مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی وب با وردپرس یک انتخاب درست یا غلط

آیاپباده سازی اینترنت با وردپرس یک انتخاب مناسب طراحی سایت در مشهد می باشد؟ وردپرس یک سیستم رئیس محتوای دوستداشتنی می‌باشد که در بین طراحان وب سایت نیز تولید سایت با وردپرس هوا داران متعددی پیدا نموده می باشد . درین نوشته‌ی علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را باز نگری کنیم .
پباده
سازی
وبسایت
در مشهد
یک عدد متداول‌ترین سوالاتی که در ارتباط ایجاد سایت از سمت مشتریان پرسیده می‌گردد، در رابطه تعیین زبان برنامه نویسی بوده و این‌که وبسایت زمینه نظرشان را با چه زبان و پلت فرمی پباده سازی نمایند . در‌این نوشته‌ی علمی به باز بینی پباده سازی وب وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم . وردپرس در بالا سیستمی بود که برای اینترنت لاگ نویسی آیتم به کارگیری قرار می‌گرفت . البته بعد ها تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و فعلا تعداد دوچندان متعددی از وبسایت‌ها از این سیستم به کارگیری می‌کنند .



وردپرس با گویش برنامه نویسی PHP درج گردیده و به جهت داشتن افزونه‌های متنوع، توانسته بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند . برای داشتن یک اینترنت سایت وردپرسی خوب خیس می باشد از هاست‌ لینوکس به فعالیت گرفت . البته برخی از کمپانی‌های ارائه دهنده خدمت‌های میزبانی اینترنت، تعدادی سالی میباشد که هاست‌ وردپرس را در سبد متاع ها خویش قرار داده‌اند که پیرو در رابطه این زمینه نیز بحث خواهد شد .



مزایای

وردپرس 1 .

وردپرس
یک پلتفرم نوشته گشوده (open source) میباشد


نوشته باز بودن وردپرس به‌این معناست که بسط دهندگان اینترنت می توانند کدهای متبوع خویش را به آن طولانی خیس نمایند و آن را در چنگ بقیه افراد قرار دهند . به این ترتیب اشخاص برای پباده سازی یک اینترنت اینترنت سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت . این قابلیت و قابلیت بخشی از مزایای وردپرس به حساب میاید اما بایستی به این نکته نیز اعتنا داشت که‌این مسئله میتواند تا حدی امنیت سایت و کارایی آن را به مخاطره انداخته و به کارگیری از کدهای معیوب که به وسیله بقیه اشخاص متن مش شود میتواند موجب عدم عملکرد صحیح سایت گردد .