مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تکنولوژی جاوا برای برنامه نویسی


تکنولوژی جاوا را می شود به سه مجموعه تقسیم کرد:
جاوا برای تلفن همراه نرم افزار ها:
این تکنولوژی طولانی تر بانام j2me یا این که java 2mobility شناخته شده‌است و اضافه برای رویا رویی با محدودیت های تولید برنامه های کاربردی در دستگاه های کوچک آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد و همینطور دارنده کتابخانه های بخش اعظمی طراحی سایت در مشهد  برای گسترش نرم افزار میباشد مانند نرم افزار های تفلن یاروهمدم.

نگارش استاندارد جاوا :
عنوانی که برای این تکنولوژی ترویج یافته j2se میباشد و مخفف عبارت java2platform standard edition است به یاری این تکنولوژی  در گسترش برنامه های بسیار پهناور و سازمانی آیتم به کارگیری قرار میگیرد برنامه نویس ها این ورژن از جاوا قوی خواهند بود برنامه های عظیمی برای کانال ها و حتی سرور ها ساخت نمایند.

آبجکتیو-سی / سوییفت
درواقع «آبجکتیو-سی» (Objective-C) یک لایه‌ی ساخته‌گردیده روی گویش C میباشد که به امداد آن می‌اقتدار برای تولیدات کمپانی اپل نرم افزار ایجاد. «سوییفت» (Swift) یک لهجه برنامه‌نویسی ارایه‌گردیده به‌وسیله‌ی کمپانی اپل میباشد که سازش خیر با Objective-C داراست. به مانند لهجه پایتون، انگیزه سوییفت یادگیری سهل میباشد؛ طوری‌که نو‌امور هم بتوانند به‌آسانی از آن فایده ببرند.



  کمپانی اپل سوییفت را ارایه کرد تا به امداد آن‌ بتوان با دست‌کم کد نوشته‌گردیده، برنامه‌هایی با سرعت و امنیت بالا ایجاد کرد. در‌صورتی‌که میخواهید برای آیپد و آیفون‌تان اپلیکیشنی فن‌ای ساخت نمائید میتوانید از Objective-C یا این که سوییفت استعمال فرمایید. ولی سفارش ما به اشخاصی که نو میخواهند استارت به یادگیری نمایند، سوییفت میباشد.

سی شارپ
«سی شارپ» (#C) محصولی از کمپانی مایکروسافت و بر اساس‌ی قاب‌ورک «دات نت» (.net) میباشد. از #C برای برنامه‌نویسی پایین اینترنت (به‌وسیله‌ی ASP)، تولید بازی‌های کامپیوتری و تولید قابل انعطاف‌افزارهای دسکتاپی می‌قدرت بهره مند شد.



  اگرچه در پیشین #C یک لهجه چندسکویی نبوده البته هم‌فعلا به یاری پروژه‌ای به عنوان Mono که به‌وسیله‌ی کمپانی «زامارین» (Xamarin) ارایه گردیده، می‌اقتدار از #C برای برنامه‌نویسی اندروید و iOS هم استفاده نمود.

اس‌‌ کیو‌‌ ال
اگرچه از «اس‌کیو‌ال» (SQL) در جمهوری اسلامی ایران زیاد تحت عنوان یک گویش برنامه‌‌نویسی خاطر نمیشود و تنها مهارتی الزامی در کنار بقیه مهارت‌ها به شمار می‌رود. البته با پرورش اهمیت موضوعاتی مانند وسیع‌ داده‌ها (Big Data) ترجیح‌مان بر این بود که SQL هم در‌این لیست قرار گیرد. از SQL برای عمل روی مقر‌های داده در اطراف‌‌‌های گوناگون می‌اقتدار استفاده نمود.  نسبتاً در هر موضوع‌ی برنامه‌‌نویسی که بخواهید فعالیت فرمائید، برای ذخیره‌‌سازی داده ها‌تان در مقر داده به SQL نیاز خواهید داشت. یادگیری SQL بسیار سریع و لذت‌بخش میباشد. با یادگیری این لهجه و فن‌ای شدن در آن می توانید تحت عنوان یک مدیریت مقر داده فعالیت فرمایید. ‌‌‌‌

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.