مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

راهنمای جامع دربارۀ صفحه فرود (landing page)

شیت فرود چیست؟ شیت فرود یا این که به عبارتی لندینگ پیج (landing page) در واقع یک صفحۀ اینترنت میباشد که طوری پیاده سازی گردیده تا یوزرها را به اجرا یک مبادرت خاص تشویق نماید. هر برگه فرود به صورت خاص برای توضیح دربارۀ یک جنس طراحی سایت در مشهد یا این که سفارش خاص پیاده سازی گردیده و در آن جزئیات مختلفی که شخص برای تصمیم‌گیری درباره آن کالا نیاز دارااست، ارائه میشود. در واقع غرض مهم لندینگ پیج‌ها ارتقاء نرخ تبدیل میباشد.

ورقه فرود چیست
این تبدیل قادر است، تبدیل بازدیدکننده به سرنخ و یا این که مشتری باشد. به همین عامل یک شیت فرود بایستی طوری پیاده سازی خواهد شد که بازدیدکنندگان با تلاوت آن تشویق شوند که اطلاعاتی از خویش به مکان بگذارند.

همانند کاغذ اساسی شما، صفحه ها فرود اکثر وقت ها او‌لین عکس العملِ بازدیدکنندگان، با تارنما شما میباشند. ولی می بایست بدین نکته دقت کرد که صفحه ها اساسی و صفحه ها فرود هدف ها متفاوتی دارا هستند. صفحه های مهم دربردارنده داده ها کلی در زمینه ی کمپانی شما می‌باشند و به نوعی دروازه‌ای برای ورود به بقیه صفحه های وبسایت شما میباشند.

آنچه در‌این نوشته‌ی‌علمی میخوانید...
از برگه فرود (لندینگ پیج) برای چه اهدافی می‌قدرت به کار گرفت؟
صاحبان دستیابی‌وکار هر ورقه فرود را با هدف ها متفاوتی پیاده سازی می‌نمایند. این هدف ها در مجموع قادر است یکی مورد ها تحت باشد:

جذب یوزرها برای خرید یک جنس (فرآورده یا این که سرویس ها)
انباشته کردن لید یا این که سرنخ از بازدید‌کنندگان. هرگونه داده ها برای تماس با مشتریان بالقوه، برای فروشنده حکم لید یا این که سرنخ را داراست. صاحبان استخراج‌وکار عملکرد می‌نمایند با تعقیب کردن سرنخ یا این که لید، به مشتری قطعی دست پیدا نمایند. این داده ها قادر است نشانی اینترنتی، شماره تلفن، اسم شخص و… باشد.
اگرچه از برگه فرود برای هدف های مختلفی می‌قدرت استفاده نمود، ولی پیشنهاد ما به شما این میباشد که از مفاد ذیل در لندینگ پیج خویش خودداری کنید:

توضیح دادن دربارۀ یک سری فرآورده متفاوت
لینک و پیوند دادن از یک ورقه فرود به صفحه ها دیگر
توضیح درباره مارک و استخراج‌وکارتان
شاید این پرسش به ذهنیت شما رسد که «برگه فرود با سایت چه فرقی دارااست» و یا این که به هیچ عنوان «برای داشتن لندینگ پیج به طبع بایستی وبسایت داشت».

آیا برای تشکیل داد ورقه فرود قطعا بایستی سایت داشت؟
نکته مهمی که بایستی بدانید این میباشد که یک وبسایت مشمول صفحه های مختلفی میباشد. و غرض کلی از این سایت، ارائه داده ها متفاوت درباره استخراج‌وکار شما به بازدیدکنندگان درخصوص محصولاتتان و ارتقاء درایت از مارک شما میباشد. البته به عبارتی‌ طور که گفتیم غرض صفحۀ فرود ارائه داده ها درباره یک توصیه یا این که فرآورده خاص میباشد.

چنانچه برای دستیابی‌وکار خویش یک تارنما ساخته‌اید، به راحتی میتوانید به امداد سیستم رئیس محتوایی که دارید (به عنوان مثال وردپرس) صفحه ها فرود زیادی در آن پیاده سازی نمائید. دراین‌صورت ورقه فرود، بخشی از وبسایت شما خواهد بود و نشانی این کاغذ، با اسم دامنۀ وبسایت شما استارت میگردد.
ولی چنانچه وبسایت ندارید و تک تک آنچه که برای شغل خویش نیاز دارید لندینگ پیج میباشد. میتوانید از وبسایت‌هایی که لندینگ پیج پیاده سازی می‌نمایند به کارگیری نمایید. دراین‌صورت به ساخت سایت نیازی نخواهید داشت و برگه فرود شما با اسم دامنه آن تارنما‌ها آغاز می گردد؛ در واقع ورقه فرود شما پایین دامنه‌ای از دامنۀ این تارنما‌ها خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.