مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تبدیل‌ها (فروش و سرنخ‌ها)

اگرچه که بخش اعظمی از حصول‌وکارها از شاخص کلیدی سعی ROI seo استعمال می‌نمایند، طراحی سایت در مشهد ولی زیرا این شاخص مقطع فرصت متعددی ارتفاع میکشد تا بدست بیاید نباید فقط شاخصی باشد که شما به آن توکل میکنید.
اندازه‌گیری و ردیابی تبدیل‌های ارگانیک (مانند فروش، سرنخ‌ها یا این که هر دو) راهی بسیار مطلوب برای سنجش معیار موفقیتتان میباشد. رایاپارس  زیرا به هر هم اکنون هرچقدر این تبدیل‌ها بیشتر باشد، در واقع بدین معناست که همت‌های شما در جهت صحت انجام شده میباشد.
معیار چشم شدن ارگانیک (Impressions)
برخلاف شاخص رجوع و برگشت سرمایه که هنگامی متعددی ارتفاع میکشد تا خودش را علامت دهد، ahrefs  این شاخص چشم شدن یا این که به عبارتی ایمپرشن به شما اذن می دهد که به صورت پیوسته ترازو پرورش خویش را ببینید و آن را اندازه بگیرید. این معیار به آسانی در گوگل سرچ کنسول در مشت شماست.
در واقع خواسته چشم شدن، تعداد دفعاتی‌ست که صفحه های وب سایت شما به ازای لغت ها کلیدی متفاوت در کاغذ نتیجه ها گوگل به اکران درآمده و بوسیله سایرافراد قابل بازدید بوده میباشد. این مقدار سوای این میباشد که مخاطب کلیک نماید یا این که نکند. ولی می بایست درنظر داشته باشید که ارتقا این شاخص در کلمه ها کلیدی متعدد لزوما به معنای ارتقا ترافیک تارنما وجود ندارد.
جلسات ارگانیک (Sessions)
ارتقاء ترازو ایمپرشن می تواند سبب به ارتقا سشن یا این که به عبارتی جلسات استفاده کننده در تارنما شما خواهد شد؛ اینجاست که شما می توانید به‌تدریج اثر استراتژی سئوی خویش را مشاهده کنید. زیرا به محض اینکه کارایی‌های شما به فیض رسد، یکی‌از شاخص‌های KPI اساسی همیشن سشن ارگانیک میباشد که از این کارایی اثر می‌پذیرد.

ایمپرشن باعث به ترافیک و ترافیک در غایت سبب به تبدیل سرنخ‌ها می شود و در حالتی که این چنین به مسئله نگاه نمائید ارتقاء جلسات ارگانیک مخاطب دقیقا نقطه‌ایست که شما در برگشت سرمایه (ROI) هم بهبودی مشاهده خواهید کرد. این شاخص در گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول قابل اندازه‌گیری‌ست.
معیار جذب ترافیک از لغات کلیدی مشتمل بر اسم مارک یا این که سوای آن
این شاخص که در واقع Branded vs. Non-Branded Traffic اسم دارااست در واقع ترافیکی را مشخص و معلوم می‌نماید از سمت لغت ها کلیدی‌ای میاید که مشمول اسم مارک شما میگردد و یا این که نمیشود. ارتقا واحد سنجش شاخص ترافیک Branded یعنی اینکه مشتری‌های کهن، شمارا همچنان جست‌وجو می‌نمایند یااینکه شما به وسیله آن ها به اشخاص نو‌ای معرفی گردیده‌اید و گزینه جست‌وجو قرار گرفته‌اید یااینکه شخصی تبلیغی از شما جایی چشم یااینکه در رویدادی شما‌را ملاقات کرده و درحال حاضر میخواهد بیشتر درباره شما بداند.
چیزی که درباره این شاخص اساسی میباشد این میباشد که ترافیک نتایج از کلمه ها کلیدی مشمول اسم مارک، یعنی مراجعه مجدد کسانی که تا قبل از این به طریقی شمارا می‌شناختند و این یعنی به ثمر وصال همت‌های شما در جذب ترافیک ارگانیک. اما ارتقا شاخص ترافیک Non-Branded هم رخداد نیکی‌ست زیرا سبب جذب ترافیک از لغت ها کلیدی فاقد اسم مارک شما گردیده‌است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.