اکثر اشخاص نشانی سایت شمارا میخواهند.

از طرفی یک غلط رایج که اکثری از صاحبان مشاغل مرتکب می گردند این میباشد که تصور می‌نمایند با راه اندازی هر اینترنت سایتی میتوانند طراحی سایت  بیزنس خویش را توسعه و گسترش دهند و بسط نمایند. البته این راه فاجعه توشه میباشد. در مورد اینگونه روش تفکری بایستی اعلام‌کرد که نداشتن تارنما از داشتن آن عالی میباشد.

به این دلیل که یک تارنما نادرست و ناکارآمد میتواند بیزنس شمارا از فی مابین برنده شود. به همین استدلال فقط فعال سازی یک وبسایت نمی‌تواند تضمینی برای رونق تجارت شما باشد و شما می بایست نکات بسیار مهمی را در باب تارنما خویش رعایت فرمائید. به صورت خلاصه چنانچه سایت شما برای استحصال توفیق در دیجیتال مارکتینگ فعال سازی نشده باشد، عملا شما بیزنس الکترونیکی اعمال نمی‌دهید.

چرا یک سایت روی کسب و کار شما اثر دارااست؟

یک سایت بهتر این بضاعت و توان را دارااست که از جنبه های گوناگون اثر قابل توجهی در تجارت، به ویژه طرز رایاپارس مشاهده بازار مقصود و منظره شما به بیزنس داشته باشد. یک طراحی وب شرکتی خوب به طریق های پایین بر بیزنس شما اثر میگذارد.

• تولید اتکا بین مشتریان

ساخت متکی بودن دربین مشتریان

اتکا محور ای ترین اصل در هر تجارت و تجارتی میباشد. شما تا‌زمانیکه متکی بودن استفاده کننده را به خرید از محصولتان جلب نکنید عملا نمی‌قدرت اذعان کرد که مشتری دارید. امروزه برخلاف تصور، داشتن سایت به ارتقا پشت گرمی مشتریان به شما امداد می‌نماید. پژوهش ها نشانه داده میباشد که اکثر اوقات عموم اکنون به شرکتهای و استخراج و کارهایی پشت گرمی بیشتری می‌نمایند که یک تارنما عالی و آپ تو دیت داشته باشند. بدین ترتیب، شما با پیاده سازی یک سایت می توانید سبب ساز ارتقا متکی بودن مشتریان و در پی آن ارتقا تعداد آنها گردید.

در شرایطی‌که سایت شما از نوع فروشگاهی میباشد بایستی هر چه سریع خیس برای اخذ اینماد مبادرت نمایید چون با قرار دادن این آرم در تارنما میتوانید پشت گرمی مخاطبان را جلب فرمائید.


برای ساخت وب سایت فروشگاهی چه مواقعی اساسی است


امروزه ما در دنیایی معاش می کنیم که تمامی  فعالیت ها رو به مجازی و اینترنتی شدن هستند. و می بایست برای موفق بودن در این باره همگام با تکنولوژی و نیاز عموم پیش رفت. شما می‌توانید با داشتن یک  طراحی سایت در مشهد دور و اطراف یا این که صفحه ای در گوگل، مورد عمل های خویش را پیشرفت دهید، مشتریان و مخاطبان بسیاری از هر مکان جغرافیایی جذب نمائید، فروش و درآمد خویش را ارتقاء دهید و جایگاهتان را میان رقبا بهبود بخشید. فعلا درین نوشته‌ی‌علمی میخواهیم در زمینه ی با ساخت سایت فروشگاهی کلام کنیم.
همگی ما می‌دانیم که دکان ها بیشترین شغل را در حوزه دادوستد دارا هستند. و داشتن سایتی خوب و ماهر قادر است سرویس ها و تولیدها را به مخاطبان علامت دهد و خرید را برای مشتریان و فروش را برای فروشندگان  طراحی سایت بسیار وارفته نماید.
داشتن تارنما حرفه ای، فرقی ندارد برای فروشگاه های مواد غذایی باشد و یا این که فروشگاه های کالایی غیر مواد خوراکی، امری ضروری و مایحتاج میباشد.

لزوم طراحی وب سایت برای گونه های فروشگاه ها:
مفاد اصلی در طراحی سایت فروشگاهی:
همانطور که در مقاله ها قبلی گفتیم، اولی گام برای داشتن وبسایت خرید هاست مطلوب و گزینش نام و تصویب دامنه ای متناسب با نوع کارتان هست.
برای استخراج داده ها بیشتر و موعظه در این باره میتوانید با کمپانی طهران سرور تماس نتیجه ها نمایید و مشورت بدون نقص و جامع بگیرید.

تجهیزات مختلفی که لازمه هر وبسایت فروشگاهی میباشد:
قابلیت جستجوی سریع تولید ها در فروشگاه مجازی یکی از مهم ترین بخش های سایت است.
برای مثال چنانچه نوار جستجوی سریع در تارنما وجود نداشته باشد، مخاطب و مشتری می بایست مجال متعددی را صرف کشف کردن مال متبوع نماید. دراین‌صورت‌ مشتری به جهت نداشتن وقت کافی و یا این که بی حوصله شدن و حتی پیدا نکردن کالا مد حیث، کاغذ شما را رخنه‌ میکند و به تارنما دیگری میرود.