مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی سایت و نکات مهم در آن


۷- با به کار گیری از سایت  در کسب و کارتان، شایسته ترین کارمند خویش را پیدا نموده اید

طراحی سایت در مشهد فکر کنید که یک کارمند دارید که به صورت مداوم فعالیتهای بهتر و خوبتری در مورد شغلی شما اجرا میدهد، ۲۴ ساعت شبانه روز شغل می نماید، مدام داده ها دقیقی را به شما ارائه میدهد و فروش متاع یا این که خدماتتان را ارتقاء می‌دهد! خب حال یک نرم افزار قادر است شایسته ترین “کارمند” نو شما باشد. شاید بپرسید چرا؟ زیرا برای اکثری از مشاغل کوچک، که استخدام کارکنان زیاد می‌تواند یک ریسک گرانقدر برای آنان باشد، به کارگیری از نرم افزار قادر است یک ROI (رجوع و برگشت سرمایه نخستین) شبیه را با ریسک کمتر و پتانسیل بیشتری برای رویش آماده نماید.

۸- شما می‌توانید راحتتر تجارت خودتان را تجزیه و چک نمایید

یکی‌از شایسته ترین مزایای به کار گیری از نرم افزار اندروید یا این که ios این میباشد که که می‌توانید داده ها را آسانتر گردآوری فرمایید چون نرم افزار مدام در تلفن همراه شما وجود دارااست و به شما در ردیابی دانلود هایی که گردیده، تعاملات یوزرها نسبت به نرم افزار و محصولاتی که یوزرها عشق مند می باشند و خیلی مورد ها دیگر امداد می نماید. همینطور به شما امداد می نماید تا گزینش فرمائید که چه‌طور محصول ها خویش را مشتری مداری نمائید.

۹- با داشتن نرم افزار در واقع یک ابزار بازاریابی در دسترس شماست

معنی بازاریابی دیجیتال یا این که دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) با وجود تارنما یا این که نرم افزار صورت می‌گیرد و سبب می گردد تا شما محصول ها یا این که خدماتتان را بیشتر در معرض اکران مردم  قرار دهید و فروشتان را ارتقا دهید. در این حالت یوزرها میتوانند به طور آنلاین توضیحات کالا و محاسبه هایی که در رابطه آنان گردیده را بخوانند و تجزیه و بررسی، مقایسه و خرید نمایند که در واقع در این حالت نرم افزار جزوی از ابزار بازاریابی شما به حساب آورده می شود.

۱۰- با به کارگیری از نرم افزار برندینگ خویش را ارتقا دهید

نهایی مزیت نرم افزار ارتقا برندینگ شماست. یک نرم‌افزار موبایل منجر ساخت مطرح شدن شما و وجود بیزنس شما در فضای مجازی می‌شود و یوزرها با نصب آن جزوی از مشتریان با مسئولیت شما خواهند شد و همینطور دسترسی در ارتباط جزئیات داده ها کار شما (مانند جای ، کاربر و غیره) را سهل خیس می نمایند.

فیض گیری برای قضیه ضرورتِ داشتن اپلکیشن برای کسب و امور : 
ضرورت به کارگیری از نرم افزار در کسب و شغل های کوچک یا این که حتی بلندمرتبه آنقدر زیاد میباشد که با تلاوت آنان به طبع عملکرد میکنید هر جوری گردیده به ایجاد کرد و توسعه و گسترش آن تاءمل و شغل نمائید که در آپ دیت های بعدی مسلما شما‌را مزیت های بیشتری دراین مورد آشنا میکنیم.

استاندارد های جهانی طراحی وب سایت


استاندارد های جهانی ساخت سایت
یک کدام از شغل های بسیار مهمی که هر طراح و اپلیکیشن نویس اینترنت بایستی طراحی سایت در مشهد به آن اعتنا داشته باشد، تست استاندارد بودن یک وب سایت میباشد. در واقع زمانی می‌گوییم یک برگه اینترنت براساس استاندارد بودن پباده سازی گردیده‌است، خواسته این میباشد که آن وب سایت یا این که برگه اینترنتی از لحاظ HTML و CSS وJavascript  استانداردهای جان دار را رعایت کرد‌ه باشد.
استانداردها به ما امداد میکنند تا مطمئن شویم که تمامی یوزرها به اطلاعاتی که تامین می کنیم دسترسی دارا هستند
که همواره بسط اینترنت را سریعتر و لذت بخشتر می نماید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی با استاندارد های جهانی ساخت سایت آشنا خواهید شد.

