مجموعاَ دو نوع از سبد خرید را می بضاعت و توان پیاده سازی کرد . در رویه نخستین هرگاه محصولی به سبد طولانی تر می گردد، سبد خرید نشان داده میشود اما در راه و روش دوم فقط هنگامی جنس نو طولانی تر می توان به استفاده کننده اطلاع داده میگردد . سوای مدل سبد خرید، قرار دادن آن در جایی که استفاده کننده به راحتی محتوای آن را ببیند فراوان کلیدی میباشد . در برخی اینترنت وبسایت های فروشگاهی وقتی که صفحه به سمت بالا یا این که تحت اسکرول میشود، سبد خرید کماکان قابل مشاهده و دسترسی باقی میماند . نکته حیاتی این میباشد که مشتری را ناچار نکنید برای خرید در وب وبسایت شما بیش تر از واحد سنجش اندیشه کند .
دسترسی نوار دسترسی طراحی سایت در مشهد یا این که bread crumbs که در تصویر تحت میتوانید آن را مشاهده کنید ابزاری مضاعف موءثر میباشد که دسترسی در سرتاسر سایت را بهبود میبخشد .
به ویژه وقتی که استفاده کننده از طرز موتورهای کاوش به صفحات درونی سایت مانند صفحه فرآورده سوقدهی میگردد، به راحتی میتواند بعه 2 تا 3 تراز پیشین رفته و ساختار سیرتکامل بندی های تولیدات را ببیند .
7 . مگا
منو مگامنو (mega menu) یک منوی گران قدر و بازشونده میباشد که مشتمل بر سیرتکامل بندی ها و زیردسته بندی های محصولات و در بعضی شامل تصویری مرتبط با گونه بندی بالاسری خویش می باشد . استعمال از این قابلیت و امکان در تارنما های بزرگی مثل ebay موجب گردیده با وجود تعدد مدل بندی ها، دسترسی به تولید ها سهل شود .
نکته مثبت در رابطه با مگا منو این است که در شرایط عادی فضای زیادی از سایت را اشغال نمی کند و تنها وقتی تعیین شوند گشوده میگردند . شما نیز در شرایطی که مدل بندی های متعددی برای محصولات خود دارید مطلقا از این قابلیت استفاده نمائید .
8 . بها
پایانی بها آخری محصول را در کاغذ سبد خرید یا ورقه کالا نشان دهید . چیزی بدتر از آن نمیباشد که مشتری در صفحه پایان خرید متوجه شود بایستی هزینه ای دیگر برای تحویل به چنگ آوردن کالا بپردازد . به محض مشاهده این هزینه مازاد مشتری تختگاز سایت را شکاف خواهد کرد . شما باید یک نرخ واحد برای حمل جنس در حیث گرفته، آن را بدون پول انجام دهید یا محاسبه آن را بر هر مبنایی که می باشد در به عبارتی کاغذ متاع انجام دهید .
9 . پیکسل
به پیکسل اعتنا برای تعیین عنوان تارنما، برای چیدن تصاویر، مناطق، تایپ کردن توضیحات محصول ها و . . . حرف به حرف و کلمه و واژه و جزو به جزء اعتنا کنید و خویش را جای مشتری بگذارید . از خویش سوال کنید چرا این نصیب باید دقیقا این شکلی باشد؟ طراحی این بخش چطور میتواند به رضایت مشتری و نهایتا پیروزی کسب و عمل کمک کند .
10 . بهینه سازی
در شرایطی که بازار تجارت الکترونیکی به صورت مداوم در هم اکنون رویش بوده و روز آپدیت رقابتی خیس میگردد، بهینه سازی یک کلید موفقیت میباشد . از همان اولیهِ طراحی سایت سایت فروشگاهی خود توجه به بهینه سازی را مد نظر قرار داده و ساختار htmlسایت، نحوه آدرس دهی و لینکدهی، حجم صفحه های و . . . را طبق استانداردهای بهینه سازی پیاده سازی نمایید .
11 . خصوصیت
برجسته نسبت به رقبا ذیل هر شرایطی وب سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیکی باید اصیل و متمایز باشد . دستکم در بعضی اِلمان ها بدین نکته توجه فرمایید . اختراع چیزی که تماما نو باشد خیلی دشوار میباشد البته واقعیت این میباشد درحالتی که وب وب سایت شما هیچ خصوصیت متمایزی نداشته باشد خیلی شل دراین فضای رقابتی گم میشود . خصوصیت های اصیل یک فروشگاه اینترنتی اولین چیزی می باشد که مشتریان به حافظه خواهند سپرد .
