مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ووکامرس چیست و چگونه با WooCommerce فروشگاه آنلاین بسازیم


در صورتی‌که شما قصد روش‌‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید البته اطلاعاتی در امر کیفیت اعمال طراحی سایت در مشهد آن را ندارید با این نوشته‌ی علمی همدم باشید، در‌این نوشته‌علمی به شما فراگیری می دهیم که چه طور می توانید با پلاگین ووکامرس تارنما خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل فرمایید. ولی ووکامرس چیست و چه‌طور می‌قدرت با به کارگیری از WooCommerce وب سایت فروشگاهی ایجاد کرد؟

بدین قضیه دقت داشته باشید که شما با استعمال از وردپرس، قابلیت رویکرد‌‌اندازی هر نوع اینترنت‌‌سایتی را دارید. همینطور با به کارگیری از قسمت یادگرفتن ووکامرس، شما می توانید یادگرفتن مرحله‌به‌مرحله ووکامرس را ملاحظه کنید و با به کار گیری از این فرایند به‌سادگی وب سایت فروشگاهی خویش را بسازید.

شما با فعال‌سازی یک فروشگاه آنلاین میتوانید در هر شهری که می‌باشید با مشتریان خویش در بقیه شهرهای دیگر رابطه برقرار کرده و مشتریان متعددی را از سراسر عالم جذب فرمایید. با استعمال از سیستم مدیر محتوای وردپرس شما می توانید یک فروشگاه آنلاین بسازید و در آن تولید ها خویش را به‌‌فروش برسانید و به‌این شیوه استخراج‌وکار خویش را رونق دهید و مشتریان جدیدی پیدا فرمائید.

وقتی‌‌که شما تولیدات خویش را به‌شکل اینترنتی عرضه می‌‌نمائید، مشتریان شما محصور به یک حوزه‌ جغرافیایی نمی شوند بلکه شما این قابلیت را دارید که خلال مشتریان محلی از دیگر نقاط جغرافیایی نیز مشتری جذب نمائید و اجناس خویش را به فروش برسانید و استخراج‌وکار خویش را پیشرفت دهید.

خب به عبارتی‌‌طور که می‌‌دانید توسعه و گسترش روزبه‌‌روز وب سبب گردیده‌است که اشخاص متعددی از روش تلفن‌‌های همدم، بخش اعظمی از شغل های روزانه و حتی خریدهای خودشان را اجرا دهند. ازاین‌‌رو استحصال‌‌وکار اینترنتی شما می‌‌تواند توسعه یابد و بسط دیده‌‌گیری داشته باشد.

آنچه درین نوشته‌ی علمی می خوانید

به چه شکل با WooCommerce فروشگاه اینترنتی بسازیم
ووکامرس چیست
تفاوت وردپرس و ووکامرس چیست
مزایای به کار گیری از ووکامرس
شایسته ترین پلاگین دکان ساز برای وردپرس
تجهیزات ووکامرس
درگاه پرداخت ووکامرس
امکان‌های پنل پیکربندی ووکامرس چیست
پوسته‌‌های ووکامرس
پلاگین هایی برای پلاگین ووکامرس
ارائه نمودار بی نقص فروش
ایجاد کرد فروشگاه آنلاین با ووکامرس
حمل و نقل در ووکامرس
یادگرفتن نصب پلاگین ووکامرس
گردآوری‌بندی کلی
چه طور با WooCommerce فروشگاه اینترنتی بسازیم
در صورتی وبسایت شما داینامیک یا این که پویا میباشد و از وردپرس برای مدیر محتوای اینترنت‌وب سایت‌تان استعمال می کنید با استعمال از پلاگین‌های دکان‌ساز به‌‌راحتی آب میل کردن میتوانید وب سایت را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل فرمایید، اصلی وجود ندارد که فروشگاهی که قصد دارید تولید نمایید خرد یا این که تبارک باشد، زیرا پلاگین‌‌های کارکشته و محبوبی مثل WooCommerce, Shopify, Magento وجود دارا هستند که‌این عمل را برای شما به‌‌راحتی اعمال می‌دهدند و شما دیگر نیازی به صرف هزینه‌های مازاد برای اپ‌نویس وبسایت ندارید.

درحال‌‌حاضر 51 درصد از تارنما‌های وردپرسی از این سه پلاگین‌‌ای که در ابتدا به آن اشاره کردیم به کارگیری می‌نمایند.

ووکامرس چیست
ووکامرس چیست
ووکامرس یک پلاگین توانمند برای سیستم رئیس محتوا وردپرس میباشد که به یوزرها این قابلیت را می‌دهد تا یک فروشگاه اینترنتی بدون نقص را سوای نیاز به داشتن تخصص فنی بسازند. با به کار گیری از این پلاگین، یوزرها میتوانند تولیدات خویش را به فروش بگذارند، نوع پرداخت و ارسال مال را گزینش نمایند و پیگیری سفارشات و پرداخت ها را اجرا دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد