طراحی سایت در مشهد صفحه ارایی مال یکی قسمت های مهم در طراحی وب میباشد که درین مقاله تلاش داریم به بیان جزئیات آن بهصورت اصولی بپردازیم.
ورقه نرخگذاری شما در واقع بیشتراز لیستی از ارقام و اعداد میباشد. نسبتاًً هر مشتری بالقوه برای مقایسه تولیدها شما از آن بازدید مینماید تا بتواند تصمیم بگیرد که چه چیزی را بخرد. آنان میخواهند بدانند که آیا تارنما شما آنچه را که توان ارائه آن چه را که می بایست داراست؟و یا این که بهتر میباشد بگوییم نیاز آنهارا بر آورده مینماید؟
شما بعنوان یک صاحب و مالک وبسایت و کسب و فعالیت آنلاین، فعلا تمام اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز داراهستند را دارید. شما تولیدات و بها های خویش را میشناسید. و احتمالاً میدانید برای مشتریانی که از شما خرید میکنند نیز چه اهمیتی داراهستند.
اینک بایستی آن داده ها را برای بازدید کنندگان خویش ترتیب دهید. درین نوشتهعلمی ، ما به شما نشان میدهیم چه گونه میتوانید برگه نرخگذاری را پباده سازی نمائید که در هر مرحله از فرآیند خرید ، از مشتریان شما به صحت پشتیبانی نماید.
چهگونه مشتریان پیشین از خرید تولید ها و بعد بها ها را مقایسه میکنند
چگونگی نرخگذاری برگه و قالب هایی که میتوانید در وبسایت خویش استعمال فرمایید
طریق seo دیزاین نرخگذاری خویش برای کسب فروش بیش تر
و سوالاتی از قبیل اینکه مشتریان چه گونه میتوانند محصولی را خریداری نمایند؟ مردم چه طور کالای مطلوب را تعیین مینمایند؟ اضافه مشتریان به مرور دوره استارت مینمایند و جذب یک جنس می شوند. آنان تاوقتیکه تصویر نیکی از مورد های ارائه دهنده یک مال نداشته باشند به تولیدات متعدد شرکت ها متفاوت نگاه مینمایند. بعداز انجام این فعالیت ، آنها جزئیات بیشتری را بازنگری مینمایند. این جزئیات به آن ها امداد میکند تا تصمیم بگیرند که از چه فروشگاهی خرید نمایند و از چه محصولاتی استعمال نمایند.
آیا دوست دارید از شرکتها در رابطه بها آنان سؤال نمایید؟ چه اطلاعاتی از آنها انتظار دارید در مشت شما قرار دهند؟ بخش اعظمی از مشتریان تصور میکنند هنگامی از ارزش یک کالا سؤال می نمایند ، با یک معیار فروش اجباری مواجه می گردند. یا این که اینکه کمپانی مدام گرانترین مورد خویش را به آنان زور می نماید
با قرار دادن ارزش تولیدها خویش در اینترنت سایتتان ، تمام داده ها موردنیاز خویش را برای تصمیم گیری مطمئن به مشتریان می دهید.
خریداران در طی روند خرید به چه اطلاعاتی نیاز داراهستند؟
مشتریان میخواهند خصوصیات همگی تولیدات را مرور نمایند. در واقع میخواهند بدانند که آیا شما آنچه را که میخواهند ارائه میکنید یاخیر و کدام مورد ها برای آنها مؤثرتر میباشد؟
شما میتوانید با ارائه اسم بدیهی و شرح مختصری از هر فرآورده به آن ها در تعیین بهتر یاری نمائید.
چون آنان در هنگام گزینش میخواهند جزئیات جنس را با یکدیگر مقایسه نمایند. آنها میخواهند بدانند که چرا یک مال با کالای دیگر گوناگون میباشد و مطابق با مراد های آنان وجود ندارد ، بدین ترتیب با درج جزئیات و خصوصیات بی نقص هر فرآورده میتوانید به تعیین بهتر مشتریان خویش امداد نمائید.
خریداران میخواهند سفارش شمارا با پیشنهادات شرکتهای دیگر مقایسه نمایند. آنها پیرو توضیحات روشنی راجعبه آنچه برای آن هزینه پرداخت میکنند می باشند. پس عملکرد نمایید هرچه روشن خیس به بیان جزئیات بپردازید.
شیوه دیزاین نرخگذاری برای هر مشتری
مشتریان ممکن میباشد بارها و بارها به برگه نرخگذاری شما ، با هدف ها مختلف مراجعه نمایند. دراین بخش ، ما توضیح خوا هیم بخشید که چهگونه کاغذ نرخگذاری خویش را برای مشتریانتان دیدنی خیس نمائید و چه طور صفحه ارایی جنس خویش را به صحت انجام دهید.
الگوهای ورقه نرخگذاری متعددی موجود هست که میتوانید برای دیزاین خویش به کارگیری فرمائید. کدام یک برای تجارت شما بهتر میباشد؟ خوب این سوال بستگی به جنس و کالایی که شما ارائه میدهید داراست.
جدول نرخگذاری
جدول نرخگذاری ، مقایسه تولیدات متفاوت را آسوده میکند. مشتریان به راحتی میتوانند ببینند چه خصوصیت هایی در هر جنس موجود است. زمانی جدول نرخگذاری را طی میکنند ، برای هر مورد جوانب مثبت و منفی خویش را تولید میکنند. فعلا آن ها نسبتاًً مهیا خرید میباشند.
ردیف ها پرنور ترین رویه برای تهیه و تنظیم این داده ها میباشند. هر خصوصیت را در ستون خویش قرار دهید ، براین اساس مشتریان میتوانند تولیدات را به راحتی با هم مقایسه نمایند.
به حافظه داشته باشید: در حالتیکه مشتریان از وبسایت شما در برگه کوچک مانند گوشی یا این که تبلت بازدید نمایند ، ستونهای شما به جای کنار هم در تحت هم قرار میگیرند. برای اطمینان از اینکه جدول نرخگذاری شما از حیث گوشی مطلوب به حیث میرسد ، تمام داده ها مرتبط با یک کالا را در یک ردیف نگه دارید.