مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

معرفی مقدماتی ابزار PeachPie

ابزار PeachPie یک ابزار بسیار دیدنی میباشد طراحی سایت در مشهد  به این دلیل‌که لهجه نرم‌افزار نویسی پی اچ پی همچنان یک شیوه بسیار دوستداشتنی برای ایجاد کرد و ارائه سریع نرم‌افزار های ذیل اینترنت میباشد. این ابزار به شکلی پیاده سازی گردیده است که بیشترین سازش را با ورژن استاندارد پی اچ پی داشته باشد و کدهای این لهجه را به دور و اطراف های هسته ای در ASP.NET مانند Azure جابجایی دهد. رایا پارس  توجه داشته باشید که‌این شغل اصولا به مکان ابزارهای استاندارد پی اچ پی که کدهای پی اچ پی را در .NET-native CIL کامپایل می نماید شکل می‌گیرد. در واقع شما به مکان اجرای یک سری گوشه و کنار متفاوت صرفا کافی میباشد که یک دور و بر را ایفا فرمایید ولی می‌توانید ahrefs  ابزارهای توسعه و گسترش مختلفی را برای ایجاد کرد و استقرار صفحه های و اپ های خویش گزینش نمایید و از این لحاظ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

قابلیت مخلوط ابزار PeachPie با ASP.NET
یکی‌از مهم ترین نکاتی که درباره ابزار PeachPie وجود داراست این میباشد که شما به راحتی میتوانید با طراحی #ASP.NET C و ترکیب آن با ابزار PeachPie در لهجه نرم افزار نویسی پی اچ پی این دو را مخلوط کرده و از قابلیت و امکان های هر دو آنان به کارگیری نمائید. برای ساختن وب سایت در تکنولوژی هایی مانند Blazor می‌توانید به طور بی واسطه مبادرت به فراخوانی آن کرده و در ادامه اچ پی آن ها را فراخوانی نمایید. اما اعتنا داشته باشید که قابلیت برعکس کردن این مشی نیز برای شما وجود داراست. کتابخانه های جانور در لهجه اپلیکیشن نویسی پی اچ پی و همچنین توابع آن ها در کدهای سی شارپ شما قابل مشاهده خواهند بود و شما می‌توانید آن‌ها را با یک ساختار شبیه ساختارهایی که تا به هم اکنون چشم اید فراخوانی نمائید. یک آیتم نگهبانی تجاری از گروه گسترش دهنده ابزار PeachPie نیز اضافه گردیده است که شما میتوانید از روش آن با جامعه پیشرفت دهندگان این ابزار نیز رابطه برقرار فرمائید.

چرا باید از Tailwind CSS استفاده کنیم؟

قابل سفارشی سازی: به شما آزادی متعددی می دهد تا کامپوننت‌های طراحی سایت در مشهد خویش را سفارشی سازید. برخلاف بقیه کادر‌ورک‌های دوستداشتنی Tailwind، CSS به شما نمی‌گوید که اینترنت‌تارنما شما می بایست چه گونه باشد.

سرعت بسط بیشتر: از‌آنجا‌که tailwind نسبتاً مرحله کلان تایپ کردن CSS را حذف می‌نماید،  رایاپارس سرعت پیشرفت تعدادی موازی می شود.

Bootstrap


بوت استرپ یکی قاب‌ورک‌های بسیار دوست داستنی CSS میباشد. ahrefs  ازآنجاکه به کارگیری از آن راحت میباشد و برای مبتدیان مطلوب می باشد، گزینش اکثر طراحان اینترنت میباشد. ورژن فعلی بوت استرپ 5 میباشد. همینطور به وسیله Sass و Less امان می گردد. سیستم توانا گرید آن، badgeها، باتن‌ها، card componentها، navbarها، alertها، و پیاده سازی های بی آلایش، آن را دوستداشتنی و آیتم عشق و علاقه پیشرفت‌دهندگان قرار داده میباشد. بوت‌ استرپ همینطور طیف کبیر‌ای از تم‌ها را ارائه میدهد که میتواند در پروژه‌ها مصرف شود.

چرا می بایست از بوت استرپ به کارگیری کنیم؟

پیاده سازی قوی ریسپانسیو: بوت استرپ یک سیستم گرید ریسپانسیو و توانمند ارائه میدهد که به کار گیری و فهم آن سهل و آسان میباشد.

منحنی یادگیری نادر: یکی شایسته ترین قاب ورک ها برای مبتدیان اینترنت میباشد. شایسته ترین نصیب این میباشد که دارنده مستندات با فرمت بهتر و فراگیری‌های بخش اعظمی میباشد، بدین ترتیب برای توسعه و گسترش‌دهندگان نیز راحت میباشد.

