مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

گرافیک در طراحی سایت

شایسته ترین شرایط 20 الی 25 درصد توفیق وب سایت به گرافیک نقش داره، اما تصور کنین سایتی با گرافیک خوب، اما ساختار و چینش قابل قبولی نداره، محتوا قابل قبولی ساخت نمیکنن و این موجب بیرون شدن مخاطب از وب سایت میشه .

اینجانب برای یه وبسایت 5 الی 6 ماه وقت گذاشتم (کلیه پباده سازی هم برای اینجانب به معنای تصاویر  طراحی سایت در مشهد و افکت ها بود) پس از پباده سازی یه وب سایت خوشکل و خوشگل تفکر می‌کردم هرکی وارد وبسایت شه صرفا کافیه گرافیک وب سایت رو ببینه و تموم! البته اتفاقی که به زمین خورد خیلی با خاطر پردازیام فرق داشت .

تارنما اینجانب تنها تصاویر قشنگی داشت ولی یکی همکارام با سایتی که به هیچ عنوان گرافیک آنچنان خیر و خوبی نداشت بایستی اعتراف کنم که فروش خیلی نیکی داشت در سود گرافیک تنها استدلال توفیق وجود ندارد! و قرار وجود ندارد یه گرافیک ناب و بهتر و منحصر داشته باشین .

بعدا با تحقیق بدین سود رسیدم که گرافیک وبسایت تنها تصاویر وجود ندارد و علاوه بر تصاویر چیز های دیگه ایی هم می باشد که مهمه؛ مثل:

فونت ها
رنگ ها
مسافت در بین خطوط
Buld بودن برخی عبارات

نکته1: گرافیک ها به سمت آسانی رفتن، که با چک تارنما ها و مارک های چیره به‌این فیض میرسین.

نکته2: گرافیک بغرنج به جهت سردرگم کردن بازدید کننده سبب ساز کاهش فروش میشه.
متعادل بود محتوا :

متعادل بودن محتوا در ساخت وب سایت

یه نکته خیلی اصلی در باب محتوا این میباشد که شما می بایست استراتژی محتوا رو مطابق با یوزرها انتخاب نمائید. گرچه امروزه محتوا کوتاه طرفدار بیشتری داره(مبتنی بر اینکه میگن وب اشخاص رو سطحی کرده )

البته طبق گفته ی محمدرضا شعبانعلی وب سایت متمم از تکثیر محتوا کوتاه هراس دارن! و یوزرها این وبسایت از محتوا زمانبر استقبال میکنن.

پس شما هم مطابق یوزرها خودتون محتوا ساخت و ساز کنین البته محتوا خیر اونقدر کوتاه باشه در توان یک سری خط(خیلی ها بدین سمت رفتن) خیر اونقدر وقتگیر که استفاده کننده خسته بشه، تجربه کاربری یکی‌از اصل های برنده بودن سایت میباشد.

کاری که اینجانب برای محتواهای زمانبر جاری ساختن میدم اینه که اولیه مقالاتم جدول سرتیتر محتواهارو قرار میدم تا کاربرا به راحتی هر بخشی رو که میخوان بتونن مطالعه کنن.
داشتن مدل خاص:

رنگ اختصاصی شما(رنگ لوگو)، فونت تارنما(در اکثر بخشها)،پباده سازی و نگارش شما از یک مدل خاص تقلید کنه که به برندینگ شما امداد متعددی میکنه.

سفارش ما:یادگرفتن بدون‌پول دیجیتال مارکتینگ
نکات اصلی در طراحی وب سایت مغازه های اینترنتی

در طراحی وب سایت، پباده سازی صفحه ها اهمیت بسیار بالایی دارا‌هستند، درین قسمت اصول طراحی وب طبق بازاریابی اینترنتی رو براتون اوردیم و از برگه نخستین استارت می کنیم

کاربرد css در طراحی سایت

یکی‌از گویش های اپلیکیشن نویسی اساسی و پر کاربرد در طراحی وب سایت استعمال از دستور کار آبشاری یا طراحی سایت در مشهد این که css میباشد. پیش از اینکه در خصوص عامل اساسی بودن css در ساخت سایت کلام کنیم، نخست توضیحاتی را در ارتباط css ارائه میکنیم. css یک گویش نرم‌افزار نویسی بسیار توانمند میباشد که برای در دست گرفتن اکران و لمس محتوای درج شده در html آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. ولی این به چه مفهوم میباشد؟ در واقع خواسته این میباشد که در صورتی ما دارنده یک عنصر وبسایت هستیم، از جمله عنصر تیتر، و می‌خواهیم اندازه متن آن را 20 پیکسل و رنگ آن را بر روی مشکی تهیه و تنظیم کنیم، بایستی از css برای در اختیار گرفتن نحوه اکران عنصرها به کار گیری کنیم.

