مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آنالیزگر سئو سایت

طراحی سایت در مشهد

ابزارهای نظارت عبارات با اهمیت دربرگیرنده ۲ بخش جادویی و یک بخش آمارگیری سخت می باشند .

برای این‌که بتوانید از تکنیک های بهینه سازی تارنما که آموزش می دهیم به خوبی استفاده نمائید ، برای هر کدام از صفحه های پباده سازی سایت بیش از دو تا سه واژه و کلمه حساس را آرم نگیرید . یکی از ایرادات رایج مبتدیان سئو سایت این می‌باشد که برای هر برگه بیش از ۵۰۰ واژه ی با اهمیت را معین می نمایند و توقع دارا‌هستند که در گوگل برای این لغت ها رتبه یک بگیرند . این عمل ممکن بود قریه سال پیش پاسخ بدهد اما در اکنون حاضر موتور های کاوش از الگوریتم های بسیار پیچیده ای استعمال می نمایند و از این شیوه نمی بضاعت به آن ها مکر زد . به همین عامل می‌باشد که خوبتر هست از تعداد مقداری از لغات حیاتی کوتاه و مختصر آغاز شود . برای پباده سازی وب تارنما های نو نسبتاً عیر ممکن هست که از همان آغاز برای تعداد زیادی از کلمات مهم رتبه ی خیر و خوبی داشته باشند .



PageRank

در سئو سایت PageRank در لغت به معنای ” جایگاه ی برگه ” می باشد و سیستمی میباشد که اساس گذاری آن توسط مشهورترین موتور های جستجو یعنی گوگل انجام شد . در مقدمه موتور های جستجو به تمام طراحی وبسایت ها به طور یکسان سکو می دادند و نتایج کاوش صرفا بر شالوده محتوا و تگ های متایی که در آن صفحه های قرار داشتند ، بود .

با عبور کرد بازه زمانی سیستم PageRank یا همان مرتبه بندی صفحه های ، موتور های کاوش را و نیز مبحث سئو تارنما را دگرگون ساخت و یک فاکتور دیگر به معیارهای سئو و با صرفه سازی وب وب سایت افزود یعنی : اعتبار پباده سازی اینترنت سایت برای اینکه معین شود یک طراحی وب وبسایت تا چه اندازه حیاتی و دارای اعتبار است، گوگل پباده سازی سایت های بزرگ متعددی را تعیین کرد، پباده سازی اینترنت وب سایت هایی نظیر cnn .com و dmoz .org و espn .com . این گونه از طراحی وب سایت ها به طور واضح معتبر بودند و گوگل اینگونه دریافت که در‌صورتی‌که این نوع از پباده سازی وب وب سایت ها به وب سایت دیگری ( مثلا طراحی سایت B ) لینک دهند ، در این صورت پباده سازی وب وبسایت B می تواند چکیده از اعتبار آن طراحی وبسایت را در پروسه سئو وبسایت کسب نماید و به همین ترتیب در صورتیکه طراحی وبسایت B به طراحی وب تارنما دیگری ( برای مثال پباده سازی وب سایت C ) لینک می داد ، در این صورت پباده سازی وبسایت C نیز می توانست گوشه ای از اعتبار آن را کسب کند و همین طور پباده سازی سایت کوچکتر نیز .

با به کارگیری از همین سیستم برای اعتبارسنجی یک طراحی اینترنت وبسایت و مقوله سئو تارنما و بهینه سازی اینترنت وبسایت ، گوگل توانست به هر پباده سازی وبسایت بر مبنا اعتبار آن عددی را از ۰ تا ۱۰ زیر عنوان PageRank (یا سکو ی ورقه ) نسبت دهد . اما سیستم PageRank تا شرایط کنونی فراوان پیچیده خیس گردیده است ولی اینگونه مقدمه شد .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.