ECMA
انجمن سازندگان اروپایی رایانه (ECMA) سازمانی میباشد که به طور رسمی در سال ۱۹۶۱ اساس گذاری گردیده تا نیازهای استاندارد سازی قالبهای رایانه برای مثال زبانهای نرم افزار نویسی و کدهای ورودی وخروجی را برآورده نماید. این سازمان در ژنو سوئیس در اطراف اداره مرکزی سازمان در میان المللی استانداردسازی (ISO) و کمیسیون علم ها الکترونیکی میان المللی (IEC) ساکن شد‌ه‌است. در سال ۱۹۹۴ بود که اسم این سازمان از ECMA به انجمن اروپایی برای استاندارد سازی داده ها و سیستمهای ارتباطی تغییر و تحول کرد.

وظیفه اساسی این سازمان توسعه استانداردها و گزارشهای فنی در موضوع داده ها و فناوری های ارتباطی میباشد. از اونجایی که‌این سازمان یک انجمن از شرکتهاست و خیر یک موسسه استانداردسازی قانونی ، اکثر اوقات با نهادها و موسسه های ملی یا این که دربین المللی همیاری میکند.  بیشتر از ۲۷۰ استاندارد ECMA و۷۰ گزارش فنی منتشر شد‌ه‌است.از این استانداردها ۸۵ آیتم تحت عنوان استاندارد فی مابین المللی به وسیله سازمان میان المللی استانداردسازی (ISO) پذیرفته گردیده اند.

• استانداردهای ECMA

ECMA Script یک لهجه نرم‌افزار نویسی استاندارد شد‌ه‌است که تا حد متعددی بر مبنای JavaScript از Netscape و JScript از Microsoft میباشد. وظیفه اساسی ECMA Script ، که یک لهجه بر اساس شیئی میباشد ، اداره اشیائی میباشد که در صفحه ها اینترنت بوسیله الگوی شیئی گواهی (DOM) معین گردیده اند. این شی ها می توانند اضافه گردیده، حذف گردیده، جابجا گردیده و یا این که از نگاه مختصات تغییر تحول نمایند. این به گسترش دهندگان اینترنت اذن می‌دهد آثاری مانند متن متحرک، کلیدهای گرافیکی و صفحاتی که مبنی بر ورودی کابر فارغ از نیاز به لود دوباره تغییر و تحول میکنند، تولید نمایند.

w3c
طراحان اینترنت مدام با ایراد سازش با مرورگرهای متعدد و یک دست سازی پروتکل ها و تکنولوژی های گزینه به کار گیری خویش روبرو میباشند. استاندارد w3c مخفف عبارت World Wide Web Consortium میباشد که به وسیله کانال جهانی اینترنت مصوب تا با رعایت کردن آن طراحان سایت شل خیس بتوانند فعالیت خویش را اعمال دهند و سازش با مرورگر ها معمولی خیس گردد.

ویژگی‌های یک طراح وب سایت


در حالتی که شما میتوانید ساعتها متعددی را با کامپیوتر بگذرانید، یه خرده طراحی سایت در مشهد استعداد پباده سازی و گرافیکی دارید، از اعمال شغل های خلاقانه لذت می برید، عمل ساخت وب سایت مطلوب شماست. طراحان وبسایت معمولاً اشخاص با تلاشی می‌باشند و بایستی ساعت‌ها متعددی از روز را پای سیستم بگذرانند.
هر روز با بحران‌هایی روبه‌رو میگردند که ممکن میباشد بخش اعظمی از آن‌ها‌را تا قبل از اینً تجربه نکرده‌ باشند. بدین ترتیب چنانچه میخواهید طراح وبسایت باشید می بایست روحیه‌ی باخت ناپذیری را در خویش تقویت فرمائید.


تحصیلات مورد نیاز برای کار ساخت وب سایت
معمولاً فن‌های تحصیلی علم ها کامپیوتر، مهندسی اپلیکیشن و مهندسی فناوری داده ها، برای کار ساخت وب سایت مدرکی دارای ارتباط محسوب می گردند. فارغ‌التحصیلان بعضی از حرفه‌های دارای ارتباط مثل گرافیک رایانه‌ای و بعضا فن‌های دیگر هنری نیز میتوانند به‌این فعالیت وارد شوند.

