مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

کسب درآمد فقط از طریق داشتن وبسایت


کاهش هزینه ها

شما علاوه بر تلفن ، نمابر و آدرس پستی یک رویه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، سوای اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید.

طراحی سایت در مشهد

هجران از اتلاف روزگار

وبسایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آن‌ها‌را به خوبی ارشادوراهنمایی کند و در اتلاف هنگامی که صرف پاسخگویی به مشتریان می کنید جلوگیری کند.


بازاریابی حاذق

سایت شما بازاریاب ۲۴ ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو،… بدون هزینه برای شما بازاریابی می‌کنند.


کسب درآمد فقط از طریق داشتن وبسایت

در آمد خود را ارتقا دهید امروزه شرکتها و افراد بخش اعظمی هستند که صرفا از طریق سایت فعالیت مینمایند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین می باشد.


 تبلیغات موثر

در هزینه تبلیغات صرفه جویی میگردد، هر بار که تولیدها شما ارتقا پیدا می‌کنند ، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه هزینه بروز رسانی وبسایت قابل قیاس با هزینه های چاپ وجود ندارد، در عین درحال حاضر که گستره بزرگ تری را نیز هدف قرار می‌دهد.


یک ‌سوم مردم فهمیده از اینترنت به کار گیری می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر هست. فراموش نکنید که هیچ گاه کار کشته به ارائه متاع و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی تذکر نمائید.


 ارائه محصولات

ارائه محصولات ویژه در وب سایت به آسانی انجام می شود اگر دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فکس ممکن می باشد وقت گیر و در عین در حال حاضر پرهزینه باشد.


 ارتباط نامحدود با مردم خارج از مرزهای جغرافیای

امروزه یک کدام از راههای فعالیت در خارج از مرزهای مملکت داشتن یک تارنما چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را گسترش اعطا کرد و به بیرون از مرزها برد و نسبتاً هیچکس نمی تواند مدعی کار خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.


 ارتباط سهل وآسان با مشتری ها

اظهار نظر در اطراف شبکه اینترنت برای همه راحت تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه می باشد. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.


طراحی وب سایت با PHP


طراحی وب سایت اولی گام برای ورود به دنیای وب به شمار می رود. در ساخت سایت به چه نکاتی اعتنا کرد و بر چه اساسی ساخت سایت را انجام اعطا کرد؟ درین نوشته‌ی علمی شمارا اصول و استانداردهای اصولی در ساخت سایت آشنا خوا‌هیم کرد. در بالا می بایست اذعان داشت که سئو یا این که به عبارتی با صرفه سازی تارنما از پباده سازی اصولی آغاز میشود و به همین برهان در شرایطی‌که خودتان تجربه ای در مسئله پباده سازی ندارید، بهتر میباشد همگی فرایند ساخت سایت را به تیم های ماهر که در این باره کار میکنند بسپارید. همینطور تارنما شما می بایست ریسپانسیو (RWD) باشد تا بتواند به راحتی بر روی دستگاه های متفاوت اکران داده شود. به حافظه داشته باشید که در دنیای امروز، انحصار مرور صفحه های اینترنت دیگر به دست لپ تاپ ها و کامپیوترهای خانگی نبوده و مخاطبین شما از تلفن همراه و تبلت نیز برای مرور صفحه ها سایت شما استعمال می‌کنند و به همین ادله ریسپانسیو بودن ورقه سایت شما حائز اهمیت بسیار متعددی می‌باشد. ساخت وب سایت فعالیت کوچکی وجود ندارد و بایستی یک گروه ماهر بتواند دقیقا آن چیزی که وبسایت شما نیاز داراست را پیاده سازی کند. به‌دنبال اضافه با پرکاربردترین گویش برنامه نویسی اینترنت آشنا خوا هیم شد.

طراحی سایت در مشهد


طراحی وب سایت با PHP


یک کدام از شایسته ترین طرز هایی که برای ساخت سایت موجود است، به کار گیری از لهجه برنامه نویسی PHP به طور بی واسطه و یا این که استعمال از CMS های مرتبط با این گویش برنامه نویسی میباشد. در واقع شما میتوانید با به کار گیری از CMS های مرتبط با PHP به راحتی طراحی وب خودتان را انجام دهید و یا این که برای اینکه یک تارنما حقیقتا ماهر داشته باشید، میتوانید از این گویش برنامه نویسی به طور بدون واسطه برای طراحی وب سایت استعمال فرمایید که در‌این حالت احاطه بر بقیه موضوعات مربوطه مانند Java Script نیز لازم میباشد. سفارش میشود به‌این مراد با شرکت ها ساخت سایت ماهر در رابطه باشید.


