مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحی سایت تجهیزات صنعتی


رونق صنعت و ارتقاء ساخت در طراحی سایت در مشهد   ده سال های اخیر، رقابت تنگاتنگی در بین ساخت و ساز کنندگان ساخت و ساز کرده و تبلیغات و بازاریابی به جزء لاینفکی از فرایند فروش تولیدها بدل شده‌است. به نحوی که سوای یک نحوه تبلیغاتی اصولی و هدفمند، صنعت ساخت و ساز شما بین انبوه رقبا و واحدهای صنعتی فرصت چشم شدن نمی یابد. ساخت سایت امکانات صنعتی با مقصود معرفی سرویس ها و فروش تولیدات واحد صنعتی شما شکل می پذیرد و قابلیت و امکان حضور دایم را میان مشتریان آماده آورده و قدم موثری در آشنایی هرچه بیشتر مارک تولیدی شما در بازار مقصود خواهد بود.


با ساخت وب سایت امکانات صنعتی از وجود پتانسیل های متنوع صنعتی و تولیدی در مرزو بوم به عنوان مثال واحدهای نفت و گاز، صنعت های کشاورزی، صنعت های غذایی، معادن، آهن، فولاد، صنعت های قطعات مرتبط با خودرو و … فایده بگیرید. ساخت وب سایت امکانات صنعتی به طور تعدادی زبانه بازار غرض شمارا از محدودیت داخلی به بازارهای جهانی افزایش خواهد داد. پر‌نور میباشد ساخت وب سایت امکانات صنعتی خیر صرفا هزینه ای به شما زور نخواهد کرد. بلکه این هزینه با ارتقا فروش داخلی و فرنگی واحد شما بسیار نامحسوس خواهد بود. ساخت وب سایت امکانات صنعتی برای هر نوع واحد تولیدی صرف لحاظ از تنوع واحدها و صفحه ها درخواستی از طرف شما که حتما قابل پباده سازی در وبسایت میباشد، از یک قالب و ساختار کلی تبعیت می نماید.




طراحی وب امکانات صنعتی

بعضا از صفحه ها ساخت سایت امکانات صنعتی عبارت میباشد از:

ورقه معرفی مارک و واحد تولیدی شما، دربرگیرنده تاریخچه احداث و معرفی واحد صنعتی

ورقه معرفی تولید ها و خصوصیت های فنی آن‌ها به هم پا تصاویری از خط ساخت‌و‌ساز و کالا آخری

شیت سرویس ها بعد از فروش و خدمت های مراقبت و لیست نمایندگی های بعداز فروش و داده ها تماس آن‌ها.

برگه خبر ها مرتبط با فعالیتهای واحد تولیدی

ورقه لحاظ سنجی و رابطه با مشتریان

و صفحه ها دیگری که مطابق لحاظ و توصیه شما پباده سازی گردد. طراحی وب فراکارانت با ارزیابی بی نقص نیازهای واحد تولیدی شما، طراحی وب امکانات صنعتی متبوع شمارا با رعایت اصول ماهر ساخت سایت انجام داده و با پشتیبانی توانا از تارنما شما حتی بعداز اتمام پروژه در کنار شما خواهد بود.