در اینجا یک سری ادله برای کاربرد css در طراحی وب ذکر میکنیم:

• css موجب منفعت وری و تلاش در پباده سازی و آپ دیت رسانی می‌گردد. با استعمال از css ما حاذق به ساخت‌و‌ساز ضوابط، و انجام این ضوابط به اکثری از موادسازنده در وبسایت خوا‌هیم بود. این رویه، هنگامی که مشتری نیاز به تغییرات کلان در وبسایت خویش دارااست، بسیار اثرگذار خواهد بود. از آنجایی که محتوا تماما از پباده سازی غیروابسته میباشد، براین اساس می توانیم این تغییرات را در css پیاده سازی کنیم.

• css موجب دانلود سریع خیس برگه وب سایت می‌گردد. از آنجایی که قواعد فقط یکبار بوسیله مرورگر دانلود می‌شوند، آن‌گاه ذخیره گردیده و برای بار گذاری کل صفحه های استعمال میگردد، به کارگیری از css قادر است موجب بار گذاری شل خیس برگه و افزایش عملکرد تارنما گردد. این دستور سبب به کاهش ترافیک ما یحتاج و لازمات ذیل خیس می گردد که در فیض موجب صرفه جویی در مخارج مشتری میشود.

• فعالیت با css سهل میباشد. از آنجایی که ما کارکشته ه غیروابسته سازی مجموع جنبه های بصری وبسایت از محتوای آن هستیم، به کار گیری از css در ساخت سایت به ما این قابلیت و امکان را میدهد تا تخت گاز طرح را ساخت کرده و خطاها را برطرف کنیم.

اینها فقط یک‌سری استدلال از عوارض کاربرد css در ساخت وب سایت میباشد. اگرچه در اینجا ما داده ها متعددی درباره ی جزئیات css ذکر نکردیم، البته امیدوار هستیم که با این داده ها شعور بهتری درخصوص عارضه ها استعمال از css پیدا کرده باشید. اکنون به طور تقریب بیشتر اشخاص در طراحی وب سایت از css به کار گیری می نمایند.

دسترسی شبانه‌روزی
طراحی سایت در مشهد یک اینترنت‌وبسایت در واقعیت یک مغازه و یا این که یک کمپانی شبانه روزی میباشد که مشتریان در هر ساعت از روز می توانند با مراجعه به آن از سرویس ها و محصول ها آگاه شوند و مبادرت به خرید کنند. لذا می‌قدرت سود گرفت داشتن یک اینترنت‌وب سایت، به معنای شبانه‌روزی کردن بیزنس میباشد.
۳. حراجی‌های عظیم

فرض فرمائید یک مغازه در یک شهر مبادرت به تاراج کردن بخشی از تولیدات خویش نماید. مطلقا بقیه مشتریان در بقیه شهر خیر فقط از این حراجی باخبر نمی شوند بلکه قابلیت مشاهده مال و خرید را نخواهند داشت. البته در یک فروشگاه آنلاین، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر فردی از هر کجای جهان میتواند از روش اینترنت‌تارنما توصیه خویش را تصویب و پرداخت و از روش سرویس ها پست آن را اخذ نماید.
۴. بازاریابی آسوده

مطلقا تبلیغات در دنیای وب شل‌خیس، پربازده‌خیس و سریع‌خیس خواهد بود. همینطور با به کارگیری از سرویس ها گوگل ادز و بهینه سازی وب سایت می‌اقتدار به کسب‌وکار اینترنتی رونق بیشتری بخشید.
سرویس ها گوگل ادز، سیستم تبلیغات در گوگل بوده که یک تارنما با پرداخت هزینه و شارژ اکانت کاربری خویش، قادر است با عبارات کلیدی خویش، در ورقه اولیه جستجوی گوگل قرار گیرد. تا هنگامی که اکانت کاربری شما معتبر باشد، این تبلیغات ادامه پیدا کرده و اشخاص بیشتری وارد اینترنت‌وب سایت شما میشوند.

درحال حاضر با یک پباده سازی مطلوب و همینطور یک گرافیک بهتر می‌قدرت متکی بودن مشتریان را جلب کرد تا سفارشات خویش را تصویب و مبادرت به خرید کنند. برای آغاز تبلیغات از روش سرویس ها گوگل ادز، تعیین عبارات کلیدی مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار بوده که مشاوران اینترنت‌سر در این مورد میتوانند مشتریان را پند نمایند تا با یک تعیین مطلوب، با پرداخت کمترین هزینه به شایسته ترین فیض دست یابند.
در کنار مفاد مذکور و صدها ادله دیگر که قادر است داشتن یک اینترنت‌تارنما را الزامی قلمداد نماید می بایست اعتنا داشت که مراد از اینترنت‌وب سایت، سایتی مطابقت و همخوانی با استانداردهای جانور بوده که مشتمل بر یک پباده سازی استاندارد، گرافیک مطلوب، کدنویسی‌های درست و همینطور محتوای مطلوب باشد و بتواند چشم و شناخته خواهد شد. مسلما صاحبان کسب‌وکار بایستی به کیفیت مطالب و ساخت و ساز محتوای ساخت گردیده بررسی کافی داشته باشند و مطالب پیش از تکثیر به طور ظریف تحلیل شوند. تصاویر مصرف شده در یک اینترنت‌وبسایت بایستی دارنده کیفیت مطلوب باشد و مشتری را به خویش جذب نماید.

