مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مخاطب را جلب تارنما خویش کنیم

  طراحی سایت در مشهد جلب اعتنابرای اینکه مخاطب را جلب وبسایت خود کنیم باید مطالب وبسایت و همچنین عکس ها و لینک و پیوند های هدایت کننده(میانبر) را در موقعیت مناسبی از وبسایت قرار دهیم به کار گیری از فونت مناسب،رنگ قلم،لینک های میانبر می‌تواند در جلب توجه کاربر اثر گذار باشد.توجه داشته باشید که حداکثر به کارگیری از رنگ در سایت سه و نهایت چهار رنگ میباشد.

رعایت فاصلهدر طراحی سایت رعایت فاصله دربین متن ها ،عکس ها و سایر موادسازنده تاثیر بسزایی داراست زیرا رعایت نکردن این فواصل منجر خستگی چشم بیننده می‌گردد.رعایت فاصله قادر است در تعادل طراحی تاثیر داشته باشد.

لینک های میانبر (NAVIGATION LINKS)

برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی و با سرعت بیشتر به اطلاعات و محتوای تارنما دسترسی پیدا کنند می بایست منوی وب سایت شما دارای لینک های معلوم باشد به عبارتی بازدید کننده حالت خود را پس از تعدادی دسته بندی شناسایی کند.منوهای درختی نمونه ای از منوی استاندارد می‌باشند.

استعمال از اتومات مناسب

به کارگیری از فونت خوانا و مناسب برای وبسایت از اصولی مهم در طراحی سایت می باشد.سعی نمایید در متونی که می خواهید وارد تارنما نمایید از بولد کردن حروف مهم به کارگیری فرمایید.به عبارتی متن خود را ویرایش کنید.

استفاده از تصاویر معدود حجم

بهتر میباشد تصاویری که در سایت قرار میدهیم از حجم کمی برخوردار باشد و از فرمت های jpg و gif به کار گیری فرمائید همچنین استفاده از تگ Alt الزامیست.

رعایت اصل seo(باصرفه سای موتورهای جستجو)

seo به معنای ایجاد صفحات وبی هست که برای موتور های جستجو باارزش و جالب می باشد. بهینه سازی یک روند تماما علمی و نسبتاً وقت گیر هست که جزئیات آن دائما در حال تغییر تحول هست. باصرفه سازی صفحات وب بدین معناست که وب سایت شما در نتایج جستجو بالاترین مرتبه را داشته باشد.به عبارت دیگر پیوند صفحه یا صفحاتی از تارنما شما در ازاء جستجوی لغات کلیدی مرتبط با خدمات و یا تولیدها سایت در بالاترین رتبۀ حاصل جستجو قرار گیرد.

با ایجاد کلمه ها کلیدی برای هر ورقه از وب سایت می توانید در بین کاوش گر گوگل در باصرفه سازی وب سایت کمک کنید.


ثبت یک نام تجاری


برای ارتقاء بازدید از تارنما خود می‌توانید لینک ارتباط با ما و تماس با ما را در ورقه اصلی قرار دهید همچنین با ایجاد نام ،هدف و همچنین لوگوی مناسب می‌توانید تعداد بازدیدکننده از تارنما خود را ارتقاء دهید.


نکته:لوگو و شعار وب سایت باید در بالا و سمت چپ تمام صفحه ها وب قرار بگیرد.


سازگار بودن با کلیه ی مرورگرها

طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که با همه ی مرورگرها قابل اجرا باشد.چنانچه وب سایت از استاندار w3c پیروی کند وب سایت شما با همگی ی مرورگرها سازگار خواهد بود.

کم حجم بودن صفحه های

با انتخاب عکس های نادر حجم و همچنین به کارگیری باصرفه از کدهای برنامه نویسی حجم صفحه های وب کم می شود و دسترسی به صفحه ها به روزگار کمتری نیاز خواهد داشت.

تست وب سایت

برای بازنگری اشکالات جان دار در سایت حتما باید به تست وب سایت پرداخت در غیر این چهره وبسایت بازدیدکنندگان خود را از دست خواهد بخشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.