Foundation


Foundation یکی کادر‌ورک‌های CSS میباشد که بسیار به کارگیری میگردد. Foundation قاب‌ورک سطح بالایی میباشد. بسیار انعطاف‌پذیر میباشد و به راحتی قابل سفارشی سازی میباشد. Facebook، eBay، Mozilla، Adobe بعضا از کمپانی‌هایی می باشند که از Foundation استعمال می‌نمایند. شایسته ترین نصیب Foundation این میباشد که به گسترش‌دهندگان آزادی فعالیت میدهد تا ابتکار عمل خویش را نماد داده و کامپوننت‌ها را سفارشی سازند.

چرا از Foundation CSS به کار گیری کنیم؟

بسیار مخصوص‌به‌شخص بودن: به شما قابلیت و امکان میدهد تارنما خویش را به سیرتکامل‌ای سفارشی نمائید که مشابه بقیه وب سایت‌های جان دار در Foundation نباشد.

بیشتر از تنها کامپوننت‌های UI میباشد: بسیار انعطاف‌پذیر و ریسپانسیو میباشد. بسیار انعطا‌ف‌پذیرتر از بوت استرپ میباشد. پیشرفت‌دهندگان مشتمل بر یک سیستم تصاویر ریسپانسیو توسعه یافته، اعتبارسنجی هیبت، پناه راست به چپ می باشند.

طراحی زمین بازی با استفاده از HTML 5 Canvas و JavaScript

در‌این نوشته‌علمی، ما قصد ترسیم یک طرح گرافیکی زمین بازی فوتبال با نظارت کدهای آن با به کار گیری از HTML 5 Canvas و JavaScript فراگیری بدهیم.

در ظواهر ، Canvas چیزی بیشتر از یک عنصر HTML وجود ندارد ولی بسیار قادر میباشد طراحی سایت در مشهد  و توسط آن میتوان هر نوع طرح گرافیکی را ترسیم کرد. اصولا برای پیاده سازی گرافیک به امداد JavaScript می‌تواند هر گرافیکی را پیاده سازی نماید.


همچون بقیه موادتشکیل دهنده HTML ، ما می توانیم خواص هایی همانند height و width و id و style ها رایاپارس و دیگر خصوصیات را به آن اختصاص بدهیم.ما این را می‌توانیم در تصویر پایین که در آن ما \"canvasPlayground\" را تحت عنوان id کانوس (canvas) بیان کردیم ، فهم کنیم.


ما داده ها پاره ای راجبه زمین فوتبال مانند حیطه پنالتی (penalty area) ، ahrefs نقطه پنالتی (penalty spot) ، حوزه‌ گل (goal area) و خیلی چیزهای دیگر داریم که قادر خواهیم بود با به کارگیری از کدنویسی طراحی کنیم.


شیوه های متفاوتی برای طراحی این طرح مو جود میباشد البته برای این نوشته ی علمی ما از HTML5 canvas به یاور JavaScript به کار گیری می‌کنیم.




نکته


در‌این نوشته‌ی‌علمی ، ما قصد داریم یک زمین بازی فوتبال به همین شکل البته با رنگ گوناگون ترسیم کنیم.


پیش از استارت


پیش از اینکه بخواهیم پیاده سازی زمین بازی فوتبال را استارت کنیم ، اذن دهید که اطلاعاتی در ارتباط با مضمون‌ اصول canvas و متدهای که قصد داریم از آن‌ها برای ترسیم شی ها به کار گیری کنیم استحصال کنیم.عنصر 

