مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نکات طراحی فوتر سایت


نکات اصلی در پیاده سازی فوتر تارنما؟ مگه فوتر هم مداقه داره طراحیش؟ بایستی در پاسخ بگم طراحی سایت در مشهد که آری خیلی هم التفات داره. فوتر مثلا جاهایی از وبسایت می باشد که‌این فکر نادرست براش به وجود اومده که زیرا انتهای تارنما میباشد التفات خاصی نداره و نیازی وجود ندارد بهش مداقه بدیم. همین نخستین می بایست بگم این تامل رو از ذهنتون به دور نمائید. زیرا روی seo وب سایت اثر متعددی داره.


زیرا فوتر تارنما به عنوان مثال جاهایی است که درسته به اندازه هدر تو دیده وجود ندارد اما خیلی از کاربرها برای رفع برخی از نیازهاشون که به دنبال توضیح میدیم به فوتر مراجعه می‌کنن. همراهمون باشید تا پیرو تعدادی تا از این نکات رو خدمتتون توضیح بدیم.


فوتر چیست؟

تعریف‌و‌تمجید فوتر در نکات اساسی پیاده سازی فوتر

همانگونه که میدانید هر سایت از یک سری شیت ساخته میشه که در بخش انتهایی تک تک صفحه ها، قسمتی وجود دارااست که دربرگیرنده نشانی و شماره تلفن، واپسین و پربازدیدترین مقاله‌ها، عضویت در روزنامه، لینک و پیوند شبکه های مردمی و … می توان به این نصیب فوتر یا این که پابرگ گفته می‌شود.


التفات فوتر در طراحی وب چیست؟

فوتر وب سایت قسمتی میباشد که بیشترین داده ها فنی و حقوقی سایت در آن قرار میگیرد از این جهت قسمتی میباشد که بیشتر بازدیدکنندگان تارنما به آن اعتنا می نمایند و از این رو التفات ویژه ای داره به همین برهان می تونین از این بخش به عنوانsite map به کارگیری نمائید و پیوند های اساسی سایتتون که ممکن میباشد از دیده استفاده کننده به دور بمونه رو در‌این نصیب قرار بدید در واقع شما میتونین از فوتر وب سایت تحت عنوان اهرمی برای هدایت یوزرها به بقیه صفحه های اصلی خویش استعمال کنین.


قرار به چنگ آوردن site map در فوتر از این جهت مهمه که پیوند همگی صفحه ها یک تارنما در site map قرار می گیره داشتن یه site map درست و اینکه لینک و پیوند صفحه ها، را به صدق در فوتر قرار بدیم منجر میشه که مخاطب به صحت وارد صفحه های مربوطه بشه و بازه فرصت بیشتری رو در تارنما شما سپری کنه و این گزینه به سئو و بهینه سازی تارنما شما امداد میکنه.


اگه برای وب سایت یا این که دستیابی و برنامه خردسالان گواهینامه دارای اعتبار یا این که نشان اعتمادی دارین عالی در‌این بخش قرار به‌این تا بتونین به اینترنت سایتتون اعتبار ببخشید و در مخاطب خویش شم پشت گرمی و امنیت ساخت‌و‌ساز نمائید.


در پیاده سازی فوتر چه نکاتی رو بایستی رعایت کنیم؟

پیاده سازی فوتر یک کدام از دیگر از شغل هایی میباشد که برای سرویس ها seo اعمال میشه و توی پیاده سازی فوتر موردهای بسیار متعددی است که بایستی بهش التفات بدیم البته یک سری گزینه می‌باشد که اصل شغل می باشند و می بایست به طبعً رعایت بشن که عبارت‌اند از:


۱- صفحه ارایی فوتر می بایست معمولی باشه


۲- یک گزاره ۲ الی ۳ خطی راجع‌به خودمون بنویسیم


۳- قراردادن پیوند‌های کاربردی و اساسی


۴- گروه‌بندی لینک و پیوند‌های قرار داده گردیده


۵- داده ها تماس با ما رو قرار بدیم


۶- قرار دادن آیکون کانال‌های اجتماعی که بیشتر درون‌شون عمل داریم


۷- قراردادن نوار کاوش


۸- قراردادن لوگو اینماد (در شکل داشتن حصول‌وکار اینترنتی)


با ما هم پا باشید تا پیرو همگی این مورد ها ها رو با هم نظارت کنیم و به طور جزئی بهشون بپردازیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد