مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آنالیزگر سئو سایت

طراحی سایت در مشهد

ابزارهای نظارت عبارات با اهمیت دربرگیرنده ۲ بخش جادویی و یک بخش آمارگیری سخت می باشند .

برای این‌که بتوانید از تکنیک های بهینه سازی تارنما که آموزش می دهیم به خوبی استفاده نمائید ، برای هر کدام از صفحه های پباده سازی سایت بیش از دو تا سه واژه و کلمه حساس را آرم نگیرید . یکی از ایرادات رایج مبتدیان سئو سایت این می‌باشد که برای هر برگه بیش از ۵۰۰ واژه ی با اهمیت را معین می نمایند و توقع دارا‌هستند که در گوگل برای این لغت ها رتبه یک بگیرند . این عمل ممکن بود قریه سال پیش پاسخ بدهد اما در اکنون حاضر موتور های کاوش از الگوریتم های بسیار پیچیده ای استعمال می نمایند و از این شیوه نمی بضاعت به آن ها مکر زد . به همین عامل می‌باشد که خوبتر هست از تعداد مقداری از لغات حیاتی کوتاه و مختصر آغاز شود . برای پباده سازی وب تارنما های نو نسبتاً عیر ممکن هست که از همان آغاز برای تعداد زیادی از کلمات مهم رتبه ی خیر و خوبی داشته باشند .



PageRank

در سئو سایت PageRank در لغت به معنای ” جایگاه ی برگه ” می باشد و سیستمی میباشد که اساس گذاری آن توسط مشهورترین موتور های جستجو یعنی گوگل انجام شد . در مقدمه موتور های جستجو به تمام طراحی وبسایت ها به طور یکسان سکو می دادند و نتایج کاوش صرفا بر شالوده محتوا و تگ های متایی که در آن صفحه های قرار داشتند ، بود .

با عبور کرد بازه زمانی سیستم PageRank یا همان مرتبه بندی صفحه های ، موتور های کاوش را و نیز مبحث سئو تارنما را دگرگون ساخت و یک فاکتور دیگر به معیارهای سئو و با صرفه سازی وب وب سایت افزود یعنی : اعتبار پباده سازی اینترنت سایت برای اینکه معین شود یک طراحی وب وبسایت تا چه اندازه حیاتی و دارای اعتبار است، گوگل پباده سازی سایت های بزرگ متعددی را تعیین کرد، پباده سازی اینترنت وب سایت هایی نظیر cnn .com و dmoz .org و espn .com . این گونه از طراحی وب سایت ها به طور واضح معتبر بودند و گوگل اینگونه دریافت که در‌صورتی‌که این نوع از پباده سازی وب وب سایت ها به وب سایت دیگری ( مثلا طراحی سایت B ) لینک دهند ، در این صورت پباده سازی وب وبسایت B می تواند چکیده از اعتبار آن طراحی وبسایت را در پروسه سئو وبسایت کسب نماید و به همین ترتیب در صورتیکه طراحی وبسایت B به طراحی وب تارنما دیگری ( برای مثال پباده سازی وب سایت C ) لینک می داد ، در این صورت پباده سازی وبسایت C نیز می توانست گوشه ای از اعتبار آن را کسب کند و همین طور پباده سازی سایت کوچکتر نیز .

با به کارگیری از همین سیستم برای اعتبارسنجی یک طراحی اینترنت وبسایت و مقوله سئو تارنما و بهینه سازی اینترنت وبسایت ، گوگل توانست به هر پباده سازی وبسایت بر مبنا اعتبار آن عددی را از ۰ تا ۱۰ زیر عنوان PageRank (یا سکو ی ورقه ) نسبت دهد . اما سیستم PageRank تا شرایط کنونی فراوان پیچیده خیس گردیده است ولی اینگونه مقدمه شد .



تشخیص پیاده سازی شدن سایت به صورت واکنشگرا

طراحی
وبسایت در مشهد
چه
جور بفهمیم یک وبسایت ، ریسپانسیو پباده سازی شده است ؟

با معنا سایت رسپانسیو یا این که واکنشگرا آشنا شدیم در حال حاضر برای آزمایش رسپانسیو می‌توانید مرورگر خود را ازحالت maximize خارج نمائید و با موشواره خویش کاغذ مرور گر را کوچک و بزرگ نمایید ، می بینید که سایز کاغذ عوض می گردد البته متن ها و لینک و پیوند و لینک ها کماکان خوانا میباشند و نیازی به zoom in و یا این که این که zoom out و اسکرول ندارند ، این کار را هم در ورقه مهم و نیز در برگه های داخلی تست نمائید .

در سالیان اخیر دقت زیادی به این مدل از پباده سازی شده است ، پباده سازی ریسپانسیو چه بسا اپلیکیشن‌های منحصربه‌فرد به فرد را به معضل میکشد و مواقعی چشم شده که صاحبان سایت‌های دارای اعتبار به جای تمرکز روی اپلیکیشن‌ها به پباده سازی ریسپانسیو روی آورده‌اند .

گوگل نیز به طور قانونی پباده سازی سایت ها به طور ریسپانسیو یا این که برخورد گرا را پیشنهاد نموده میباشد .

مزایای
وب سایت رسپانسیو یا این که این که واکنشگرا چه است؟

موارد
تحت برای شما مشخص و معلوم می‌نماید که دقیقا مزایای وب سایت رسپانسیو یا این که واکنشگرا چه میباشد:
یک وب سایت رسپانسیو یا این که واکنشگرا سبب جذب بخش اعظمی از کاربران به سمت خود میشود هم حال آنکه سایتی که رسپانسیو نباشد بیش تر کاربرانی را که با موبایل یا این که تبلت وارد وب وبسایت گردیده اند را به جهت سختی کار از دست می دهد .
سایتی که رسپانسیو باشد به کار گیری کننده پسندتر و اصطلاحا user friendly می باشد و این خویش یک امتیاز پهناور در جذب مشتری محسوب میگردد .
یک تارنما رسپانسیو یا این که این که واکنشگرا از لحاظ گوگل محبوب تر می‌باشد .
واکنشگرا یا این که این که رسپانسیو بودن یک وب سایت می تواند روی سئو وب سایت تاثیر داشته باشد .
تبدیل یک وب وبسایت واکنشگرا یا این که این که رسپانسیو به اینترنت قابل انعطاف افزار زیاد سهل و آسان خیس هست .
با دقت به موردها فوق تا یک خصوصی سال آینده دیگر ایجاد اینترنت وب سایت ها به طور عادی منسوخ شده و وب سایت های رسپانسیو جایگزین آن ها می گردند .

چه
طور سایت ریسپانسیو بسازیم؟

در اکنون حاضر که تماما متوجه شده اید که تارنما رسپانسیو یا این که این که واکنشگرا چه چیزی می‌باشد میتوانید برای رسپانسیو کردن وب سایت خویش مبادرت فرمائید .

در‌این نوشته ی علمی ما به مطرح شدن دو روش اکتفا کردیم ، امیدوارم به فعالیت گیری واجب را ببرید .

برای
ساخت کاغذ های ریسپانسیو احتیاج به داشتن پیش زمینه هایی در باب css3 و html5 و JavaScript و به کارگیری از مدیا کوئری ها دارید ، همینطور مستلزم به به کارگیری از کامپوننت ها و کادر ورک های خاصی خواهید داشت ، مثل به کارگیری از فریم ورک های bootstrap ، Foundation ، Skeleton YAML و…
به دنبال قصد تولید یک کاغذ وب سایت ریسپانسیو عادی را با به عمل گیری از مدیاکوئری (media query) داریم .

ما با به کارگیری از media query تعیین می کنیم ورقه وب وبسایت در هر دستگاهی با رزولوشن های مختلف چه طور نمایش داده شود .

مثلا با به کار گیری از تگ media@ تعیین طراحی سایت در مشهد می کنیم که در‌حالتی که میزان عرض رزولوشن دستگاه 320 پیکسل باشد بک گراند برگه سبز شود .

از تگ مدیا برای تولید قالب ریسپانسیو به کارگیری می‌کنیم ، این تگ رزولوشن دستگاه را نظارت می نماید و مبنی بر آن از کدهای منحصربه‌فرد دارای ربط با آن وضعیت به کارگیری می کند .

برای
ساخت وبسایت ریسپانسیو نیازی وجود ندارد به مقدار بی نهایت مقدار رزولوشن را در ذهن خود داشته باشید ، این کدها بر طبق رزولوشن های استاندارد تولید میگردند:

نکات مهم طراحی وب سایت


نکات کلیدی طراحی وب؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری ایجاد وبسایت از چند اصول استاندارد پیروی میکند که رعایت آن موجب ارتقا عملکرد اینترنت سایت در ارتباط با کاربران مجازی می شود . درین نوشته‌ی  طراحی سایت در مشهد علمی شمارا با نکات اساسی ایجاد وب سایت و پباده سازی پورتال آشنا خواهیم کرد .