12 . رسانه
ها و شبکه های اجتماعی شکی دراین نیست که یک فروشگاه اینترنتی که ابزارآلات باغبانی میفروشد بعید میباشد در شبکه های اجتماعی هزاران هوادار داشته باشد . اما دقت بهاین مورد نباید زمینه غفلت واقع شود چون دست کم از منظر seo اهمیت دارااست . قرار دادن آیکون های کانال اجتماعی در تارنما های فروشگاهی به سادگی بلاگ ها نمیباشد چون از یک طرف نباید خیلی توجه مشتری را به خویش جلب کند که موجب وقفه در روند خرید شود و از طرفی می بایست به اندازه کافی در دسترس باشد . درصورتی که کاربری جنس شمارا حتی لایک نیز نکند و فقط رخ یی از آن به همدم یک توضیح برای فید خبری خود بردارد گشوده نیز برای شما بی فایده نخواهد بود .
13 . پیش
اکران لبریز سرعت مال پیش نمایش متاع امداد میکند مشتری در ورقه دسته بندی (لیست تولیدات) بدون ترک کردن کاغذ داده ها بیشتری از متاع را ببیند . اکران به طور lightbox شایع ترین شیوه برای اینکار میباشد . در اینراه پنجره ای گشوده میشود که در آن داده ها بیشتری از جنس (چیزی میان صفحه جزئیات جنس و نمایش گزینه مال در لیست تولیدات) میآید و در همین دوران بقیه المان های کاغذ تاریک خیس یا این که محوتر میشوند .
14 . اشتراک
در روزنامه بازاریابی ایمیلی هنوز زنده میباشد و تا سالیان طولانی زنده خواهند ماند . به همین عامل داشتن لیستی از خریداران بالقوه زیاد حائز اهمیت میباشد . فرم اشتراک در خبر نامه را در هرجایی که استفاده کننده ممکن است درپی آن بگردد قرار دهید . در صورتیکه شما قصد ساخت محتوای به فیس متناوب (به عنوان مثال هر روز) را دارید تعدادی فرم خبرنامه در قسمت های متناسب قرار دهید . برای مثال برای کسانی که قصد اطلاع یافتن از تخفیف ها را دارا هستند یک فرم و برای اشخاصی که به جدیدترین محصول ها عشق و علاقه دارا هستند فرم دیگری برای اشتراک در روزنامه قرار دهید .
ایجاد اینترنت سایت شرکتی از لحظه استارت یک کسب و فعالیت نوپا نیازی انکارناپذیر است که در فیس رعایت اصول پباده سازی صفحه های اینترنت و طراحی رشته ای سایت در توسعه و گسترش، ارتقا فروش و سودآوری یک کسب و فعالیت فراوان تاثیرگذار خواهد بود .
طراحی سایت
در ایجاد سایت شرکتی باید به این نکته توجه شود؛ از طراحی سایت شرکتی چنین توقع میرود که منشاء قطعی و سوای مشکل اطلاعات در امر کار یک تیم باشد .
از طرفی اصول پباده سازی صفحه ها طراحی سایت در مشهد اینترنت در طول تازه ایجاب میکند که مطالب هر اینترنت اینترنت سایت دربرگیرنده جدیدترین خبرها و مقالات و دارای رابطه با حوزه فعالیت تیم باشد .
پباده سازی حرفه ای وبسایت برای ایجاد اینترنت سایت شرکتی در اکثری از موارد اقدام به ایجاد و عرضه علم برای مخاطبین و کاربران کرده و هر شرکت برای ماندن در عرصه رقابت بایستی با این قوانین انطباق پیدا نماید .
تولید
اینترنت سایت شرکتی ایجاد سایت شرکتی یک عدد از پرطرفدارترین شاخه های تولید وبسایت بوده و نسبت به بقیه اشکال سایت، نظیر مغازه های اینترنتی، وبسایت شخصی و غیره کاربرد بیشتری داراست .
برای آنکه ایجاد اینترنت سایت شرکتی را براساس اصول طراحی صفحه های اینترنت و طراحی فن ای اینترنت سایت انجام دهید، بایستی از ضوابط خاصی پیروی فرمائید که پیرو به برخی از آنها اشاره می کنیم .
مخاطبین
انگیزه را معین کنید! یکی
از اولیه سوالاتی که در ایجاد وب سایت شرکتی می بایست از خویش بپرسید این میباشد: برای چه کسی میخواهید بنویسید؟
محتوای اینترنت سایت، رئیس محتوای وبسایت و رویکرد های تولید محتوا در جذب مشتری و یا دفع آن نقش حساس بازی می نمایند .
آیا
انگیزه دارای اهمیت شما از صحیح کردن اینترنت سایت اطلاع رسانی به سهامداران و شرکای شرکتی میباشد؟ یا قصد دارید به آنلاین مارکتینگ یا این که آنلاین برندینگ بپردازید؟
انگیزه
شما ممکن میباشد در راستای جذب مشتری، رضایتمندی مشتری، مدیریت ارتباط با مشتریان و برقراری ارتباط مفید با آن ها باشد؟
می بایست بیان کرد در پباده سازی رشته ای سایت و تولید سایت شرکتی می بایست کلیه موردها بالا را در لحاظ گرفته و محتوای خویش را مطابق با تمامی آنها تهیه نمایید .
