مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

انواع پاپ آپ و تفاوت‌ها با هم


گونه های پاپ آپ و تفاوت‌ها با هم اذن دهید نخست ببینیم اکنون پاپ‌‌آپ ها یک سری نوع اند و با چه هدفی از آنان به کار گیری میگردد و ابداً چرا می بایست از آنها را در پروژه های طراحی وب سایت به کارگیری کنیم. طراحی سایت در مشهد  Modal : از رایج‌ترین گونه های پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میگردند. این نوع از پاپ آپ‌،  به محض داخل شدن شما به وب سایت و یا این که با اندکی تاخیر، در ذیل یا این که کناره کاغذ اکران شما ظواهر میگردند. Interstitial: این نوع از پاپ آپ، که زیاد هم سفارش نمی شود با ورود شما به وب سایت، کل برگه را پوشش می دهد و شما برای مشاهده محتوای ورقه می بایست کارایی نمائید در آغاز از شر آن خلاص گردید. Notification Bar: این سبک پاپ آپ، معمولا به صورت یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که زیر‌ترین نصیب ورقه قرار میگیرد. به کارگیری از پاپ آپ ابدا فعالیت اشتباهی وجود ندارد. در واقع مهم ترین فاکتوری که بر کیفیت پاپ آپ تاثیر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و طریق دسترسی استفاده کننده به فضای اساسی شیت میباشد. عارضه ها استعمال از پاپ‌آپ در طراحی وب سایت شاید تصور کنید که گوگل ارتباط خیر با پاپ آپ‌ها ندارد و بهتر میباشد که هرطور گردیده از آن خودداری کنید؛ البته به ۶ دلیلی که در‌پی مطالعه خواهید کرد، بدین سود خواهید رسید که که در شرایطی که به صورت اصولی از پاپ‌آپ‌ها به کار گیری نمایید، آنها می توانند نقش بسیار اساسی و موثری در طراحی وب شما ایفا خواهد کرد. جلب اعتنا: به کار گیری از پنجره‌های کوچک و فعلا که دربردارنده پیام‌های اصلی و با ارزش می‌باشند، به طبع با رنگ بندی مطلوب و تایپ کردن عنوان عالی. پاپ آپ بسیار جلب دقت می‌نماید. آن‌گاه روانشناختی: نگاه بشر به صورت ناخوداگاه به المان‌ها و پنجره‌های کوچک و رنگی که دارنده افکت‌های خوشگل باشد، جلب می شود. انعطاف پذیری: از پاپ‌آپ‌ها میتوانید در وضعیت های متفاوت مثل هنگام اسکرول کردن مخاطب و یا این که هنگامی تمایل به خروج میگیرد، استعمال فرمائید. ظواهر: همانگونه که در اولِ نوشته‌ی‌علمی گفتیم، آسانی یکی معیارها و اصول اساسی در ساخت وب سایت به شمار می‌رود، این اصل در پباده سازی پاپ آپ نیز مطرح میباشد. پرورش نرخ تبدیل: طبق آمار، به کارگیری از پاپ‌آپ‌ها نرخ تبدیل مشتری را تا 3 درصد ارتقاء میدهند. در‌حالتی که در پباده سازی و کاربردی بودن پاپ‌ آپ‌های تارنما خویش توجه کار به خرج دهید، این مقدار تا 9 درصد ارتقاء خواهد یافت. کاهش نرخ پریدن: با پباده سازی یک پاپ آپ هوشمندانه خیر فقط می توانید نرخ تبدیل خویش را بهبود ببخشید بلکه بونس ریت یا این که به عبارتی نرخ پریدن وب سایت خویش را به صورت قابل توجهی کاهش دهید. از چه پاپ‌هایی نباید به کار گیری کنیم گوگل در وبمستربلاگ از برنامه نویس ها و طراحان تارنما درخواست کرد که پاپ‌های تبلیغاتی را به طور هدفمند و همینطور برای یوزرها فردی‌سازی کرده و پباده سازی نمایند تا کاربر با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. گوگل همینطور، جریمه رنج برای آن دسته از اینترنت‌وب سایت‌هایی که از پاپ آپ‌های ذیل به کارگیری می‌نمایند در لحاظ گرفته میباشد: • پاپ آپ فورا بعداز ورود به کاغذ به استفاده کننده نشان داده میشود • پاپ‌ آپ‌ محتوای ورقه وبسایت را مخفی می‌نماید و دسترسی به محتوای مهم نیست و یا این که تمام برگه را پوشش میدهند، مثل پاپ های Interstitialکه درین نوشته‌علمی معرفی شد.

