مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

پلت فرم های رایگان


پلت فرم های غیر مبلغی این قابلیت و امکان را به شما می‌دهند که اینترنت سایتتان را بر روی طراحی سایت در مشهد سرور خویش ایفا فرمائید. البته گهگاه مورد نیاز میباشد برای در مشت داشتن و استعمال از بعضی معنی و مفهوم و خصوصیات مبلغ یه خرده را پرداخت فرمائید.


وردپرس

وردپرس دوست داستنی ترین پلت فرم طراحی وب سایت در دنیا میباشد.


به کارگیری از آن آسوده و بصری میباشد و طیف بزرگ ای از مورد های گوناگون را داراست بطوریکه حتی کسانی که طراح تارنما نیستند با به کارگیری از وردپرس میتوانند وبسایت هایی با ظاهری خوشگل ساخت‌و‌ساز و فعال‌ساز‌ی نمایند.


وردپرس همینطور دارنده نکات زیر میباشد:


مورد های بدون پول و پرداخت گردیده

افزونه های فعال در بازار

سیستم رئیس محتوای معمولی

بخش اعظمی از مورد های سفارشی سازی

امکان های بیزنس الکترونیکی

با وردپرس میتوانید به هر اندازه که میخواهید در اینترنت سایتتان تغییر تحول ساخت و ساز فرمائید. وردپرس با گاز بارگیری می گردد و دقیقاً همان طور که می‌خواهید فعالیت می نماید. یادگیری وردپرس راحت میباشد و برای عده ای که جدید پا به عرصه ی طراحی سایت گذارده اند، آیتم ی نیکی میباشد.


وردپرس در بالا برای بلاگ نویسان سفارش شد، اگرچه هنوز هم برای بلاگ نویسی مطلوب میباشد و از آن حمایت می نماید.


این پلت فرم مجانی آیتم های متعددی دارااست که مجانی میباشند ولی شاید مایحتاج باشد برای به کارگیری از برخی از مفهوم ها و پلاگین های از پیش ساخته پولی را هزینه فرمایید. به کار گیری از بعضا از این افزونه های مبلغی قیمت سپرده گذاری را دارا هستند. به صورت نمونه، در حالتی‌که بر روی سئوی وبسایت اتومات میکنید با به کار گیری از افزونه Yoast میتوانید تارنما خویش را برای موتور های کاوش گر seo فرمائید.


وردپرس یک سیستم مدیر محتواست که در حالتی که خواستار داشتن برخی مفهوم ها مازاد در وبسایت خویش می باشید، با به کار گیری از آن میتوانید این معنی ها را در وبسایت خویش بار گذاری فرمایید.


سیستم مدیر محتوای وردپرس به مشتریان شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که در حالتی که می‌خواهند تغییرات معمولی ای مانند افزودن یک پست را در اینترنت سایتشان ساخت نمایند، توانمند به جاری ساختن آن باشند.


جوملا و دروپال

جوملا یکی‌از دیگر از پلت فرم ها و بستر های ساخت وب سایت میباشد که به شما قابلیت می‌دهد تا با گاز و به راحتی تغییراتی را در وب سایت خویش ساخت فرمائید.


جوملا همینطور دارنده یک مقر کاربری پهناور میباشد ( مانند وردپرس ) که به صورت مداوم با خصوصیت های تازه بروز میشود تا با اقتدار انجام شوند.


بعضی از مهم ترین خصوصیت های جوملا عبارتند از:


سیستم مدیر محتوای معمولی

دارنده بخش اعظمی از مورد های سفارشی سازی

مدیر مولتی مدیا

تشکیل‌شده در جستجوی سایت

جوملا به صورت خودکار برای یوزرها گوشی ریسپانسیو میباشد

جوملا و دروپال این قابلیت و امکان را به شما میدهد که به راحتی خصوصیت هایی را که نمیخواهید سکوت فرمائید. همینطور دارنده افزودنی هایی میباشد که دقیقاً شبیه با پلاگین های وردپرس عمل می نماید. در جوملا می‌توانید خصوصیت های مازاد را برای سفارشی سازی تارنما خویش به راحتی بارگیری فرمایید.


جوملا یک بستر قابل اتکا و مقرون به صرفه میباشد که میلیون ها نفر از آن به کار گیری می نمایند.


وردپرس، جوملا و دروپال در جایگاه ی سیستم های مدیر محتوای غیر اشتراکی (بدون‌پول) می‌باشند. البته جوملا و دروپال به اندازه ی وردپرس دوستداشتنی نیستند و به اندازه ی وردپرس مضمون ها و افزونه ندارند. بگیرید.


شما با بستری که انتخاب می کنید میتوانید طرح، اهداف و شکل ظاهری وبسایت خود را درست فرمائید. برخی از این پلت فرم ها ساده و برخی بغرنج، بعضا با منبع باز و بعضی محدود کننده می باشند. اما به هیچ کدام عنوان خوب و یا بد نمی توانیم بدهیم. تنها واقعیت اینست که آنان با یکدیگر فرق دارند و بسته به اهداف متعدد باید تعیین شوند.


با برخی از این پلت فرم ها که بدون پول می باشند، توانمند خواهید بود بدون نیاز به هیچ زبان نرم افزار نویسی خاصی یک وب سایت بدون نقص را به طور رایگان در مرورگر خود ایجاد کرد فرمائید.


اما برای استعمال از برخی از مختصات و سرویس های اضافی باید ماهانه مبلغ کمی را پرداخت نمایید. مزیت استفاده از این خصوصیات، سرعت بالایی می‌باشد که ارائه می دهند.


با انتخاب درست یک پلت فرم مناسب می توانید هزینه های توسعه ی وب سایتتان را در آینده کاهش دهید و به دستکم برسانید. برای این فعالیت مایحتاج هست هدف و نیاز های خود از طراحی سایت را به طور پر‌نور مشخص و معلوم نمایید.


همان گونه که پیشتر گفتیم پلت فرم های متفاوت، ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند. به طور مثال، پلت فرم shopify برای ساخت وب سایت های بیزنس الکترونیک مناسب می‌باشد.


جوملا و دروپال امکان سفارشی سازی بالایی را دارا هستند و بسیاری از بسط دهندگان وب حرفه ای که راجع‌به HTML و php دانش دارند، این دو را ترجیح میدهند.


درین قسمت از مقاله عملکرد داریم پلت فرم های مختلف و امکان ها و ویژگی های آنها را برای یک گزینش درست مورد به حساب آوردن قرار دهیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.