گوگل ادز پلتفرم تبلیغات کلیکی


گوگل ادز پلتفرم تبلیغات کلیکی میباشد و در آن شما به ازای هر کلیک که بر روی اطلاع رسانی شما میگردد به گوگل هزینه پرداخت میکنید. برای اینکه اطلاع رسانی شما در نتیجه ها جستجوی گوگل اکران داده شود، در مزایده ای که در آن اطلاع رسانی رقبایتان نیز حضور دارا‌هستند و می خواهند اطلاع رسانی آنان نیز اکران داده شود، کمپانی می‌نماید.
در حاصل جستجوی گوگل برای اینکه اطلاع رسانی شما واجد وضعیت کمپانی در مزایده شود، باید عبارتی که استفاده کننده کاوش میکند هم خوانی با لغت ها کلیدی شما باشد. همینطور پیکربندی هدفمندی مانند، جنسیت و سن استفاده کننده، زمانبندی، وضعیت جغرافیایی، دستگاهی که استفاده کننده به کار گیری می نماید و … نیز برای ورود به مزایده باز نگری می‌گردد.

در تبلیغات گوگل مخلوط هزینه پیشنهادی برای هر کلیک و نیز امتیاز کیفی اطلاع رسانی شما سکو اطلاع رسانی شما‌را تشکیل میدهند که شاخص اکران داده شدن یا این که نشدن و نیز رده شما در گوگل میباشد.

همان گونه که بیان شد، هزینه تبلیغات در گوگل به ازای هر کلیک و به وسیله تبلیغ دهنده معین می‌گردد که به آن CPC یا این که Cost per Click میگوییم.

سیستم‌های سفارش بها مختلفی در گوگل ادز درنظرگرفته شده میباشد که کلاً به دو جور دستی (manual) و اتومات (automated) تقسیم می گردند. در بیدینگ دستی یا این که منوال حداکثر هزینه پیشنهادی برای هر کلیک به وسیله تبلیغ دهنده سفارش میشود و در بیدینگ اتومات، با اعتنا به معیارهایی که تعیین میکنیم، گوگل خود کار در هر مزایده حداکثر هزینه به ازای هر کلیک را معلوم کرده و اطلاع رسانی ما وارد مزایده میشود. (هزینه پیشنهادی خود کار با دقت به داده هایی که گوگل از حساب ما و تاریخچه تبلیغات دیگر داراست، معلوم میشود)

گونه های بیدینگ خود کار هوشمند (AUTOMATED SMART BIDDING)
Target CPA – بر طبق حداکثر هزینه ای که برای هر کانورژن معلوم می کنید، گوگل تلاش میکند هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که بیشترین کانورژن را اخذ فرمائید.
Target ROAS – بر طبق معیار برگشت سرمایه تبلیغاتی که مشخص و معلوم می کنید، گوگل همت می کند هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری انتخاب نماید که بیشترین کانورژن را اخذ فرمائید.
Maximize clicks – با دقت دارایی تبلیغاتی کمپین‌تان، گوگل همت می کند هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که بیشترین کلیک را اخذ نمایید. درین سیستم توصیه بها می توانید بیشترین هزینه برای هر کلیک را معلوم فرمائید.
Maximize conversions – با اعتنا میزان دارایی تبلیغاتی کمپین‌تان، گوگل تلاش می نماید هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری انتخاب نماید که بیشترین کانورژن را اخذ فرمایید.
Maximize conversion value – با اعتنا دارایی تبلیغاتی کمپین‌تان، گوگل کارایی می‌نماید هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که بیشترین قیمت کانورژن را اخذ نمائید. (در گوگل ادز میتوانید برای هر کانورژن ارزشی را معین نمایید.)
Target impression share – گوگل تلاش مینماید هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری گزینش نماید که اقبال اکران اطلاع رسانی‌تان در شرایط‌های دلخواه در کاغذ حاصل کاوش، ارتقاء یابد.
سیستم های بیدینگ هوشمند به شما امداد می کنند تا هزینه تبلیغات گوگل خویش را با اعتنا به هدف ها تان باصرفه سازی فرمائید. ولی در شرایطی‌که تا به امروز از سیستم‌های توصیه ارزش هوشمند در گوگل ادز استعمال نکرده‌اید، سفارش میکنیم، شتاب نکنید؛ دست کم تا اتمام مطالعه این نوشته‌علمی!

