مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

وب سایت های B2B


تجارت یا این که طراحی وب بی تو بی که به عبارت Business to Business اشاره داراست به رابطه بیزینس با بیزینس مربوط میشود. همان دیگر درین دسته شرکت های با شرکت های و تجار با تجار رابطه دارا‌هستند، برخلاف مدلی که موسسات و تجار با مشتریان رمز و کله میزنند. درین گونه رابطه، ساخت وب سایت بسیار مهم میباشد و نقش لبریز رنگی را در بهبود ارتباطات ایفاد میکند. درپی با یکسری آیتم از شایسته ترین مثال طراحی سایت در مشهد  B2B که در پیشرفت کسب و امور یاری بخش اعظمی کرده‌اند آشنا می‌شویم.

زمانی در گونه بی ۲ بی خویش طراحی وب داشته و در واقع یک شعبه مجازی تولید می کنید، توانسته‌اید سوای دنیای معمولی، یک پل ارتباطی دیگر به خواسته تسهیل رابطه با دیگر کمپانی‌ ها ساخت فرمایید. به همین برهان در مقایسه با دیگر موسسات کاربر از گونه بی تو بی یک سری پلکان جلوتر قرار دارید. از طرفی دیگر با ساخت سایت بی تو بی خواهید توانست در گونه بی تو سی خویش که در معنای رابطه با مشتریان میباشد نیز سود بگیرید. بنابراین با یک تیر دو نشان زده‌اید.

مثال تارنما های B2B

یک تارنما دارنده بعد ها مختلفی میباشد و قادر است در موضوع های متعددی گزینه به کار گیری قرار بگیرد، پس خیر صرفا برای پیاده سازی دسته های B2B و B2C بلکه برای کلیه نوع های تجارت الکترونیک خواهید توانست از آن سود بگیرید. اینک تعدادی گزینه از شایسته ترین مثال تارنما های B2B را شاهد آن هستیم که به لطف طراحی سایت خویش قدرتمند گردیده‌اند واحد سنجش سود وری و سوددهی بخش اعظمی از کسب و امور را ارتقا بدهند.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی: طراحی وب سایت بی تو بی B2B چه است و به چه شکل به رویش کسب و فعالیت شما امداد میکند؟

مثال وبسایت های B2B

در شرایطی که شما نیز دوست دارید کالاهای خویش را به مشتریانی در سرتاسر جهان معرفی و آن گاه صادر فرمایید، در تارنما هایی که پیرو اسم می بریم نام نویسی نمائید. بعد می‌بایست داده ها کالاهای گزینه نظرتان را به طور بی نقص و کیفیت خوب قابل پذیرش و بالا در آن ها وارد نمایید. فراموش نکنید برای برد به‌این وسیله نباید به روزرسانی داده ها خویش را فراموش فرمائید، به این دلیل که آپ تو دیت و آپ تو دیت بودن یک کدام از شروط اصلی میباشد.

مثال وب سایت های B2B
علی پدر Ali baba به نشانی : Alibaba.com
ترد ایندیا Trade india به نشانی : Tradeindia.com
کومپاز Kompass به نشانی : Kompass.com
Manta مانتا به نشانی : Manta.com
Made in China به نشانی : Made-in-china.com
India Mart ایندیا مارت به نشانی : Indiamart.com
دی اچ گیت dhgate به نشانی : Dhgate.com
EC 21 ای سی بیست و یک به نشانی : Ec21.com
گلوبال سورسز Global sorces به نشانی : Globalsources.com
Trade key ترد کی به نشانی : Tradekey.com
EC Plaza به نشانی : Ecplaza.net
ارتقاء معیار عمل در دنیای مجازی و حضور موسسه ها اضافه و اضافه منجر گردیده دسته های تجارت الکترونیک اعم از بی تو بی و بی تو سی صورت پیچیده‌ای به خویش بگیرند، به همین ادله ممکن میباشد دست و پنجه قابل انعطاف کردن با آن ها در صدر یه خرده به نظرتان مشقت بار بیاید. در صورتی‌که به اخذ مشورت و امداد از متخصصان چابکدست احتیاج پیدا کردید با اینتن تماس حاصل نمایید. مشاوران ما داده ها جامعی در اختیارتان قرار خواهند اعطا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.