مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چگونه می توان در سال 2021 طراح وب شد؟


امروزه طراحی وب سایت خیلی کلان خیس از پیشین گردیده و تکنولوژی های اکثری در این مورد طراحی سایت در مشهد به وجود آمده اند؛ مثلا بوت استرپ، ری اکت، ریکت نیتیو، انگیولار، ویو و … که وجود تکنولوژی های زیاد در‌این حوزه، شغل و وصال به تخصص را مقداری طاقت فرسا خیس از قبلی نموده است.

البته با تمامی این موردها سه عنصر اساسی ساخت سایت گویش های Html، Css و جاوا اسکریپت میباشند و در صورتی‌که شما این 3 تکنولوژی را به خیر و خوبی خاطر گرفت و با آنان مثال شغل ها و پروژه های خیر پیاده سازی فرمایید، ادامه مسیر ساخت سایت برای شما مثل آب میل کردن خواهد بود. به این دلیل‌که پس از این 3 تکنولوژی، سایر تکنولوژی های مو جود به همین Css و جاوا اسکریپت مربوط می‌باشند.

از جمله تکنولوژی بوت استرپ به امداد Css و جاوا اسکریپت مندرج میباشد و برای ریسپانسیو سازی صفحه ها تارنما سرعت کد نویسی شما ره یک‌سری برابر ارتقا می‌دهد.

مثلا تکنولوژی ری اکت یکی لایبرری (کتابخانه) های لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت میباشد که به شما یاری می نماید تا باصرفه خیس کد نویسی کرده سایتتان را به بخش های کوچک بشکنید تا بسط وبسایت برایتان ریلکس خیس گردد، آزمایش نویسی راحت تری داشته باشید، کد هایتان از خوانایی بالایی برخوردار باشند، فعالیت دیباگینگ (ایراد یابی – عیب یابی کد ها) ریلکس تری داشته باشید  … .

پیش نیاز های استارت اپلیکیشن نویسی ، یک آغاز بهتر!بخوانید
پس در‌این بخش متوجه شدیم که 3 عنصر اساسی طراحی وب سایت لهجه های Html، Css و جاوا اسکریپت می‌باشند و پیشنهادی که برای شما دارم این میباشد: تا‌زمانیکه این 3 لهجه اساسی را حافظه نگرفته اید، اصلا به ادامه مسیر حتی اندیشه هم نکنید. زیرا ممکن میباشد به خیال عشق ای که به طراحی سایت دارید شتاب فرمائید و نتوانید مطالب و مباحث را اونطور که می بایست حافظه بگیرید.

عامل این توصیه برای شما این میباشد که امروزه جاوا اسکریپت به قدری پیشرفت نموده است که هر ماه ممکن میباشد یک تکنولوژی جدیدی ساخت‌و‌ساز خواهد شد و تکنولوژی که شما تا قبل از این از آن به کارگیری می کردید یا این که برای یادگیری آن طرح ریزی کرده بودید، از دیده بیفتد و زحمات یا این که طرح ریزی شما به هم بخورد.

به همین انگیزه توصیه میکنم که پیش از این که حتی به ادامه مسیر ساخت وب سایت تصور کنید، در آغاز 3 عنصر اساسی ساخت سایت Html، Css و جاوا اسکریپت را به خیر خاطر بگیرید و با آنها پروژه های قابل قبول برای بازار فعالیت را پیاده سازی فرمایید. بعداز این شرایط شما میتوانید با آمادگی  بی نقص و اقتدار بیشتر در قدم های بعدی حوزه ساخت سایت گام بگذارید.

با مشقت های شغل یک طراح اینترنت آشنا گردید
طریق طراحی سایت و طریق درآمدزایی آنلاین را بیاموزید. رنج این فعالیت را بدانید.

می بایست متوجه گردید که آیا حقیقتاً به طراحی وب سایت عشق دارید یا این که نه.

چون وجود عشق و علاقه لازمه پیشرفت در کلیه مورد ها میباشد.

در رابطه شرایط شغلی و درآمد خویش بیشتر بدانید تا با علت بیشتری استارت فرمائید.

به شما توصیه می‌کنم نوشته‌ی علمی درآمد اپلیکیشن نویسی در جمهوری اسلامی ایران را مطالعه نمایید تا به طور بدون نقص با حقوق و دستمزد یک نرم‌افزار نویس در کشور ایران آشنا گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.