البته شما قطعاً به داشتن گواهی دانشگاهی دارای ارتباط نیازی ندارید. می توانید عصر‌های آموزشی ساخت سایت را در دانشسرا‌های آزاد بگذرانید. البته بخش اعظمی از اشخاص می باشند که سوای داشتن مدرکی دارای ارتباط، وارد این کار گردیده‌اند و پیروز بوده‌اند. بدین ترتیب درین فعالیت بیشتر از اینکه گواهی اصلی باشد، داشتن عشق و علاقه و مهارت اهمیت داراست.


مهارت‌های مایحتاج
پی بردن گویش های نرم‌افزار نویسی مرتبط با اینترنت
احاطه نسبی به قابل انعطاف افزارهای گرافیکی مثل photoshop
احاطه بر وب و مفاهیم اینترنت
خلاقیت بالا به مراد اخلاق و رفتار اثرها نو
داشتن توان حل زمینه و خط مش منطقی به فعالیت
به‌روز بودن و توان به‌روز نگه داشتن علم خویش

حالت‌های شغلی یک طراح سایت
در حالتی‌که شما یک طراح یا این که اپلیکیشن نویس تارنما گردید، میتوانید برای کمپانی‌های ساخت سایت یا این که در قسمت‌های فناوری داده ها سازمان‌ها و یا این که به‌طور جدا عمل نمایید.
اکنون بیشتر سازمان‌ها و کمپانی‌ها دارنده وبسایت قانونی می باشند و داده ها خویش را از این روش به عموم ارائه میدهند. هرچه به سمت آینده پیش میرویم تعداد کسانی که مشتاق توصیه تارنما می‌باشند بیشتر می شود. از این رو می‌قدرت امیدوار بود که‌این کار رو به پرورش باشد.

یک کدام از مزیت‌های تبارک این فعالیت امکان آزادکاری (freelancing) میباشد که شما میتوانید با داشتن تعدادی سایت،‌ درآمد اینترنتی خیر و خوبی داشته باشید.

هرچه به سمت آینده پیش می رویم اشخاص بیشتری می باشند که به اهمیت داشتن اینترنت‌وبسایت پی میبرند. شما هم تحت عنوان یک طراح بایستی این عارضه ها را بدانید. ما در نوشته ی علمی‌ی چرا می بایست اینترنت‌تارنما داشته باشیم این مورد ها را آنالیز کرده ایم.

مجموعاَ می‌قدرت خاطرنشان کرد بخش اعظمی از طراحان با ساخت سایت، پشتیبانی و رئیس وبسایت، ساخت‌و‌ساز محتوا، بهینه سازی و سئو وبسایت و … وضعیت‌های شغلی نسبتاً خیر و خوبی دارا هستند.

عوامل مؤثر در انتخاب بهترین زبان‌های طراحی سایت


برای این که بدانید چه عواملی در گزینش شایسته ترین گویش‌های ساخت طراحی سایت در مشهد سایت تأثیر گذار می‌باشند شناخت با html و javascript و همینطور Css ضروری بوده و پیشگفتار شناخت با گسترش اینترنت میباشد. دست اندرکاران متعددی بر گزینش یک گویش نرم‌افزار نویسی برای ساخت وب سایت تأثیر گذار می‌باشند. در صدر می بایست ملاحظه کنید از چه پلتفرمی میخواهید استعمال فرمائید. یعنی سروری که می خواهید وبسایت شما بر روی آن پیاده سازی گردد چه نوع سروری میباشد.

در کلیه پلتفرم‌ها نمی‌قدرت از همگی لهجه‌های اپلیکیشن نویسی اینترنت استفاده نمود. مثلا در صورتی سرور شما یک سرور ویندوزی باشد در‌این‌صورت برای اجرای گویش نرم‌افزار نویسی ASp مطلوب میباشد. ولی گویش‌هایی هم وجود دارا‌هستند که میتوانند هم بر روی سرور ویندوز و هم بر روی لینوکس انجام شوند مانند گویش اپلیکیشن نویسی C.