طراحی

سایت در مشهد

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌وبسایت به راحتی قابل مشاهده هست و هر بازاریاب می داند که چه اندازه ترافیک اخذ می نماید . ولی آنچه آن‌گاه از آن حادثه میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد .


به همین برهان نکات تولید وب سایت سخت می باشد و پایین تاثیر عامل ها متعددی قراردارد . چه بسا بعد از آن از انجام دادن 1000 پروژه غالب وب برای ما طاقت فرسا است که بدانیم چه چیزی به لایق ترین وجه عمل می کند .


در این مقاله ۲۷ نکته ساخت وب وب سایت برای شما آورده شده است . بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها صورت گرفته است و قادر می‌باشد برای طراحان جدید کار و شغل ها کوچک و وسیع کارآمد باشد .


چیدمان

ساختاری اینترنت‌تارنما اینترنت‌تارنما درواقع مشتمل بر دو چیز میباشد، پیاله و محتوا .


کاسه اینترنت‌تارنما نیز دربرگیرنده دو چیز هست: ساختار و سبک .


در آغاز با ساختار آغاز میکنیم که نکات آن در ارتباط دکوراسیون برگه است .


سفارش

اینترنت سر: تکنیک‌های پباده سازی اینترنت سایت

۱ .اهرم

سلسله مراتبی بصری


هر صفحه دارای سلسله مراتب بصری هست .

در صورتی با معنا این عبارت آشنا نیستید ما تعریف و تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان وب از سلسله مراتب بصری به کارگیری میکنند تا دقت بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده حیاتی جهت دهی نمایند . طرح اینترنت دربرگیرنده شرایط (بالا و زیر کاغذ)، اندازه‌ها (پهناور یا این که این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد .


۲ .به

کارگیری از یک عنوان توصیفی و حساس در ورقه اصلی


تیتر در بالای کاغذ حیاتی قرار دارد و توانمند است توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد . در چهره توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن می‌باشد نتواند به اولین سوال خویش یعنی «آیا من در جای مناسب هستم؟» جواب دهد . همچنین تیتر توصیفی برای به کار گیری از کلمه و واژه اصلی هدف و نشان دادن رابطه می‌باشد . بخش اعظمی از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل فهم می‌نویسند . البته روشن و واضح بودن عنوان یک نحوه هوشمندانه‌خیس هست . خوب تر می‌باشد به جای تایپ کردن یک تیتر دیدنی اما غیر قابل شعور یک تیتر توصیفی بنویسید .


تعیین دامنه برای ساخت سایت


تعیین دامنه برای ساخت سایت

هاست
دامنه تنها یک نام منحصربه‌فرد برای شماست، و برای اکران تارنما نمی‌توانیم داده ها را روی یک اسم خالی سوار کنیم. پس ما نیاز داریم یک دور و بر و یاد هم بخریم، که داده ها را وارد آن کنیم و این داده ها در کانال جهانی وب قابل دسترسی برای مخاطبان شود.
سیستم رئیس محتوا
وب سایت ما تا انتها به یک صورت باقی نمی‌ماند. ما همواره کارایی میکنیم تارنما خویش را بروز کنیم، برای یوزرها مطالب تازه قرار بدهیم، تولیدات جدیدمان را بار گذاری کنیم و ... .

درحال حاضر دو رویکرد داریم!

راه و روش دشوار‌خیس این میباشد که هر خصوصی وارد فضای ذخیره‌سازی داده ها سایتمان (در هاست) بشویم و برای افزودن مقاله نو کدنویسی کنیم و تارنما را به گند بکشیم!
و رویکرد دوم اینکه یک سیستم رئیس محتوا بر روی هاست نصب کنیم. سیستم‌های رئیس محتوا مثل وردپرس، جوملا و ... رسالتشان این میباشد که \"رئیس و اضافه کردن محتوای وب سایت\" را برایمان بی آلایش نمایند. در واقع تنها کافی میباشد نوشته‌ی علمی، عکس و یا این که تولیدات خویش را وارد آنان کنیم تا به صورت خود کار داده ها ما در وب سایت اکران داده شود.
قالب تارنما
صد رد صد شما هم تا به حالا وارد تارنما‌هایی گردیده‌اید که گرافیک و زیبایی بصری آن را تحسین کردید. این زیبایی ظاهری به قالب تارنما برمی‌گردد. این قالب‌ها در واقع مثل پوسته‌ای روی وب سایت شما قرار میگیرند و فونت، بعد ها، ردیف‌ها، رنگ‌ها، و به کل فضا وب سایت را گزینش میکنند. می توانید قالب آیتم نظرتان را از در بین مثال‌های جانور تعیین فرمائید یا این که پباده سازی قالبی که در ذهنتان میباشد را به یک طراح بسپارید.