نمونه
سازی پباده سازی اینترنت اینترنت سایت و مثال سازی بخش مهمی از ایجاد شایسته ترین پباده سازی وب سایت محسوب میگردد .
اکثر اوقات کسانی که به پباده سازی اینترنت وبسایت میپردازند، پیشین از پیاده سازی و اجرای عملی طرح کلی خویش را براساس ایده های خلاقانه ترسیم میکنند .
در ساختن اینترنت سایت اینترنتی 3 انگیزه اساسی موجود هست: ارائه داده ها اصلی، طرح بندی ساختار کلی و طراح رابط کاربری .
در صورتیکه کلیه چیز عالی پیش برود، طراح شما به یک مثال نخستین دست پیدا مینماید که می تواند آن را به طرح آخری اینترنت سایت شما تبدیل نماید .
برای تکمیل طرح اولیه خویش میتوانید آن را با مخاطبین خویش در دربین نهاده و از نظریات آنان برای طریق برقراری ارتباط و تعامل به کارگیری نمایید .
تولید سایت با استعمال از وبسایت ساز کار شمارا برای نمونه سازی و آزمایش آن دوچندان معمولیخیس خواهد کرد، سایت ساز مجانی رایو با تنوع بالا در پوسته یا این که قالب وبسایت و امکان تغییر آن در هر لحظه، امکان محافظت تمامی اطلاعات اینترنت سایت شمارا در فیس تغییر تحول ظواهر کلی، آماده مینماید .
اسم دامنه یا این که Domain ، اسم سایت شماست که در هنگام ساخت سایت آن را تعیین میکنید. اسم دامنه آدرسی میباشد که یوزرها وب میتوانند از روش آن به سایت شما دسترسی پیدا نمایند.همان دیگر اسم دامنه برای جستن و شناسایی رایانه ها در وب به کار گیری میگردد.
همانگونه که میدانید هر شخصی IP منحصر خویش را داراست تا در وب شناسایی شود . با دقت به اینکه برای یوزرها مشقت بار میباشد که حرفه ای از اعداد را به خیال و خاطر بسپارند. به همین ادله،
اسم دامنه به جای به کارگیری از نشانی طراحی سایت در مشهد های IP، برای شناسایی افراد در وب گزینه به کارگیری قرار گرفته میباشد.
نکته حائض اهمیت در بحت دامین این میباشد که اسم دامنه می بایست اختصاصی باشد و هیچ دو اینترنت سایتی نباید وجود داشته باشند که اسم دامنه آنان یکی از باشد.برای این فعالیت سازمانی موجود است که به دامین های انتخابی ارزیابی مینماید. ICANN سازمانی میباشد که معین مینماید،که اسم دامنه انتخابی در دسترس میباشد یا این که نه!
پس پیشین از طراحی وب سایت متبوع خویش دامنه خویش را به صدق گزینش کنبد برای گزینش اسم دامنه مطلوب کافیست به وبسایت www.whois.com بروید و اسم دامنه موردنظر خویش را استعلام بگیرید و از آزاد بودن آن اطمینان نتایج نمائید.
نوشتهی علمی دارای ارتباط: اهمیت ساخت سایت برای برد در کسب و فعالیت شما
شناخت با ساختار اسم دامنه و گونه های آن
اسم دامنه قادر است هر ترکیبی از حروف و اعداد و پسوند باشد.
مجموعاَ یک اسم دامنه به صورت دو عنصر اصلی میباشد. مثلا، اسم دامنه Facebook.com دربرگیرنده اسم تارنما (صورت بوک) و پسوند(.com) میباشد. وقتی که یک کمپانی (یا این که یک شخص) یک اسم دامنه را خریداری میکند، میتوانند بسته به کاربرد وبسایت خویش پسوند قابل قبولی تعیین کند.
