مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

کاربرد ACQUISITION در گوگل آنالیتیکس

این قسمت جزئیاتی را به ما می دهد که بوسیله آن خواهیم توانست بفهمیم یک استفاده کننده چطور تارنما را یافته میباشد، زمانی وارد وب سایت می گردند طراحی سایت در مشهد چه کاری ایفا می دهند و چه عملیاتی، همچون مالامال کردن یک هیبت را جاری ساختن میدهند.
درین قسمت موردها ذیل وجود دارا هستند:
All Traffic
این نصیب اطلاعاتی پیرامون تارنما مرجعی که استفاده کننده از روش آن وارد تارنما گردیده است رایاپارس را ارائه میدهد. همینطور میتوانید اطلاعاتی در باب عملکردهای این بازدیدکنندگان در وب سایت به دست آورید، از جمله: نرخ پریدن، تعداد صفحاتی که از آن بازدید می‌نمایند، اجرا غرض و غیره.
داده ها این بخش به دو قسمت Channels و Source/medium تقسیم میشوند.
Google Ads
در صورتی از تبلیغات گوگل استعمال می کنید، این داده ها یاری بزرگی می‌نماید که تلاش آن را ادراک نمایید.
ابتدا تبلیغات گوگل یا این که google ads را به اکانت گوگل آنالیتیکس خویش وصل میکنید و آن گاه میتوانید اطلاعاتی پیرامون کمپین‌ها٬ کلیدواژه‌ها، عبارت کاوش گردیده، مجال و URLهای آخری به دست بیاورید.
Search Console
این نصیب راءس قدرتی نظارت شما میباشد و نماد میدهد ahrefs که جستجوی ارگانیک وبسایت شما چه عملکردی داراست. برای این خواسته می بایست ابتدا گوگل سرچ کنسول خویش را به گوگل آنالیتیکس متصل فرمایید. بعد از اتصال به داده ها بسیار کاربردی دسترسی پیدا می کنید که از این در میان می تواند به صفحه های بازدید گردیده، کشورها، دستگاه‌ها و لغت ها کلیدی اشاره نمود.
اتصال گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر تولز یا این که (گوگل سرچ کنسول)
برای اتصال گوگل سرچ کنسول به گوگل آنالیتیکس به طور تحت شغل می کنیم:
1.    وارد اکانت گوگل آنالیتیکس خویش گردیده و به نصیب Acquisition بروید، بعد روی Search Console کلیک فرمایید.
2.    روی مورد set up search console data sharing کلیک نمائید.
3.    در سرچ کنسول گوگل می بایست نام‌و‌نشان خویش را پذیرش فرمائید، پس آیتم مطلوب را گزینش نمائید.
4.    هنگامی که مرحله پذیرش نام‌و‌نشان را اجرا دادید، نیاز میباشد تا مورد همگام‌سازی با سرچ کنسول را فعال نمائید.

Social
این قسمت گزارشی از طرز تعامل یوزرها با تارنما شما در کانال‌های مجازی ارائه میدهد. این داده ها بر حسب موردها پایین تیم‌بندی گردیده‌اند:
•    Network Referrals - که نماد می دهد یوزرها از چه مرجعی در کانال‌های مجازی وارد تارنما گردیده‌اند.
•    Landing pages - بازدید کنندگان وارد چه صفحاتی گردیده‌اند.
•    Conversions - چه تعداد از این اشخاص به مشتری مستمر تبدیل گردیده‌اند.
•    Plugins
•    User Flow - که نشانه دهنده عملکردهای یوزرها در تارنما میباشد.
این داده ها یاری می‌نماید تا پلتفرم‌هایی که مخاطبان از روش آنها با محتوای تارنما شما تعامل دارا هستند را شناسایی فرمائید و اثر کانال‌های اجتماعی را روی خلق و خوی وبسایت خویش دریابید.
Campaigns
این بخش گزارشی از شیوه سعی کارزارهای پلی همچون تبلیغات میباشد و می‌اقتدار مقایسه‌ای با دیگر نصیب‌های وب سایت در آن یافت. حتی میتوانید کمپین‌هایی غیر از گوگل را نیز در‌این گزارش بگنجانید، صرفا بایستی داده‌های مرتبط با هزینه را با آنالیتیکس به اشتراک بگذارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.