آموزش ساخت سایت ریسپانسیو


گرید بندی یا این که لایه بندی سایت یکی مهم‌ترین فرآیند طراحی وب سایت ریسپانسیو است. گرید بندی به شیوه چیده شدن قسمت متفاوت یک وبسایت در کنار هم گفته میشود. برای مثال یک وبسایت ممکن میباشد طراحی سایت در مشهد در وضعیت دسکتاپ دو ستونه باشد و در موقعیت تبلت و تلفن همراه به طور تک ردیف اکران داده گردد. در‌این زمان یادگرفتن بوت استرپ تماما و به زبانی بی آلایش با نمونه های کاربردی با مضمون‌ گرید بندی بوت استرپ آشنا می شویم. شناخت با معنی کلاس container در گرید بندی بوت استرپ اولی کلاسی که در بوت استرپ با آن می بایست آشنا گردید، کلاس container میباشد. با تولید کردن یک div با کلاس container، محتوای اساسی تارنما خویش دربرگیرنده، هدر، منو، بدنه اساسی وبسایت و فوتر در درون آن قرار می‌گیرد. این فعالیت منجر می گردد تا محتوای وبسایت در اواسط ورقه اکران به صورت درست اکران داده گردد. در ویدئوی آموزشی تماما و واضح با این کلاس بیشتر آشنا میشوید. معنی row در بوت استرپ یک کدام از مفاهیم اصلی در هنگام ریسپانسیو کردن یک قالب تارنما، معنا سطر میباشد. شما بایستی فهم و شعور صحت از این مضمون‌ داشته باشید. هر بخشی از وبسایت شما از یک یا این که یکسری سطر تشکیل‌شده باشد. در بوت استرپ یک کلاس با اسم row تعریف‌و‌تمجید شده‌است که می بایست محتوای هر قسمت در درون یک div با کلاس row قرار بگیرد. در ویدئوی آموزشی نکات اصلی این قسمت را توضیح داده یم. به کارگیری از کلاس های col ریسپانسیو بوت استرپ سایز های گرید در بوت استرپ در بوت استرپ برای ریسپانسیو کردن وبسایت و طرز اکران ساختار وب سایت در دستگاه های متفاوت 4 سایز منقطع تمجید شده‌است که به ترتیب مانیتورهای وسیع، مانیتور های کوچک، تبلت و تلفن همراه میباشد. از روش کلاس هایی که بوت استرپ در دست ما قرار میدهد می‌توانیم مشخص و معلوم کنیم که اکران قالب وبسایت در موقعیت های بالا به چه شکلی باشد. توضیح دادن این موردها به طور متنی ممکن قابل فهم نباشد و به طبع ویدیو ی این نصیب را تماما و ظریف نگاه نمایید تا بتوانید با معنی گرید بندی بوت استرپ آشنا بشید

گواهینامه SSL چیست و چگونه کار میکند؟


گواهینامه دربین المللی SSL (Authenticated SSL Certificates)، یک پروتکل امنیتی استاندارد میباشد طراحی سایت در مشهد  و گواهینامه آن به وسیله چندین کمپانی دارای اعتبار و خاص به تارنما ها داده می‌گردد. از این پروتکل معمولاً در امن کردن پروتکل های جراحت پذیری مانند LDAP، IMAP و HTTP به کار گیری می گردد.

در واقع SSL، اطلاعاتی که در بستر نا امن وب دربین یوزرها و وبسایت های گزینه به کارگیری، جا به جا می گردد را به وسیله الگوریتم های توسعه یافته کدگذاری میکند. این راز نگاری به نحوی میباشد که در حالتی‌که هکر ها در میان شیوه به داده ها دسترسی پیدا کردند، نتوانند داده ها مهم را ببینند.