با استفاده از UI ،HTML 5 سایت خود را بهتر کنید

HTML5 در 28 اکتبر 2014 منتشر شد. با وجودی که یکسری سال از انتشارش قبل میباشد ، طراحی سایت در مشهد هنوزبسیاری از تارنما های کهن وجود دارا‌هستند که از پتانسیل بی نقص HTML 5 به کارگیری نمیکنند.  رایاپارس در صورتی شما یکی صاحبان به عبارتی نوع وب سایت ها می باشید درین نوشته‌ی علمی به شما خوا هیم اظهار کرد در حالتی‌که از HTML5 استعمال نکنید چه خصوصیت هایی را از دست خواهید بخشید .
کانال جهانی اینترنت تعدادی ده سال میباشد که بوجود آمده میباشد ، ولی مدام عمل با رسانه ها (media) مشقت بار بوده میباشد . در صدر قرار بود صرفا داده ها متنی و خیلی معدود ازعکس در آن استعمال شود . درحال حاضر در سال 2018 ، ما انتظار داریم که ahrefs برنامه خردسالان در تارنما ها زیاد باشد  چیز هایی از قبیل کارتون های css ، video ، audio یا این که حتی پیاده سازی های بامزه ، ما از وب سایت ها درخواست های متعددی داریم در‌این نوشته‌علمی به شما آرم خوا هیم بخشید که به چه شکل html5 به شما یاری میکند و بدین نیاز ها جواب می دهد
خلال این HTML5 لیست وقت گیر از المان های نو HTML را ارائه میدهد . درین نوشته‌ی علمی ، میخواهیم درباره برخی از المان های کلیدی سخن کنیم و بگوییم به چه شکل این المان ها شغل پیاده سازی وب سایت را راحت کرده اند.
Input Type های نو
Input Type های متعددی وجود داراست . input یک طرز ویژه ای برای تعامل با مخاطب از روش UI با یک هیبت میباشد. امروزه رویکرد های بخش اعظمی برای تعامل با مخاطب وجود داراست . HTML5 همه گیرترین روشهایی که مخاطب با یک هیبت رابطه برقرار می نماید را معرفی نموده است . طریق هایی مثل Color picker ، DateTime input ، جست و جو و ... .مثلا برای به کارگیری از جست و جو تازه از کد ریز به کار گیری می‌کنیم.
این اصلی میباشد که خویش مرورگر هدف های شمارا برای یک input بفهمد . این بدان مفهوم میباشد که یک مرورگر قادر است برای هر input ، به صورت متفاوتی جعبه های جست و جو را استایل دهی نماید و با CSS به راحتی گزینش می‌گردد.

چرا ASP.NET بهترین گزینه برای توسعه اپلیکیشن های تحت وب است؟

چه چیزی منجر می‌گردد که کادر ورک ASP.NET یکی شایسته ترین طراحی سایت در مشهد  پلتفرم های همگانی برای توسعه و گسترش نرم‌افزار باشد؟ این کادر ورک به چه شکل کوشش نرم افزار های زیر اینترنت را پیشرفت میدهد؟ به حیث شما شایسته ترین رایاپارس مزیت های استعمال از این قاب ورک برای بسط نرم افزار های پایین اینترنت چیست؟
این قاب ورک تحت عنوان یک پلتفرم به شما یاری می نماید تا نرم افزار های پایین اینترنت، ahrefs  نرم افزار های دسکتاپ، نرم افزار های Cloud-native، نرم افزار های گوشی، نرم افزار های مرتبط با بازی، نرم افزار های مرتبط با وب شی ءها و نرم افزار های مرتبط با هوش تصنعی را پیاده سازی نمایید و حتما این تک تک چیزی میباشد که شما از یک پلتفرم اپ نویسی انتظار دارید.
چرا قاب ورک ASP.NET شایسته ترین آیتم برای گسترش نرم افزار های زیر اینترنت میباشد( نصیب دوم)
کادر ورک ASP.NET مسیر زمانبر را طی نموده است تا مطمئن گردد که کارایی نرم افزار های پایین اینترنت در مقایسه با کادر ورک هایی که پیش از این در این باره کار داشتند و یا این که کادر ورک هایی که اینک با قاب ورک ASP.NET رقابت می نمایند بهبود پیدا نماید. مثلا با به دست آوردن وضعیت بی نقص به کار گیری از سبک های نرم افزار نویسی هم‌زمان سبب گردیده‌است که به روش زیبایی نیاز به چرخه های سی پی یو را حذف نموده است. در فیض این زمینه دیگر نیازی وجود ندارد که شما در انتظار query های دیتابیس، فراخوانی های اینترنت خدمت و عملکردهای ورودی و خروجی بمانید که‌این مورد نیز سبب ساز می‌شود تا به واحد سنجش متعددی در منابع و مجال شما صرفه جویی گردد.

این کادر ورک به طور زیر به بالا پیاده سازی شد‌ه‌است که‌این مورد منجر گردیده‌است تا قاب ورک های MVC و Web API به طور کامل یک پارچه شوند. کادر ورک ASP.NET تعلق به IIS را به طور بدون نقص از میان برده میباشد و اکثری از ایرادات دیگر را نیز حل نموده است. برای مثال مشکلاتی که‌این قاب ورک حل نموده است می شود به پیش لود های کتابخانه ها اشاره نمود که سبب گردیده‌است تا نرم افزار های شما بسیار معدود وسعت خیس و سریع خیس شوند و کوشش بهتری را داشته باشند.