مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

وارد کردن اطلاعات

درین مرحله میتوانید داده ها مرتبط با محتوا را در روز‌نگار جایگذاری فرمائید. داده ها مرتبط با هر پست یا این که نوشته ی علمی مواقعی مانند تیتر، مولف، هیبت محتوا، فرصت نشر، عبارات کلیدی و شبکه نشر را مشمول میشود. طراحی سایت در مشهد همگی اشخاصی که در بازاریابی محتوایی با شما همیاری می‌نمایند، می بایست به‌این روزنگار دسترسی داشته باشند تا از مجال ظریف نشر هر محتوا استحضار داشته باشند و از قبلی برای آن نرم‌افزار‌ریزی نمایند.
معرفی ابزار برای تهیه و تنظیم روز‌نگار محتوا
همان گونه که گفتیم، یک کدام از پروسه تهیه و تنظیم روزنگار محتوا، نشر ابزار مطلوب میباشد. رایاپارس می توانید از یک سررسید به کار گیری فرمائید و محتوایی را که در هر تاریخی قرار منتشر خواهد شد، در برگه مرتبط با آن یادداشت فرمائید. البته در حالتی که اشخاص متعددی در گروه محتوا حضور داشته باشند، این نحوه پاسخگو وجود ندارد. عالی از ابزارهای ماهر استعمال فرمایید که قابلیت دسترسی کلیه اشخاص را داشته باشد. در پی بعضی از پر اسم و رسم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تنظیم روزنگار محتوا را معرفی میکنیم:
لوملی Loomly
لوملی یک ابزار توانا برای تنظیم روز‌نگار ساخت و ساز محتوا میباشد که تجهیزات بیشتری را هم به شما ارائه میدهد. ahrefs در لوملی می توانید علاوه بر مجال‌بندی نشر محتوا، روز‌نگار را با کلیه اشخاص تیمتان به اشتراگ بگذارید و برنامه ای از آنچه در ذهن دارید، در روزنگار تصویب فرمائید. با به کارگیری از این ابزار میتوانید بر روند تنظیم هر محتوا تا مجال تکثیر آن بررسی فرمائید. همینطور می توانید دارایی موردنظر برای تهیه و تنظیم هر محتوا را در‌این نرم‌افزار مدیر فرمائید.
ترلو Trello
ترلو ابزاری میباشد که در عین آسانی، تجهیزات بسیار خیر و خوبی در دست اشخاص دسته قرار میدهد. در ترلو می توانید وظایف را در پوسته کارت Card، تابلو Board و لیست List تهیه فرمایید. همینطور می توانید هر وظیفه را به اشخاص مشخصی از دسته تخصیص بدهید و واحد سنجش دسترسی آن ها به روزنگار محتوا را هم رئیس فرمایید. ترلو تجهیزات خیر برای تیم بندی وطایف داراست که مثلا آن‌ها می‌اقتدار به تگ و کدهای رنگی اشاره نمود.
گردآوری‌بندی

روزنگار محتوا یک کدام از اصلی‌ترین اجزای یک استراتژی پیروز میباشد که به شما یاری می‌نماید تا نرم‌افزار محتوایی خودتان را به شایسته ترین صورت جلو ببرید. درین روزنگار علاوه‌بر معین شدن موضوعات محتوایی و رسانه‌های تکثیر، تفصیل وظایف اعضای مجموعه، مقصود محتوا، دعوت به مبادرت، مجال نشر و... هم معلوم می گردد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.