می بایست معین فرمایید که در چه مورد‌ای قرار میباشد به شغل بپردازید. این مورد نیز تعیین شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت نقش اصلی و کلیدی داراست. بایستی با اعتنا به شغل‌هایی که قرار میباشد در حوزه مربوطه اعمال دهید گویش نرم‌افزار نویسی لازم را گزینش نمائید. برای این عمل می‌اقتدار یک محاسبه معمولی کرد و روئت کرد که پروژه‌هایی که در حوزه متبوع چیره فعالیت کرده‌اند از چه لهجه‌هایی برای ساخت‌و‌ساز آن پروژه‌ها مصرف شده میباشد.



ولی اینکه به لهجه‌های تازه نیز نظری داشته باشیم می تواند بسیار اثرگذار و کارآمد باشد. البته بایستی اعتنا کنیم که آن لهجه نو یادگیریش بی آلایش باشد.

فرض فرمایید شما یک لهجه نرم‌افزار نویسی بسیار مالامال توان البته سخت و مشقت بار را گزینش میکنید و آنگاه برای اعمال پروژه خویش ناچار می باشید که از نیروهای کارشناس و فوق حرفه ای برای این شغل به کارگیری نمایید که در این حالت هزینه و حقوق آنان ممکن میباشد برای برخی از پروژه‌های نسبتاً گران قدر توجیه اقتصادی نداشته باشد. به دنبال ما به معرفی بعضا از شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت می پردازیم.

جاوا اسکریپت جزو لازمات و یک کدام از لهجه‌های طراحی وب
جاوا اسکریپت را نمی اقتدار جزو یکی بدون نقص ترین لهجه‌های ساخت وب سایت دانست بلکه یکی گویش های اسکریپتی اصلی و تاثیر گذار در پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد. این گویش قسمت اصلی و بسیار بزرگی از پباده سازی صفحه های اینترنت را java script و Html و CSS تشکیل میدهند. این لهجه را با لهجه جاوا نباید مقایسه کرد.

چون گویش جاوا یک لهجه اپلیکیشن نویسی بدون نقص و همگی چی تک تک میباشد. البته java script یک لهجه اسکریپت نویسی میباشد که در پباده سازی صفحه های دیدنی و برخورد گرا اینترنت می تواند به عمل گرفته خواهد شد. با به کار گیری از این گویش اسکریپتی میتواند از حیث گرافیکی بر روی طراحی وب سایت فعالیت کرد.

همینطور برای در اختیار گرفتن کاراکترهای ورودی و اعتبار سنجی در ساخت وب سایت به شغل گرفته گردد. جاوا اسکریپت را می‌اقتدار یک لهجه یکسری وجهی دانست که قادر است از توابع، api ها المان‌های html در پباده سازی یک وب سایت قشنگ از آن بهره برد.

اهمیت طراحی سایت


۱. کاوش در گوگل برای خرید و اخذ سرویس ها
شما تحت عنوان مالک یک تجارت، می بایست بدانید که مشتریان شما، برای تحقیق در ارتباط کالا طراحی سایت در مشهد یا این که خدماتی که در‌پی آن میباشند، کجا کاوش می نمایند و به‌دنبال تامین کنندگان نیاز خویش می باشند. در دنیای امروز اکثر اشخاص یا این که به صورت دقیقتر، 93% از اشخاص برای اعمال تحقیق و چک های خویش، در وب کاوش می نمایند. به ویژه Google که تحت عنوان مرجع و گرانقدر ترین موتور کاوش در وب میباشد.

از این رو، به اهمیت ساخت وب سایت برای بیزنس ها پی میبریم. به این دلیل که بیشتر تصمیمات تجاری، با جسجتو در گوگل جاری ساختن میشود. بدین مفهوم که در شرایطی که شما وب سایت ندارید، 93% از مشتریان بالقوه بازار خویش را از دست داده و تنها به 7% از آنها میتوانید بفروشید!


۲. اهمیت طراحی وب در ماهر بودن شما
استدلال دیگری که اهمیت و ضرورت طراحی وب سایت را نشانه میدهد، این میباشد که نصیب بزرگی از بازار، در‌حالتی که که وب سایت نداشته باشید، به هیچ وجه به اکانت نیاورده و روی تولیدها یا این که سرویس ها شما اکانت گشوده نمی‌کنند!

امروزه با اعتنا به پیشرفت های فراوان در عرصه دیجیتال مارکتینگ و کسب و شغل های متعدد آنلاین، شرکت های یا این که بازار هایی که سایت ندارند، از دید خیلی از یوزرها سابق بوده و به حیث آنها، تولیدات قابل قبولی به وسیله این بیزنس ها، ارائه نخواهد شد و این تصور را به استفاده کننده میدهد که کمپانی متبوع، ضعیف میباشد!


