مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

در سطح backend قضیه قاب ورک ها

در 

سطح backend قضیه قاب ورک ها مدام سوال برانگیز میباشد و معمولا این سوال وجود دارد که مقدمه شایسته ترین کادر ورک را انتخاب کنیم آن‌گاه آغاز به پباده سازی کنیم . در زبان قادر PHP کادر ورک های بسیار متعددی وجود دارد که هر کدام به نوعی ویژگی های مشترک یا مختص خود را دارا‌هستند بعضا از این فریم ورک ها نظیر Fuel مضاعف ساده و سبک می‌باشند البته برخی نظیر Symphony یا این که Zend برای مسلط شدن نیاز به مقطع مضاعف بیشتری است ، معمولا شنیده می‌شود که فلان کادر ورک برای پروژه های والا می باشد و خصوصیت های خاصی دارد اما این نکته همیشه وجود داراست که ملاکی که باعث می شود یک فریم ورک برای پروژه های تعالی باشد چه میباشد ؟ از طرفی ممکن می‌باشد که برنامه نویس زمان زیادی را صرف تحقیق در مسئله گزینش شایسته ترین قاب ورک طراحی سایت کند و این فرآیند را برنامه نویسان حرفه ای انجام وارد می کنند . 

طراحی سایت در مشهد


سرعت کد نویسی در قاب ورک ، یعنی با کد های کوتاه بتوان نتایج را بدست آورد منظور این نمی‌باشد که اصل برنامه شما کوتاه و ساده باشد ، برای مثال کد های مربوط به زیرساخت ها مانند اتصال و یا این که عملیات CURD یا همان (create, update,read,delete) اگر قاب ورک سازوکار پیچیده ای برای اتصال به دیتابیس را داشته باشد سبب می‌گردد سرعت بسط وب تارنما کاهش پیدا کند . یا این که مثلا توابعی کمکی برای ارسال آدرس اینترنتی یا سیستم Cache که همگی به صرفه جویی در مدت برنامه نویس امداد می‌نماید به طور مثال لاراول (Laravel) یکی از بهترین کادر ورک های پباده سازی سایت می‌باشد . 


ویژگی 

های اصلی یک قاب ورک Backend خوب سریع 

و چابک و بهینه باشد از 

سیستم Route به خوبی پشتیبانی کند ماژولار 

باشد MVC 

را ساپورت کند با 

بقیه خدمت های اتصال به نشانی اینترنتی و ذخیره سازی تعامل داشته باشد به 

طور دائم به روزرسانی شود در 

مرحله Frontend یا UI برنامه نویسان با تجربه همت می نمایند آیتم های را تعیین کنند که در آتی به دردسر نیفتند ، عمده قاب ورک های ضعیت آن‌گاه از مدتی یا این که توسعه و گسترش آنان متوقف میگردد یا این که دستخوش تغییرات دارای اهمیت می‌شوند که ورژن های قبلی با نسخه های تازه اصلا سازش ندارد . قاب ورک Bootstrap که در مرحله جهانی طرف داران زیادی دارد و برهان آن نیز جامعه والا برنامه نویسان و گسترش دهندگان آن می‌باشد . 


ویژگی 

های کلیدی یک کادر ورک CSS خوب سبک 

و کم حجم باشد هسته 

آن برپایه SCSS باشد جامعه 

بزرگی از برنامه نویسان در خصوص پرسش و پاسخ کاربران از آن پشتیبانی کنند دست کم 

یک سری سال از ارائه آن قبل باشد سیستم 

Grid را با جزئیات بالا ساپورت کند وب 

تارنما های پباده سازی گردیده متعددی به رخ نمونه برای سرمشق گیری داشته باشد به 

طور دائم به روزرسانی شود امنیت 

بالای در مقابل اشکال Attack ها داشته باشد 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.