دامین و هاستینگ


دامین و هاستینگ
هاست سایت شما کجا خواهد بود؟ در شرایطی‌که بخواهید در فضای مجازی حضور داشته باشید علاوه بر ساخت سایت مستلزم  طراحی سایت در مشهد   خدمت هاست یا این که میزبانی نیز میباشید. هاست در واقع فضای مشخصی روی سرورهاست که می اقتدار اطلاعات را روی آن ذخیره کرد.
آیا دسترسی بی نقص به (اسم کاربری و پسورد) پنل دامنه و هاستیگ خویش دارید؟
آیا هاست فعلی شما همگی نیازهای وبسایت شما (دور و بر، پهنای باند، مقر داده و …) را برآورده می­ نماید؟
آیا می­خواهید یا این که نیاز دارید به فروشنده هاست جدیدی مراجعه نمایید؟ می بایست نوع تغییرات مدنظر خویش را با گنجایش هاست فعلی خویش مقایسه فرمایید.
آیا برای یافتن هاست مطلوب نیاز به امداد دارید؟ برخی از موسسه ها پباده سازی و توسعه و گسترش وبسایت این سرویس ها را برای شما انجام خواهند بخشید و یا این که به شما در این مورد مشورت خواهند اعطا کرد.
آیا اینک اسم دامنه یا این که URL خویش را دارید؟ مراد از URL به عبارتی نشانی وبسایت شماست که نباید به وسیله بقیه موسسات تثبیت گردیده باشد، به دلیل آن که در‌این حالت بایستی آن را خریداری فرمائید.
در شرایطی که خیر، آیا برای تعیین و تثبیت یک URL خوب به یاری احتیاج دارید؟
از طرف شما چه کسی مسئول مدیر وبسایت میباشد؟ شخصی را در درون کمپانی مسئول پروژه فعال‌سازی و رئیس وبسایت تازه نمائید.
آیا پیمانکاران دیگری هم وجود دارا‌هستند؟ می بایست معلوم فرمایید که پروسه متعدد ایجاد و طراحی وب بر عهده چه افرادی در باطن کمپانی یا این که چه شرکت ها فرنگی میباشد. و اینکه آیا قصد برون سپاری دارید یا این که نه.
چه کسی و به چه شکل محافظت از وبسایت را رئیس می ­نماید؟ گزینش نمائید که بعد از بالا داخل شدن تارنما فرایند بعدی مدیر و آپدیت رسانی وبسایت بر عهده چه کسی است و چه طرحی برای این فعالیت داراست.
آیا دارایی مشخصی برای این فعالیت در لحاظ گرفته اید و مجبورید تا آن سقف هزینه نمائید؟ پیش از هر عمل مخارج احتمالی اعم از خرید دامین، طراحی وب سایت، تهیه و تنظیم محتوا، رئیس وبسایت و … را پیش گویی و با دارایی مور لحاظ خویش مقایسه فرمایید.
بیشتر بخوانید: نوشته ی علمی مشورت طراحی وب
نوع تارنما
مدل و نوع تارنما گزینه نظرتان را توضیح دهید. میتوانید از مثال شغل های ما دیدن کنیدمانند: تارنما فردی (Personal)، تک ورقه ای ، وب لاگ محور، تارنما های بروشوری، سایت های سرگرمی، سایت فروشگاهی، تارنما پورتفولیو (مثال فعالیت)، تارنما پرومو، وب سایت خبری، وب سایت کسب و فعالیت، اینترنت پورتال، سایت مالتی مدیا، وب سایت انجمن آنلاین، وبسایت شرکتی، وب سایت رزومه، تارنما آموزشی، ... 
آیا اینک از سیستم خاصی استعمال می­ نمائید؟
آیا به سیستم مدیر محتوا احتیاج دارید؟ امروز وجود سیستم رئیس محتوا (CMS) برای وب سایت ها ما یحتاج و ضروری به حیث میرسد که قبلا به صورت مفصل به آن پردخته ایم.
ترجیح می ­دهید از کدام سیستم مدیر محتوا (CMS) به کارگیری نمایید؟ (برای مثال  WordPress, DNN، Joomla، Drupal، Concrete 5،…)
چنانچه ترجیح خاصی ندارید، آیا برای تعیین شایسته ترین CMS (سیستم رئیس محتوا) که بتواند همه منظور­ هایتان را پوشش دهد به امداد احتیاج دارید؟
آیا به سطح ها دسترسی چندگانه نیاز دارید؟ برای مثال اینکه کارکنان فروش فقط به قسمت فروش وب سایت دسترسی داشته باشند و پرسنل بازاریابی به نصیب تنظیم محتوا و اخذ پست الکرونیکی های وبسایت و …
آیا احتیاج دارید که فرایندهای تایید تکثیر محتوا را مدیر فرمائید؟
آیا به بازاریابی با محتوا نیاز دارید؟
آیا قصد به کارگیری از انیمشن در وبسایت خویش دارید؟ مثل یک برنامه کودکان خاص
آیا آنان از گذشته تهیه و تنظیم گردیده­ اند یا این که بایستی آن‌ها را بسازید؟