به کار گیری از سیستم های کد گشوده (open source):

یک‌سری سیستم های کد گشوده مانند جوملا، وردپرس، PHPnuke ، dotnetnuke و... در وب وجود طراحی سایت در مشهد داراست که با به کارگیری از آنان می‌توانید ساخت سایت نمایید که تماما مجانی و بدون‌پول میباشد. به انگیزه اینکه این این سیستم ها و کد ها برای رفع نیاز شما ساخته نشده اند در زمان بر بازه جواب گوی شما نخواهند بود و مجبورمیشوید وبسایت خویش را تغییر و تحول بدهید.

طراحی وب سایت مخصوص:

در‌این طریق شما با مراجع به کمپانی طراحی وب ، طراحان وب سایت آن کمپانی سایتی مبنی بر نیاز و مراد های شما پباده سازی می نمایند. اعتنا داشته باشید شرکتی که گزینش میکنید اصول seo طراحی وب سایت را رعایت میکند درمگرنه فیض دلخواه تان را بدست نمی اورید.

ساخت سایت seo گردیده:

توفیق یک وب سایت در گرو استدلال مهمی به اسم سئو تارنما میباشد. در صورتی‌که می‌خواهید از نرم‌افزار های کد گشوده استعمال فرمایید ترجیحا وردپرس را تعیین فرمائید به دلیل آن که از دید سئو حالت مصاعد و قابل قبولی داراست البته در شرایطی که می خواهید از طراحی وب سایت منحصربه‌فرد به کار گیری فرمائید توجه نمایید که شرکتی را برگزینید که مسلط بر seo و مفاهیم آن باشد. به این دلیل که شایسته ترین و خوشگل ترین طراحی وب را داشته باشید سوای بازدیدکننده هیچ ارزشی ندارد.

بعضی از تاجران تصور می نمایند که خوب میباشد ساخت وب سایت خویش را به یک کمپانی و برای ساخت‌و‌ساز محتوای وب سایت از یک کمپانی دیگر به کار گیری نمایند این یک تامل غلط میباشد چون این دو مبحث به صورت بدون واسطه با هم در مورد میباشند. به شما سفارش می‌کنیم در بالا با شرکتی تفاهم نامه ببندید که بر مفاهیم بیهنه سازی احاطه بدون نقص داشته باشد.

4 – W3C Markup Validation
تصویر تارنما خدمت W3C Markup Validation

W3C Markup Validation سرویسی میباشد که کدهای HTML صفحه ها اینترنت شما‌را اعتبارسنجی می‌نماید و در غایت یک امتیاز به آن خواهد بخشید. طراحی سایت در مشهد  فقط کافیست وارد سایت validator.w3.org گردید و نشانی وب سایت خویش را وارد نمائید تا کدهای HTML آن را با استاندارد‌های جهانی W3C تحقیق کند. همینطور علاوه بر اعتبارسنجی از روش وارد کردن نشانی URL می توانید از روش آپلود پوشه HTML و یا این که حتی وارد کردن کدهای HTML بصورت بی واسطه، صفحه ها اینترنت خویش را اعتبارسنجی فرمایید.

5 – Pingdom Tools
تصویر سایت pingdom

در صورتی‌که می خواهید سرعت بارگذاری سایت خویش را تحلیل فرمائید، Pingdom یک کدام از شایسته ترین ابزارهاست که در این باره به شما یاری می‌نماید. بعداز بررسی تارنما، این ابزار گزارش حرفه ای و وسیع‌ای را از نصیب‌های متعدد به شما خواهد اعطا کرد.

6 – Freepik
تصویر وب سایت freepik.com

Freepik یک تارنما ارائه دهنده طرح‌های گرافیکی میباشد. درین تارنما می توانید تصاویر کیفیت عالی، وکتور‌های بسیار شیک و دیدنی، فولدر‌های psd لایه گشوده و… پیدا نمایید.

همان گونه که از اسم این وب سایت پیداست، بخش اعظمی از پوشه‌ها باطن این سایت بصورت مجانی ارائه می شود. ولی برخی از گرافیک‌های خیلی ماهر با پرداخت حق اشتراک قابل دانلود میباشد.
همان طور که میدانید در فعالیت پباده سازی تارنما یکی‌از دست اندرکاران اساسی پباده سازی ظواهر گرافیکی سایت میباشد، با به کار گیری از freepik می توانید طرح‌های ماهر تری اخلاق نمایید.