تعیین اسم دامنه
گونه های اسم دامنه و پسوند
اکثر یوزرها تصور می نمایند com صرفا پسوند معتبری میباشد که میتوانند برای تارنما خویش تعیین نمایند ، ولی بایستی بدانند که دامنه های .com فقط 46.5٪ از کل سایت های جهانی را تشکیل میدهند، و دامنه های دیگری مانند .org و .net نیز وجود داراهستند که اکثری از سایت های دارای اعتبار از آن ها استعمال میکنند. مجموعاَ، همه گیرترین گونه های اسم دامنه عبارتند از:
TLD: دامنه های سطح بالا
دامنه های گونه TLD دارنده شایع ترین گونه پسوند میباشند . آمار و ارقام نشان دهنده این میباشد که بیش تر از یک هزار TLD موجود هست، مرسوم ترین پسوند ها دراین مدل اسم دامنه عبارت اند از : .com، .org، .net و .edu
لیست قانونی TLD ها به وسیله یک سازمان به اسم(IANA) محافظت میگردد .
ccTLD : دامنه سطح بالا با کد مملکت
ccTLD ها تنها دو صحبت به کار گیری مینمایند و مبنی بر کد میهن های میان المللی مانند .us برای آمریکا و .jp برای ژاپن و ir . برای جمهوری اسلامی ایران ساخت گردیده اند. آن ها اکثر اوقات به وسیله کمپانی هایی به کار گیری میشوند که وب سایت های منحصر را برای بخشها مختص ساخت مینمایند و این پسوند میتواند رویه خیر برای سیگنال دادن به یوزرها باشند.
gTLD : دامنه سطح بالا همگانی
gTLD در اصل یک TLD میباشد با این تفاوت که به یک کد مملکت متکی وجود ندارد. اکثری از gTLD ها برای ارگان های مختص آیتم به کار گیری قرار میگیرند، مانند .edu که در مؤسسات آموزشی به کار گیری میگردد.
مثالهای دیگری از gTLD ها عبارتند از:
.mil : نظامی
.gov : دولتی
org : برای ارگان های غیر انتفاعی
.net : برای ارائه دهندگان سرویس ها وب و کاربرد های کانال محور
اکنون که دو انگیزه اساسی در طراحی وب چه میباشند، بگذارید در خصوصیتها و تجهیزات یک وب سایت عالی ظریفخیس شویم و ببینیم که هنگام ساخت سایت شما می بایست به چه نکاتی اعتنا داشته باشید. رعایت این نکات و اصول در طراحی وب سبب می شود وب سایت شما تاثیر بسیار بهتری بر روی مخاطبان بگذارد و جایگاه های بهتری را نیز در گوگل بدست آورد.
سرعت بالای اینترنتوبسایت (Page Speed)
خودتان را جای کاربرانی که از طراحی سایت در مشهد وب سایت شما استعمال می کنند بگذارید. ایشان به عبارتی کلیککنندههایی می باشند که مضمون حوصله کردن را به خیر نمیدانند و صرفا یک چیز برایشان مهم میباشد؛ وصال به مقاله دلخواه در کسری از ثانیه! پس طبیعتاً وقتی که استفاده کننده بدون چاره باشد خیلی درانتظار اکران تارنما شما بماند، هیچ بعید وجود ندارد که برگه شمارا ببندد و به سراغ یک تارنما دیگر برود. این قضیه همینطور تاثیری بدون واسطه در مرتبه تارنما شما در گوگل خواهد داشت.
ما یک نوشته ی علمی بدون نقص در مسئله سرعت تارنما و اهمیت آن منتشر کردهایم. این نوشتهی علمی هم قادر است اهمیّت سرعت بالای یک سایت را برای شما بدیهی نماید، هم به شما خاطر بدهد که چه طور میتوانید سرعت اینترنتوب سایت خویش را بسنجید.
ریسپانسیو بودن (Responsive) یا این که برخورد گرایی وب سایت
ریسپانسیو بودن بهاین معنا میباشد که تارنما شما خودش را با تمام اندازههای کاغذ (کامپیوتر، تبلت و موبایل همپا) تطبیق دهد. این خصوصیت امداد می کند که هر کسی با هر دستگاهی به راحتی بتواند از تارنما شما استعمال نماید.
در سال 2015 بود که گوگل خاطرنشان کرد جستجوهای انجام یافته با گوشی بیش تر از 50% کل جستجوهای گوگل را دربرگیرنده می گردند. برای وب سایت شما هم عین همین قضیه درست گو میباشد. یعنی اکثر یوزرها شما با موبایل به سراغتان می آیند. پس بسیار مهم میباشد که تارنما خویش را برای تلفن همراههای تلفن همراه فراهم فرمایید. ولی مساله تنها یوزرها نیستند. زمانی که کاربری از روش تلفن همراه در گوگل کاوش میکند، مرتبههای برتر برای وب سایتهایی خواهد بود که ریسپانسیو میباشند، به این دلیل که به کار گیری از آن ها برای استفاده کننده تلفن همراه شلخیس میباشد. پس ریسپانسیو بودن روی ترافیک تارنما شما از گوگل هم تاثیرگذار خواهد بود.
ما در نوشته ی علمی ریسپانسیو چه چیزی است و چرا اهمیت داراست به طور بی نقص به مساله برخورد گرایی پرداختهایم و شیوه های بازنگری ریسپانسیو بودن یک تارنما را به شما گفتهایم.