قواعد ساخت سایت


همان گونه که میدانید با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اساسی در شیوه بازاریابی نیاز میباشد که فضای مجازی بیشتراز پیش آیتم اعتنا قرار گیرد. بازار عمل و طرز بازاریابی نوین، تاجران را به معرفی متاع در فضای مجازی و وب سوق می‌دهد. هم اکنون میتوانید با تعیین یک “طراحی وب” مطلوب به راحتی وارد دنیای وب گردید. با ساخت وب سایت می‌توانید سرویس ها و محصول ها خویش را به مشتریان ارائه نمائید. یک وب سایت به شما یاری مینماید که به موتورهای کاوش معرفی گردید و شایسته ترین تبلیغ را انجام دهید. در‌حالتی که میخواهید وارد دنیای سرویس ها الکترونیک گردید با ما همدم باشید.

 طراحی سایت در مشهد


برای اینکه این مورد را بصورت با جزییات بیشتر بازنگری کنیم در بالا بصورت عنوان وار نکات مهم در ساخت سایت را برای شما ارائه می‌کنیم:


۱- طراحی وب سایت با استاندارد های روز دنیا

۲- طراحی وب با اصول سئو وبسایت

۳- اینترنت برندینگ در دنیای وب و حضور فعال در شبکه‌های‌اجتماعی


قواعد ساخت سایت

۱- طراحی وب مبنی بر استاندارد های روز دنیا:

پباده سازی یک وبسایت مبنی بر استاندارد های روز عالم از نکاتی از نکاتی می‌باشد که می بایست در پباده سازی گزینه اعتنا قرار بخشید، طراحی وب امروزه تحت عنوان یک دانش تاثیر گذار در عرضه تجارت هست، و استاندارد های جهانی بخش اعظمی برای این حوزه در عالم مطرح شد می باشد، چنانچه شما می‌خواهید سایت استانداردی داشته باشید، میتوانید داده ها بیشتری راجع‌به استاندارد های ساخت سایت را در تارنما w3c ملاحظه کنید، درین وبسایت استاندارد های نخستین ساخت وب سایت مطرح شده‌است. برای شناسایی و طریقه اعتماد به ساخت وب سایت ماهر می توانید نوشته ی علمی طریق چک کیفیت ساخت وب سایت را بخوانید.


۲- ساخت سایت با اصول سئو:

سئو چه است؟ سئو در واقعیت با صرفه سازی سایت برای موتور های کاوش می باشد، شما با با صرفه سازی اینترنت سایتتان برای موتور های کاوش می‌توانید محل ورود های استراتژیکی را از موتور های کاوش داشته باشید، سئو تارنما امروزه یک کدام از ابزار های بسیار مهم برای ارتقاء فروش و ارتقا مشتری در دنیای وب می باشد.


۳-اینترنت برندینگ

سو‌مین موضوعی که در دنیای وب از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است، اینترنت برندینگ میباشد، او‌لین قدم برای اینترنت برندینگ حضور فعال در شبکه‌های‌اجتماعی می‌باشد، شبکه های مردمی که تاثیر بسیار متعددی در ارتقا برندینگ شما خواهد داشت کانال اجتماعی گوگل پلاس، توییتر، فیسبوک، آپارات و … می‌باشد. این شبکه‌های‌اجتماعی بگونه ای در برندینگ شما تاثیر خواهد گذاشت که شما می‌توانید شایسته ترین فیض را میان بقیه اشکال تبلیغات اینترنتی داشته باشید.


