مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پانداها از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟

محتوای خلاصه گردیده و ناقص
پانداها عشق و علاقه‌ای به تلاوت متن‌های دو سه گزاره‌ای ندارند. طراحی سایت در مشهد آنان عالی میدانند که یک متن کوتاه مجال کافی را برای جواب دادن به نیازهای کاربر ندارد، به همین عامل، دیده‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌گردیده می‌بندند.
2- تکرار کلام‌های گذشته با نسخه برداری‌ کردن محتوا
پانداها مثل هر که دیگری دوست ندارند یک متن را برای توشه چندم بخوانند، رایاپارس براین اساس حتی در شرایطی که بیست درصد مقاله شما تکراری باشد، آنان دیگر رغبتی به قرائت نخواهند داشت. ahrefs پس در شرایطی که از وبسایت‌های دیگر برای ایجاد محتوا استعمال میکنید حواستان باشد که یک پاندا تا قبل از اینً تمامی‌ی آنان را خوانده و حال در صورتیکه قرار وجود ندارد صحبت جدیدی بزنید، دست کم می توانید از زاویه‌ی جدید‌ای به آن مسئله نگاه نمایید و با پاراگراف‌بندی‌های خاص خودتان به سراغش بروید تا متنتان هم‌چنان جالب و خواندنی باشد.

3- گردآوری‌آوری و دستچین کردن محتوا
در صورتی‌که اهل گردآوری‌آوری مقاله از اینترنت‌تارنما‌های گوناگون می باشید و از هر مقاله یک بخش برمی‌دارید و دستچین میکنید، می بایست بدانید پانداها هر مورد از آن مطالب را به صورت بی نقص خوانده‌اند و حال به یک دستچین راضی نمی شوند. پس این طرز هم سیاست خیر و خوبی برای ساخت محتوا وجود ندارد.

4- موفق بودن اطلاع رسانی یک برگه بر محتوای ساخت گردیده
در صورتی‌که موقع قرائت کتاب هر تعدادی ثانیه، یک نفر با تبلیغی نو از لا به لای صفحه ها کتاب خارج بپرد، چه عمل می کنید؟ در‌صورتی‌که تا می خواهید تمرکز فرمائید پیام‌های تبلیغاتی جلوی چشمتان ظواهر شوند چه؟! کلیه‌ی‌ ما این جور وقت‌ها کلافه می‌شویم و احتمالاً کتاب را به دورترین نقطه‌ی ممکن پرت میکنیم! براین اساس در حالتی‌که توی سایتتان خط مش به روش تولیدها متفاوت را تبلیغ کرده‌اید و بنرها و پیام‌های تبلیغاتی از رمز و کول سایتتان بالا می روند، بدانید که الگوریتم پاندا با عصبانیت بدور وبسایت شما یک خط قرمز رنگ پر رنگ میکشد. پس میانه‌روی را رعایت فرمایید.

5- ناهماهنگی محتوا با گوگل
در شرایطی که توی سرچ گوگل وعده‌ی چیزی را بدهید و استفاده کننده‌ها با هزار ذوق و سلیقه و اشتیاق روی پیوند شما کلیک نمایند و سپس با یک کاغذ خالی مواجه شوند مثل این میباشد که کلی مهمان دعوت فرمایید و بعد از آن خودتان بگذارید بروید. این جور وقت‌ها انتظار نداشته باشید کسی به وعده‌هایتان اعتنا نماید. شما دارنده محتوای ناسازگار می باشید و پانداها خیلی زود پیدایتان می‌نمایند و گرفتار میشوید.

چگونه دل پاندا را به دست بیاوریم؟!
موردها بالا از مهم ترین موضوعاتی‌ست که قادر است پاندا را از تارنما شما ناامید نماید البته هنوز راه و روش برای خریدن دل پاندا می باشد. صرفا کافی‌ست محرمانه به مطالب کهن اینترنت‌تارنما بزنید، مطالب تکراری را حذف فرمائید، بعد از آن بروید سراغ نظارت کردن هماهنگی میان مطالب و تیتر‌ها و خلاصه این که از طرز‌های خطا ایجاد محتوا دست بردارید و بدانید ساخت و ساز محتوای با کیفیت و اثرگذار یک عمل فرصت‌بر میباشد که در زمان بر‌ بازه، شما‌را به سود دل‌خواه میرساند.

بیشتر بخوانید : الگوریتم پاندا چیست؟ راهنمای رفع پنالتی گوگل پاندا



2- الگوریتم پنگوئن/ خصوصیت‌های شخصیتی : اهل لینک صمیمی/متنفر از تکرار لغت ها/باطن‌گرا
وقتی لینک و پیوند های اسپم کلیه وب را گرفته بود و جعل در اعتبار لینک و پیوند ها یوزرها را به شدن آزار می بخشید. الگوریتم  پنگوئن وظیفه شناسایی پیوند های اسپم و وبسایت هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک‌پیوند خریداری می‌نمایند به عهده دارااست. پیوند های اسپم سبب ساز می شدند یوزرها با سرچ کردن به مقصد حقیقی و واقعی خویش نرسند. به عنوان مثال با سرچ تیتر متبوع وارد جایی می شدند که اصلا ارتباطی نداشت و از مقصود به دور می شدند. همان طور که میدانیم گوگل برای سایتی که تعداد لینک و پیوند ورودی به آن از تارنما‌های دیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری قائل گردیده و آن را در مرتبه‌های فراتر کاوش قرار میدهد. این فعالیت منجر گردیده بود تا اشخاصی فرصت طلب به طور فله‌ای مبادرت به قرار دادن لینک و پیوند اینترنت‌تارنما های دیگر کرده و بابت آن پول اخذ نمایند.

در شرایطی‌که لینک و پیوند پنگوئن‌ها در صف‌های وقت گیر شمارا به حافظه ارتباطات و لینک و پیوند‌ها در دنیای اینترنت‌وبسایت‌ها می‌اندازد بهتر میباشد بدانید پنگوئن‌ها از هر نوع لینک یا این که لینکی خوششان نمی‌آید. آن ها پیرو پیوند‌های طبیعی و معتبرند و اینترنت‌تارنما‌هایی با پیوند‌های اسپم و غیر مرتبط را جریمه می‌نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.