مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ساخت سایت با ASP.NET


ساخت سایت با ASP.NET
شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای ساخت سایت
برخلاف تصور اکثری از اشخاص ASP.NET یک گویش برنامه نویسی وجود ندارد و صرفا کادر‌ورک یا این که چهارچوبی برای بسط اینترنت با لهجه‌هایی مثل سی شارپ میباشد.
ASP.NET پایین مارک مایکروسافت میباشد و تا چندین روز قبل، از Platformهای دیگر مثل لینوکس و یونیکس پشتیبانی نمیکرد. البته امروزه مایکروسافت همت کرده تا حد متعددی این محدودیت را با پروژ‌ه‌ای به عنوان MONO برطرف نماید.

انگیزه اصلی ASP.NET تایپ کردن Web Applicationهای پهناور با داده ها محل ورود و پیچیدگی‌های زیاد میباشد.
ASP.NET به شما تجهیزات بی آلایش‌ای   طراحی سایت در مشهد برای آغاز برنامه نویسی می دهد. ماژول‌های مهیا و رابط کاربری راحت، برنامه نویسی را برای یوزرها شادی بخش می کند.

البته معمولاً تعداد خطوط کدی که بایستی برای یک برنامه با ASP.NET نوشته شود نسبت به تولید ها شبیه پاره ای بیش تر میباشد. همین برهان می تواند تا حدودی منجر عصر‌گیر بودن کد نویسی برای کار‌های پیچیده شود. همینطور بها بالای ابزار فعالیت با ASP.NET هم شایان توجه میباشد. به عنوان مثالً برای به کارگیری از این پلتفرم می بایست از اپلیکیشن Visual Studio استعمال کنید که اپلیکیشن ارزان قیمتی وجود ندارد. (ولی خیر در کشور ایران!)

اشخاص متعددی پس از آشنایی گویش‌های متفاوت برای تعیین میان php و asp.net در گیر شک و تردید میشوند به همین استدلال در آینده نوشته‌ی‌علمی‌ای جداازهم برای مقایسه فی مابین این دو خوا هیم نوشت تا دیگر جای شک باقی نماند.


بالاخره کدام یک شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای ساخت وب سایت میباشد؟
درین نوشته ی علمی تلاش شد کلیدی‌ترین نکاتی که ممکن میباشد در تعیین شایسته ترین لهجه برنامه نویسی مفید باشند، باز بینی شوند. ولی حقیقت این میباشد که نمی‌قدرت با این نکات تشخیص بخشید کدام یک شایسته ترین لهجه برنامه نویسی میباشد.

می بایست به عشق و علاقه‌مندی، انگیزه و دسته فعالیت خویش اعتنا فرمایید. میخواهید در چه مورد‌ و سطحی عمل نمایید؟ بعداز پر‌نور شدن انگیزه و سطح پروژه‌هایتان مطلقاً گویش دوست داستنی خویش را پیدا خواهید کرد! به هیچ وجهً نگران نباشید در شرایطی‌که تصمیم گرفته‌اید یک برنامه نویس حقیقی باشید بی تردیدً یادگیری یک لهجه یا این که یک پلتفرم در زمان معاش‌تان شما‌را راضی نگه نمی‌دارااست و هرچه در این‌راه جلوتر بروید به گویش‌های دیگر هم عشق‌مند خواهید شد و آنها را هم میاموزید. پس وقت را تلف نکنید و تنها استارت نمائید!

ادمین وب سایت نیز با ارائه نکات مهم طراحی وب و برنامه نویسی زیر اینترنت، شمارا در این‌شیوه ملازمت و همراهی خواهد کرد.

ما در نوشته‌علمی‌ی “چه‌طور طراح سایت شویم ” ۵ قدم اصلی تا تبدیل شدن به یک طراح تارنما را باز بینی کرده‌ایم. درصورتی که دوست دارید یک طراح اینترنت گردید، این نقشه‌ی منش، شما‌را ارشادوراهنمایی مینماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.