مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تشخیص پیاده سازی شدن سایت به صورت واکنشگرا

طراحی
وبسایت در مشهد
چه
جور بفهمیم یک وبسایت ، ریسپانسیو پباده سازی شده است ؟

با معنا سایت رسپانسیو یا این که واکنشگرا آشنا شدیم در حال حاضر برای آزمایش رسپانسیو می‌توانید مرورگر خود را ازحالت maximize خارج نمائید و با موشواره خویش کاغذ مرور گر را کوچک و بزرگ نمایید ، می بینید که سایز کاغذ عوض می گردد البته متن ها و لینک و پیوند و لینک ها کماکان خوانا میباشند و نیازی به zoom in و یا این که این که zoom out و اسکرول ندارند ، این کار را هم در ورقه مهم و نیز در برگه های داخلی تست نمائید .

در سالیان اخیر دقت زیادی به این مدل از پباده سازی شده است ، پباده سازی ریسپانسیو چه بسا اپلیکیشن‌های منحصربه‌فرد به فرد را به معضل میکشد و مواقعی چشم شده که صاحبان سایت‌های دارای اعتبار به جای تمرکز روی اپلیکیشن‌ها به پباده سازی ریسپانسیو روی آورده‌اند .

گوگل نیز به طور قانونی پباده سازی سایت ها به طور ریسپانسیو یا این که برخورد گرا را پیشنهاد نموده میباشد .

مزایای
وب سایت رسپانسیو یا این که این که واکنشگرا چه است؟

موارد
تحت برای شما مشخص و معلوم می‌نماید که دقیقا مزایای وب سایت رسپانسیو یا این که واکنشگرا چه میباشد:
یک وب سایت رسپانسیو یا این که واکنشگرا سبب جذب بخش اعظمی از کاربران به سمت خود میشود هم حال آنکه سایتی که رسپانسیو نباشد بیش تر کاربرانی را که با موبایل یا این که تبلت وارد وب وبسایت گردیده اند را به جهت سختی کار از دست می دهد .
سایتی که رسپانسیو باشد به کار گیری کننده پسندتر و اصطلاحا user friendly می باشد و این خویش یک امتیاز پهناور در جذب مشتری محسوب میگردد .
یک تارنما رسپانسیو یا این که این که واکنشگرا از لحاظ گوگل محبوب تر می‌باشد .
واکنشگرا یا این که این که رسپانسیو بودن یک وب سایت می تواند روی سئو وب سایت تاثیر داشته باشد .
تبدیل یک وب وبسایت واکنشگرا یا این که این که رسپانسیو به اینترنت قابل انعطاف افزار زیاد سهل و آسان خیس هست .
با دقت به موردها فوق تا یک خصوصی سال آینده دیگر ایجاد اینترنت وب سایت ها به طور عادی منسوخ شده و وب سایت های رسپانسیو جایگزین آن ها می گردند .

چه
طور سایت ریسپانسیو بسازیم؟

در اکنون حاضر که تماما متوجه شده اید که تارنما رسپانسیو یا این که این که واکنشگرا چه چیزی می‌باشد میتوانید برای رسپانسیو کردن وب سایت خویش مبادرت فرمائید .

در‌این نوشته ی علمی ما به مطرح شدن دو روش اکتفا کردیم ، امیدوارم به فعالیت گیری واجب را ببرید .

برای
ساخت کاغذ های ریسپانسیو احتیاج به داشتن پیش زمینه هایی در باب css3 و html5 و JavaScript و به کارگیری از مدیا کوئری ها دارید ، همینطور مستلزم به به کارگیری از کامپوننت ها و کادر ورک های خاصی خواهید داشت ، مثل به کارگیری از فریم ورک های bootstrap ، Foundation ، Skeleton YAML و…
به دنبال قصد تولید یک کاغذ وب سایت ریسپانسیو عادی را با به عمل گیری از مدیاکوئری (media query) داریم .

ما با به کارگیری از media query تعیین می کنیم ورقه وب وبسایت در هر دستگاهی با رزولوشن های مختلف چه طور نمایش داده شود .

مثلا با به کار گیری از تگ media@ تعیین طراحی سایت در مشهد می کنیم که در‌حالتی که میزان عرض رزولوشن دستگاه 320 پیکسل باشد بک گراند برگه سبز شود .

از تگ مدیا برای تولید قالب ریسپانسیو به کارگیری می‌کنیم ، این تگ رزولوشن دستگاه را نظارت می نماید و مبنی بر آن از کدهای منحصربه‌فرد دارای ربط با آن وضعیت به کارگیری می کند .

برای
ساخت وبسایت ریسپانسیو نیازی وجود ندارد به مقدار بی نهایت مقدار رزولوشن را در ذهن خود داشته باشید ، این کدها بر طبق رزولوشن های استاندارد تولید میگردند:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.