گواهینامه SSL ، یک گواهینامه قانونی دارای اعتبار و بدین مضمون‌ میباشد که یوزرها می‌توانند با اطمینان داده ها را به طور سری ردو بدل کنند. یک سرور ایمن حقیقی، سروری میباشد که گواهینامه SSL داشته باشد.

زمانی بازدید کنندگان به اینترنت سایتهایی متصل می‌شوند که با گواهینامه SSL ایمنی گردیده اند، یک نشانه قفل بسته گردیده و عبارت https:// در  URL اکران داده گردد.

بعنوان نمونه استعمال از SSL در نشانی اینترنتی ها، این قابلیت و امکان را برای گیرنده پیام الکترونیکی آماده میکند تا از ماهیت فرستنده و صدق داده ها اخذ گردیده اطمینان نتیجه ها کند.

 

جهت داشتن SSL، در آغاز می بایست از یک کلید تحت عنوان نحوه سر نگاری داده ها در بین سرویس ها گیرنده (Client) و سرویس ها دهنده (Server) مصرف شود. برای ساخت و ساز این کلید نیاز به فرایند پایین میباشد:

- هنگامی سرور بخواهد پروتکل SSL را فعال نماید، نخست یک کلید همگانی (Public Key) می سازد.

- بعد از آن کلید همگانی را یاور با یک درخواست گواهینامه SSL، به یک کدام از موسسه ها صادرکننده این گواهینامه ارسال می نماید.

- بعد از آن این موسسه خصوصیات و واحد سنجش قابل اعتماد بودن و امنیت سرور را تحلیل کرده و کلید همگانی را مجدد رمزگذاری می نماید و برای سرور می فرستد تا در انتقال داده ها خویش از آن به کار گیری نماید. به‌این کلید نو، کلید محرمانه(Private Key)  میگویند.

- هم اکنون هر دوران که مخاطب بخواهد از روش پروتکل SSL به‌این وبسایت دست یابد، در آغاز کامپیوتر استفاده کننده یک کلید همگانی برای سرور می فرستد (هر کامپیوتر کلید منحصربه‌فرد به خویش را داراست).

- سرور نیز این کلید همگانی را با کلید امنیتی خویش ادغام کرده و از آن کلید جدیدی می سازد، بعد آن را به کامپیوتر مخاطب می فرستد.

از این به آنگاه همه اطلاعاتی که رد و بدل می گردند با این کلید نو رمز گذاری میشوند.

پیش نیازهای آموزش برنامه نویسی لاراول


لاراول قاب ورکی مبنی بر معماری MVC میباشد. این کادر‌ ورک تجهیزات هوشمندی طراحی سایت در مشهد  در چنگ برنامه نویس ها قرار می‌دهد و اپ‌ نویسی را برای آنان شادی بخش خیس می‌نماید. فراگیری اپ نویسی لاراول برای اپ نویسانی که با گویش PHP شناخت دارا هستند، بسیار راحت خواهد بود.

این کادر ورک بین بقیه کادر ورک های PHP از امنیت و سرعت توسعه و گسترش بیشتری شامل است. از روش لاراول شما حاذق خواهید بود سوای اینکه تغییری در کدهای مهم ساخت و ساز نمایید، کارایی اکثری از بخشها را تغییر‌و تحول دهید. لاراول کتابخانه های بسیار متنوعی دارااست و از اکثر اوقات کتابخانه های قاب ورک سیمفونی نیز استعمال می نماید. همینطور این قاب ورک خدمت های مختلفی را برای برنامه نویس ها ارائه می‌دهد. از جمله خدمت هایی همانند تأیید نام‌و‌نشان، دسترسی‌های یوزرها، کنسول Artisan، پرداخت و صورتحساب، کش، تیم‌ها و … صرفا کناره ای از خدمت هایی میباشد که‌این قاب ورک در مشت برنامه نویس ها قرار می‌دهد.