۳. دسترسی آسوده به شما برای یوزرها
داشت یک سایت، این مجال را برای شما به وجود میاورد که یوزرها، شل خیس شما‌را پیدا کرده و درمورد شما یا این که سرویس ها و محصولاتتان داده ها کسب نمایند. همینطور به جواب سوالاتی که در حوزه‌ کار شما دارا هستند، برسند!

همینطور یک وبسایت بهتر میتواند اشکال دیگر بازاریابی را برای شما سهل و آسان خیس کند. به صورت نمونه با تبلیغات (ad) گوناگون در وب، می‌توانید یوزرها خویش را به یک برگه فرود یا این که landing page خاص متبوع خویش هدایت کرده و با ارائه سرویس ها یا این که تولید ها آیتم نظرتان، دسترسی را برای یوزرها به کلیه قسمت های بیزنس خویش سهل نمائید.

۴. هزینه مطلوب ساخت سایت در مقابل مزیت های بی شمار
یکی از دیگر از نکاتی که اهمیت و ضرورت طراحی وب سایت را توجیه می نماید، مخارج تحت در مقابل مزیت های اکثری میباشد که در عوض آن اخذ خواهید کرد. با اعتنا به نیاز های شما، یوزرها یا این که مشتریانتان، تجهیزات خاصی که در سایت خویش نیاز دارید و پارامتر های دیگر، می‌توانید تعرفه های مختلفی که از طرف خدمت دهنده های طراحی وب ارائه می گردد، تعیین نمایید. در بخش تعرفه های ساخت وب سایت در‌این نصیب، میتوانید تعرفه های طراحی وب سایت گروه لومینا را ملاحظه کنید.

۵. ضرورت طراحی وب سایت در نرخ رجوع و برگشت سرمایه (ROI)
از سایر نکاتی که اهمیت پباده سازی یک تارنما بهتر را معین می نماید، این میباشد که به کمپانی شما نرخ برگشت سرمایه مثبتی می‌دهد. وقتی که شما آغاز به فروش و ارائه سرویس ها میکنید، هزینه هایی را بابت آن پرداخت خواهید کرد که بخشی از این هزینه ها نیز، صرف تبلیغات شود. حالا شما با هزینه ای کمتر و اول، وبسایت خویش را خواهید داشت و بوسیله آن، فروش و ارائه سرویس ها خویش را بیرون از محدوده مجال و جای یک‌سری برابر کرده و در سود، نسبت به مخارج اول بسیار ذیل، فروش بسیار بالایی خواهید داشت.

این دستور سبب ساز میشود که نرخ برگشت سرمایه شما با ریسک بسیار تحت، مدام مثبت بوده و منفعت نیکی داشته باشید.

۶. یک توشه طراحی وب و برای مدام
یک کدام از دیگر از مزیت های فوق العاده ساخت وب سایت، این میباشد که زمانی شما یک توشه، روی آن سپرده گذاری می‌کنید، تا ابد برای شما باقیمانده و به شغل خویش ادامه خواهد بخشید. کدام طریق بازاریابی را میشناسید که با یک توشه مبادرت، مدام باقی بماند و برای شما سودآور باشد؟

وقتی که شما روی شیوه های گوناگون بازاریابی و تبلیغات سپرده گذاری می‌کنید، مانند اطلاع رسانی مجله، بیلبورد و… با یک توشه هزینه، یک سود مشخص اخذ خواهید کرد و پس از وقتی معین، تک تک میگردد. درحال حاضر در شرایطی که در‌این سپرده گذاری، سود مطلوبی اخذ نکنید، هزینه متعددی پرداخته اید که گشوده نخواهد گشت و از طرفی، تبلیغات نیز تک تک گردیده و از در میان رفته میباشد! به عبارت دیگر، نرخ رجوع سرمایه شما منفی بوده و کمپانی متحمل ضرر و زیان گردیده‌است!

ولی اهمیت پباده سازی یک تارنما حرفه‌ای آن جایی معلوم می‌گردد که شما با یک توشه هزینه، یک بستر بازاریابی مستمر برای خویش خواهید داشت که بوسیله آن، در هر وقتی میتوانید بازاریابی فرمائید و نرخ رجوع و برگشت سرمایه خویش را به سمت مثبت تغییر‌و تحول دهید!