مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نکات مهم طراحی وب سایت


نکات کلیدی طراحی وب؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری ایجاد وبسایت از چند اصول استاندارد پیروی میکند که رعایت آن موجب ارتقا عملکرد اینترنت سایت در ارتباط با کاربران مجازی می شود . درین نوشته‌ی  طراحی سایت در مشهد علمی شمارا با نکات اساسی ایجاد وب سایت و پباده سازی پورتال آشنا خواهیم کرد .

طراحی

سایت در مشهد

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌وبسایت به راحتی قابل مشاهده هست و هر بازاریاب می داند که چه اندازه ترافیک اخذ می نماید . ولی آنچه آن‌گاه از آن حادثه میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد .


به همین برهان نکات تولید وب سایت سخت می باشد و پایین تاثیر عامل ها متعددی قراردارد . چه بسا بعد از آن از انجام دادن 1000 پروژه غالب وب برای ما طاقت فرسا است که بدانیم چه چیزی به لایق ترین وجه عمل می کند .


در این مقاله ۲۷ نکته ساخت وب وب سایت برای شما آورده شده است . بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها صورت گرفته است و قادر می‌باشد برای طراحان جدید کار و شغل ها کوچک و وسیع کارآمد باشد .


چیدمان

ساختاری اینترنت‌تارنما اینترنت‌تارنما درواقع مشتمل بر دو چیز میباشد، پیاله و محتوا .


کاسه اینترنت‌تارنما نیز دربرگیرنده دو چیز هست: ساختار و سبک .


در آغاز با ساختار آغاز میکنیم که نکات آن در ارتباط دکوراسیون برگه است .


سفارش

اینترنت سر: تکنیک‌های پباده سازی اینترنت سایت

۱ .اهرم

سلسله مراتبی بصری


هر صفحه دارای سلسله مراتب بصری هست .

در صورتی با معنا این عبارت آشنا نیستید ما تعریف و تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان وب از سلسله مراتب بصری به کارگیری میکنند تا دقت بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده حیاتی جهت دهی نمایند . طرح اینترنت دربرگیرنده شرایط (بالا و زیر کاغذ)، اندازه‌ها (پهناور یا این که این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد .


۲ .به

کارگیری از یک عنوان توصیفی و حساس در ورقه اصلی


تیتر در بالای کاغذ حیاتی قرار دارد و توانمند است توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد . در چهره توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن می‌باشد نتواند به اولین سوال خویش یعنی «آیا من در جای مناسب هستم؟» جواب دهد . همچنین تیتر توصیفی برای به کار گیری از کلمه و واژه اصلی هدف و نشان دادن رابطه می‌باشد . بخش اعظمی از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل فهم می‌نویسند . البته روشن و واضح بودن عنوان یک نحوه هوشمندانه‌خیس هست . خوب تر می‌باشد به جای تایپ کردن یک تیتر دیدنی اما غیر قابل شعور یک تیتر توصیفی بنویسید .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.