پیش نیازهای فراگیری نرم‌افزار نویسی لاراول
شناخت با HTML و CSS
شناخت با PHP
شناخت با دیتابیس
شناخت با شی گرایی (OOP)
شناخت با معماری MVC
شناخت با دستورها خط امر
شناخت با Composer
چرا یادگرفتن لاراول سون لرن را بخریم ؟
یادگیری لاراول و بروز رسانی سهل وآسان قاب ورک لاراول
سهل‏ سازی فعالیت های معمول در پروسه اپلیکیشن ‎نویسی نظیر احراز نام و نشان، روتینگ، جلسات و کَش
رویکرد ‎اندازی سریع و راحت اطراف‎ ها و رابطه ها چندگانه
سود ‎گیری از ریموت کامپوننت
محدود‎کردن Eloquent با دستورها بی آلایش
بهبود سرعت و ارتقاء ۱۰۰ درصدی سرعت مسیرها
دلپذیر کردن پروسه توسعه و گسترش برای توسعه و گسترش ‎دهندگان فارغ از به خطر پرت کردن امکان‎های نرم افزار
به کار گیری از طریق استاندارد Bundle در  ورژن ‎های اول و به کار گیری از پکیج ‎ها در ورژن نو
اجرای تست‎ های واحد گوناگون با دستورها بسیار معمولی
دسترسی معمولی به دیتابیس و سهولت در تغییر و تحول وکنترل کدها و بروز رسانی و توسعه و گسترش اپلیکیشن ‎ها
به کارگیری از موتور تپملیت Blade

سرفصل های فراگیری لاراول
فراگیری مهیا سازی دور و بر عمل در لاراول
درین بخش مقدمات و دور و اطراف نرم افزار نویسی برای آغاز فراگیری لاراول را پیاده سازی می‌کنیم

پیشگفتار ای بر شی گرایی ( تفاوت کدنویسی روش ای و شی گرا) در لاراول
در‌این گرد‌همایی از گروپ صفحه ارایی در زمینه ی شی گرایی و موردها اون کلام میکنیم. در اولِ گردهمایی در خصوص visibility فوائد و طریق به کارگیری اونها سخن میکنیم. به‌دنبال به ارث بری و کاربرد های اون در نرم‌افزار های عظیم میپردازیم و در غایت مبحث interface ها رو یادگرفتن میدیم تا برای کلاس ها قرارداد هایی رو پیاده سازی کنیم که بایستی از این قرارداد ها پیروی بی نقص بکنند.

پیشگفتار ای بر شی گرایی ( کلاس، ارث بری و interface ) در لاراول
در‌این نشست در زمینه‌ی شی گرایی و موردها اون سخن می‌کنیم که همانند سخن های نقل شده در صدر انجام می‌شود.

پیشگفتار ای بر شی گرایی (قسمت سوم و پایان – static و abstract و trait ) در لاراول
درین گرد‌همایی درباره‌ی کلاس های abstract و به کارگیری اونها و هم چنین تفاوت اونها با interface ها سخن میکنیم. در پی در امر فیلد ها و متدهای static کلام می‌کنیم و در آخر trait ها رو محاسبه می‌کنیم.

فراگیری چک ساختار laravel و migration ها در لاراول
در‌این گرد‌همایی ساختار دایرکتوری های پروژه ای که با laravel تولید گردیده رو ارزیابی می کنیم . در‌پی به دعوا migration ها و کاربرد آنان در مدیر جدول های دیتابیس میپردازیم

یادگرفتن شناخت با Routing فریمورک Laravel در لاراول
در نرم‌افزار های اینترنت اپ یه قسمتی وجود داره برای در دست گرفتن و هدایت درخواست های یوزرها که بهش میگن مسیر یابی . این مسیر یابی در واقع نشانی هایی رو تعریف و تمجید میکنه که استفاده کننده میتونه از اونها داده ها بخونه یا این که داده ها بفرسته.