نکات مهم در پباده سازی یک وبسایت چیره

یک کمپانی ساخت وب سایت غالب، می بایست با ارائه سرویس ها مطلوب در کنار مشتریان خویش باشد. در بازار رقابتی شرایط کنونی، گزینش کمپانی ساخت سایت مطلوب از اهمیت به سزایی شامل است. در پباده سازی یک وب سایت نکات ریز و با اهمیتی موجود هست که اعتنا به‌این موردها شما‌را در زمره اولی ها قرار خواهد اعطا کرد:


اصول نخستین ساخت وب سایت استاندارد


شما درین نوشته‌ی علمی بطور بسیار بسیار فشرده و تخصصی با اصول نخستین طراحی وب آشنا خواهید شد. همینطور از روش بقیه مقاله ها یادگرفتن ساخت سایت نیز میتوانید با بقیه اصطلاحات ساخت وب سایت دربرگیرنده ساخت وب سایت، یادگرفتن طراحی وب، ساخت وب سایت مجانی، کمپانی ساخت سایت، فراگیری ساخت وب سایت، بها ساخت سایت، طراحی وب فروشگاهی، طراحی وب سایت پیشرو، طراحی وب سایت ارزان و غیره آشنا گردید.
اصول نخستین ساخت وب سایت استاندارد

1- آسانی در طراحی وب سایت
دست اندرکاران ازبین غالب فواید تارنما:

1- سود گیری از object و زرق و برق های فاقد ضرورت
2- منفعت گیری از scrip های ناهنجار مانند موشواره دنباله دار، ساعت متحرک، پیغام های خوش آمد گویی و غیره

عامل ها فوق صرفا باعث به موردها پایین در وبسایت می‌شود:
1- افت سرعت
2- اخلال در یافتن مطالب اصلی
3- ظواهر نا مطلوب

راهکار: پیوسته از همهمه اجتناب نمایید و از پباده سازی های سبک، معمولی و اثرگذار به کارگیری فرمایید.

2- اواسط بودن کاغذ در ساخت وب سایت

صورت 1: میانه بودن برگه در طراحی وب

صورت ورقه قالب وبسایت های وسیع و موثر Center بوده و جز در مورد ها استثنا نباید دکورا سیون برگه وب سایت را در چپ و راست قرار اعطا کرد.

3- غیروابسته کردن نصیب بنر وبسایت
در صورتیکه از منوی افقی به کارگیری میگردد، سعی در قرارگیری مرزی در میان بنر وبسایت و باقی اجزاء قرار داده شود.

4- گرادیانت

صورت 2: گرادیانت


فایده گیری از \"گرادیانت\"، از نگاه جاری شناسی و بر مبنا پژوهش‌های صورت گرفته، دارنده تاثیرات بسزا، مثبت و فراوانی بر جلب دقت یوزرها است.
می اقتدار \"بنر وبسایت\" را تحت عنوان مکانی برای بیشترین به کارگیری از \"گرادینت\"ها مدنظر قرار بخشید.

5- Navigation ttttt
علاوه بر آسانی بایستی منوی دستیابی به صفحه های ذیل گروه وب سایت، گویای کلیه قسمت های آن بوده به شکلی که یوزرها در سریعترین زمانه و سوای سردرگمی به کاغذ موردنظر خویش دست یابند.

6- لوگو


صورت 3 : لوگو

گزینش رنگ مطلوب برای تارنما یکی لبریز بحران ترین نکاتی می‌باشد که طراحان با آن مواجه می‌باشند. لوگوی بعضا از شرکتهای فاقد زیبایی مناسب می‌باشد و در اکثر مواقع موجب محدودسازی طراح و همینطور طراحی وب هنگام عمل می‌گردد. می بایست از رنگ لوگو در سمت به کار گیری از رنگ قالب تارنما الگوبرداری و در غایت 2 یا این که 3 رنگ در کنار رنگ های مصرفی لوگو به کارگرفته شود.

7- شعار تارنما
مدل عمل وبسایت، به وسیله \"شعار یا این که sLogon\" آن مشخص گردیده و این دارای اهمیت فراوانی میباشد که یوزرها در اولیه ورود به وبسایت و مواجه با مطالب، متوجه هدف ها آن شوند، در غیر اینصورت باعث به بستن و ریلکس گذشتن از صفحه ها، به وسیله آنان میگردد. بدین ترتیب شعار تارنما را، به طور مختصر و خوانا برروی بنر درج فرمایید.