تمجید هاست
اکنون که با مفاهیم پیش‌نیاز آشنا شدیم، برویم رمز اصل مقاله! اذن بدهید نخستین تعریف و تمجید رایج \"هاست چه است\" را با هم بخوانیم و آن‌گاه برای فهم بهتر آن را با یک رستوران مقایسه کنیم!

هاست یا این که میزبانی اینترنت (به انگلیسی Host) قسمتی از یک سرور میباشد، که به ازای پولی در دست شما قرار می گیرد. این سرور مدام و به طور 24 ساعته به وب متصل میباشد. هم اکنون در صورتی شما در هاستتان داده ها وبسایت خویش را قرار دهید، تارنما شما در سرتاسر وب در دسترس قرار می گیرد. و مخاطبان می توانند با وارد کردن نشانی وب سایت در مرورگر، هر لحظه از شبانه روز وارد تارنما شما بشوند.

فکر کنید هاست یک رستوران ایتالیایی خوشمزه میباشد!
رستوران ایتالیایی دوست دارید؟ اینجانب که دلداده ماکارونی با پنیر هستم! خب، تصور کنیم که شما قصد دارید یک رستوران خیلی خفن در شهر بهره برداری نمایید.

طراحان وبسایت


زمانه متعددی به طول انجامید تا طراحان وبسایت به‌این زمینه پی ببرند که محتوا ی باطن تارنما مهم ترین و تاثیر گذارترین قضیه در ساخت وب سایت میباشد. برای آنکه محتوای وب سایت برای استفاده کننده جذابیت داشته باشد می بایست پارامترهای زیادی را مد حیث قرار اعطا کرد تا متن حاکثر عملکرد خویش را داشته باشد و هم برای یوزرها گیرا و قابل استعمال باشد و  استفاده کننده در درک مسئله در گیر سردرگمی نشود ومتن به طور کامل بدیهی باشد.
در واقع یک وب سایت هرچند پباده سازی مطلوب و جذابی داشته باشد البته محتوای آن برای یوزرها عملکرد نداشته باشد وبسایت عملا ناکارآمد خواهد بود همینطور عکس مقاله یعنی محتوای دیدنی و گیرا فارغ از پباده سازی مطلوب نیز همین مورد را در ادامه داراست. بدین ترتیب  پباده سازی یک وبسایت با محتوای آن کامل کننده و حامی  یکدیگر می‌باشند و در هنگام ساخت وب سایت بایستی هردو را در الویت قرار بخشید.

-در ساخت سایت از مطالب پر‌نور و بدیهی استعمال فرمایید.

در ساخت وب سایت این نکته رو مد حیث قرار بدهید که متن آن بایستی پر‌نور و قابل ادراک و دور از هرگونه ابهامات باشد.در‌صورتی‌که محتوای وبسایت برای استفاده کننده نا مفهوم باشد ممکن میباشد استفاده کننده در گیر سردرگمی شود و استفاده کننده را به سوی ایرادات سوق دهد.

برای اینکه اطمینان نتیجه ها نمایید مطالب شما برای همه یوزرها پر‌نور و مضمون‌ میباشد از شخصی که باسایت و محصول ها وبسایت شما شناخت ندارد بخواهید مطالب تارنما شمارا بخواند و لحاظ خویش را بگوید.

-مطالب را به طور خلاصه مطرح نمایید.

 با گزاره های مازاد و مطالب زیاد یوزرها خویش را خسته و دلزده نکنید.در واقع مدام عملکرد فرمایید خیلی زود به اصل قضیه بپرازید با این فعالیت یوزرها تارنما شما می‌توانند به سایر شغل های خویش در وب سایت شما رسیدگی نمایند و مطالب مهم تارنما شمارا زودتر بخوانند .

-از تیترها و تیتر های دیدنی در طراحی وب استعمال فرمائید.

برای جذب استفاده کننده از تیترهای وسوسه انگیز و تیترهایی که نوعی شوخ طبعی در آن موجود است استعمال نمائید بااین طرز ذهن مخاطب را می‌توانید سرگرم فرمائید و دقت وی به قضیه را جلب فرمایید.