مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ابزارهای بصری و فریم‌ورک‌های طراحی

39. اووکد (Avocode)
اووکد (Avocode) سبب می ‌خواهد شد برنامه نویس ها سمت استفاده کننده طراحی سایت در مشهد با استعمال از طرح ‌های فتوشاپ و اسکچ (Sketch) خیلی شل بتوانند اینترنت ‌وبسایت یا این که نرم افزار ‌هایی را کد نویسی نمایند.

به عبارتی گروهی که سی ‌اس ‌اس هت (CSS Hat) و پی ‌ان ‌جی هت (PNG Hat) را ساخته ‌اند این اپلیکیشن را نیز بسط داده ‌اند پس پی بردن این‌که پروسه خروجی تصاحب کردن را درین نرم افزار توسعه یافته ‌خیس کرده‌ اند تعجب ‌آور وجود ندارد.

بااینکه برنامه ‌های قبل به شما اذن می‌ دادند از «asset»ها خروجی بگیرید البته آنچه اووکد (Avocode) را خاص می ‌نماید این میباشد که می‌ توانید از افزونه فتوشاپ آن به کارگیری فرمائید تا فولدر پی ‌اس ‌دی (PSD) خویش را تنها با یک کلیک وارد اووکد (Avocode) فرمائید.

اووکد (Avocode) به‌طور اتومات و در دیده برهم زدنی پوشه پی ‌اس ‌دی (PSD) یا این که اسکچ (Sketch) شمارا آنالیز می ‌نماید و تمامی‌ چیز را وارد یک رابط کاربری (UI) می ‌نماید که به ‌خیر و خوبی پباده سازی ‌شده‌است.

پس ‌از آن دیگر شما روی خروجی به چنگ آوردن از «asset» ها در دست گرفتن بی نقص دارید به عنوان مثالً می ‌توانید به‌طور استاندارد از پوشه ‌های اس ‌ایشان‌ جی (SVG) خروجی بگیرید.

همینطور می ‌توانید روی مؤلفه ‌های طرح کلیک نمائید و قطعه کد متناظر با آن را باطن ویرایشگر متن دلخواه خویش نسخه برداری و جایگذاری فرمایید.

وو هوانگ آنه (Vu Hoang Anh) هم‌ بنیان‌ گذار اووکد (Avocode) می ‌گوید: «هر آنچه یوزرها برای کد نویسی نیاز دارا هستند در مشت آن‌ ها قرار داده ‌شده‌است مثل پیش ‌اکران طرح، دسترسی به مجموع لایه‌ها و قابلیت خروجی به چنگ آوردن از «asset»ها.

شایسته ترین مزیت آن این میباشد که برنامه نویس ها به هیچ وجهً به فتوشاپ یا این که اسکچ (Sketch) نیازی پیدا نخواهند کرد. جریان کاری فعلی به هیچ عنوانً خوب وجود ندارد و به همین برهان میباشد که ما اووکد (Avocode) را ساخته ‌ایم.»

هیچ اپلیکیشنی جایگزین اپلیکیشن ‌نویس نمی‌ گردد ولی طراحان متعددی را می ‌شناسیم که با اشتباهات مختلف مواجه ‌اند و با رضایتمندی کل از این ابزار برای تبدیل فولدر ‌های اسکچ (Sketch) و پی‌ اس ‌دی (PSD) خویش به طرح‌ های تعاملی که بعداً می ‌توانند شالوده ایجاد یک اینترنت ‌وب سایت را تشکیل دهند استعمال می ‌نمایند.

40. کیت حقیقت افزوده (ARKit)
حقیقت افزوده- ادغام شی ها و داده ها دیجیتالی با دور و اطراف حریم- حوزه‌ ای از فناوری میباشد که اکنون در جامعه‌ ی نرم افزار ‌نویسی اینترنت و ایجاد نرم افزار هیجان بسیار متعددی تولید نموده است.

بخش اعظم این هیجان به جهت ظهور کیت حقیقت افزوده (ARKit) کمپانی اپل میباشد. این کیت، کادر ‌ورکی میباشد که به شما اذن می ‌دهد با به کار گیری از آیفون و آی ‌پاد بتوانید به‌راحتی حقیقت افزوده (AR) را تجربه نمائید.

با روی فعالیت داخل شدن کیت حقیقت افزوده 3 (ARKit 3) که با آی ‌وی‌ اس 12 (iOS 12) سازگار میباشد، تعدادی مخاطب به‌طور هم‌ برهه زمانی می ‌توانند از نرم‌افزار ‌های حقیقت افزوده (AR) استعمال نمایند و بعداً در شرایط مشابهی ادامه آن را تجربه نمایند.

همینطور می ‌توانید اشیا حقیقی وواقعی را به تجربه‌ ی خویش از حقیقت افزوده (AR) اضافه فرمائید و مجال‌ های بشمار بهتری را در چنگ یوزرها خویش قرار دهید.

«People Occlusion» به محتواهای حقیقت افزوده (AR) اذن میدهد تا به‌طور واقع‌ گرایانه از پشت و جلوی اشخاص در دنیای حقیقی عبور نمایند و سبب می ‌خواهد شد تجربه ‌های حقیقت افزوده (AR) بدون نقص‌خیس گردیده و درعین‌درحال حاضر جلوه‌ های مدل پرده سبز را حدوداً در هر محیطی ممکن می ‌سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.