مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

طراحان وبسایت


زمانه متعددی به طول انجامید تا طراحان وبسایت به‌این زمینه پی ببرند که محتوا ی باطن تارنما مهم ترین و تاثیر گذارترین قضیه در ساخت وب سایت میباشد. برای آنکه محتوای وب سایت برای استفاده کننده جذابیت داشته باشد می بایست پارامترهای زیادی را مد حیث قرار اعطا کرد تا متن حاکثر عملکرد خویش را داشته باشد و هم برای یوزرها گیرا و قابل استعمال باشد و  استفاده کننده در درک مسئله در گیر سردرگمی نشود ومتن به طور کامل بدیهی باشد.
در واقع یک وب سایت هرچند پباده سازی مطلوب و جذابی داشته باشد البته محتوای آن برای یوزرها عملکرد نداشته باشد وبسایت عملا ناکارآمد خواهد بود همینطور عکس مقاله یعنی محتوای دیدنی و گیرا فارغ از پباده سازی مطلوب نیز همین مورد را در ادامه داراست. بدین ترتیب  پباده سازی یک وبسایت با محتوای آن کامل کننده و حامی  یکدیگر می‌باشند و در هنگام ساخت وب سایت بایستی هردو را در الویت قرار بخشید.

-در ساخت سایت از مطالب پر‌نور و بدیهی استعمال فرمایید.

در ساخت وب سایت این نکته رو مد حیث قرار بدهید که متن آن بایستی پر‌نور و قابل ادراک و دور از هرگونه ابهامات باشد.در‌صورتی‌که محتوای وبسایت برای استفاده کننده نا مفهوم باشد ممکن میباشد استفاده کننده در گیر سردرگمی شود و استفاده کننده را به سوی ایرادات سوق دهد.

برای اینکه اطمینان نتیجه ها نمایید مطالب شما برای همه یوزرها پر‌نور و مضمون‌ میباشد از شخصی که باسایت و محصول ها وبسایت شما شناخت ندارد بخواهید مطالب تارنما شمارا بخواند و لحاظ خویش را بگوید.

-مطالب را به طور خلاصه مطرح نمایید.

 با گزاره های مازاد و مطالب زیاد یوزرها خویش را خسته و دلزده نکنید.در واقع مدام عملکرد فرمایید خیلی زود به اصل قضیه بپرازید با این فعالیت یوزرها تارنما شما می‌توانند به سایر شغل های خویش در وب سایت شما رسیدگی نمایند و مطالب مهم تارنما شمارا زودتر بخوانند .

-از تیترها و تیتر های دیدنی در طراحی وب استعمال فرمائید.

برای جذب استفاده کننده از تیترهای وسوسه انگیز و تیترهایی که نوعی شوخ طبعی در آن موجود است استعمال نمائید بااین طرز ذهن مخاطب را می‌توانید سرگرم فرمائید و دقت وی به قضیه را جلب فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.