مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پلتفرم بسط پایین اینترنت چه می‌باشد؟


«گویش برنامه‌نویسی پایتون» (Python Programming Language)، ابزارهای بسیار کاربردی برای برنامه‌نویسی اینترنت در چنگ برنامه‌نویسان و بسط‌دهندگان قرار میدهد. یادگیری گویش پایتون بسیار بی آلایش میباشد. یکی‌از خصوصیت‌های مهم پایتون  طراحی سایت در مشهد  این میباشد که برای تایپ کردن یک برنامه کاربردی بی آلایش در لهجه پایتون صرفا به تعدادی خط کد نیاز میباشد؛ در حالی که برای تایپ کردن برنامه کاربردی متناظر در لهجه‌های دیگر، کدهای به مراتب بیشتری نیاز میباشد.


غلط شایعی که برنامه‌نویسان و گسترش‌دهندگان هنگام برنامه نویسی اینترنت با پایتون مرتکب می گردند این میباشد که فکر‌می‌کنند برای ساختن یک برنامه کاربردی ذیل اینترنت تمام عیار در پایتون، می بایست از صفر تا صد در پایتون کد نویسی انجام دهند؛ در حالی که ابزارها، کتابخانه‌ها و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی بسیار نیکی برای برنامه نویسی اینترنت با پایتون پباده سازی و توسعه و گسترش داده شده‌است. خصوصیت مهم استعمال از چنین ابزارهایی، سرعت بخشیدن به فرآیند برنامه نویسی اینترنت با پایتون میباشد. از تمامی‌ مهم‌خیس، برنده این ابزارها و کتابخانه‌های کاربردی بوسیله جامعه برنامه‌نویسی پایتون پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های متعددی برای آنان منتشر می گردد.



درین مقاله، انگیزه معرفی مهم ترین ابزارها، کتابخانه‌ها و پلتفرم‌های توسعه و گسترش داده گردیده برای برنامه نویسی اینترنت با پایتون میباشد. همینطور، عوارض مهم استعمال از چنین ابزارهایی جهت بسط برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت ارائه خواهد شد. در پی، با ارائه یک نمونه کاربردی، چگونگی برنامه نویسی اینترنت با پایتون اکران داده خواهد شد.




پلتفرم بسط پایین اینترنت چه می‌باشد؟

پیش از معرفی ابزارهای و کتابخانه‌های توسعه و گسترش داده گردیده جهت برنامه نویسی اینترنت با پایتون، معنا پلتفرم توسعه و گسترش پایین اینترنت شرح داده خواهد شد. به پلتفرم‌های گسترش قابل انعطاف‌افزاری که از تیم‌ای از ماژول‌ها و بسته‌های برنامه‌نویسی پایین اینترنت ساخته شده‌اند، پلتفرم‌های گسترش زیر اینترنت گفته می شود. پلتفرم‌های گسترش پایین اینترنت در پایتون، قابلیت برنامه نویسی اینترنت با پایتون و گسترش برنامه‌کاربردی زیر اینترنت را درین لهجه برنامه‌نویسی دوستداشتنی آماده‌ میاورند.


پلتفرم‌های گسترش ذیل اینترنت، همگی ارتباطات سطح تحت در بین لایه برنامه کاربردی با لایه‌های سطح های ذیل‌خیس را از لحاظ استفاده کننده نهفته نمایند و از این طرز، حالت را برای بسط غالب برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت و استعمال یوزرها از تجهیزات آن ها مهیا میکنند. نکته قابل توجه راجع به پلتفرم‌های توسعه و گسترش پایین اینترنت این میباشد که سطح پنهان شدن جزئیات سطح تحت از نظر یوزرها، بسته به پلتفرم‌های توسعه و گسترش پایین اینترنت متفاوت، مختلف میباشد.



عوارض به کار گیری از پلتفرم‌های گسترش ذیل اینترنت

مدام این قابلیت و امکان برای برنامه‌نویسان و بسط دهندگان اینترنت موجود است که برای توسعه و گسترش برنامه کاربردی پایین اینترنت خویش در پایتون، از صفر تا صد در لهجه برنامه‌نویسی پایتون کد نویسی انجام دهند. البته عوارض مختلفی برای عدم اتخاذ چنین رویکردی موجود است. درپی، پنج برهان مهم برای به کار گیری از پلتفرم‌های گسترش پایین اینترنت جهت برنامه نویسی اینترنت با پایتون ارائه شده‌است.


اعتماد کمپانی‌های پهناور به‌این پلتفرم‌ها

اکنون، از پلتفرم‌های دوستداشتنی برنامه نویسی اینترنت با پایتون نظیر Pyramid و Django، در کمپانی‌های بزرگی نظیر Bitbucket ،Pinterest ،Instagram و Dropbox جهت گسترش برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت به کارگیری میگردد. براین اساس، به‌راحتی می‌اقتدار سود گرفت که‌این پلتفرم‌ها بضاعت رئیس و اجرای کلیه فرایندهای بسط برنامه‌های کاربردی زیر اینترنت را دارا هستند.


نهفته کردن جزئیات سطح ذیل از نگاه یوزرها

همانگونه که تا قبل از این نیز اشاره شد، یکی خصوصیت‌های مهم پلتفرم‌های توسعه و گسترش ذیل اینترنت، پنهان کردن جزئیات سطح ذیل از نظر یوزرها میباشد. چنین کاری به برنامه‌نویسان و بسط‌دهندگان اذن می دهد تا هنگام برنامه نویسی اینترنت با پایتون، فارغ از مشغول شدن با جزئیات سطح تحت، به توسعه و گسترش برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت اقدام ورزند.


صرفه‌جویی در طول حین برنامه نویسی اینترنت با پایتون

پلتفرم‌های توسعه و گسترش زیر اینترنت در پایتون، نتیجه ها کارایی گروه‌های بسط متشکل از هزاران برنامه‌نویس و گسترش‌دهنده می‌باشند که ساعت‌های متعددی را صرف پیاده‌سازی و آزمایش خصوصیت‌های درنظرگرفته شده درین پلتفرم‌ها کرده‌اند. برنامه‌نویسی اینترنت با به کارگیری از چنین پلتفرم‌هایی، منجر صرفه‌جویی در وقت گران بها برنامه‌نویسان و بسط‌دهندگان خواهد شد؛ به ویژه، وقتی که مجال پاره ای برای بسط برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت وجود داشته باشد و یا این که برنامه‌نویسان و گسترش‌دهندگان مشغول ایجاد یک «الگوی اول» (Prototype) از برنامه کاربردی ذیل اینترنت می‌باشند.


در چنین قوانینی، به کار گیری از پلتفرم‌های بسط برنامه‌های کاربردی ذیل اینترنت، میتواند نقش مهمی در صرفه‌جویی در طول باارزش بسط‌دهنگان و برنامه‌نویسان داشته باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.