پباده سازی گرافیکی
آیا کمپانی شما با رنگ های خاصی شناخته می­ خواهد شد که بایستی از آنان استعمال فرمائید؟ بعضی از برندها علاوه بر لوگو و شعار مشخص و معلوم دارنده یک یا این که یک سری رنگ سازمانی نیز میباشند که نشان دهنده نام‌و‌نشان آن سازمان میباشد. در طراحی وب می بایست بدین رنگ ها نیز اعتنا کرد تا یکپارچگی موادتشکیل دهنده بازاریابی نگهداری خواهد شد.
آیا برای رنگ های سازمانی خویش می ­توانید شماره پنتون (Pantone Numbers) تنظیم فرمائید؟ سیستم تطبیق رنگی پنتون، سیستمی استاندارد برای رنگ هاست که با تخصیص کد معین برای رنگ ها به شما این قابلیت را میدهد که یکپارچگی رنگ ها را در همه ابزار بازاریابی خویش نگهداری نمائید.
آیا چیز دیگری مثل بروشور، کاتالوگ، سربرگ یا این که نشریه وجود دارااست که نیاز باشد وب سایت از راه‌های متعدد مثل رنگ، ساختار یا این که پباده سازی با آن هماهنگ و یکدست خواهد شد؟ این مورد ها را شناسایی فرمایید.
نقاط مثبت و منفی تارنما فعلی ­تان چه می‌باشد؟ در حالتی‌که اکنون مالک سایت و در برخی از موردها از سعی آن راضی می‌باشید، لیستی از نقاط قوت تارنما فعلی خویش تنظیم فرمائید تا از آن‌ها در پباده سازی نو وبسایت خویش نیز به کار گیری فرمائید.
آیا امکان یا این که آیتم ­ای در تارنما فعلی شما وجود دارااست (به جز محتوا) که بخواهید آن را نگه داشته و مراقبت نمایید؟
3 گزینه که مایه سرخوردگی و شرم ساری شما از سایت فعلی ­تان میباشد را اسم ببرید؟ شناسایی نقاط ضعف وبسایت و چاره هایی برای بهبود آن‌ها، از تکرار خطاها در طراحی وب نو دوری می نماید.
وبسایت های رقبای شما فعلا چه خصوصیت هایی دارا هستند که شما نیز می‌خواهید داشته باشید؟
آیا هیچ اینترنت سایتی با پباده سازی گرافیکی خاصی وجود داراست که به آن عشق مند باشید؟ لیستی از پیوند های طرح های وب سایت گزینه عشق خویش را تهیه و تنظیم نمائید
آیا فعلا لوگوی مشخصی دارید یا این که می بایست یک لوگو پباده سازی نمایید؟
درصورتی که فعلا لوگو دارید آیا به فولدر های مهم آن دسترسی دارید؟ فولدر کیفیت عالی و با فرمت منحصربه‌فرد برای بعضی از پباده سازی های تارنما مایحتاج میباشد که در شرایطی‌که بدین پوشه ها دسترسی نداشته باشید مستلزم پباده سازی دوباره آن‌ها خواهید بود.
آیا احتیاج به تولید فاوآیکون (Favicon) دارید؟ به تصاویر کوچکی که به صورت آیکون در کنار نشانی تارنما شما در نصیب نشانی مرورگر قابل مشاهده میباشد فاوآیکون گفته می‌شود.