فراگیری نرم افزار نویسی لاراول هم تحت عنوان یک فریمورک توسعه یافته از یک سیستم routing قادر و بی آلایش به کارگیری می کنه که درین گرد‌همایی بدون نقص به اون میپردازیم

یادگرفتن شناخت با Blade و رئیس پوشه های View در لاراول
پباده سازی اپلیکیشن های ذیل اینترنت  یکی مهمترین قسمت های نرم‌افزار view ها می‌باشند. view ها نصیب خروجی تارنما و مواقعی که مخاطب پایانی می بینه رو هندل میکنه. از نصیب پنل کاربری و رئیس گرفته تا نصیب خروجی اساسی وب سایت که داده ها در اونجا اکران داده میشه. در‌این گرد هم آیی با به کار گیری از موتور قالب Blade این بخش از اپ رو رئیس می‌کنیم.

فضاهای اسم در controller ها در لاراول
controller ها وظیفه اساسی مدیر درخواست ها رو بر عهده دارا‌هستند و این درخواست ها در قسمت های مدیر و سمت مخاطب می بایست به طور غیر وابسته پیاده سازی بشه. درین گرد هم آیی این نوع پیاده سازی رو فراگیری بدیم تا کدهای بهتری رو برای کنترلر ها اموزش داده می گردد.

Model و ذخیره سازی داده ها در لاراول
برای ذخیره سازی اطلاعات در جدول های دیتابیس از model ها میشود که وظیفه برقراری رابطه با دیتابیس و مدیر تراکنش ها و کوئری ها را بر عهده دارا‌هستند. در لاراول سبک ها بوسیله کلاس های خاصی تعریف و تمجید گردیده که متد ها و خصوصیت های خاصی دارا هستند که در‌این گرد‌همایی چک می گردند.

ویژگی های مهم طراحی سایت خبری ارزان


2- سرعت بالای بارگذاری شدن:

با اعتنا به بازدید نسبتا بالایی که وبسایت های خبری دارا هستند سرعت بار گذاری شدن صفحه های طراحی سایت در مشهد  ساخت سایت بسیار اساسی میباشد.


3- رعایت نکات امنیتی :

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری تارنما اهمیت بسیار بالایی دارااست و رعایت این نکات در وب سایت های خبری ضروری میباشد.


4- سئو وب سایت برای موتور های کاوش :

یک وب سایت اینترنتی در شرایطی که شایسته ترین مطالب را داشته باشد، شایسته ترین قالب را داشته باشد و… ولی کسی آنان‌را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. اینترنت گستران عرش نگاه ویژه ای به seo وب سایت های خبری دارااست و وب سایت های پباده سازی گردیده بوسیله ما همواره در ابتدا نتیجه ها گوگل قرار گرفته اند. این زمینه میتواند یاری بسیار متعددی به تارنما های خبری در سمت ارتقا ترافیک و بازدیدکننده بکند.


5- تعریف و تمجید سطح های دسترسی معلوم برای خبرنگار :

مسلما گزینش سطح ها دسترسی معلوم بر طبق تیم های خبری و دکوراسیون های متفاوت وبسایت برای خبرنگاران و یوزرها تارنما در وب سایت های خبری اهمیت بسیار بالایی دارااست.


6- سئو گردیده برای تلفن همراه :

روز آپ تو دیت کاربرانی که از گوشی و تبلت ها برای دستیابی به داده ها استعمال میکنند در حالا ارتقاء میباشد. بار گذاری شدن مطلوب صفحه های در گوشی و تلفن های هوشمند اهمیت بسیار بالایی داراست. وبسایت های خبری پیروز فعلا پیرو بارگذاری شدن صفحه های خویش در تلفن های هوشمند نیز میباشند و به‌این مورد نیز اهمیت خاصی می‌دهند.


7- آسانی :

قسمت رئیس وبسایت به نحوی پباده سازی می‌گردد که اشخاص متفاوت بر پایه ی سطح های دسترسی که دارا‌هستند بتوانند به آسانی داده ها متبوع را بازنویسی نمایند.


8- ارائه خبر و آگهی با فرمت های متفاوت :

علاوه بر خبر‌ها متنی، قابلیت و امکان قرار دادن داده ها به طور صوت، تصویر، فیلم نیز می‌تواند در وب سایت های خبری مصرف شود که جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد.